داغ ترین ها :
آموزش ساده ترین روش دیلیت اکانت روبیکا

آموزش ساده ترین روش دیلیت اکانت روبیکا

روبیکا برنامه‌ای ایرانی است که برای ارسال پیام، ویدئو، فایل‌های متنوع و تماس استفاده می‌شود. این برنامه برای اجرا و ارسال فایل‌ها نیاز به اینترنت دارد. برای افرادی که از این پیامرسان ایرانی استفاده می‌کنند ممکن است این سوال پیش آید که چگونه دیلیت اکانت روبیکا را انجام دهیم. در ادامه تمامی روش‌های حذف دائمی روبیکا را توضیح خواهیم داد.

 

انواع گوشی موبایل هوشمند و غیر هوشمند را می توانید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف با بهترین قیمت خریداری کنید.

نحوه دیلیت اکانت روبیکا

اموزش دیلیت اکانت روبیکا

تنها یک روش برای حذف اکانت روبیکا وجود دارد که با کمک آن می‌توانید برای همیشه حساب کاربریتان را حذف کنید. برای دیلیت اکانت روبیکا با برنامه باید آن را در گوشی باز کنید. توجه داشته باشید فعلا امکان حذف حساب کاربری از طریق وب وجود ندارد و این روش دیلیت اکانت روبیکا با شماره است.

  • بعد از باز کردن برنامه در بخش پایین گزینه تنظیمات دیده می‌شود.
  • با زدن روی گزینه تنظیمات منوی جدیدی به رویتان باز می‌شود که از بین موارد موجود، باید حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.
  • در این مرحله روی گزینه حذف حساب کاربری من بزنید.
  • بعد از زدن روی حذف حساب کاربری پیغامی ظاهر می‌شود که باید با زدن روی تایید مشخص کنید که قطعا قصد پاک کردن حساب کاربریتان را دارید.
  • بعد از تایید، پیام لینک حذف حساب کاربری روبیکا برایتان ارسال می‌شود. بعد از دریافت پیام روی آن بزنید تا به صفحه جدید هدایت شوید.
  • در صفحه جدید کادری وجود دارد که باید رمز عبور یکبار مصرف را وارد کنید. برای دریافت رمز عبور یکبار مصرف روی کادر دریافت رمز بزنید.
  • بعد از دریافت رمز عبور یکبار مصرف آن را داخل کادر وارد کنید و روی گزینه مرحله بعد بزنید.
  • در مرحله بعد قوانین حذف حساب برایتان توضیح داده می‌شود و در این صفحه به شما هشدار داده می‌شود که در صورت حذف حساب کاربری نمی‌توانید آن را بازیابی کنید و تمامی اطلاعات و موارد موجود در حسابتان به صورت کامل حذف می‌شود.
  • در پایین کادری وجود دارد که دلیل حذف حساب کاربری را باید در آن درج کنید. بعد از نوشتن دلیل، روی گزینه حذف حساب کاربری بزنید.

بعد از گذراندن مراحل فوق حساب کاربریتان به صورت دائم حذف می‌شود و دیگر حسابی با شماره و مشخصات شما وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که نوع سیستم عامل گوشی روی انجام مراحل فوق تاثیری ندارد و دیلیت اکانت روبیکا ایفون دقیقا همانند مراحل فوق انجام می‌شود. توجه داشته باشید که بعد از دیلیت اکانت روبیکا امکان دسترسی به هیچ گروه، پیام و کانالی نخواهید داشت و تمامی اطلاعات موجود در برنامه پاک می‌شوند؛ بنابراین قبل از دیلیت اکانت روبیکا اطلاعات ضروری را از در محلی دیگر از گوشی موبایل ذخیره کنید.

 

علاوه بر دیلیت اکانت روبیکا، در مطلب زیر نحوه دیلیت اکانت تلگرام را نیز آموزش داده‌ایم:
آموزش دیلیت اکانت تلگرام در کمتر از 3 دقیقه

 

چرا پیامک دیلیت اکانت روبیکا نمیاد؟

روبیکا یک پیامرسان است که برای استفاده از آن نیاز به اینترنت دارید. گاهی علت نیامدن کد دیلیت اکانت روبیکا می‌تواند قطع بودن اینترنت باشد؛ همچنین چک کنید که حتما وای فای روشن باشد و گوشی شما به نت وصل باشد. در صورت نبود مشکلی در اتصال اینترنت ممکن است آنتن گوشی قطع باشد. گوشی را یکبار روی حالت هواپیما بگذارید و مجدد برای دریافت کد امتحان کنید.

جمع‌بندی

در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که تمایل به حذف دائمی اکانت روبیکا دارید با طی کردن مراحل فوق می‌توانید حسابتان را به صورت دائمی پاک کنید. در صورت بروز سوال یا مشکل از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید؛ همچنین علاوه بر روبیکا با خواندن مقاله دیلیت اکانت اینستاگرام  و  دی اکتیو اینستاگرام،‌ می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام را نیز پاک یا به‌راحتی دی‌اکتیو کنید.

سوالات متداول

امکان برگرداندن اطلاعات بعد از حذف دائمی اکانت روبیکا وجود دارد؟

خیر، بعد از اینکه به صورت دائمی اکانت را حذف کردید امکان برگرداندن هیچ اطلاعاتی را نخواهید داشت.

بعد از حذف اکانت روبیکا مجددا امکان ساخت اکانت با همان شماره وجود دارد؟

بله بعد از پاک کردن کامل اکانت می‌توانید دوباره با همان شماره اکانت جدید بسازید؛ اما اطلاعات قبلی برگردانده نمی‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. محمدمهدی

    هعی محدودت میخوره

  2. سوگند

    وقتی میزنم روی حذف حساب کاربری برام می‌نویسه که باید ده روز از ورود بگذره
    درحالی که یه ماهه روبیک زدم

    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به سوگند

      از حسابتون خارج میشین هر سری؟
  3. سعید

    سلام وقتی میخوام روبیکا رو دلت اکانت کنم میگه باید از آخرین ورود شما ده روز گذشته باشد چرا این رو میگه تو اموزشش که نگفته بود اینو

    1. سوگند

      پاسخ به سعید

      قبلا همچین اتفاقی برام افتاد اون اکانتم آخرش هم حذف نشد ولی یه اکانت دیگه ام بااینکه کم ازورودم گذشته بود به راحتی حذف شد.نمیدونم‌چرا اینجوری میشه
      1. نیلوفر حجابی

        پاسخ به سوگند

        احتمالا باگ نرم افزاری هست شما صبر کنین اگه نشد راه حل دیگه‌ای پیدا میکنیم
    1. سوگند

      پاسخ به سعید

      قبلا همچین اتفاقی برام افتاد اون اکانتم آخرش هم حذف نشد ولی یه اکانت دیگه ام بااینکه کم آوردم گذشته بود به راحتی حذف شد.نمیدونم‌چرا اینجوری میشه
    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به سعید

      سلام وقت بخیر حتما حساب کاربری رو تازه ساختین باید صبر کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/rubika-delete-account/
ads
ads