داغ ترین ها :
ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 معرفی شد

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 معرفی شد

شیائومی پس از معرفی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی بادز ۴ و MIUI 14 از محصول دیگری به نام ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 رونمایی کرد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 دقیقا جایگزین شیائومی واچ S1 خواهد بود و برای رقابت با گلکسی واچ ۵ و اپل واچ سری ۸ و محصولاتی در این رده راهی بازار شده است.

 

انواع شیائومی واچ را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند شیائومی

مشخصات شیائومی واچ S2

شیائومی واچ S2 در دو مدل دایره‌ای راهی بازار می‌شود که از نظر اندازه با هم متفاوت هستند. یک مدل ۴۲ میلی‌متر و مدل دیگر ۴۶ میلی‌متری خواهد بود. برای این ساعت هوشمند دکمه‌‌هایی هم در نظر گرفته شده که روی لبه سمت راست آن قرار گرفته‌اند. این ساعت هوشمند فریم فلزی دارد و صفحه نمایش آن با یک لایه یاغوت کبود محافظت می‌شود.

مدل ۴۲ میلی‌متری این ساعت هوشمند از صفحه نمایش ۱٫۳۲ اینچی استفاده می‌کند و مدل ۴۶ میلی‌متری هم صفحه نمایشی در اندازه ۱٫۴۳ اینچ دارد. هر دو صفحه نمایش از نوع AMOLED خواهند بود و وضوح تصویر آن‌ها به ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل می‌رسد. این ساعت هوشمند تا عمق ۵ متری در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

از نظر ویژگی‌های سلامتی هم باید به این موضوع اشاره کنیم که شیائومی واچ S2 به حسگر ضربان قلب و حسگر سنجش میزان سطح اکسیژن خون مجهز شده است. این محصول امکان سنجش میزان چربی بدن و میزان عضله‌ها و حجم پروتئن بدن را هم دارد.

شیائومی واچ S2 به حسگر تشخیص دمای بدن مجهز شده و از حسگرهای پایش خواب و استرس بهره می‌برد. این محصول در کنار اینکه از حسگرهای مخصوص بانوان بهره می‌برد از بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 به میکروفن داخلی مجهز شده و اسپیکر هم دارد که می‌توان از آن برای تماس بلوتوثی استفاده کرد. واچ S2 به GPS مجهز شده و بلوتوث ۵٫۲  و NFC هم دارد.

مدل ۴۶ میلی‌متری این محصول از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و تا ۱۲ روز می‌توان از آن استفاده کرد. مدل ۴۲ میلی‌متری هم به باتری ۳۰۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که تا ۷ روز می‌توان با آن کار کرد.

قیمت شیائومی واچ S2

شیائومی واچ S2 مدل ۴۲ میلی‌متری با قیمت ۱۴۳ دلار راهی بازار می‌شود و در رنگ‌های مشکی، طلایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مدل ۴۶ میلی‌متری واچ S2 هم با قیمت ۱۸۶ دلار در رنگ‌های مشکی و طلایی راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار از رویداد شیائومی:
شیائومی بادز ۴ معرفی شد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. حمید

    سلام خسته نباشید کی وارد ایران میشه من میخواستم خرید کنم چقدر باید منتظر بمونم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حمید

      سلام وقت بخیر زمان مشخصی برای موجودی محصولات نمیشه عنوان کرد
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-s2-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads