داغ ترین ها :
مشخصات لو رفته گوشی پوکو f6 پرو

مشخصات لو رفته گوشی پوکو f6 پرو

کمپانی پوکو اخیرا گوشی پرچمدار خودش را معرفی کرد. پوکو اعلام کرده که سرعت و عملکرد این گوشی قطعا شما را به وجد خواهد آورد. پوکو اف 6 پرو قرار است در لیست گوشی‌های پرطرفدار دنیا قرار بگیرد.

مشخصات لو رفته از صفحه نمایش گوشی پوکو F6 Pro

گوشی POCO F6 Pro به صفحه نمایشی خیره کننده با ابعاد  6.67 اینچی مجهز شده که اینطور که اعلام شده، از پنل AMOLED با رزولوشن WQHD+ هم در آن استفاده شده است. نرخ به‌روزرسانی  هم در آن 120 هرتز است که با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانید انتظار تصاویری روان و ابریشمی داشته باشید که پخش هر گونه ویدیو و محتوا را برای شما به یکی از بهترین لذت‌های دنیا تبدیل می‌کند؛ اما این همه چیز نیست. این صفحه نمایش همچنین دارای حداکثر روشنایی 4000 نیت است که کار شما را برای استفاده از گوشی فضای باز حتی در چالش برانگیزترین شرایط نوری راحت می‌کند. در این صفحه نمایش کاهش نور PWM 3840 هرتز هم وجود دارد و شما می‌توانید با خستگی چشم از صفحه نمایش خداحافظی کنید و به مشاهده راحت‌تر سلام کنید.

مشخصات POCO F6 Pro

توان پردازش و تراشه چه می شود؟

فکر می‌کنید که کمپانی پوکو از چه تراشه‌ای برای تپش POCO F6 Pro استفاده کرده است؟ این کمپانی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استقاده می‌کند که نوید ارائه عملکرد و کارایی بی نظیر را می‌دهد. تفاوتی نمی‌کند که چه حرفه‌ای را دنبال می‌کنید؛ هرچه که باشید؛ گیمر، تولید کننده محتوا، یا فقط یک وبگرد! قطعا این گوشی شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. با پردازنده قدرتمند و فضای ذخیره‌سازی کافی‌ای که در این محصول به کار رفته، به‌راحتی می‌توانید چندین کار را به طور همزمان انجام دهید و از یک تجربه کاربری بی‌نظیر لذت ببرید.

دوربین سه گانه و تکرار ماژول دوربینی و دیگر هیچ!

سیستم دوربین POCO F6 Pro قرار است رویای علاقه مندان به عکاسی را به حقیقت بپیوندد. این دستگاه با داشتن سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، لنز تله فوتو و لنز فوق عریض، قادر است لحظات زندگی را با وضوح و دقت خیره کننده‌ای برای شما به ثبت برساند. اینطور که کمپانی ادعا می‌کند، پرتره گرفتن با دوربین پوکو اف 6 پرو قرار است یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی باشد.

شارژ سریع اینجاست!

POCO F6 Pro دارای یک باتری بزرگ به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که برای تمام طول روز کاملا مناسب و کافی به حساب می‌آید. هنگامی که نیاز به شارژ دارید، دستگاه از HyperCharge 120 واتی پشتیبانی می‌کند که می تواند باتری را از 0 تا 100 درصد تنها در 30 دقیقه شارژ کند.

طراحی و قیافه! سنگ مرمر این وسط چه می‌گوید؟

طراحی POCO F6 Pro تقریبا می‌توان گفت درجه یک به حساب می‌آید. این دستگاه با قابی فلزی و پشتی شیشه‌ای همراه با روکشی به طرح مرمر به دست شما خواهد رسید. در ارتبا با تنوع رنگ هم باید گفت که تا به امروز حرف‌ها در ارتباط با 2 رنگ سفید و مشکی بوده‌اند.

گوشی POCO F6 Pro دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است تا نگرانی شما را برای کمبود فضا برای فایل‌ها و برنامه‌ها را به طور کامل از بین ببرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/poco-f6-pro-news/
ads
ads