داغ ترین ها :
بهترین اسپیکر برای لپ تاپ کدام است

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ کدام است

در حالت معمول بلندگوهای قرار گرفته روی یک لپ‌تاپ به درد این نمی‌خورد که به عنوان سیستم صوتی یک خانه استفاده شوند. بلندگوهای لپ‌تاپ برای تماشای فیلم و بازی کردن آن هم یک اتاقی که خیلی شلوغ نیست مناسب خواهند بود. اینجاست که خرید بهترین اسپیکر برای لپ تاپ کار مناسبی به حساب می‌آید؛ اما وقتی می‌خواهید محصول جدیدی بخرید احتمالا از خودتان می‌پرسید که بهترین اسپیکر برای لپ تاپ کدام است ؟ ما در این مطلب قصد داریم به همین سوال پاسخ بدهیم و بگوییم بهترین اسپیکر برای لپ تاپ کدام است و کدام مدل‌ها را بهتر است که خریداری کنید.

 

قصد خرید اسپیکر دارید؟ از آفرهای ویژه تکنولایف استفاده کنید: قیمت اسپیکر

 

از آنجایی که لپ‌تاپ قابلیت حمل و نقل دارد، بهترین اسپیکر برای لپ تاپ هم باید امکان جا به جایی مناسبی داشته باشد. البته باید بگوییم که اکثر مدل‌هایی که به شما در این مطلب معرفی کنیم برای استفاده روی کامپیوترهای شخصی خانگی هم مناسب خواهند بود. سعی کردیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که هم زیبایی خاصی دارند و هم کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌کنند. این ویژگی‌ها برای بسیاری از کاربران مهم خواهد بود. در لیست بهترین اسپیکر برای لپ تاپ ما هم اسپیکرهای بی‌سیم را مشاهده می‌کنید که بتوانید آنها را به راحتی جا به جا کنید و حتی به محصولات دیگر متصل کنید و همچنین بلندگوهایی معرفی کردیم که می‌توانند نقش یک سیستم صوتی مناسب را ایفا کنند. پس در ادامه با لیست بهترین اسپیکر برای لپ تاپ ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB43

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

این بلندگوی قابل حمل سونی یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید. محصولی که قیمت نسبتا بالایی هم دارد، اما مطمئن باشید که کیفیت فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند. با به همراه داشتن این بلندگوی قابل حمل می‌توانید از صدای عمق و پر جزئیات لذت ببرید. این محصول سونی از ویژگی Extra Bass هم برخوردار است تا صدای باس فوق‌العاده‌ای از این محصول به گوش برسد. این محصول از دو رادیاتور پسیو استفاده می‌کند که روی هم صدای دو کاناله بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. این بلندگوی سونی از گواهی IP67 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. این ویژگی باعث شده که این محصول برای استفاده از محیط‌های خارج از خانه مناسب باشد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که باتری در نظر گرفته شده برای این محصول نزدیک به ۲۴ ساعت دوام می‌آورد.

 

خرید اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB43 

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13

اگر می‌خواهید یک بلندگوی قابل حمل با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید، این محصول سونی را به شما معرفی می‌کنیم. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB13 از گواهی IP67 بهره می‌برد و به همین دلیل در برابر نفوذ آب و مقاوم است. این اتفاق باعث شده که بتوانید این بلندگوی قابل حمل سونی را در محیط‌های خارج از خانه ببرید. از آنجایی که این محصول به بلوتوث مجهز شده می‌توانید آن را خیلی راحت به لپ‌تاپ و دستگاه‌های دیگر متصل کنید. همچنین ابعاد جمع و جور آن باعث شده که بتوانید این محصول را همیشه در کنار لپ تاپ خود داشته باشید. به همین دلیل این محصول را می‌توانیم به عنوان بهترین اسپیکر برای لپ تاپ هم نام ببریم. این بلندگوی سونی با بلوتوث ۴.۲ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و برای شارژ کردن آن باید یک کابل USB-C داشته باشید. به این موضوع هم توجه کنید که باتری این محصول تا ۱۶ ساعت می‌تواند دستگاه را روشن نگه دارد.

 

خرید اسپیکر سونی SRS-XB13

 

اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل soundsticks 4

 بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

اگر می‌خواهید اسپیکری داشته باشید که تقریبا برای هر کاری مناسب باشد و بتوانید با آن مهمانی هم برگزار کنید، اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل soundsticks 4 همان انتخاب شما خواهد بود. اول باید بگوییم که شرکت هارمن کاردن نام شناخته شده‌ای در حوزه ساخت تجهیزات صوتی به حساب می‌آید و محصولات این برند همیشه کیفیت بالایی دارند. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت اسپیکر دسکتاپ هارمن کاردن مدل soundsticks 4 نام دارد. این بلندگو برای استفاده روی لپ‌تاپ هم مناسب است، اما قابل حمل نیست. در واقع ابعاد بزرگ و وزن آن به شکلی است که باید این محصول را ثابت نگه دارید؛ اما مطمئن باشید که این بلندگو با کیفیت خود نظر همه را به سمت خود جلب می‌کند. برای اینکه بتوانید یک سیستم صوتی خوب و با کیفیت در اختیار خود داشته باشید می‌توانید به خرید این محصول فکر کنید. البته که باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد.

