داغ ترین ها :
معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

از جذاب‌ترین بخش‌های داشتن یک گوشی هوشمند، می‌توان به انتخاب گسترده در زمینه بازی‌ها اشاره کرد. حالا اگر شما یک گوشی آیفون داشته باشید، قطعا می‌توانید در سطح بسیار جذاب‌تر و روان‌تری این بازی‌ها را تجربه کنید. اما بزرگ‌ترین مشکل برای این کار، نشناختن بهترین بازی های iOS و پرطرفدارترین آن‌هاست. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار دهیم، تا اوقات فراغت و سرگرمی جذاب و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. اگر گیمر هستید و قصد خرید گوشی دارید، گوشی های گیمینگ را بررسی کرده و با بهترین قیمت گوشی خرید کنید. با بهترین بازی های آیفون همراه ما باشید.

 

خرید گوشی های اپل با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی تکنولایف: قیمت گوشی آیفون

 

بهترین بازی های iOS

توجه: نمرات بازی‌ها بر اساس نمره منتقدین در سایت متاکریتیک به دست آمده‌اند و از این لحاظ مسئولیتی بر عهده نویسنده مقاله بهترین بازی های آیفون نیست.

بهترین بازی های آیفون: بازی Legend Of Grimrock

بازی Legend of Grimrock

نمره: ۱۰۰/۹۴

ژانر: ایفای نقش – عمومی

Legend of Grimrock یک بازی سیاه‌چال‌محور است که با الهام از کلاسیک‌های قدیمی این ژانر ساخته شده است، با این حال ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارد. این بازی شامل عناصر بقا، مبارزه، جادو، پازل و نقش‌آفرینی است. بازیکنْ زندانی‌ای محکوم به اعدام است که برای جرم‌های ناپسندی که مرتکب شده یا نشده، به کوه دورافتاده گریمراک تبعید شده است. در این کوه او باید به جای مأموران اسارتش، با تونل‌ها و سیاه‌چال‌های باستانی مواجه شود. بازیکن مأموریت دارد تا یک تیم تشکیل دهد و با ذره‌ذره پایین آمدن از کوه، از آن بگریزد. در طول این سفر، بازیکن با پازل‌های مرموز، تله‌های کشنده، مقبره‌های باستانی و هیولاهای وحشتناک نابودشده به دست تمدن‌های ویران‌شده قدیمی روبه‌رو خواهد شد.

دانلود Legend Of Grimrock برای آیفون و iOS

دانلود Legend Of Grimrock برای آیفون و iOS

بازی‌های ترسناک دوست دارید؟ این مطلب را بخوانید: معرفی بهترین بازی های ترسناک اندروید

بازی Need For Speed Shift

بازی Need For Speed Shift

نمره: ۱۰۰/۹۴

ژانر: رانندگی – مسابقه‌ای – شبیه‌سازی – عمومی – مسابقات بزرگ خیابانی – اتومبیل‌رانی

سریع فکر کنید و سریع‌تر برانید! برترین اتومبیل‌های روز دنیا را به دست بیاورید و با آن‌ها مسابقه بدهید. از طریق بلوتوث یا اینترنت، در ۶ حالت مختلف با دوستان خود رقابت کنید و توانایی‌های خود را بسنجید. در مسابقات سریع در مسیرهای منحصربه‌فرد در شهرهای معروفی مثل شیکاگو، لندن و توکیو، و در سطوح مبتدی، حرفه‌ای و گرگ کارکشته شرکت کنید. در این رقابت ۳بعدی مبتنی بر فیزیک، نه‌تنها سرگرمی در انتظار شماست، که شگفت‌آفرینی شما نیز طلب می‌شود.

دانلود Need For Speed Shift برای آیفون و iOS

دانلود Need For Speed Shift برای آیفون و iOS

بازی برای ایفون: Flipping Legend

بازی Flipping Legend

نمره: ۱۰۰/۹۶

ژانر: اکشن – عمومی

در این ماجراجویی مبتنی بر الگو، قدرت مشت‌ها، جادوها و سلاح‌های خود را آزاد کنید. واکنش خود را اصلاح کنید و سرعت و ریتم غریزی خود را بهبود دهید. با قهرمانان قدرتمند بازی کنید تا توانایی‌ها و اسرار آن‌ها را به دست بیاورید تا بتوانید بهتر و ساده‌تر بر دشمنان‌تان غلبه کنید. سرزمین‌های جدید و دوردستی را که هنوز به دست هیچ همسفری کشف نشده‌اند را کشف کنید و به دست بیاورید. به تلنگری افسانه‌ای بدل شوید.

دانلود Flipping Legend برای آیفون و iOS

دانلود Flipping Legend برای آیفون و iOS

خرید تبلت

بازی Super Stickman Golf 3

بازی Super Stickman Golf 3

نمره: ۱۰۰/۹۵

ژانر: اکشن – ورزشی – عمومی – تک‌نفره – گلف – سرگرم‌کننده

Super Stickman Golf 3 مملو از مسابقات جدید، نیروبخشی‌ها، کارت‌های قابل‌جمع‌آوری، حالات بازی، جنون چندنفره و بسیاری شگفتی‌های دیگر جدید که در انتظار کشف‌اند. این شیوه تازه‌ای از یک بازی کلاسیک است!

دانلود Super Stickman Golf 3 برای آیفون و iOS

دانلود Super Stickman Golf 3 برای آیفون و iOS

بازی برای ایفون: بازی VVVVVV

بازی VVVVVV

نمره: ۱۰۰/۹۵

ژانر: اکشن – پلتفرمی – ۲بعدی

در یکی از ابعاد جایگزین، اتفاق وحشتناکی رخ داده است! به کاپیتان ویریدیان کمک کنید تا ۵ خدمه و 20 قطعه نایاب را پیدا کند و بعد در آستانه تخریب را نجات دهد. این اپرایی فضایی در منحصربه‌فردترین مقیاس و با سبکی چنان خاص است که فقط VVVVVV قادر است آن را به شما عرضه کند. به جای پریدن، جهت گرانش را وارونه کنید و به کاپیتان ویریدیان اجازه دهید بین کف و سقف محیط حرکت کند.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی برای مک بوک

برای ماجراجویان محافظ ابعاد، ساعت‌ها گیم‌پلی جدید با سطوح مناسب بازیکنان جدید وجود دارد. جسارت خود را امتحان کنید و ببینید آیا قادرید بر مجموعه‌ای از مراحل ایجادشده توسط دیگر بازی‌سازان معروف غلبه کنید یا خیر. VVVVVV با الهام از بازی‌های کلاسیک 8بیتی گذشته و بهره‌گیری از تجربه روزافزون بازی‌های ۳بعدی، حتی سرسخت‌ترین بازی‌خواران قدیمی را نیز به چالش می‌کشد.

دانلود VVVVVV برای آیفون و iOS

دانلود VVVVVV برای آیفون و iOS

بازی Tiny Bubbles

بازی Tiny Bubbles

نمره: ۱۰۰/۹۵

ژانر: پازل – عمومی – بدون بخش چندنفره آنلاین

در این پازل جدید مسحورکننده، با خوشه‌های حباب صابون بازی می‌کنید. برای رسیدن به صدها هدف فوق‌العاده سرگرم‌کننده، حباب‌ها را باد کنید، ترکیب کنید، تطابق دهید و بترکانید.

دانلود Tiny Bubbles برای آیفون و iOS

دانلود Tiny Bubbles برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Meteorfall: Journey

بازی Meteorfall - Journey

نمره: ۱۰۰/۹۵

ژانر: استراتژی – نوبتی – نبرد کارتی – بدون بخش چندنفره آنلاین

Meteorfall یک نوع بازی ایفای نقش عرشه‌چینی‌ست. شیوه و کلاس خود را از بین چهار ماجراجوی منحصربه‌فرد انتخاب کنید و سپس با عرشه‌ای حاوی کارت‌های حمله اولیه به راه بیفتید. در طول ماجراجویی، فرصت‌هایی برای افزودن کارت‌های قدرتمند جدید به عرشه خود نیز خواهید داشت.

دانلود Meteorfall: Journey برای آیفون و iOS

دانلود Meteorfall: Journey برای آیفون و iOS

قیمت گوشی

بازی ایفون The World Ends With You

بازی The World Ends With You

نمره: ۱۰۰/۹۶

ژانر: ایفای نقش – عمومی

به شیبویا خوش آمدید: جایی مرکب از سنت‌ها و سبک زندگی‌های قلب توکیو. پسری به نام نِکو در تقاطعی شلوغ بیدار می‌شود، تنها و بی‌خبر از همه‌جا. او متن عجیبی دریافت می‌کند: «پاک کردن (انجام) ماموریت… یا پاک کردن چهره». با این کار، نکو وارد بازی مرگ و زندگی‌ای می‌شود که او را در خیابان‌های سنگ‌فرش با معمایی پشت معمای دیگر مشغول می‌کند… اما Reaper’s Game چیست؟ چرا نکو یک بازیکن است و برای چه بازی می‌کند؟ آیا اگر او واقعا تمام 7 روز را زنده بماند، بازی به پایان خواهد رسید؟ همیشه رمزوراز دیگری در گوشه و کنار وجود دارد.

دانلود The World Ends With You برای آیفون و iOS

دانلود The World Ends With You برای آیفون و iOS

پیشنهاد نویسنده: بهترین بازی‌های شطرنج برای اندروید و IOS

 

بهترین بازی های آیفون: بازی Super QuickHook

بازی Super QuickHook

نمره: ۱۰۰/۹۶

ژانر: اکشن – ماجراجویی – عمومی – پلتفرمی – ۲بعدی

با کمک قلاب قابل‌اعتمادتان، کوه «عقاب» را تسخیر کنید. بچرخید و بگردید و مسیر خود را از میان چمنزارها، مزارع شبنم‌زده، گودال‌ها و تونل‌های زیرزمینی یخی، غارهای آتش‌فشانی و موارد دیگر باز کنید. به رازها پی ببرید و گنجینه‌ها و چیزهای خاص را بیابید. در برابر دوستان‌تان مسابقه دهید. مناظر آرامش‌بخش را بنگرید، و از بهمن‌های بی‌پایان پیشی بگیرید. QuickHook ترکیبی از ارزش بازی مداوم و مکرر و تنوع عمیق و گسترده است!

دانلود Super QuickHook برای آیفون و iOS

دانلود Super QuickHook برای آیفون و iOS

بازی World Of Goo

بازی World Of Goo

نمره: ۱۰۰/۹۶

ژانر: آموزشی – گوناگون – پازل – عمومی

World of Goo بازی پازل / ساخت‌وساز مبتنی بر فیزیکی است که فقط توسط دو نفر ساخته شده و جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

برای ساختن سازه‌ها، پل‌ها، توپ‌های جنگی، زپلین‌ها و زبان‌های غول‌پیکر، باید Gooهای ریزِ زنده سخن‌گوی در حال وول زدن را حرکت بدهید. میلیون‌ها Goo کنجکاوانه در دنیای زیبای Goo زندگی می‌کنند و دوست دارند از هر چیزی سر در بیاورند. اما با این حال، نه می‌دانند که تمام دنیای‌شان یک بازی است، نه می‌دانند که چه‌قدر خوشمزه‌اند.

دانلود World Of Goo برای آیفون و iOS

دانلود World Of Goo برای آیفون و iOS

بازی ایفون: بازی Divinity: Original Sin II

دانلود World Of Goo برای اندروید

نمره: ۱۰۰/۹۸

ژانر: ایفای نقش – وسترن – آنلاین چندنفره

قلب هستی از بین رفته و پوچی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. قدرت‌های خفته در درون شما به زودی بیدار خواهند شد. نبرد برای الوهیت آغاز شده. عاقلانه انتخاب کنید و سخت‌تر اعتماد کنید؛ تاریکی در کمین هر قلبی نشسته است.

دانلود Divinity: Original Sin II برای آیفون و iOS

دانلود Divinity: Original Sin II برای آیفون و iOS

بهترين بازی های آيفون بر اساس امتیازات

توجه: نمرات بازی‌ها بر اساس میانگین نمرات منتقدین و کاربران در سایت متاکریتیک به دست آمده‌اند.

بازی Beyond A Steel Sky

بازی Beyond A Steel Sky

نمره: ۱۰۰/۷۰

ژانر: اکشن – ماجراجویی – جهان‌باز – بدون بخش چندنفره آنلاین

یک ماجراجویی هیجانی ۳بعدی، که در آینده‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی آغاز می‌شود. دنیا را زیرورو کنید، سیستم‌ها را هک کنید و توطئه را برای کشف حقایق ویرانگر حل کنید.

دانلود Beyond A Steel Sky برای آیفون و iOS

دانلود Beyond A Steel Sky برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Clash Royale

بازی Clash Royale

نمره: ۱۰۰/۷۱

ژانر: اکشن – استراتژی – زمان واقعی – عمومی – دفاعی – آنلاین

ده‌ها کارت از نیروهای دوست‌داشتنی و شناخته‌شده Clash of Clans، مثل طلسم‌ها و تجهیزات دفاعی، به اضافه کارت‌هایRoyale، مثل Princes، Knights، Baby Dragons و…، را جمع‌آوری کرده و ارتقا دهید. دشمن را از قلعه‌اش بیرون کنید تا او را شکست دهید، و جایزه‌ها، تاج‌ها و افتخارات آرنا را به دست آورید. در نهایت، یک قبیله ایجاد کنید تا در آن کارت به اشتراک بگذارید و نقشه‌های حمله مخصوص خودتان را طراحی کنید و به جنگ‌های گروهی بروید.

بهترین بازی های ماشین برای اندروید در سال ۲۰۲۱

دانلود Clash Royale برای آیفون و iOS

دانلود Clash Royale برای آیفون و iOS

بازی Blek

بازی Blek

نمره: ۱۰۰/۷۲

ژانر: اکشن – پازل – عمومی

بلِک، بازی‌ای در مورد تخیل و شخصیت است. هر آنچه نقاشی کنید مدام حرکت می‌کند؛ و تماشای حرکت مخلوقات‌تان، همانند تماشای جادوست.

دانلود Blek برای آیفون و iOS

دانلود Blek برای آیفون و iOS

بازی ایفون: بازی Brawlhalla

بازی Brawlhalla

نمره: ۱۰۰/۷۲

ژانر: اکشن – مبارزه‌ای – ۲بعدی – چندنفره آنلاین

یک مبارزه سکویی ۲بعدی، که در آن بهترین جنگجویان بدجنس تاریخ، در یک تورنمنت ابدی قهرمانان، برای عشق جنون‌آمیزشان به رجزخوانی، فرصت‌های بی‌نهایت و لذت خالص ضرب‌وشتم، با یک‌دیگر می‌جنگند. در حالت‌های گوناگون سفارشی و ویژه و با دوستان خود، چه آنلاین و چه آفلاین، می‌توانید بازی کنید و ببینید چه کسی قادر است دیگری را از سکو پایین بیندازد و پیروز شود.

دانلود Brawlhalla برای آیفون و iOS

دانلود Brawlhalla برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی The Battle Of Polytopia

بازی The Battle Of Polytopia

نمره: ۱۰۰/۷۶

ژانر: استراتژی – مدیریت – حکومت

به بازی منحصربه‌فرد استراتژی نوبتی در دنیایی مربعی، عجیب و مسطح، خوش آمدید. با گسترش امپراطوری خود به عنوان یکی از ۱۲ تمدن مستقل و قدرتمند و تحقیق درباره فناوری‌ها، تمدن خود را به سمت پیروزی هدایت کنید و در نهایت فرمانروای جهان شوید! می‌توانید این بازی را از تک‌نفره تا ۱۲نفره بازی کنید.

دانلود The Battle Of Polytopia برای آیفون و iOS

دانلود The Battle Of Polytopia برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Call Of Duty: Mobile

بازی Call Of Duty - Mobile

نمره: ۱۰۰/۷۷

ژانر: اکشن – تیراندازی – اول‌شخص – تاکتیکی – تا بیش از ۶۴ بازیکن هم‌زمان

از مهارت و استراتژی استفاده کنید تا در مدل رقابتی Ranked به بالاترین جایگاه برسید یا هم‌زمان با بازی با دوستان‌تان، بیشترین جوایز قبیله‌ای را کسب کنید. در این بازی مهیج تیراندازی چندنفره رایگان، با میلیون‌ها دوست و دشمن مبارزه و رقابت کنید و از اسلحه‌ها و لباس‌های جذاب برای بهبود کار خود استفاده کنید.

دانلود Call Of Duty: Mobile برای آیفون و iOS

دانلود Call Of Duty: Mobile برای آیفون و iOS

بازی Among Us

بازی Among Us

نمره: ۱۰۰/۷۸

ژانر: اکشن – ماجراجویی – عمومی – تلاش برای بقا – بدون بخش چندنفره آنلاین

مهمانی آنلاین محلی برای 4 تا 10 بازیکن همراه با کار گروهی و خیانت… اما در فضا!

هنگامی که می‌خواهید سفینه فضایی‌تان را برای عزیمت آماده کنید، باید خدمه‌ای متشکل از 4 تا 10 بازیکن آنلاین یا درون شبکه محلی جمع‌آوری کنید. اما مواظب باشید، چرا که یک یا چند نفر از خدمه، شیادانی هستند که می‌خواهند همه را به قتل برسانند!

دانلود Among Us برای آیفون و iOS

دانلود Among Us برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Crossy Road

بازی Crossy Road

نمره: ۱۰۰/۸۱

ژانر: اکشن – عمومی – سرگرم‌کننده

به موجودات بامزه و کوچولو کمک کنید تا از خیابان‌ها بگذرند. اما بهتر است به این فکر نکنید که چرا یک مرغ می‌خواهد از خیابان رد شود، وقتی که هیچ‌چیز آن طرف در انتظارش نیست! فقط مهارت خود را در کمک به دیگران بسنجید و رکورد خود را با دوستان‌تان در میان بگذارید!

دانلود Crossy Road برای آیفون و iOS

دانلود Crossy Road برای آیفون و iOS

بیشتر بخوانید: فیفا ۲۲: تاریخ عرضه، تریلر و همان کاوری که پیشبینی می‌شد

بهترین بازی های آیفون: بازی Crypt Of The Necrodancer

بازی Crypt Of The Necrodancer

نمره: ۱۰۰/۸۲

ژانر: ایفای نقش – عمومی – اکشن RPG

Crypt of the NecroDancer یک بازی نوبتی مبتنی بر ریتم چالش‌برانگیز است. آیا می‌توانید از این سیاه‌چال مرگبار رقصاننده جان سالم به در ببرید، NecroDancer را بکشید و قلب تپنده خود را پس بگیرید؟ یا تا ابد برده ریتم خواهید بود؟

بازیکنان باید هنگام حرکت روی بیت برای پیدا کردن خروجی سیاه‌چال‌ها، با اسکلت‌ها، زامبی‌ها، اژدهایان و موجودات رقصان دیگر، مبارزه کنند. با موسیقی متن رقص‌طلب حماسی بازی پیش بروید یا از آهنگ‌های مجموعه خود یکی را انتخاب کنید! حتی می‌توانید با یک پد رقص بازی کنید تا واقعا استخوان‌های‌تان را با ریتم بلرزاند!

دانلود Crypt Of The Necrodancer برای آیفون و iOS

دانلود Crypt Of The Necrodancer برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Crashlands

بازی Crashlands

نمره: ۱۰۰/۸۴

ژانر: ایفای نقش – اکشن RPG

شما Flux Dabes هستید، یک راننده کامیون بین‌کهکشانی که آخرین محموله‌اش به علت خطر موجود فضایی ناشناسی به نام Hewgodooko از ریل خارج شده و باعث می‌شود شما در یک سیاره بیگانه گیر کنید. همان‌طور که برای بازیابی بسته‌های خود عجله دارید، می‌فهمید که در طرح شیطانی سلطه بر جهان غرق شده‌اید. برای غلبه بر این مشکلات، به عقل و عضلات‌تان نیاز دارید.

دستورالعمل‌های زندگی را در این موقعیت حساس بیاموزید، دوستان جدید پیدا کنید، اسرار باستانی و هیولاهای مرگبار را کشف کنید، همه چیز را تحت کنترل در بیاورید و درباره رشد گیاهان در سیاره Woanope چیزهایی یاد بگیرید، تا بتوانید خانه‌ای دور از خانه واقعی‌تان برای خود بسازید.

دانلود Crashlands برای آیفون و iOS

دانلود Crashlands برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey

نمره: ۱۰۰/۸۵

ژانر: ماجراجویی – عمومی – بدون بخش چندنفره آنلاین

درست آن سوی افق، کویری باشکوه، پهناور و کشف‌شده به چشم می‌خورد. به آلتو و دوستانش در سفر بی‌پایان شن‌سواری آن‌ها بپیوندید و اسرار این سفر را کشف کنید. از بالای تپه‌های شنی پرباد بپرید، دره‌های عمیق را پشت سر بگذارید و معابد پنهان شگفت‌انگیز فرسنگ‌ها دورتر از خانه را بیابید. در این راه، تاکستان‌ها را از بین می‌برید، از روی بالن‌های هوای گرم می‌پرید، از دیوارهای سنگی بلند بالا می‌روید و از دست لمورهای بدجنس فرار می‌کنید. همه این‌ها در حالی‌ست که به بسیاری از رازهای صحرا نیز پی خواهید برد.

دانلود Alto’s Odyssey برای آیفون و iOS

دانلود Alto’s Odyssey برای آیفون و iOS

پرطرفدارترين بازی های آيفون

توجه: نمرات بازی‌ها بر اساس نمره کاربران در سایت متاکریتیک به دست آمده‌اند.

بازی Fantasian

بازی Fantasian

نمره: ۱۰۰/۸۹

ژانر: عمومی – ایفای نقش – سبک ژاپنی – بدون بخش چندنفره آنلاین

ماجراجویی نفس‌گیر دیگری از خالق Final Fantasy، صنعت افسانه‌ای هیرونوبو ساکاگوچی. Fantasian یک RPG هیجان‌انگیز و جدید است که از ترکیب پس‌زمینه‌های دیدنی بیش از 150 دیورامای دست‌ساز و محیط‌های فیزیکی و شخصیت‌های ۳بعدی ساخته شده است.

داستان، در قلمرویی به حکومت ماشین‌ها آغاز می‌شود. در این جهان چندبعدی، تعادل میان «هرج‌ومرج و نظم» به عامل اصلی مبارزه برای این قلمروها و ماشین‌کاری‌های خدایانی که قصد کنترل‌شان را دارند بدل شده است. بازیکنان نقش قهرمانی به نام لئو را بر عهده خواهند گرفت، که از انفجار مهیبی بیدار می‌شود و خود را در سرزمین عجیبی گم‌شده می‌یابد و تنها یک خاطره برایش باقی مانده است. همان‌طور که بازیکنان برای بازیابی خاطرات لئو راهی سفر می‌شوند، به رازهای بیماری مکانیکی عجیبی که به تدریج همه چیزهای شناخته‌شده توسط بشر را در بر گرفته است، پی خواهند برد.

دانلود Fantasian برای آیفون و iOS

دانلود Fantasian برای آیفون و iOS

پیشنهاد نویسنده: بهترین بازی های ماشین برای اندروید در سال ۲۰۲۱

 

بهترین بازی های آیفون: بازی Doom: Resurrection

بازی Doom - Resurrection

نمره: ۱۰۰/۹۰

ژانر: اکشن – تیراندازی – اول‌شخص – سرگرم‌کننده – علمی‌تخیلی – بدون بخش چندنفره آنلاین

دانشمندان کنترل آزمایش از راه دور خود در یک مرکز تحقیقاتی در مریخ را از دست داده‌اند و جهنم آزاد شده است. شما به عنوان آخرین تفنگدار واحد خود، باید مینیون‌های جهنمی را شکست دهید و راز آنچه در مریخ رخ داده است را کشف کنید. آینده زمین در دستان شماست!

برای ایستادگی در برابر شیاطینی که در انتظار شما هستند، شجاعت به تنهایی کافی نخواهد بود. برای دستیابی به موفقیت، باید از اسلحه‌های ویران‌گر قدرتمند، NPCها (کاراکترهای فرعی) و محیط استفاده کنید. حتی با وجود اسلحه‌های گوناگون، باز هم ممکن است در یک نبرد سخت علیه جانوران غیرطبیعی، گوشت تن‌تان بسوزد و روح‌تان ویران شود.

آیا برای شکست دادن شیاطین و فرار از قیامت آماده‌اید؟

دانلود Doom: Resurrection برای آیفون و iOS

دانلود Doom: Resurrection برای آیفون و iOS

بازی Shaun The Sheep: Home Sheep Home 2

بازی Shaun The Sheep - Home Sheep Home 2

نمره: ۱۰۰/۹۰

ژانر: ماجراجویی – عمومی

با شان، تیمی و شرلی در بیش از 40 مرحله در غارهای زیرزمینی و مذاکرات خیابان‌های شلوغ لندن همراهی کنید، تا بتوانند چمن سرسبز خانه‌شان را بیابند. از توانایی های منحصر به فرد هر گوسفند برای پرتاب، جهش، فشار و شنا استفاده کنید، تا مسیر خود را از میان تونل‌های زیرزمینی، مین‌های رهاشده و حتی نگهبانان کاخ باکینگهام پیدا کنید و بگریزید.

دانلود Shaun The Sheep: Home Sheep Home 2 برای آیفون و iOS

دانلود Shaun The Sheep: Home Sheep Home 2 برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Secret Files Tunguska

بازی Secret Files Tunguska

نمره: ۱۰۰/۹۰

ژانر: ماجراجویی – عمومی

یکی از بزرگ‌ترین اسرار زمانه ما به دست شما کشف خواهد شد!

