داغ ترین ها :

اسمارت تگ ۲ سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از نسل جدید اسمارت تگ رونمایی کرد. اسمارت تگ ۲ با پیشرفت‌های مختلفی در مقایسه با اسمارت تگ اول راهی بازار می‌شود.

مشخصات اسمارت تگ ۲

SmartTag2 ظرفیت باتری بیشتری در مقایسه با اسمارت تگ اولی دارد و از متریال‌های باکیفیت‌تری در ساخت آن استفاده شده که باعث شده‌اند دوام این محصول بالاتر برود. همچنین این متریال‌های با کیفیت باعث می‌شوند که SmartTag2 سیگنال بهتری هم با استفاده از Bluetooth Low Energy داشته باشد. به گفته سامسونگ با استفاده از اسمارت تگ ۲ می‌توانید وسایلی که در زیر زمین قرار گرفته‌اند را هم پیدا کنید.

SmartTag2 سامسونگ

اسمارت تگ 2 سامسونگ در مقایسه با نسل اول کوچک‌تر شده و در محیط‌ها و مکان‌های کوچک‌تری هم قرار می‌گیرد. سامسونگ ادعا کرده که باتری اسمارت تگ ۲ تا ۷۰۰ روز کار می‌کند. برای مقایسه بد نیست بگوییم که اسمارت تگ نسل ۱ تنها ۱۶۵ روز کار می‌کرد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که SmartTag2 در برابر سرما و محیط‌های خیس و گرد وخاکی مقاوم است. این محصول از گواهی IP67 بهره می‌برد.

سامسونگ با معرفی اسمارت تگ ۲ اپلیکیشن آن را هم ارتقا داده است. اپلیکیشن SmartThings Find اکنون نقشه را تمام صفحه نشان می‌دهد و رابط کاربری جدیدی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت SmartTag2

برای استفاده از اسمارت تگ 2 باید گوشی یا تبلت سامسونگی داشته باشید که از رابط کاربری One UI 6 استفاده کند. قیمت این اسمارت تگ ۲ نزدیک به ۳۹ دلار اعلام شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-smarttag2-tracker-announce/
ads
ads