داغ ترین ها :
بررسی ساعت ردمی واچ ۳ اکتیو

بررسی ساعت ردمی واچ ۳ اکتیو

شیائومی ساعت Redmi Watch 3 Active را با قیمتی مناسب و ویژگی‌های کارآمد در بازار عرضه کرد. در ادامه به بررسی redmi watch 3 active می‌پردازیم تا اگر قصد خرید این ساعت هوشمند را دارید، با امکانات آن آشنایی پیدا کنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

امتیاز

7.5
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • نمایشگر ۱.۸۳ اینچی
  • بیش از ۱۰۰ مود ورزشی
  • قابلیت تماس با کیفیت
  • باتری ماندگار

نقاط ضعف

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • کیفیت صفحه نمایش متوسط

ردمی واچ سه اکتیو، ساعتی مناسب برای آن دسته از کاربران است که به نمایشگر بزرگ نیاز دارند و می‌خواهند در مواقع ضروری خیلی از کارهای خود مانند تماس گرفتن، پاسخ به پیام‌ها و یا کنترل موزیک را به واسطه‌ی ساعت خود انجام دهند. این ساعت، یکی از ساعت‌ هوشمندهای اقتصادی شیائومی است که در این بخش از بررسی ساعت هوشمند در تکنولایف،خوب است با ویژگی‌های مختلف آن آشنا شوید. ما در این مطلب، به بررسی این ساعت می‌پردازیم.

طراحی و صفحه نمایش ساعت Redmi Watch 3 Active

ردمی واچ ۳ اکتیو، نسخه‌ی ارزانتر ردمی واچ ۳ است اما تفاوت‌هایی نیز با آن ساعت دارد. ردمی واچ ۳ اکتیو، ساعتی مستطیلی است که دارای ضخامت ۱۰.۹۴ میلی متر و طول و عرض ۴۶.۹۴ در ۳۸.۸۸ میلی متر است. بدنه‌ی ساعت، از جنس پلاستیک است و شیائومی برای بندهای آن، از بندهای سیلیکونی استفاده کرده است. وزن ساعت تنها ۴۱.۶۷ گرم است. بنابراین با محصول چندان سنگینی طرف نیستیم و می‌توانیم آن را راحت روی دست برای مدت طولانی ببندیم بدون آن که احساس سنگینی کند. بند ساعت، با قفل پین بسته می‌شود و به‌راحتی می‌توانید اندازه ی آن را دور مچ تنظیم کنید که فیت شود. بندهای ساعت نیز، قابل تعویض هستند و با خرید بند ساعت هوشمند اضافه می‌توانید آن‌ را عوض کنید تا از تنوع بیشتری بهره ببرید و بتوانید ساعت را با لباس‌های مختلف خود ست کنید.

کنار بدنه‌ی ساعت، یک دکمه دیده می‌شود که به کمک آن می‌توانید ساعت را روشن و خاموش کنید و همینطور از منوهای مختلف، به هوم بازگردید. پشت ساعت، پین‌های مگنتی مخصوص شارژر دیده می‌شود.
شیائومی، برخلاف نمایشگر AMOLED نسخه‌ی Redmi watch 3، برای این نسخه از نمایشگر LCD استفاده کرده است. بنابراین کمی از روشنایی نمایشگر کاسته شده است. البته این اصلا به این معنا نیست که با نمایشگر بی‌کیفیتی طرف هستیم! میزان روشنایی نمایشگر ساعت، تا ۴۵۰ نیت می‌رسد و می‌توانید به طور دستی، میزان آن را تنظیم کنید تا با توجه به کم نور یا پرنور بودن محیط، بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. اندازه‌ی نمایشگر، ۱.۸۳ اینچ با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل است بنابراین نظر طرفداران ساعت‌های بزرگ را جلب می‌کند و به راحتی می‌توانید نوشته‌ها و محتوای صفحه نمایش را مشاهده کرده و استفاده از قابلیت‌های مختلف آن راحت است. به طور کلی می‌توانیم بگوییم که نمایشگر ساعت کیفیت قابل قبولی دارد که از میزان روشنایی و رزولوشن خوبی نسبت به خیلی از همرده‌های خود بهره می‌برد.

نرم افزارها، سنسورها و برنامه‌های ورزشی

در بررسی ساعت هوشمند شیائومی redmi watch 3 active، به نرم افزارها، سنسورها و عملکرد آن‌ها می‌رسیم.

منوی ساعت، به راحتی با لمس دست حرکت می‌کند. با سوایپ کردن منو به سمت راست یا چپ، به سنسورهای سلامتی از جمله سنجش ضربان قلب، سنجش وضعیت خواب، کالری و گام شمار، سطح اکسیژن خون و گزارش آب و هوا دیده می‌شود که اطلاعات دقیقی را به شما می‌دهند. برای سنسورهای سلامتی چون سطح اکسیژن خون یا ضربان قلب، می‌توانید انتخاب کنید که گزارش لحظه‌ای به شما بدهند یا این که در طول روز دائما در حال اندازه گیری و بررسی باشند. در صورت فعال سازی حالت دائمی، باتری ساعت نیز زودتر مصرف می‌شود.

با سوایپ کردن به سمت پایین، نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های گوشی را خواهید دید. همچنین، اگر منو را به سمت بالا بکشید، گزینه‌هایی چون چراغ قوه،آلارم، واچ فیس‌ها، حالت Do not disturb برای مواقعی که نمی‌خواهید نوتیفیکیشن یا پیامی دریافت کنید، ویبره، و همینطور Raise to wake قرار دارد.