30 ژوئن 1908، انفجاری با قدرت 2000 بمب هیروشیما، منطقه تونگوسکای سیبری مرکزی را لرزاند و درختان محدوده‌ای بیش از 6000 کیلومتر مربع را سوزاند و از بین برد. از فاصله 1000 کیلومتری آن نیز صدای انفجار شنیده شده است. شاهدان عینی شیء درازی را دیده‌اند که از آسمان با نور آبی و سفید سقوط کرده بود، و بعد، ستونی از نور به ارتفاع 20 کیلومتر، که ابر قارچی‌شکل سیاهی به دنبال داشت. گزارشات حاکی از آن بودند که تمام اروپا در طول ۳ شب آینده، چنان روشن بود که می‌توانستید بیرون از خانه روزنامه‌تان را بخوانید.

تا به امروز این ماجرا هنوز یک معما باقی مانده است. اکنون شما در حال مسابقه با زمان هستید، و باید یک توطئه جهانی را کشف کنید که شما را به دوردست‌ترین نقاط جهان می‌رساند. آماده شوید تا مهارت‌های کارآگاهی خود را در دنیای تاریک و پنهان و فاسدشده، به چالش بکشید.

دانلود Secret Files Tunguska برای آیفون و iOS

دانلود Secret Files Tunguska برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Final Fantasy: Brave Exvius

بازی Final Fantasy - Brave Exvius

نمره: ۱۰۰/۹۰

ژانر: ایفای نقش – سبک ژاپنی – بدون بخش چندنفره آنلاین

داستان تازه‌ای از کریستال‌ها آغاز شده است…

اولین عنوان بازی‌های Square Enix، در تمام جهان به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسیدند که همچنان نیز ادامه دارد. با این‌که این RPG بر اساس مدل‌های قدیمی طراحی و تولید شده، اما کاملا جدید و جذاب است.

از کاراکترهای عناوین گذشته Final Fantasy به همراه داستان بی‌نهایت گسترده و هیجان‌انگیز لذت ببرید.

دانلود Final Fantasy: Brave Exvius برای آیفون و iOS

دانلود Final Fantasy: Brave Exvius برای آیفون و iOS

بازی Pascal’s Wager

بازی Pascal’s Wager

نمره: ۱۰۰/۹۰

ژانر: ایفای نقش – اکشن RPG – بدون بخش چندنفره آنلاین

Pascal’s Wager یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با سبک و سیاق یک فانتزی تاریک است. این بازی دارای کیفیتی عالی و احساساتی عجیب است که که پیش‌تر هیچ پلتفرم موبایلی‌ای آن را به بازیکنان خود عرضه نکرده است. در بازی، جهان توسط مه تاریکی پوشیده شده، و نور کم و مرموز است. مردم دیوانه می‌شوند و هیچ‌کس از رازهای پشت آن آگاه نیست.

بازیکنان می‌توانند با شخصیت‌های مختلف خط داستانی جذاب بازی را تجربه، و مناطق مختلف و مخفی نقشه را آشکار کنند. در طول راه، آن‌ها با دشمنان باورنکردنی مبارزه خواهند کرد، با غول‌های سرسخت و افسانه‌ای مقابله می‌کنند و مرگ و حقیقت طاقت‌فرسا را به جان می‌خرند. همچنین، در تمام مدت بازی، آن‌ها غرق در موسیقی متن باشکوهی خواهند شد که توسط یک ارکستر در کلاس جهانی اجرا شده است.

دانلود Pascal’s Wager برای آیفون و iOS

دانلود Pascal’s Wager برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Slay The Spire

بازی Slay The Spire

نمره: ۱۰۰/۹۲

ژانر: استراتژی – نوبتی – نبرد کارتی – بدون بخش چندنفره آنلاین

این بازی از ترکیب بازی‌های کارتی و ایفای نقش به وجود آمده، تا جایگاه بهترین بازی تک‌نفره عرشه‌سازی را تصاحب کند. عرشه منحصربه‌فردی بسازید، با موجودات عجیب‌وغریب روبه‌رو شوید، آثار قدرت‌ها را کشف کنید و مارپیچ عظیم را نابود کنید.

دانلود Slay The Spire برای آیفون و iOS

دانلود Slay The Spire برای آیفون و iOS

بازی Ghost Trick: Phantom Detective

بازی Ghost Trick - Phantom Detective

نمره: ۱۰۰/۹۳

ژانر: ماجراجویی – عمومی

این داستان با مرگ شما آغاز می‌شود: در گوشه‌ای از شهر، گلوله‌ای جان شما را می‌گیرد. وقتی به عنوان یک روح بیدار می‌شوید، می‌فهمید که هیچ خاطره‌ای از کیستی خود ندارید. بنابراین جست‌وجوی خود را برای یافتن پاسخ این سؤالات شروع می‌کنید: «من کیستم؟»، «قاتلم کیست؟» و «چرا مرا کشته است؟»

یک شب تمام زمانی‌ست که شما برای پاسخ به این سؤالات در اختیار دارید و تنها راهنمای شما کارآگاه زنی است که شاهد مرگ شما بوده است… روح شما در اولین طلوع پس از این شب، از بین خواهد رفت.

دانلود Ghost Trick: Phantom Detective برای آیفون و iOS

دانلود Ghost Trick: Phantom Detective برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Legends Of Runeterra

بازی Legends Of Runeterra

نمره: ۱۰۰/۹۳

ژانر: استراتژی – نوبتی – نبرد کارتی – بدون بخش چندنفره آنلاین

در نبردی پویا و متناوب و مملو از فرصت‌های سازگاری و پیش‌روی و جلو افتادن شرکت کنید. حرکت خود را انجام دهید و آماده واکنش باشید، زیرا حریف همیشه نقشه‌های مخصوصی در سر دارد. همه‌چیز به این بستگی دارد که آیا قادر به فریب دادن آن‌ها و پیروزی هستید، یا خیر.

دانلود Legends Of Runeterra برای آیفون و iOS

دانلود Legends Of Runeterra برای آیفون و iOS

بازی Final Fantasy Tactics: The War Of The Lions

بازی Final Fantasy Tactics - The War Of The Lions

نمره: ۱۰۰/۹۴

ژانر: شبیه‌سازی – استراتژی – نوبتی – عمومی – فانتزی – تاکتیکی

قطعا شما از بازی‌ای که داستان آن به دنیای ایوالیس روح بخشیده به همراه جنگ‌های استراتژیک از طریق بازی‌های تاکتیکی و در سطحی کاملاً جدید، لذت خواهید برد.

دانلود Final Fantasy Tactics: The War Of The Lions برای آیفون و iOS

دانلود Final Fantasy Tactics: The War Of The Lions برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Aralon: Forge And Flame

بازی Aralon - Forge And Flame

نمره: ۱۰۰/۱۰۰

ژانر: اکشن – ایفای نقش – عمومی

سری بازی‌های کلاسیک iOS، با ماجراجویی‌های کاملاً جدید و تازه بازگشته‌اند. سفری به سه قاره و جستجو برای مناظر متنوعی که همه فکر می‌کردند برای همیشه از دست رفته‌اند.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Dead Cells

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Dead Cells یک اثر بسیار جذاب در سبک Roguevania است که پس موفقیت روی کنسول‌های خانگی و پی سی، نهایتا روی پلتفرم موبایل نیز عرضه شد. این اثر یکی از بهترین بازی‌های مستقل در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این اثر در واقع ترکیبی از آثار سبک Metroidvania با ارائه تجربه‌ای خوب از ژانر اکشن-ماجراجویی است که در عین حال مولفه‌های آثار روگ لایک (Roguelike) را نیز دارد.

در بازی Dead Cells شما در نقش یک موجود کوچک قرار می‌گیرید که می‌تواند اجساد را به کنترل خود درآورد. در این اثر هدف شما فرار از زندان است و در این مسیر باید در مراحل مختلف با دشمنان گوناگون بجنگید. پس از هر نبرد شما می‌توانید سطح خود را ارتقا دهید. هر بار بازیکن بمیرد، می‌تواند سطح خود را بالا ببرد و مهارت‌های جدیدی کسب کند. قابل ذکر است که شما در بازی Dead Cells با خطر Permadeath نیز روبه‌رو خواهید بود که موجب می‌شود حسابی کار دشواری داشته باشید.

این اثر جهانی به هم پیوسته (InterConnected) را برای ما به نمایش می‌گذارد و داستانی غیر خطی را روایت می‌کند. در این بازی شما باید با انتخاب‌های‌تان مسیر خود را بسازید. بازی Dead Cells دارای مکانیسم‌های هک اند اسلش (Hack n Slash) بوده و از مکانیک‌های پلتفرمینگ (Platforming) بهره می‌برد. ریتم این اثر بسیار تند بوده و حساب شما را به هیجان خواهد آورد. بازی دارای دو حالت مختلف است، سیستم کنترل آن قابل شخصی‌سازی بوده و از کنترلر اکسترنال پشتیبانی می‌کند. بازی Dead Cells یکی از دشوار‌ترین آثاری است که می‌توانید تجربه کنید. اما با این وجود گیم‌پلی لذت‌بخشی دارد.

