داغ ترین ها :
مقایسه پلی استیشن 5 با کامپیوتر گیمینگ (PC VS PS5)

مقایسه پلی استیشن 5 با کامپیوتر گیمینگ (PC VS PS5)

شاید بسیاری از افراد بین این دو راهی قرار بگیرند که پلی استیشن 5 بخرند یا کامپیوتر گیمینگ (PC VS PS5). در این مقاله سعی داریم، مزایا و معایب هر کدام را برای شما توضیح بدهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید، با تکنولایف همراه باشید.

پلی استیشن 5 از یک پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند نسل سومی بهره برده است و همچنین با یک گرافیک سفارشی AMD RADEON NAVI، یک حافظه اس اس دی که به صورت هیبریدی با یک حافظه اچ دی دی HDD در آمیخته که تجربه ذخیره‌سازی بی‌نظیری را به همراه دارد. یک درایو 4K BLUE-RAY گرافیکی با پشتیبانی از ردیابی پرتو توانایی اجرای بازی با وضوح 8K و ضریب فریم 120 F PS را به پلیرهای خود می‌دهد.

این کنسول در نوامبر 2020 برای اولین بار روانه بازار شد و با گرافیک چشم‌نواز و بازی‌های اختصاصی و همچنین دسته‌های دوال سنس که نسل جدید از دسته بازی دوال‌شوک است و توانایی اختصاصی سازی با هر پلیری را دارد بازی را برای هر بازیکنی صد چندان جذاب کرده است. از طرفی یک کیس عظیم با کارت گرافیک G FORCE و RAM 16 گیگابایتی به همراه یک مانیتور خمیده بزرگ نه تنها امکان بازی را برای شما فراهم می‌کند بلکه از مزایای یک PC خانگی عالی هم بهره‌مند می‌شوید. برای گیم هم در PC طیف عظیمی از بازی‌ها قابل استفاده است.

 

برای خرید کنسول های سونی انواع پلی استیشن 5 و همچنین انواع لپ تاپ گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

pc vs ps5

مقایسه pc با ps5 از نظر ارزش و قیمت

قیمت اسمبل یک PC گیمینگ در حد PS5 چیزی حدود دو برابر یا کمی بیشتر از یک پلی استیشن 5 است. به این جمله خوب دقت کنید! یک PC در حد یعنی از لحاظ پردازش گرافیکی و سرعت ران شدن بازی به پای پلی استیشن 5 برسد. اما رسیدن به سرعت و گرافیکی نزدیک PS5 نه تنها برای شما هزینه گزافی را می‌طلبد بلکه در هر صورت شما از سیستم ردیابی پرتو و وضوح 4K پلی استیشن محروم خواهید بود. از طرفی خبری هم بازی‌های انحصاری جذاب و هیجان‌انگیز سونی در کامپیوتر وجود ندارد.

با همین اطلاعات کم و محدود هم می‌شود نتیجه نهایی را گرفت، پرداخت هزینه بیشتر برای PC GAMING امکانات کمتری هم در اختیار گیمر و کاربر خود قرار می‌دهد. این نکته را فراموش نکنید که این مقایسه برای گیمرها است وگر نه این قضیه مشخص است که در PC اگر بحث گیم را کنار بگذاریم کلی توانایی و امکانات دیگر هم وجود دارد که اینجا لزومی به ذکر آنها نیست، چون پلی استیشن صرفاً یک کنسول بازی است و در این مطلب فقط به مقایسه GAIMING این دو سیستم می‌پردازیم.

 

مقایسه Ps4 با Ps5:
تفاوت پلی استیشن ۴ و ۵

 

مقایسهٔ کنترل‌های کامپیوتر گیمینگ با ps5 CONTROLLERS

کنسول جدید سونی از دو کنترل (دسته بازی) DUAL SHOCK 4 مربوط به پلی استیشن 4 و نسل جدید DUALSENSE کنترل نسل جدید PS5 پشتیبانی می‌کند. البته برای بازی‌های PS5 حتماً نیاز به نسل جدید کنترلر ها دارید چون ویژه‌گی های خاصی در این کنترلرها که در بازی‌های این کنسول به آنها احتیاج پیدا می‌کنید.

