داغ ترین ها :
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom شاید یکی از آخرین بازی‌های بزرگی باشد که برای نینیتندو سوییچ منتشر می‌شود. بازی‌ای که تا اینجای کار می‌تواند جایزه بازی سال ۲۰۲۳ را دریافت کند.

نقاط قوت

  • گیم‌پلی بسیار درگیر کننده
  • آزادی عمل فوق العاده بالا
  • مبارزه‌های نفس گیر
  • داستان‌سرایی شگفت‌انگیز

نقاط ضعف

دنباله یکی از شاهکارهای چند سال اخیر صنعت بازی‌های ویدیویی بالاخره منتشر شده و به نظر می‌رسد توانسته به یک اثر موفق تبدیل شود. ما در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به نظرات منتقدین درباره بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

نینتندو (Nintendo) در سال 2017 دست به عرضه اثری زد که بسیاری را حیرت‌زده کرد؛ اثری فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذاب که سازندگان به ریزترین جزئیات آن نیز توجه کرده بودند. حالا پس از گذشت حدود 6 سال دنباله‌ای برای آن عرضه شده که توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom درست مثل نسخه پیشین جهان‌باز است و گیمر را به هایرول (Hyrule) می‌برد. این بار دست گیمر برای گشت و گذار بازتر است و می‌تواند در محیط‌های بیشتری کاوش کند. شخصیت اصلی داستان یعنی لینک (Link) همراه با پرنسس زلدا (Zelda) تصمیم می‌گیرد به نبرد گانوندورف (Ganondorf) رفته و او را شکست دهند. گانوندورف قصد نابودی هایرول را دارد و به تمام تلاش‌اش را برای محقق کردن این خواسته به کار خواهد گرفت.

تا این لحظه میانگین نمرات 87 رسانه مختلف به این اثر در سایت متاکریتیک 96 از 100 بوده که نشان می‌دهد ما باز هم با یک اثر شاهکار طرف هستیم.

اما نظر رسانه‌های مختلف درباره بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom چه بوده است؟

GamingBolt

نمره: 100 از 100

نظر منتقدین درباره بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک پیشرفت نسبت به نسل قبل خود به حساب می‌آید و به عنوان دنباله‌ای برای یکی از بهترین بازی‌های تاریخ توانسته از تمامی جهات به سطح کمال برسد.

PCMag

نمره: 100 از 100

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دنباله‌ای شاهکار محسوب می‌شود که باید آن را در لیست برترین نسخه‌های زلدا در تمامی ادوار قرار داد.

Nintendo Insider

نمره: 100 از 100

نینتندو با بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بهترین داستان‌سرایی‌اش را ارائه داد و توانست آن را به یک اثر درخشان از فرنچایزی بی‌نظر تبدیل کند. خلاقیت جالب نینتندو و توانایی‌اش برای غافلگیر کردن گیمرها به نظر حد و مرزی ندارد و این موضوع نشان‌دهنده سخت‌کوشی تیم سازنده در ساخت اثر است که در نهایت توانست ساخته خود را به شکلی معجزه‌آسا بهتر از نسل قبل ارائه دهد. هرچه از بازی تعریف کنیم کم است و در واقع نوشتن درباره آن نمی‌تواند به قدرت تجربه اثر جذابیت آن را آشکار کند. کسی نمی‌داند که در ادامه مجموعه شاهد چه چیزی‌هایی خواهیم بود، اما چیزی که می‌دانیم این است که بسیاری از ما فکر نمی‌کردیم اثری بهتر از Legend of Zelda: Breath of the Wild ساخته شود. با این حال نینتندو به شکلی واضح ثابت کرد که می‌تواند به آن چه غیرممکن انگاشته می‌شود، دست پیدا کند.

TheGamer

نمره: 100 از 100

نظر منتقدین درباره بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک شاهکار است که نه تنها با نسخه پیشین برابری می‌کند، بلکه تمام قدرت‌اش را نیز برای پیشی گرفتن از آن به کار می‌گیرید. این اثر با جابه‌جا کردن مرزهای خلاقیت قابلیت‌های نامحدودی را ارائه می‌کند که بتوانید خود را در جهان بازی رها کنید.

IGN

نمره: 100 از 100

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک دنباله ژرف است و جهانی را گسترش می‌دهد که حتی پیش از این هم فراتر از انتظار به نظر می‌رسید. این اثر پرچم زلدا را بالاتر برده است.

GameSpot

نمره: 100 از 100

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک بوم نقاشی است که باید روی آن خلاقیت خود را پیاده‌سازی کنید، کتابی است که باید داستان آن را خودتان بنویسید و جهانی است که باید وقایع آن را خودتان رقم بزنید. هرچقدر در این بازی وقت صرف کنید، همان‌قدر نیز راز و رمزهای آن برای‌تان آشکار می‌شود. شما می‌توانید در این اثر پرواز کنید، مهندسی کنید، دست به حل معماهای مختلف بزنید و ماجراجویی و کاوش کنید.

Screen Rant

نمره: 100 از 100

همه کسانی که تصور می‌کردند با یک ناامیدی بزرگ روبه‌رو خواهند شد که قرار است میراث یکی از شاهکارهای سوییج را از بین ببرد، حالا دیگر نیازی نیست نگران باشند. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک دستاورد بی‌نظیر است که برای چند سال آینده یکی از موضوعات اصلی بحث در محافل گیمرها خواهد بود.

Game Informer

نمره: 98 از 100

دنباله‌های بازی‌های ویدیویی معمولا به ورطه تکرار می‌افتند؛ شاید هم کمی بهتر و روان‌تر باشند و توانند در عین معرفی مکانیک‌های جدید روی موارد مهم پیشین تمرکز کنند و به روایت ادامه داستان بپردازند. اما بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom علاوه بر این موارد از شر Runeهای نسخه اول خلاص شده و موارد جدیدی را ارائه می‌دهد که موجب می‌شود گیمرها بتوانند از آن‌ها در جهان آشنا ولی خلاقانه اثر استفاده کنند. تقریبا تمام آن چه در بازی با آن روبه‌رو می‌شوید، از معماها گرفته تا مبارزات، با سبک و سیاق تازه‌ای پشت سر گذاشته می‌شوند. در واقع بازی شما را مجبور می‌کند به روش‌های جدید فکر کنید. گشت‌ و گذار در هایرول به اندازه قبل فوق‌العاده نیست، اما بازگشت به مکان‌هایی که پیش‌تر آن را در شاهکار قبلی دیده‌اید این بار حس و حال تازه‌ای را برای‌تان به وجود می‌آورد. خیلی‌ها می‌گویند که هرگذر حس و حال گذشته مجددا قابل تجربه نیست، اما بازگشت به هایرول به همراه ابزارهای تازه حس فوق‌العاده‌ای را خلق می‌کند.

GamesRadar+

نمره: 90 از 100

اگرچه بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به شکل ترسناکی عظیم به نظر می‌رسد، اما با این وجود می‌تواند با حفظ انسجام، تجربه‌ای غنی را بر اساس نسخه پیشین ارائه دهد.

Eurogamer

نمره: 80 از 100

دنباله Breath of the Wild که اثری فوق‌العاده بود سیستم‌های جدید و درخشانی را ارائه می‌دهد و از نظر بصری چشم‌نواز است و تاکیدی جزئی روی جمع‌آوری منابع دارد.

این بود نظر منتقدین درباره بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا نسخه پیشین را تجربه کرده‌اید؟ فکر می‌کنید نینتندو در آینده چه تجربه‌ای را برای گیمرها خلق خواهد کرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/the-legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom/
ads
ads