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آیفون: بازی Death Road to Canada

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

بازی Death Road to Canada اثری در سبک نقش‌آفرینی است. در بازی شما با یک جهان پساآخرالزمانی روبه‌رو هستید و باید در چنین شرایطی بتوانید با وجود خطرات مختلف مثل حمله زامبی‌ها، جان سالم به در ببرید. این اثر به شما اجازه می‌دهد به گشت و گذار در شهرهای مختلف مشغول شوید، افراد جدید را ملاقات کنید و تصمیمات مهمی بگیرید. تمام این کارها با هدف زنده ماندن است. بازی Death Road to Canada یکی از بهترین بازی های آیفون iOS به حساب می‌آید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Desert Golfing

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

اگر به گلف علاقه دارید و تا به حال خود را در حال این بازی، آن هم در بیابان تصور کرده‌اید، می‌توانید با بازی Desert Golfing واقعا همان شرایط را تجربه کنید. در این اثر شما با مراحل مختلفی روبه‌رو می‌شوید که هر یک از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. حرکت توپ در این اثر اصلا قابل اطمینان نیست، زیرا محیطی که در آن در حال بازی کردن هستید از خاک و شن تشکیل شده است. در نتیجه ممکن است حرکت توپ همیشه مطابق انتظارتان نباشد. سادگی بازی Desert Golfing یکی از اصلی‌ترین دلایل جذاب بودن آن است. این اثر از نظر بصری نیز جذاب بوده و می‌تواند تجربه‌ای خوب را برای شما به ارمغان آورد. باید به یاد داشته باشید که بازی Desert Golfing علی‌رغم سادگی ظاهری، به شدت چالش‌برانگیز است. پس اگر می‌خواهید مهارت‌های خود در ورزش گلف را محک بزنید، باید به سراغ این بازی بروید. این اثر یکی از بهترین بازی های آیفون iOS محسوب می‌شود.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Device 6

بازی Device 6 یک اثر متنی (Text-Based) در سبک ماجراجویی است. این بازی شما را به معماهای مختلف روبه‌رو می‌کند که همگی آن‌ها جزو مولفه‌های اصلی این اثر هستند. در واقع همه‌ی این المان‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بتوانند داستان بازی Device 6 را به بهترین شکل ممکن روایت کنند. این بازی شبیه به یک رمان بصری است که به شکل شگفت‌انگیزی معماهای تعاملی را به داستان خود تزریق می‌کند.

بازیکنان در بازی Device 6 کنترل کاراکتری به نام آنا را برعهده دارند. او حافظه‌اش را از دست داده و ناگهان در قلعه‌ای درون یک جزیره از خواب بیدار می‌شود. وظیفه شما این است که به آنا کمک کنید تا متوجه شود چرا و چگونه سر از این مکان درآورده است. هدف اصلی شما در این بازی فراری دادن شخصیت اصلی داستان از یک جزیره است. این اثر از نظر روایت داستان کاملا منحصر به فرد است و نمی‌توان نمونه‌ای مشابه‌اش را پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این اثر، داشتن موسیقی متن و افکت‌های صوتی فوق‌العاده است. تجربه بازی Device 6 مثل خواندن یک کتاب مصور است. پس تجربه آن را از دست ندهید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Downwell

بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی Downwell یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید روی گوشی آیفون خود تجربه کنید. در این اثر شما در نقش ولتارو (Welltaro) قرار می‌گیرید. او تصمیم می‌گیرد چاهی را کشف کند. در واقع این ایده بازی Downwell سرآغازی برای ماجراهای این اثر است. حرکت رو به پایین مداوم در این بازی روگ لایک محوریت کامل دارد. در بازی Downwell بازیکنان نباید اجازه دهند که ولتارو با موانع یا دشمنان برخوردی داشته باشد.

شما در این بازی مونوکرومی از Gunbootهای خود نیز می‌توانید استفاده کنید که تنها وقتی به زمین برخورد کنید، مجددا شارژ می‌شوند. مراحل بازی Downwell به صورت تصادفی ساخته می‌شوند. در نتیجه هر بار که آن را بازی می‌کنید، تجربه‌ای متفاوت را به دست خواهید آورد. این بازی طراحی مینیمالیستی و جالبی دارد. بازی Downwell اثری است که مطمئنا شما را به خود وابسته خواهد کرد.

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آیفون: بازی The Escapists: Prison Escape

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

در بازی The Escapists: Prison Escape شما باید راهی بیابید تا بتوانید از زندان فرار کنید. بازیکنان می‌توانند در محیط زندان پرسه بزنند، آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنند یا دست به ساخت آیتم‌های جدید بزنند و با هم‌بندهای خود تعامل داشته باشند. ارتقا سطح یکی از مهم‌ترین مولفه‌های بازی The Escapists: Prison Escape محسوب می‌شود. پس از فرار موفقیت‌آمیز از یک زندان، شما به زندان بعدی منتقل می‌شوید. سعی کنید به هیچ عنوان گیر نیفتید، وگرنه باید همه اقدامات را از اول انجام دهید. بازی The Escapists: Prison Escape بدون شک یکی از بهترین بازی های آیفون iOS به حساب می‌آید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

خرید هندزفری

بازی Fallout Shelter

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آفلاین و آنلاین؛ استراتژیست بازی شوید

بازی Fallout Shelter شما را در نقش مسئول اداره یک پناهگاه قرار می‌دهد. در این پناهگاه که زیر زمین واقع شده، شما باید از جان بازماندگان محافظت کنید. افراد بازمانده در این مکان ساکن می‌شوند و شما باید تدارکات مورد نیاز آن‌ها را مدیریت کرده و از آن‌ها در برابر هجوم موجودات جهش‌یافته محافظت کنید.

پناهگاه بازی Fallout Shelter به این دلیل به وجود آمده تا بتواند افراد را از گزند تشعشعات هسته‌ای نجات دهد. طرفداران فرنچایز Fallout می‌توانند از تجربه این اثر لذت ببرند. در واقع همان‌طور که از نام اثر پیدا است، این بازی یکی از آثار مجموعه فالوت از استودیو بتسدا (Bethesda) به حساب می‌آید. این بازی به طرفداران اجازه می‌دهد حتی در زمان رفت و آمد و وقتی پای کنسول خود نیستند، از تجربه جهان فالوت لذت ببرند. بازی Fallout Shelter یک اثر محبوب برای کسانی است که فیلم‌های پساآخرالزمانی و زامبی‌محور را دوست دارند.

در عمل این اثر شباهت زیادی با سایر بازی‌های پلتفرم موبایل دارد. در واقع این بازی اثری در سبک مدیریتی محسوب می‌شود. اگر عاشق بازی‌های مدیریتی باشید و در عین حال مجموعه Fallout را نیز دوست دارید، حتما عاشق بازی Fallout Shelter می‌شوید. با این که این بازی در واقع یک اثر علمی-تخیلی با تم ترسناک است، اما گرافیک و طراحی آن سبک کارتونی و دو بعدی جالبی دارد. بازی در مراحل مختلف شما را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند. در این چالش‌ها زندگی ساکنان پناهگاه به خطر می‌افتد و بازیکنان باید کاملا حواس‌شان را جمع کنند تا مرتکب کوچکترین اشتباهی نشوند.

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آیفون: بازی Florence

بهترین بازی های آفلاین اندروید

در بازی Florence بازیکنان در 20 فصل با داستان Florence Yeoh آشنا می‌شوند. این اثر پر از مینی گیم‌های مختلف است. این بازی در سال 2018 عرضه شد و اگر همان سال آن را نصب می‌کردید، برای تمام کردن‌اش فقط باید نیم ساعت زمان می‌گذاشتید. اما حالا و پس از گذشت سه سال از انتشار بازی Florence، داستان این اثر گسترده‌تر شده است. شخصیت‌پردازی و کارگردانی هنری این بازی واقع ستودنی بوده و حسابی غافلگیرتان می‌کند. بازی در واقع توسط طراح بازی Monument Valley خلق شده و شما با وجود گسترده شدن هم، هنوز می‌توانید آن را تنها در یک نشست به اتمام برسانید.

بازی Florence یک داستان عاشقانه را برای ما به تصویر می‌کشد که در آن هیچ حرفی زده نمی‌شود. این بازی با به نمایش گذاشت انیمیشن‌های دیدنی و پازل‌های ساده می‌تواند حسی متفاوت را در مخاطب ایجاد کند که شاید سایر آثار قادر به انجام این کار نباشند. این اثر در حقیقت احساسات شخصیت اصلی و معشوقه‌اش را به تصویر می‌کشد. در واقع بازی Florence یکی از بهترین داستان‌های عاشقانه در صنعت گیم را روایت می‌کند. یادتان باشد که این اثر این کار را بدون گفتن هیچ حرفی انجام می‌دهد.