این ویژگی‌های اضافی شامل محرک‌های تطبیقی است که با فشار دادن آنها مقاومت را شبیه‌سازی می‌کند و بازخورد لمسی بهتری دارد. سونی می‌گوید این محدودیت وجود دارد تا بازیکنان بتوانند از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید در PS5 استفاده کنند. تنها یک سال پس از عرضه، ده‌ها نمونه از DualSense وجود دارد که تجربه‌ای منحصربه‌فرد را نسبت به DualShock 4 ارائه می‌کند. Astro’s Playroom، PS5، مقاومت در برابر محرک‌های تطبیقی و طیف کاملی از لمسی را فراهم می‌کند. Call of Duty Black Ops: Cold War مقاومت یک ماشه اسلحه را شبیه‌سازی می‌کند، در حالی که Kena: Bridge of Spirits به شما امکان می‌دهد کشش کمان را احساس کنید و پس از این به کیبورد و ماوس در PC می‌رسیم که در نسل‌های جدید فقط دقت و سرعت عمل آنها افزایش یافته است و اکثراً تجربه استفاده از آن را داریم.

 

انواع رنگ های دسته پلی استیشن 5: قیمت دسته ps5

 

 

آموزش ساخت حساب PlayStation Plus:
ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

 

مقایسه قدرت ps5 با pc

PS5 دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای AMD Zen 2 با فرکانس 3.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 (10.28 ترافلاپس) است که همراه با 16 گیگابایت رم عملکرد فوق‌العاده‌ای را در هنگام بازی ارائه می‌دهد. همچنین دارای 4K بسیار جذاب با نرخ 120 فریم در ثانیه در عناوین منتخب است که عالی است، و با 8K در افق با به روز رسانی سیستم عامل آینده، چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد. بنابراین، اگر یکی از بهترین تلویزیون‌های 4K یا مانیتورهای HDMI 2.1 را برای مطابقت با PS5 خود انتخاب کنید، بازی‌های شما باید به‌طور جدی چشمگیر به نظر برسند و فوق‌العاده روان به نظر برسند. PS5 همچنین با 825 گیگابایت حافظه داخلی بسیار سریع، با سرعت بارگذاری خیره کننده 5.5 گیگابایت در ثانیه عرضه می‌شود. در حالی که 825 گیگابایت فضای ذخیره سازی خوبی است، اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید بهترین SSD های M.2 را برای PS5 تهیه کنید و تا 4 ترابایت اضافی آن را افزایش دهید. تبلیغات وقتی صحبت از مشخصات رایانه شخصی به میان می‌آید، آن‌ها قابل تعویض هستند و فقط با بودجه شما محدود می‌شوند، بهترین پردازنده‌ها و GPU ها عملکرد بالاتری نسبت به PS5 دارند، هرچند هزینه بیشتری دارند. با توجه به اینکه می‌توانید استفاده از یک درایو خارجی قدرتمند را در کنار SSD داخلی رایانه‌تان ترکیب کنید تا ظرفیت زیادی را به دست آورید. بسیاری از بهترین رایانه‌های شخصی بازی می‌توانند از دستگاه‌هایی استفاده کنند که PS5 نمی‌تواند مانند مانیتورهای برجسته 360 هرتزی، و کارت‌های گرافیک مستقلی که می‌توانند، در صورت انتخاب مناسب، عملکردی برابر یا بهتر از PS5 ارائه دهند. علاوه بر این، عناوینی که از ray tracing در رایانه شخصی پشتیبانی می‌کنند، بسیار بزرگتر از کنسول هستند، اما این واقعیت که PS5 از ردیابی پرتو در برخی از عناوین پشتیبانی می‌کند، هنوز بسیار جالب است.

 

انواع بازی پلی استیشن در تکنولایف: خرید بازی پلی استیشن

مقایسه گرافیک PC با PS5

پلی استیشن 5 با بهره گیری از گرافیک AMD RNDA با بیش از 10.28TFLOP قدرت محاسباتی ارائه می‌دهد و قالب بازی‌ها با کیفیت بالا 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه ارائه می‌شود. اما در PC شما محدودیتی برای انتخاب کارت گرافیک کامپیوتر شخصی خود ندارید، البته هیچ محدودیتی بجز بودجه شما. اما اگر در نظر بگیریم که قیمت پلی استیشن با قیمت PC برابر باشد کارت گرافیک جذابی نصیب PC شما نخواهد شد.