اگر منوی کامل‌تری را می‌خواهید مشاهده کنید، با فشار دادن مجدد دکمه نیز به آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید منو را ببینید.

ساعت ردمی واچ ۳ اکتیو، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند. از این ورزش‌ها می‌توانیم به فعالیت‌هایی اشاره کنیم چون پیاده روی، دو، کوهنوردی، طناب بازی، رقص، انواع ورزش‌های توپی مثل تنیس، گلف و فوتبال، ورزش‌هایی زمستانی چون اسکی، و حتی فعالیت‌هایی چون ماهیگیری، تیراندازی، دارت و طناب کشی.

موقع همگام‌سازی این ساعت با گوشی از طریق بلوتوث، لازم است اپلیکیشن Mi Fitness را نصب کنید. این برنامه، هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم ios وجود دارد و موقع استفاده با مشکلی مواجه نخواهید شد. بنابراین شما می‌توانید اطلاعات مربوط به سنسورهای سلامتی و برنامه‌های ورزشی را روی گوشی نیز داشته باشید. این ویژگی حتی برای ورزشکارانی که می‌خواهند وزن اضافه کنند یا کاهش دهند هم بسیار مناسب است و اطلاعات مختلفی را درباره وضعیت جسمانی در بازه زمانی مشخصی را مشاهده کنید. می‌توانید ببینید که عملکرد بدن شما از جمله تعداد ضربان قلب یا سطح اکسیژن خون در برخی ورزش‌ها بعد از چند هفته چطور شده است.

یکی دیگر از مواردی که در بررسی ساعت redmi watch 3 active توجه را جلب کرد، این بود که علی رغم ضدآب بودن ساعت تا عمق ۵۰ متر، خبری از حالت ورزشی شنا در این ساعت نیست.

 

خرید ساعت هوشمند ضد آب در تکنولایف: قیمت ساعت ضد آب

قابلیت تماس

ساعت ردمی واچ اکتیو ۳ قابلیت تماس از طریق بلوتوث را دارد. اگر ساعت با قابلیت مکالمه نیاز دارید و مکالمه با آن از کیفیت خوبی برخوردار باشد، ساعت redmi watch 3 active گزینه مناسبی است. در بررسی تخصصی ردمی واچ 3 اکتیو، با این ساعت تماس گرفتیم و متوجه شدیم که کیفیت صدای بسیار مطلوبی دارد. صدا هم به خوبی منتقل، و هم دریافت می‌شود و در صورت دریافت تماس، مشکلی برای گفت‌وگو با ساعت نخواهید داشت. همچنین می‌توانید لیست تماس‌هایی که داشته‌اید را ببینید یا شماره‌گیری کنید.

ساعت ردمی واچ سه اکتیو، منوی فارسی ندارد و از زبان فارسی در پیام‌ها پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین پیام‌های فارسی را به سختی روی ساعت مشاهده خواهید کرد و لازم است برای دیدن پیام‌ها و اعلان‌های فارسی سراغ گوشی بروید. با این حال برای پیام‌های انگلیسی دچار مشکل نخواهید شد.

 

 

عملکرد باتری

این ساعت، از یک باتری ۲۸۹ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که بین ۱۲ تا ۸ روز ماندگاری دارد. در صورت شارژ کامل ساعت، فعال بودن GPS به مدت حدودا یک ساعت در روز، میزان روشنایی متوسط و فعال بودن حالت Wake up Arm up باعث می‌شود بعد از حدود ۶ روز باتری ساعت به تقریبا ۲۰ درصد برسد. این عملکرد برای ساعتی به این قیمت بسیار مناسب و خوب به‌نظر می رسد؛ البته که با خاموش بودن GPS و کم بودن میزان روشنایی، ماندگاری باتری بالاتر خواهد بود. در جعبه‌ی ساعت، یک کابل Type C با مشاهده می‌شود که سر دیگر آن مگنتی است و با وصل شدن به پشت ساعت، آن را شارژ می‌کند. برای شارژ صفر تا صدی ساعت، حدودا یک ساعت و نیم زمان لازم است.

آیا ساعت Redmi Watch 3 Active ارزش خرید دارد؟

شیائومی قابلیت‌های بسیار جذابی را در این ساعت ارزان قیمت خود استفاده کرده است. از میان این ویژگی‌ها، می‌توانیم به تنوع برنامه‌های ورزشی، لمس قوی، قابل سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند، قابلیت مکالمه با کیفیت، GPS، سنسورهایی با دقت خوب و همینطور خوش دست بودن آن اشاره کنیم. بنابراین اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب را دارید و می‌خواهید به ویژگی‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید، این ساعت هوشمند گزینه بسیار مناسبی است.
قیمت ساعت رد می واچ 3 اکتیو

 

سوالات متداول

آیا ساعت Redmi Watch 3 Active ضدآب است؟

بله. این ساعت تا عمق ۵۰ متر ضدآب بوده اما در برنامه‌های ورزشی آن، برنامه‌ی شنا دیده نمی‌شود.

آیا ردمی واچ ۳ اکتیو از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خیر. این ساعت منوی زبان فارسی ندارد و پیام‌ها و اعلان‌های فارسی گوشی را نمی‌تواند به‌خوبی نشان دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
11 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/redmi-watch-3-active/
ads
ads