دانلود از اپ‌استور

بازی Fortnite

بهترین بازی های اندروید

بازی Fortnite در سال 2017 عرضه شد و توانست انقلابی را در صنعت بازی‌های ویدیویی به وجود آورد. این اثر یک تجربه فوق‌العاده از بازی‌های آنلاین و چند نفره را ارائه می‌دهد. بسیاری از شما پیش‌تر نیز اسم آن را قطعا شنیده‌اید. بازی فورتنایت با سبک بتل رویال (Battle Royal) خود شناخته می‌شود. این اثر در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین جهان به حساب می‌آید. عرضه موفقیت‌آمیز آن روی پی سی سازندگان را ترغیب کرد که تنها پس از یک سال، این اثر را برای سیستم عامل iOS نیز منتشر کنند.

این بازی در شکل دادن استریمرها و افزایش افراد این حوزه نیز تاثیر به سزایی داشت. اگر همین حالا نیز به پلتفرم‌های استریمینگ نظیر یوتیوب، توییچ یا فیسبوک بروید، می‌توانید به کرات افرادی را ببینید که Fortnite بازی می‌کنند. به همین دلیل هم ما آن را یکی از بهترین بازی های آیفون iOS می‌دانیم.

بهترین بازی های آیفون: بازی Framed

بهترین بازی های اندروید

بازی Framed یک اثر روایت‌گرا است که در آن شما باید به کاراکتر اصلی برای فرار از دست فرد تعقیب‌کننده‌اش کمک کنید. این بازی را می‌توان با یک کمیک که سبک و سیاق فیلم‌های نوآر را دارد مقایسه کرد. در حقیقت شما نویسنده این کمیک هستید؛ البته نه دقیقا یک نویسنده. شما باید فریم‌های تصاویر را جابه‌جا کنید تا به کاراکترتان در فرار از دست پلیس کمک کنید. هر بخش به شما زمان محدودی برای تصمیم‌گیری می‌دهد، پس باید سرعت‌عمل بالایی داشته باشید. کوچک‌ترین تصمیمات شما می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت شخصیت اصلی بازی Framed داشته باشد.

این بازی در سال 2014 عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی به خاطر عملکرد بصری فوق‌العاده‌اش دریافت کند. داستان‌گویی عالی و استفاده بسیار خوب از موسیقی متن از دیگر نکات مثبت این اثر هستند. درست مثل سایر بازی‌های معمایی، بازی Framed  نیز ایده خود را به آرامی به مخاطب معرفی می‌کند. هر چه در این اثر بیشتر جلو بروید، شرایط برای‌تان چالش‌برانگیزتر می‌شود. در این بازی باید با هوشمندی زیادی اقدامات خود را انجام دهید، زیرا کوچک‌ترین اشتباه موجب شکست‌تان خواهد شد. بازی Framed 2 نیز همین رویکرد را یپش گرفته و به اثر محبوبی تبدیل شده است.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Getting Over It

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

بازی Getting Over It یکی از عجیب‌ترین آثاری است که می‌توانید آن را روی گوشی آیفون خود تجربه کنید. در این بازی شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرید که پاهای او در داخل دیگی گیر کرده است. شخصیت اصلی داستان برای حرکت کردن از یک پتک استفاده می‌کند. در نتیجه بازیکنان باید با استفاده از همان پتک سعی کنند از صخره‌ها و موانع دیگر عبور کنند. نکته جالب این است که در بازی Getting Over It هیچ خبری از ذخیره پیشروی در جریان اثر نیست. به عبارت دیگر این اثر هیچ چک پوینتی (Checkpoint) ندارد. در واقع اگر در طول بازی شکست بخورید، باید همه‌چیز را از ابتدا شروع کنید. بازی Getting Over It شامل تفسیر صوتی نیز می‌شود که ما آن را با صدای بنت فرودی (Bennett Foddy)، طراح این اثر، می‌شویم. بنت فرودی در طول بازی درباره موضوعات فلسفی صحبت می‌کند که به اعمال شما در جریان اثر ربط دارند. بازی Getting Over It عجیب‌ترین مورد در لیست بهترین بازی های آیفون iOS است.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Gorogoa

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

ساخت بازی Gorogoa بالغ بر 6 سال طول کشیده و طراح آن نیز کسی نبوده جز جیسون رابرتز (Jason Roberts). این بازی از نظر بصری یک شاهکار خالص است. در این اثر شما هیچ متنی را نمی‌بینید و کاملا با یک معمایی رازآلود مواجه می‌شوید. شما باید خودتان در بازی کاوش کرده و سعی کنید راز و رمز آن‌های آن را پیدا کنید. این اثر در سال 2017 توسط Annapurna Interactive منتشر شد و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. اگر در لیست بهترین بازی های آیفون iOS به دنبال یک تجربه متفاوت هستید، حتما به سراغ بازی Gorogoa بروید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Grindstone

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

بازی Grindstone یک اثر معمایی و ماجراجویی است که استودیو Capybara Games آن را ساخته و در سال 2019 راهی بازار کرد. در این اثر بازیکان باید به دشمنان خود حمله کرده و آن‌ها را از بین ببرند تا بتوانند راهی مراحل بعدی شوند. در این بازی شما قادر به کنترل Jorj هستید که با شمشیرش می‌تواند به هیولاهای مختلف حمله کند. کاراکتر اصلی در بازی Grindstone می‌تواند در هشت جهت حرکت کند و مهارت‌های مختلف را برای مقابله با دشمنان‌اش به کار گیرد. این اثر یکی از بهترین بازی های آیفون iOS محسوب می‌شود.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Hearthstone

بهترین بازی های اندروید

در سال 2014 بود که بازی World of Warcraft با اضافه شدن کاربران گوشی‌های موبایل، بزرگتر از قبل شد. این اتفاق به لطف عرضه بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft رخ داد. در این اثر شما و حریفان‌تان به نوبت کارت‌هایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد رو می‌کنید تا یکدیگر را شکست دهید. پس از پشت سر گذاشتن هر بازیکن، می‌توانید به سراغ حریف بعدی بروید. چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی بازی World of Warcraft است. گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌ها از دیگر نکات مثبت این بازی هستند. بازی Hearthstone اثری کارتی، استراتژیکی و نوبتی است که شما می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید. این بازی پس از عرضه، بسته‌های الحاقی زیادی دریافت کرد و حتی به رقابت‌های eSport نیز اضافه شد. اگر به بازی‌های کارتی یا شخصیت‌های معروف بازی World of Warcraft علاقه دارید، به هیچ وجه بازی Hearthstone را از دست ندهید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی ایفون Her Story

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

بازی Her Story که در سال 2015 عرضه شد، در واقع یک فیلم تعاملی محسوب می‌شود. در این اثر به شما تکه‌هایی از بازجویی‌های پلیس داده می‌شود و وظیفه شما این است که حقایق را از میان صحبت‌ها بیابید. اگر می‌خواهید یک داستان متفاوت و گیم‌پلی جالب را تجربه کنید، بهتر است به سراغ بازی Her Story بروید. این اثر توسط سم بارلو (Sam Barlow) نوشته و کارگردانی شده است. این بازی از نظر فروش عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نامزدی در مراسم‌های مختلف را به دست آورد. یکی از این موارد نامزدی در رویداد Game of the Year بود. اگر به سینما علاقه دارید و در عین حال عاشق حل کردن معماهای مختلف هستید، حتما بازی Her Story را تجربه کنید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Hitman Go

بهترین بازی های آفلاین اندروید

منتقل کردن یک فرنچایز محبوب به یک پلتفرم جدید همیشه چالش‌برانگیز بوده است. بسیاری از بازی‌ها نمی‌توانند روی پلتفرم‌های جدید و متفاوت عملکرد خوبی داشته باشند. مخصوصا وقتی پلتفرم اصلی کنسولی بوده که دارای کنترلر است و بازیکنان با فشردن دکمه‌ها در اثر پیشروی می‌کنند. حالا تصور کنید چنین اثری برای پلتفرمی عرضه شود که در آن خبری از وجود دکمه نیست و فقط شما هستید و یک صفحه لمسی. هرچند بازی Hitman Go به خوبی توانسته این انتقال را پشت سر بگذارد و ما را بار دیگر با قاتل بی‌موی‌مان روبه‌رو کند. حالا در این اثر می‌توانید مامور 47 را روی صحفه تلفن هوشمند‌تان ببینید. این بازی بر اساس آثار محبوب سبک اشکن و مخفی‌کاری از استودیو Eidos ساخته شده است. بازی Hitman Go اثری معمایی و نوبتی است که تجربه‌ای متفاوت را در فرنچایز هیتمن برای شما به ارمغان می‌آورد. مکانیک‌های بازی بسیار خوب کار شده‌اند و می‌توانند حسابی شما را سرگرم کنند.