 

فروشگاه تکنولایف انواع لوازم گیمینگ را برای مخاطب گیمر خود آماده کرده است: تجهیزات گیمینگ

 

در نهایت بعد از بررسی مقایسه کامپیوتر گیمینگ با ps5 کدام را انتخاب می‌کنید؟

 گرافیگ روان، بازی‌های اختصاصی بی‌نظیر، کنترلر نسل جدید DUALSENSE، حافظه جانبی مناسب، سنسور ردیابی پرتو وکلی امکانات جذاب و قابلیت پشتیبانی از بازی‌های PS4 و چندین بازی اختصاصی از قبیل DEMONS SOULS و GRAN TURISMO 7 و…جزئی از پیشگفتارهای پلی استیشن است که در کنار قیمت مناسب (البته قیمت جهانی) در مقایسه با کامپیوتر گیمینگ به نظر دست بالاتر را داراست. از طرفی PC GAMING دارای قدرت پردازش بیشتر و قابلیت ارتقا آسان، طیف عظیم بازی‌ها از ده‌های گذشته تا جدیدترین بازی‌های روز دنیا و همچنین استفاده بی‌شمار از آن به عنوان یک PC خانگی با گرافیک بالا را می‌توان از مزیت‌های PC GAMING نسبت به PS5 دانست.

سؤالات متداول

قیمت پلی‌استیشن 5 در بازار ایران چقدر است؟

مجموعه کنسول PS5 همراه با یک دسته اضافه و حافظه 828 گیگا بایت امروز (اواخر فروردین 1401) چیزی حدود 23 میلیون تومان است.

با قیمت PS5 می‌توان کامپیوتر گیمینگ PC GAMING خرید؟

خرید PC GAMING با کارایی در حد PS5 چیزی بیشتر از دو برابر قیمت پلی‌استیشن 5 تخمین زده می‌شود.

گرافیک PS5 برابر چه کارت گرافیکی در PC است؟

کمپانی سونی در آغاز رونمایی از PS5 مدعی شد که گرافیک کنسول جدیدش با کارت گرافیک RTX 2070 برابری می‌کند، تجربه پلیرها نیز گویای این واقعیت است که گرافیک به کار رفته در ‌PS5 از نمونه‌های کم نظیر در دنیای بازی‌های رایانه‌ای است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

39 نظر

  1. Amir

    خیلی واضحه pc خیلی خفن تر از ps5 هست
    تو pc هیچ محدودیتی برای نصب بازی بالا بردن گرافیک و… ندارید الان با 35 میلیون میتونی یه pc بهتر ازps5 بخری مثل lenova i3 series

  2. Mani

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم بنظرتون با بودجه 25 میلیونی که دارم ps5 بخرم یا یه PC با مشخصات زیر:
    Core i5 9400f
    6 هسته
    2.9 گیگاهرتز
    16 گیگ RAM DDR4
    GTX 1650
    4 گیگ حافظه اختصاصی گرافیک
    یک ترابایت HDD
    256 گیگ SSD
    اینم بگم که برام بیشتر گیم زدن مهمه یعنی برا دوستانی ک میگن با PC کارای بیشتری کرد باید بگم زیاد نیاز های اضافی ندارم

    1. kami

      پاسخ به Mani

      اگه فقط بازیع مسلما ps5
    1. M vilk

      پاسخ به Mani

      PC بخرین
    1. Amir

      پاسخ به Mani

      کارت گرافیک ضعیفه
    1. امیر

      پاسخ به Mani

      شما باید 30 تومن هزینه کنسول کنی و کنسول برای تلویزیون فورکی ساخته شده نه مانیتور 1080 و بیشتر 60 اف پی اس نمیتونه بده چه روی فورکی چه روی 1080 کلا 60 اف پی اس میده و دوباره شما باید کم کمش چندین ملیون پول بازیش بدید و اگه تلویزیون فورکی ندارید فکر خریدش نکنید چون بکلایت تلویزیون میسوزونه من باشم 40تومن میزارم یدونه کیس 4060میگیرم هم خنک تر قویتر سریعتر و بهتر بازیاش دوبرابر و همشم رایگان اگه پنج سال پیش میپرسیدی میگفتم کنسول ولی گرافیک ارزون شده و دیگه ارزش خرید سیستم رفته بالا پس کنسول نخر
      1. Mj

        پاسخ به امیر

        داش ۴۰ میلیون میزاری کیس ۴۰۶۰ میگیری ؟😂 کدوم دهه زندگی میکنی هیچی حساب نکنیم با پول مانیتور میشه ۶۰ میل
        1. شایان