 

خرید اسپیکر هارمن کاردن مدل soundsticks 4

 

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل Pebble

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل Pebble

حالا نوبت به معرفی یک اسپیکر مناسب لپ تاپ می‌رسد که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌کند. اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل Pebble با جک ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. با محصولی سر و کار دارید که وزن آن به ۷۵۰ گرم می‌رسد و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. به همین دلیل این محصول به عنوان بهترین اسپیکر برای لپ تاپ شناخته می‌شود. این بلندگو از دو قسمت تشکیل شده و صدای استریوی مناسبی ارائه می‌دهد و یک ساب ووفر هم دارد. از آنجایی که این بلندگوی ابعاد مناسبی دارد فضای زیادی را روی میز کارتان به خودش اختصاص نمی‌دهد و به همین دلیل انتخاب بسیار مناسبی و ارزشمندی خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر کریتیو Pebble

 

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل T100

بهترین اسپیکر لپ تاپ

این محصول شرکت کریتیو هم یک انتخاب مناسب برای کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌های مختلف به حساب می‌آید. اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل T100 مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک دارد و با بلوتوث ۵ به دستگاه‌های مختلف متصل خواهد شد. استفاده از بلوتوث ۵ هم باعث شده که این دستگاه کیفیت صدای بالایی داشته باشد و با سرعت هم به دیگر دستگاه‌ها وصل می‌شود. این محصول خوش ساخت در ابعاد ۲۰۸ در ۱۳۰ در ۹۳ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۲ کیلوگرم می‌رسد. چنین اتفاقی باعث می‌شود که نتوانید اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل T100 را به راحتی جا به جا کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این بلندگو از کدک‌های FLAC و WAV و MP3 پشتیبانی می‌کند. یک عدد پورت USB A روی این بلندگو دیده می‌شود.

 

قیمت اسپیکر کریتیو مدل T100

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی کینگ استار مدل KBS510

بهترین اسپیکر لپ تاپ

در نگاه اول این محصول اصلا برای لپ‌ تاپ مناسب است. اما وقتی اسپیکر بلوتوثی خانگی کینگ استار مدل KBS510 را اتاق خودتان داشته باشید متوجه می‌شوید که هیجانی به شما منتقل می‌کند. البته که این بلند برای استفاده‌های خانگی مناسب است و برای پخش موسیقی و تماشای فیلم انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این بلندگو قیمت مناسبی هم دارد و کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. این بلندگو البته فضای زیادی به خود اختصاص می‌دهد چرا که در ابعاد ۲۳۰ در ۲۷۸ در ۶۳۲ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۵ کیلوگرم می‌رسد. این بلندگو در برابر آب و گرد و خاک مقاوم نیست، اما ورودی میکروفن و رقص نور دارد که قطعا مورد توجه شما قرار می‌گیرد. یک عدد پورت USB-A و ورودی AUX روی این محصول دیده می‌شود. همچنین می‌توانید این محصول را به تنهایی به بلندگوهای دیگر هم متصل کنید. توان خروجی ۵۰ وات هم باعث شده که این محصول یک هیولای به تمام معنا باشد که فضای آن به راحتی فضای خانه را پر می‌کند.

 

قیمت اسپیکر کینگ استار مدل KBS510

 

بهترین برندهای اسپیکر را به شما معرفی کردیم:
بهترین مارک اسپیکر

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Mini 3 A3119

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Mini 3 A3119

شرکت انکر بلندگوهای باکیفیتی تولید کرده که یکی از آن‌ها اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Mini 3 A3119 نام دارد. این محصول قابل حمل به وسیله بلوتوث به سیستم‌های مختلف از جمله لپ‌تاپ هم متصل می‌شود. این بلندگوی قابل حمل فضای کمی را هم به خود اختصاص می‌دهد و به همین دلیل می‌توانید آن را روی میز کارتان قرار دهید. باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از گواهی IPX7 برخوردار است و به مقاومت مناسبی در برابر نفوذ آب دارد. یک باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی این بلندگو قرار گرفته که می‌توانید آن را همیشه به همراه باشید. باتری این محصول تا ۱۵ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. قیمت هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود که این محصول را خریداری کنید.

