داغ ترین ها :
شیائومی Watch S3 با سیستم عامل HyperOS معرفی می‌شود

شیائومی Watch S3 با سیستم عامل HyperOS معرفی می‌شود

شیائومی در تاریخ ۴ آبان ماه از گوشی‌های پرچم‌دار جدیدی به نام شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی می‌کند. گوشی‌هایی که با سیستم عامل HyperOS راهی بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد که گوشی‌های جدید تنها محصولاتی نباشند که در این رویداد معرفی می‌شوند، بلکه باید منتظر معرفی ساعت هوشمند واچ S3 شیائومی با سیستم عامل هایپر او اس هم باشیم.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S3

مشخصات شیائومی Watch S3

ساعت هوشمند شیائومی Watch S3 با طراحی جدیدی راهی بازار می‌شود. این ساعت هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران این قابلیت را خواهند داشت که بتوانند آن را با بندهایی در رنگ‌های مختلف سفارش دهند و حتی رنگ حاشیه‌ صفحه نمایش را هم به شکل دلخواه در اختیار داشته باشند.

شیائومی Watch S3

ساعت هوشمند Watch S3 از صفحه نمایش ۱٫۴۳ اینچی دایره‌ای بهره می‌برد. صفحه نمایشی AMOLED برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. صفحه نمایش رنگ‌های ۸ بیتی نشان می‌دهند و نرخ نوسازی آن هم به ۶۰ هرتز می‌رسد. از دیگر مشخصات صفحه نمایش می‌توانیم به تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ و روشنایی ۶۰۰ نیت اشاره کنیم.

ساعت شیائومی Watch S3

ساعت هوشمند Watch S3 شیائومی باتری بزرگ‌تری در مقایسه با S2 خواهد داشت و از شبکه LTE هم پشتیبانی می‌کند. این ساعت شیائومی باتری ۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و پشتیبانی از شبکه LTE هم باعث می‌شود که بتوانید تماس صوتی با خود ساعت داشته باشید.

ساعت شیائومی واچ اس ۳ به سیستم عامل هایپر او اس مجهز می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/xiaomi-watch-s3-hyperos/
ads
ads