          پاسخ به Mj

          همه تون گیج هستید ps5 دیوونه ها فقط برای بازی هست کامپیوتر یا غول تمام عیار هست و هر‌کاری می‌تونید باهاش بکنید و ps5 زود هم خراب میشه هر روز باید تعمیر کنید کارایی که با کامپیوتر می‌تونید انجام بدید ps5 اصلا نمیتونه انجام بده درسته کامپیوتر گرونه ولی ارزش داره الان همون مادربرد هایی که رو کامپیوتر هست ps5 نداره
        1. Mk

          پاسخ به Mj

          با نمکی چقدر تو پسر پول ps5 نداری خودتو غول نزن که🚬🗿
        1. امیر

          پاسخ به Mj

          گرافیک 4060 قیمت18 پردازنده اینتلi5.13400kf قیمت 8میلیون رم جی اسکیل 32گیگ 5200هرتز 3میلیون مادربرد سری hمیشه10تومن پاورم به پاور ماژولار 700وات گرین 4تومن با کیس و خنک کننده و حافظه جمعا 40 یه مانیتور خوبم میزاری کنارش50 حالا ps5 یه کنسول 30تومن با دوتا دیسک بازی 35 یه تلویزیون خوب فورکی صد بیست هرتز با جیسنس۳۵( نود درصد ایرانیا تلویزیون فورکی ندارن) یعنی برا کیس باید۵۰تومن هزینه کنی برا کنسول ۷۰ حداقل ۶۰ قیمتا هم همش بروز هستند،فکر کنم شما تو چند سال قبل زندگی میکنید،گرافیک ارزون شده یکم تحقیق کن
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Mani

      سلام وقت بخیر من باشم کنسول میخرم
  3. Hmmmm

    من این مطالب رو اصلا قبول ندارم، تجربه ای که pc میده ps5 به هیچ عنوان نمیده.

    1. ممد

      پاسخ به Hmmmm

      تجربه ای ک PC میده؟ من هم با PC هم با ps5 گیم زدم دوتا نکته ب جز قیمت ها هست اولا شما هنگام استفاده از ps5 از بازی های انحصاری فوق العاده ای استفاده می‌کنید و هنگام عرضه یک بازی جدید خیالت راحته که اولین کنسول که براش ارائه میشه play station هست. نمونه بازی read death 2 دوما تجربه بازی با دسته دوال سنس سونی واقعا بی نظیر هست.یک شاهکار مهندسی. پس توی ایران با شرایط ما قطعا کنسول ps5 بسیار بصرفه تر جذاب تر و منطقی تر است
    1. EiLYAwins

      پاسخ به Hmmmm

      الآن ارایض‌ شما حاصل تحقیق و "تجربیات!" ارزشمند شخصی بود!؟ یا فقط از روی جوگیری ی چیزی گفتی؟ (اونم چون شرایطِ داشتن Ps5 رو نداری) وگرنه توضیحات مقاله تا حد زیادی بدور از جانب داری و احساسات غیر حرفه‌ای بود...
    1. Alirezafahimi

      پاسخ به Hmmmm

      قبول دارم
  4. اسی گرشاسبی

    دروغه ps5 از کامپیوتر مشابه گرونتره توجه کنید شما فقط کیس رو بایه ترا اس اس دی جمع کنی با کارت انویدیا و سی پی یو اینتل قوی تر و بهتر از ps5 بازی اجرا میکنه و هزارتا کار دیگه هم میکنه گرافیک ps5 در حد یه rtx2060 هم نیست که الان میشه 5 میلیون خرید و قدرت پردازش سی پی یوش هم در حد 12100 اینتل نیست . رهگیری پرتو که تو کارتهای انویدیا بهتر انجام میشه و هزارتا برتری دیگه

    1. Amir

      پاسخ به اسی گرشاسبی

      فقط کارت گرافیکی که برابر با کارت گرافیک ps5باشه نصف پول ps5 هست😂
  5. سعید

    خب یکی پول داره بالای ۸۰ تومن خرج pc میکنه ولی اونی که پولش کمه خب چیکار کنه مجبوره ps5 بخره بازی هارو حداقل روان تر و با گرافیک خوب بازی کنه من که pc خوشم میاد ولی خب مجبوریم ps5 رو بخریم بهش ماوس کیبورد وصل کنیم😂

  6. محمد

    کاملا اشتباهه که میگید ps5 روی 4K ۱۲۰fps میده ! توی آنچارتد نهایتا روی 4K 30FPS بده ! 1080P هم 60 FPS میده

    1. مهدی

      پاسخ به محمد

      در بعضی از بازی ها مثل فورتنایت میتونیم با کیفیت 2k 120 فریم بگیریم😐
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام وقت بخیر ممنون بابت یادآوری بله درست می‌فرمایید
  7. پی سی گیمر

    حاظرم بمیرم ولی کنسول پلیر نشم

  8. حسام

    کلا pc از پلی استیشن و ایکس باکس قدرتمندتر هست من ارشد سخت افزار هستم این رو همینطوری از روی شکم سیری یا تعصب خدمتتون نمیگم پلی استیشن و pc اولا یک تفاوت بسیار بزرگ دارن و اون مچ کردن سخت افزارها هست شما اگر خدای کامپیوتر هم باشی خیلی سخت میتونی چیپست های یک سیستم کامپیوتر رو باهم به تعادل برسونی علت اینکه خیلی ها سیتسم میخرن و با مشکلات زیادی روبرو میشن همین علت هست اما این مشکل تو سونی و ایکس باکس دیده نمیشه چون متخصصان عالی رتبه جهانی با بهترین تکنولوژی ها سخت افزار های در یک سطح رو باهم اسمبل میکنن
    مشکل دوم قیمت قطعات pc هست یک کارت گرافیک تنها هم قیمت پلی 5 هست از اونطرف مشکل پلی 5 اینه که هارد کافی نداره و اینکه قیمت بازیهاش خیلی بالاس که تو pc مشاهده نمیشه
    در مورد اینکه دوستان گفتن PC تصاویر 4K رو نمیتونه به نمایش بذاره این تصور خیلی اشتباه هست کارت گرافیک های رده بالا تا 8K رو ساپورت میکنن اما خوب قیمت خیلی بالایی دارن و نکته اخر یکی با پی سی حال میکنه عین خود من یکی با سونی این دیگه اختیاری هست منکه با سونی حال نمیکنم مجبورم برم هزینه حداقل 3 برابری بدم تا بتونم بازیهایی رو انجام بدم که سونی میتونه ساپورت کنه ضمنا خروجی 4K ربط مستقیم به تلویزیون یا مانیتور داره اگر مانیتور شما یا تلویزیون شما این سیستم رو ساپورت نکنه نه پی سی و نه سونی نمیتونن به شما خروجی 4K بدن

    1. پوریا

      پاسخ به حسام

      چند تا مسئله هست یکی اینکه بزرگی تلویزیون در مانیتور نیست و دوم اینکه که خیلی مهم هست بازی با pc چون خیلی به مانیتور نزدیکی بعد از چند وقت چشم رو داغون میکنه این مشکلو از چشم پزشک بپرسید قوز قرنیه ایجاد میشه کنسول برای سلامتی چشم خیلی بهتره
  9. محمدامین

    کنسول بازی

  10. pc player

    قشنگ یه مطلب ضد pc بود معلومه یه فن سه اتیشه پلستشن اینو نوشته … ۳۰ ملیون بدی پلستشن بخری … مگه ادم دیوانس .. بعد کلی پول بریزی تو حلق بازی سازا و پول اینتر نت بدی که بازیارو بگیری؟! اینارو که جمع بزنی میشه ده برابر پولی که میخوای اول به pc بدی..
    بازی های انحصاری هم که دارن دونه دونه پورت میشن .. دیگه چه حرفی برای گفتن دارین!؟ سونی دلش هوادار نمیخواد فقط پول میخواد … pc قشنگ بازی ها رو کرکی میشینی مفت بازی میکنی … بعد داری میگی گرند توریسم ۷ قشنگ فشاریم کردی .. فورزا پنج پشم بود که اسمش رو نبردی!؟ بعد ۸۲۵ گیگ حافظه جزو بهتریناست؟! واقعا یه فن نادونی… تست سرعت و قدرت پلستشن پنجتونم که دیدیم فقط رو کاغذ بود ..سرعت اون ssd که اینقدر تعریفش رو میکنی از سریز اس ماکرو سافت هم پایین تر بود … با پلستشن پنج میتونی dlss داشته باشی؟! جالبت تر اینه که میگن 4k با 1۲۰ فریم .. لابد بازی ماریو !؟ یه حتما میگین سایبر پانک؟! یعنی rtx3090 سوپرایمti هم نتونست این رکورد رو بزنه
    هرکی میخواد ضرر نکنه فقط pc بگیره چون بعدا هم میشه قطعه قطعه ارتقاش بدی و همیشه همراه نسل باشی … الان به جا این که ۳۰ توم پلستشن بگیری … ۴۰ تومن یه سیستم خوب جمع میکنی …. یا حق

    1. مرتضی

      پاسخ به pc player

      ایول ب این تحلیل زیبا❤️❤️👏 منی ک هم ps4 و الان pc دارم وااااقعاتجربه گیم رو pcی دنیای دیگس هم از زیرنویس فارسی گیم های داستانی رایگان بودن گیم ها و خیلی مزایا دگ ک بخوام بگم،3صفحه میشه
    1. محمد

      پاسخ به pc player

      ممنون از راهنماییتون
    1. داداشتم

      پاسخ به pc player

      داش خیلی ناشی تو هی ۳۰۹۰ تی ای میکنی خب اون ۴۰ ملیون هست بعدم دسته دوال سنس پی سی از کجا میاره و بعدش اگه سی نود تی ای هم داشته باشی نمیتونی این گرافیکی که پی اس فایو رو داره رو بیاری روی پیسی کلا پی سی فورکی هم پشتیبانی نمیکنه چی میگی؟!!
      1. Hmmmmm

        پاسخ به داداشتم

        داش چی میگی pc در حال حاضر 8k رو 60fps میده، اگر بازی سنگین نباشه 16k هم ساپورت میکنه، ولی باید مانیتور یا تولویزیونش رو داشته باشی، درضمن دوال سنس با سیم هم به pc وصل میشه، وقتی فقط فن سونی هستی توجیهات الکی نیار که بگی ps5 بهتره.
      1. Samong1994

        پاسخ به داداشتم

        با سلام گیمر حرفه ای آخرش باید سیستم جمعکنه fps 200بگیره کنسول پلیری دست گرمی ضمن ابنکه ps5دوال سنس داره بازی استراتژیک نداره اما pcپلیر از بازی های استراتژیک بهره میبره بازی های مثل wow dota2 و decentralnd و در بازی های آنلاین به نظر چون گیم پلی طولانی برای استریم گرفتن باید pcباشه تا بتونه دمای سیستمت خنک بشه با فن های کوچیک ps5حرفه ای بخوای کار کنی 2تا باس داشته باشی تا ذوب نشه البته برای کسی که آنلاین میخواد بزنه مثل وارزون فورتنایت سری اس پیشنهاد میشه قیمت به شدت اقتصادی در آخر مهم ترین نکته بازی مورد هدف هست
      1. moustafa

        پاسخ به داداشتم

        حاجی پی سی 4k رو ساپورت میکنه😂 نقد میکنین لااقل علمی حرف بزنین اولا همه بازی های جدید برای اجرا شدن در رزولوشن 4k و بالاتر ریلیز میشن دوما پخش شدن 4k بغیر از بازی ها،به توانایی گرافیک بعد اونم به ساپورت کردن مانیتورتون بستگی داره سایت زیر توانایی گرافیک ها رو بر اساس فریم بر ثانیه در سه رزولوشن FHD 2K 4K بررسی کرده بهترین راه تخریب،بد دفاع کردن از چیزیه چه فن پیسی باشه ادم چه فن پلی استیشن peace ✌🏻
      1. .

        پاسخ به داداشتم

        بابا چی میگی بچه سال، سی نود نزدیک ۶۰ تومانه از کل پی اس فایو ۳۰ تومان گرون تره، اخه مغز نخودی پیسی فورکی ساپورت نمیکنه؟ روی پیسی مردم ۸ کی میزنن کجای کاری. کسی هم نیازی به دسته اشغال سونی نداره، یه دونه دسته الیت سریز ۲ میخری ده برابر بهتر با ساپورت عالی. الحق که بچه سالی. در ضمن اون ۳۰۹۰ که میگی ۵۰ برابر که هیچی نزدیک ۱۰۰ برابر از پی اس فایو قوی تره کنار سیپیو و رم قوی ده تا پی اس فایو رو صبونه میخوره
        1. Pc

          پاسخ به .

          ده تارو صبونه میخوره نیم ساعته دارم به این میخندم 😂😂😂
    1. yasin

      پاسخ به pc player

      قربون حرف حقت والا به خدا
      1. Sina

        پاسخ به yasin

        پیسی خیلی گرونه بخوای جمع کنی و دردسرش هم بیشتره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-5-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-pc-vs/
ads
ads