 

خرید اسپیکر انکر مدل Soundcore Mini 3 A3119

 

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل GigaWorks T40 Series II

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل GigaWorks T40 Series II

این محصول هم برای لپ تاپ مناسب خواهد و هم می‌توانید از آن برای کامپیوترهای خانگی استفاده کنید. توان خروجی ۳۳ وات باعث شده که صدای تولید شده توسط این محصول فضای خانه را به راحتی پر کند و انتخاب مناسبی برای فیلم دیدن و بازی کردن خواهد بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول با سیم به کامپیوتر متصل می‌شود و به همین دلیل جا به جا کردن آن کار ساده‌ای نخواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از تویترهای اختصاصی برخوردار است که کیفیت صدا را بالا برده‌اند. اگر می‌خواهید برای کامپیوتر و لپ تاپ خودتان یک سیستم صوتی خیلی جذاب داشته باشید، اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل GigaWorks T40 Series II گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر کریتیو مدل GigaWorks T40 Series II

 

با کمترین بودجه چه اسپیکری بخریم؟
بهترین اسپیکر تا یک میلیون

 

اسپیکر دسکتاپ کریتیو مدل Pebble Plus

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

این اسپیکر برند کریتیو گزینه‌ای بسیار عالی برای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ به حساب می‌آید. با محصولی سر و کار خواهید داشت که کیفیت ساخت بالایی دارد و از بلندگوهای با کیفیتی برای ارائه صدایی شفاف استفاده می‌کند. البته این محصول به دلیل اینکه وزنی نزدیک به ۱۶۹۰ کیلوگرم دارد قابل حمل نیست و باید آن را در مکانی ثابت نگه دارید. از ویژگی‌های این بلندگو می‌توانیم به داشتن یک عدد ساب ووفر هم اشاره کنیم که باعث شده صدای باس بسیار خوبی از این محصول شاهد باشیم. روی این محصول خبری از پورت USB نیست و پورت AUX دارد. بلندگوهای این اسپیکر می‌توانند ۸ وات خروجی صدا داشته باشند که روی هم ۱۶ وات قدرت خروجی صدای آن‌ها خواهد بود.

 

قیمت اسپیکر کریتیو Pebble Plus

 

اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8

اسپیکر شیائومی مدل Mi AI Pro 8

بد نیست به اسپیکر مناسب لپ تاپ و گوشی و کامپیوترهای شخصی به شما معرفی کنیم که هوشمند است و از صفحه نمایش لمسی برخوردار است. این محصول اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8 نام دارد که شاید فکر کنید قیمت خیلی بالایی داشته باشد؛ اما قیمت این محصول چندان بالا نیست و می‌توانید با آن کارهای مختلفی انجام دهید.

این بلندگوی هوشمند بی سیم است و با بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. وزن این محصول هم تنها ۶۸۲ گرم است و صفحه نمایشی لمسی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از کنترل از راه دور برخوردار است. این ویژگی برای اسپیکر هوشمند با نمایشگر لمسی شیائومی مدل Mi AI Pro 8 در نظر گرفته شده که بتوانید آن را به وای-فای متصل کنید.

 

قیمت اسپیکر هوشمند شیائومی مدل Mi AI Pro 8

 

برای PC خود چه اسپیکری تهیه کنیم؟
بهترین اسپیکر کامپیوتر

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential

بد نیست یکی از بلندگوهای خوش ساخت شرکت جی بی ال را هم به شما معرفی کنیم که برای استفاده لپ تاپ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این محصول وزن مناسبی دارد که به ۵۴۰ گرم می‌رسد. به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید آن را حمل کنید و به همراه لپ تاپ به هرجایی که می‌خواهید ببرید. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توانیم به مقاوم بودن در برابر آب و گرد و خاک اشاره کنیم. به همین دلیل این محصول برای استفاده در خارج از خانه گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول جی بی ال یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد که به واسطه آن می‌توانید گوشی همراه خودتان را هم شارژ کنید. باتری در نظر گرفته شده برای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential می‌تواند تا ۱۲ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

 

قیمت اسپیکر جی بی ال Flip Essential

 

سوالات متداول

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ کدام است؟ در حال حاضر بلندگوهای قابل حمل از برندهای سونی و جی بی ال و حتی محصولاتی مانند کریتیو Pebble Plus و کریتیو مدل Pebble  هم محصولات خوبی به حساب می‌آیند.

برای انتخاب بهترین اسپیکر مناسب لپ تاپ به چه چیزی توجه کنیم؟ وزن کم، قابل حمل بودن و پشتیبانی از بلوتوث باید ویژگی‌هایی اصلی‌ای باشد که به آن توجه می‌کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/
ads
ads