در این اثر مطابق معمولا بازیکنان در نقش مامور 47 قرار می‌گیرند. او باید به اهداف مشخص شده رسیده و اقدامات مورد نیاز را انجام دهد. مامور 47 در هر مرحله با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌شود و هر چالش ویژگی‌های خاصی دارند. به هر حال کاراکتر اصلی باید بتواند اهداف مورد نظرش را به قتل برساند. هر مرحله دارای محیطی است که به صورت صفحه شطرنج، بخش‌بندی شده‌اند. در هر صورت بازی Hitman Go برای دوست‌داران این فرنچایز می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

دانلود از اپ‌استور

بازی Inside

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

بازی Inside یک اثر معمایی و ماجراجویی در سبک پلتفرمر است. استودیو Playdead وظیفه ساخت این اثر را برعهده داشته و در سال 2016 آن را منتشر کرد. در سال 2017 بود که بازی بالاخره راهی گوشی‌های موبایل شد. بازی Inside ما را به یک پادآرمان‌شهر می‌برد. جایی که ما باید کنترل یک پسر بچه را برعهده بگیریم و معماهای مختلف را حل کنیم. هدف اصلی در این اثر چیزی نیست جز بقا. بازی Inside در واقع دنباله‌ای است برای بازی Limbo که در سال 2010 توسط همین استودیو عرضه شد. هر دوی این بازی‌ها گیم‌پلی 2.5 بعدی را ارائه می‌دهند.

شما در بازی Inside با موجوداتی زامبی‌مانند مواجه می‌شوید که مواجه شدن با آن‌ها بسیار چالش‌برانگیز است. فضای این اثر کاملا تاریک است و حس و حال ترس را در مخاطب ایجاد می‌کند. کاراکتر اصلی این بازی می‌تواند کار‌های زیادی انجام دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به دویدن، راه رفتن، شنا کردن، بالا رفتن از موانع و استفاده از ابزارهای مختلف اشاره کرد. اگر به دنبال یک اثر فوق‌العاده جذاب و به یاد ماندنی هستید، حتما بازی Inside را تجربه کنید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بهترین بازی های آیفون: بازی Limbo

بازی-لیمبو-از-بهترین-بازی-های-آفلاین-اندروید-و-ios

در سال 2010 بود که استودیو Playdead بازی سیاه و سفید Limbo را عرضه کرد. این بازی اثری معمایی و پلتفرمر بود که شما در آن وظیفه کنترل یک پسربچه را برعهده داشتید. این پسربچه باید در دنیایی پادآرمان‌شهری در محیط تیره و تاریک داستان به دنبال خواهرش بگردد. این اثر پر از چالش‌ها و معماهای مختلف است که می‌تواند حسابی سرگرم‌تان کند. در بازی لیمبو شما باید توانایی بالایی در پشت سر گذاشتن مشکلات مختلف داشته باشید. برای پیش بردن بازی با هوشمندانه تفکر کنید و تلاش کنید که معماهای پیچیده بازی Limbo را حل کنید. این بازی صبر و تحمل شما را محک می‌زند و باید سعی کنید از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیایید. اگر به آثار معمایی علاقه دارید، به هیچ عنوان بازی لیمبو را از دست ندهید.

بازی لیمبو جهان بسیار وحشتناکی را به تصویر می‌کشد. تاریک بودن فضا نیز به ایجاد حس ترس و وحشت می‌افزاید. جنگلی که وارد آن می‌شوید پر از عنکبوت‌های غول‌آسایی است که دیدن‌شان شما را وحشت‌زده می‌کند. جدای از این موارد شما با موارد ترسناک دیگری نیز به صورت غیر منتظرانه روبه‌رو می‌شوید. در مجموع باید گفت که اگر بازی‌های معمایی و مرموز با فضایی دلهره‌آور را دوست دارید، بازی Limbo می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

دانلود از اپ‌استور

بازی Lara Croft Go

بهترین بازی های آفلاین اندروید

اگر به فرنچایز لارا کرافت (Lara Croft) علاقه دارید، بدون تردید عاشق این اثر می‌شوید. این بازی با این که شباهت‌هایی به Hitman Go دارد، اما پا را فراتر گذاشته و خصوصیات بسیار جذاب دیگری را ارائه می‌دهد. بازی Lara Croft Go یک بازی تک نفره کارتی دیجیتالی به حساب می‌آید. شخصیت اصلی این بازی کاراکتر اصلی فرنچایز Tomb Raider یعنی لارا کرافت است. این بازی دقیقا همان حس و حال آثار مختلف مجموعه لارا کرافت را در مخاطب ایجاد می‌کند. پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف و بالا رفتن از صخره‌ها را در این اثر هم می‌توانید تجربه کنید. لارا در بازی بازی Lara Croft Go باید با دشمنان مختلفی بجنگد و معماهای متنوعی را حل کند. بازی Lara Croft Go یک اثر نوبتی است. در نتیجه باید همه حرکات شما حساب شده باشد و در تمام اقدامات‌تان زمان‌بندی مناسب داشته باشید. مراحل بازی رفته رفته دشوارتر از قبل می‌شوند و شما را با چالش‌های سختی مواجه می‌کنند. بد نیست اشاره کنیم که در این اثر شما با 115 معمایی مختلف روبه‌رو خواهید شد.

دانلود از اپ‌استور

بهترین بازی های آیفون: بازی Minit

معرفی بهترین بازی های آیفون iOS

بازی Minit یک اثر ماجراجویی محسوب می‌شود که در سال 2019 برای سیستم عامل iOS عرضه شد. شما در این اثر با جهان خاصی آشنا می‌شوید و با آن را کاوش کنید. در حقیقت وظیفه شما این است که 60 ثانیه یک نفرین را بشکنید. این بازی مثل لیمبو فضای سیاه و سفیدی دارد که حس متفاوتی را به مخاطب القا می‌کند.

شما در بازی Minit با کاراکتری روبه‌رو می‌شوید که از نظر ظاهری شباهت‌هایی به اردک دارد. در این اثر شخصیت اصلی هر 60 ثانیه یک بار می‌میرد و دوباره داستان را از ابتدا آغاز می‌کند. جمع کردن آیتم‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین وظایف بازیکنان در این بازی است. بازی Minit دارای سه حالت مختلف است. حالت Normal که همان قوانین معمول را دارد و در آن محدودیت زمانی 60 ثانیه است. حالت Second Run کمی چالش‌برانگیزتر بوده و محدودیت زمانی آن تنها 40 ثانیه است. سومین حالت نیز Mary’s Mode نام دارد که شما باید آن را در طول بازی آنلاک کنید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی CarX Street

بهترین بازیهای آیفون

بازی‌های سبک ریسینگ یکی از بهترین آثار در زمینه نشان دادن توانایی گرافیکی در بازی‌های مبایلی هستند. اما در این سبک و سیاق همیشه ظاهر آثار اولیت اصلی را ندارد. بازی CarX Street شما را در نقش یک راننده اتومبیل در دنیایی جهان‌باز و پویا قرار می‌دهد. شما می‌توانید وارد رقابت‌های مختلف شوید، حریف‌های خود را شکست دهید و به بهترین راننده شهر تبدیل شوید. این اثر سیستم ارتقا پیچیده‌ای دارد و شما می‌توانید برای رقابت‌های خاص به شکلی منحصر به فرد ماشین خود را شخصی‌سازی کنید. سازندگان دست گیمرها را کاملا باز گذاشته‌اند و به همین دلیل می‌توان طرح‌های مختلفی را روی ماشین خود پیاده‌سازی کرده و خودروی خاص برای خود بسازید. این اثر به خاطر نیاز به حافظه زیاد روی آیفون 10 به بعد بهترین عملکرد را دارد. پس اگر به دنبال یکی از بهترین بازیهای آیفون در سبک ریسینگ هستید، به سراغ بازی CarX Street بروید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی My Singing Monsters

بهترین بازیهای آیفون

اگر از شما بپرسند که هیولاها چه کاری انجام می‌دهند، احتمالا نخواهید گفت که آواز می‌خوانند. اما این درست کاری است که هیولاها در بازی My Singing Monsters انجام می‌دهند. شما در این اثر می‌توانید بالغ بر 250 هیولا را در جزیره گرد هم جمع کنید و به مرور در آواز خواندن شاهد پیشرفت خود باشید. امکان شخصی‌سازی جزیره وجود دارد و علاوه بر این کاربران می‌توانند این بازی را در کنار دوستان‌شان نیز تجربه کنند. چالش‌های جهانی را نیز می‌توان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی My Singing Monsters قلمداد کرد. این اثر یک بازی رایگان به حساب می‌آید، اما بخشی مربوط به خریدهای درون‌برنامه‌ای در آن وجود دارد. بدون شک باید این اثر را یکی از بهترین بازیها برای ایفون در سال 2023 دانست.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Stick Fight: Shadow Warrior

بهترین بازیهای آیفون

شما در بازی Stick Fight: Shadow Warrior می‌توانید در نقش اصلی یک اثر مشابه فیلم‌های کونگ فو محور قرار بگیرید و با تعداد زیادی از دشمنان وارد نبرد شوید. این اثر که یکی از بهترین بازی های ایفون برای بزرگسالان است، به کسانی پیشنهاد می‌شود که به هنرهای رزمی علاقمند هستند. در بازی Stick Fight: Shadow Warrior گروه‌های زیادی از دشمنان به سراغ‌تان می‌آیند و شما باید تا جایی که می‌توانید مقاومت کنید تا موفق به شکستن رکورد شوید. با پیشرفت بیشتر می‌توانید آیتم‌های مختلفی را آنلاک کنید و با شخصی‌سازی‌های مختلف سبک مبارزه‌تان را می‌توانید بهتر کنید. این بازی کاملا تفننی بوده و حسابی سرگرم‌تان خواهد کرد.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Marvel Snap

بهترین بازیهای آیفون

به نظر می‌رسد این روزها مارول کاملا از عرضه بازی‌های موبایل راضی است. چرا که بازی Marvel Snap هم مثل برخی دیگر از آثار این کمپانی توانسته حسابی مورد توجه قرار بگیرد. این اثر یک بازی بسیار خوب محسوب شده و ارزش تجربه را دارد. بازی اپل Marvel Snap به عنوان یک اثر کارتی ریتم سریعی داشته و کاملا رضایت‌تان را به دست خواهد آورد.

گیم‌پلی این اثر ساده است. هر کارت یک عدد دارد که قدرت آن را نشان می‌دهد و شما باید آن‌ها را در مقابل رقیب‌تان به کار گیرید. در نتیجه شما با به دست آوردن عدد بالاتر برنده خواهید شد. البته باید حواس‌تان باشد که برخی از کارت‌ها قدرت ویژه‌ای دارند و می‌توانند ورق را برگردانند. به همین دلیل هم باید حسابی به کارت‌هایی که قرار است به کار ببرید توجه کنید.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Genshin Impact

بهترین بازی های آیفون

نمی‌شود به بهترین بازی های آیفون اشاره کرد، اما نامی از بازی Genshin Impact نبرد. اگر به فرنچایز Zelda علاقه دارید، از این اثر حسابی لذت خواهید برد. بازی گنشین ایمپکت یک اثر ماجراجویی و جهان‌باز است که شباهت‌های زیادی به نسخه‌های Breath Of The Wild و Tears Of The Kingdom از مجموعه زلدا دارد. در این اثر شما یک ماجراجو هستید و باید به کاوش در محیط وسیع تیوات (Teyvat) بپردازید و برای پیدا کردن برادر یا خواهرتان تلاش کنید. دنیای این بازی پر است از راز و رمزهای مختلف، معماها، ماموریت‌های متنوع و باس‌های گوناگون. در مجموع باید گفت که در هر گوشه از جهان بازی Genshin Impact چیز جدیدی برای کشف کردن وجود دارد.

در این اثر چندین شخصیت قابل‌بازی هم وجود دارند که می‌توانید آنلاک‌شان کنید. هر یک از این‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند که موجب می‌شود بتوانید به روش‌های متنوعی دست به گشت و گذار و مبارزه بزنید. علاوه بر این، بازی گنشین ایمپکت دارای بخش کوآپ و آنلاین نیز هست که می‌توانید در این حالت همراه با دوستان‌تان بازی را تجربه کنید. مهم‌ترین نکته هم این است که بازی رایگان بوده و برای تجربه‌اش نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Roblox

بهترین بازی های آیفون

احتمالا شما هم مثل بسیاری از بچه‌های دیگر در دوران کودکی‌تان با لگو بازی کرده‌اید. بازی Roblox شما را به یاد آن بازی‌ها می‌اندازد، اما در ابعاد بزرگ‌تر. در واقع این اثر یک بازی‌ساز است که به لطف آن گیمرها می‌توانند دست به خلق اثر خاص خود زده یا بازی ساخته شده توسط دیگران را تجربه کنند. بازی روبلاکس در سال 2006 بود که برای اولین بار در دسترس قرار گرفت و از آن زمان تا به حال تعداد بی‌شمار بازی‌های آن موجب شده که چیزی از محبوبیت‌اش کم نشود.

خواه به آثار پلتفرمر علاقه داشته باشید خواه تمایل‌تان به سمت بازی‌هایی در سبک شوتر اول شخص، معمایی یا … باشد، در هر صورت این اثر می‌تواند به لطف محتوای متنوعی که دارد شما را راضی کند. علاوه بر این، بازی Roblox از قابلیت کراس پلتفرم هم پشتیبانی می‌کند. از آن جایی که شما می‌توانید با دوستان‌تان بدون دردسر این بازی را تجربه کنید، می‌توان آن را یکی از برترین آثار چند نفره در بین بهترین بازی های آیفون هم در نظر گرفت.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

بازی Grand Theft Auto: San Andreas

بهترین بازی های آیفون

یکی از بهترین اتفاقات چند سال اخیر این بود که کاربران iOS بالاخره توانستند روی گوشی‌های آیفون دست به تجربه اثری بزنند که پیش‌تر یکی از بهترین آثار پلی استیشن 2 به حساب می‌آمد. بازی Grand Theft Auto: San Andreas اثر جهان‌بازی است که در آن شما در نقش CJ قرار می‌گیرد. او یکی از اعضای سابق یک باند گانگستری است که پس از مرگ مادرش دوباره به دنیای جرم و جنایت کشیده می‌شود. گیمرها در این بازی هم می‌توانند داستان را دنبال کنند و هم قادر هستند در دنیای اثر گشت و گذار کرده و آشوب به راه بندازند و سعی کنند از چنگ پلیس‌ها بگریزند.

بازی جی تی ای سان آندریاس یکی از معدود پورت‌های موبایل است که می‌توان گفت از نسخه ریمستری که برای کنسول‌ها عرضه شد عملکرد بهتری دارد. از آن جایی که نسخه اصلی دیگر در لیست بازی‌های Steam قرار ندارد، نسخه‌ی iOS آن را می‌توان در دسترس‌ترین نسخه این اثر دانست. به لطف پشتیبانی از کنترلر، این بازی می‌تواند بهترین روش برای تجربه دوباره این اثر محبوب از فرنچایز GTA باشد.

دانلود Aralon: Forge And Flame برای آیفون و iOS

اکثر این بازی‌ها فقط محدود به آیفون نیستند

شاید با دیدن این بازی‌های متنوع و جذاب، شما هم بخواهید آن‌ها را به شکل کاملا حرفه‌ای و آیفونیزه‌شده امتحان کنید و مشکل‌تان نداشتن آیفون باشد. این مشکل به سادگی قابل‌حل است. برای بررسی قیمت روز گوشی و خرید گوشی، می‌توانید از تکنولایف کمک بگیرید تا گوشی مورد نظر خود را بیابید. اگر هم نمی‌دانید کدام گوشی برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید از طریق مقالات مرتبط در این زمینه، آن را پیدا کنید.

اگر بازی خوب یا بهتری می‌شناسید که به نظرتان دیگران هم آن را دوست خواهند داشت، حتما در زیر همین مقاله آن را معرفی کنید تا بررسی کنیم و بعد به این لیست اضافه کنیم.

سؤالات متداول

بهترین بازی‌های iOS کدام‌ها هستند؟

Legend Of Grimrock ،Need For Speed Shift ،Flipping Legend و Super Stickman Golf 3 بهترین بازی‌های iOS هستند که می‌توانید آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

پرطرفدارترین بازی‌های آيفون کدام‌ها هستند؟

Fantasian ،Doom: Resurrection و Shaun The Sheep: Home Sheep Home 2 پرطرفدارترین بازی‌های آیفون هستند که بالاترین امتیاز را در سایت متاکریتیک کسب کرده‌اند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

10 نظر

  1. خیام بیت

    گوشی ios مثل ایفون گران ایت میخواستم آیفون 13 بخرم 90 میلیون

  2. مجید نوردوست

    خوشالیم که دوست داشتین

    1. اروین و سولماز

      پاسخ به مجید نوردوست

      بد بود من چیزی که می خواستم را نداشت.
      1. مجید نوردوست

        پاسخ به اروین و سولماز

        چی میخواستی؟
  3. مصطفی

    عالی

  4. مریم

    عالی بود ، ممنون از تولید محتوای خوبتون ☺️

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به مریم

      خوشحالیم که از این مطلب راضی بودید
  5. احسان نیک پی

    سلام
    وقت بخیر
    سپاس از همراهی شما

  6. ارتین

    سلام این پست خیلی خوبه
    ❤️

  7. fati

    سلام تو تصویری که بالا گذاشتین کنار بازی gardenscapes یه باریه که یه موجود آبی رنگه میشه اسم بازی رو بگید ممنون

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-ios/
ads
ads