داغ ترین ها :
آموزش ساخت اکانت ps5 و ps4 (تصویری + مرحله به مرحله)

آموزش ساخت اکانت ps5 و ps4 (تصویری + مرحله به مرحله)

اگر پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 دارد یکی از اصلی‌ترین کارهایی که باید انجام دهید ساخت اکانت است. ساخت اکانت در ps5 و ps4 کار دشواری نیست و تنها باید مراحل را گام به گام پشت سر بگذارید. اگر شما هم می‌خواهید برای کنسول سونی خود اکانت بسازید در این مقاله با آموزش طریقه ساخت اکانت پلی استیشن پلاس روی PS5 و PS4 همراه شما هستیم.

 

لیست قیمت کنسول های بازی سونی را در سایت تکنولایف ببنید: پلی استیشن 5

 

ساخت اکانت برای PS5 و PS4 نسخه وب

شما می‌توانید با استفاده از مرورگر وب خود برای ساخت یک حساب کاربری پلی استیشن اقدام کنید که می‌تواند تاثیر زیادی در ساده‌سازی تایپ رمز عبور داشته باشد. برای انجام این کار باید وارد صفحه مدیریت حساب سونی شوید و روی گزینه ایجاد حساب کاربری جدید (Create New Account) کلیک کنید.

ساخت اکانت جدید سونی

در صفحه بعد باید روی گزینه ایجاد (Create) کلیک کنید تا فرایند انجام کار آغاز شود.

هم اکنون باید کشور یا موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید. از طریق گزینه Country/Region کشور را انتخاب کرده و از طریق گزینه Language زبان را انتخاب کنید. برخی از مناطق چند زبان دارند و همچنین برای کشورهایی مانند آمریکا باید ایالت را نیز از طریق گزینه State or Province انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اسم ایران در بین کشورهای موجود دیده نمی‌شود و به همین جهت باید کشور دیگری را انتخاب کنید. مثلا اگر در پی ساخت اکانت آمریکا ps5 هستید گزینه United States را انتخاب کرده و سپس یکی از ایالات را انتخاب کنید و در نهایت به روی Next بزنید.

در این مرحله باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. حتما توجه داشته باشید که این اطلاعات صحیح باشد؛ چرا که در آینده از تاریخ تولد شما از این تاریخ به عنوان سوال امنیتی استفاده می‌شود.

هم اکنون باید یک آدرس ایمیل برای شناسه ورود به سیستم خود و یک رمز عبور را وارد کنید. شما باید نسبت به معتبر بودن ایمیل اطمینان حاصل کنید؛ زیرا در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کنید، قطعا برای بازیابی آن نیازمند ایمیل خواهید بود و از طرفی باید در مراحل به این ایمیل وارد شده پ آن را تایید کنید. در ادامه باید اکانت خود رمز عبور وارد کرده و مجدد آن را تکرار کنید. برای امنیت بیشتر ساخت اکانت آنلاین ps5 توصیه می‌کنید در رمز خود از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و همچنین علامت‌ها کمک بگیرید.

در این مرحله باید یک پازل را حل کنید تا مشخص شود که ربات نیستید.

در این مرحله باید انتخاب کنید که چه محتوایی به شما پیشنهاد داده شود. در نهایت به روی گزینه Confirm کلیک کنید.

در این مرحله باید مشخص کنید که اطلاعات در مورد بازی‌ها و محصولات جدید از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی شود یا از طریق نوتیفیکیشن در کنسول بازی.

با دیدن این صفحه یعنی اکانت شما ساخته شده و حالا تنها نیاز است که به آدرس ایمیل خود وارد شوید و پیام دریافتی از سونی را تایید کنید. پس انجام این کار گزینه Already Verified را انتخاب کنید.

در این مرحله می‌توانید ورود دو مرحله را به اکانت خود فعال کنید یا این مرحله را بدون فعال کردن این گزینه پشت سر بگذارید. شما از دو طریق می‌توانید از ورود دو مرحله‌ای استفاده کنید، یکی از طریق پیامک و دیگری از طریق Authenticator app. توجه داشته باشید که امکان وارد کردن شماره ایران در این مرحله وجود دارد. اگر به فعال کردن ورود به مرحله‌ای نیاز ندارید به روی Skip کلیک کنید.

هم اکنون ساخت اکانت ps5 با کامپیوتر به اتمام رسید و شما می‌توانید از این حساب کاربری برای ورود به پلی استیشن و همچنین رابط وب استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر تمایل به ساخت اکانت ps5 ترکیه یا مثلا ساخت اکانت انگلیس ps5 دارید باید در مراحل بالا کشور مورد نظر را به روی ترکیه یا انگلیس قرار دهید.

مقایسه آخرین نسخه های پلی استیشن:
تفاوت پلی استیشن ۴ و ۵

 

ساخت اکانت ps5 با گوشی

ساخت اکانت ps5 ریجن اروپا یا ساخت اکانت ریجن ترکیه ps5 در گوشی هیچ تفاوتی با لپ تاپ یا نسخه وب ندارد. در بالا به صورت مرحله به مرحله همراه با تصاویر مراحل را توضیح دادیم و در این بخش از تکرار مکررات خودداری می‌کنید. اگر می‌خواهید مراحل ساخت اکانت قانونی ps5 را با گوشی طی کنید از بخش قبلی کمک بگیرید.

طریقه ساخت اکانت پلاس پلی استیشن 4

بیشتر مراحل ایجاد حساب کاربری پلی استیشن در PS4 همانند ایجاد اکانت از طریق وب است. برای جلوگیری از تکرار وارد جزئیات نخواهیم شد. در صورتی که یک پروفایل کاربری در پلی استیشن 4 خود دارید، اما هنور وارد شبکه پلی استیشن نشده‌اید، باید وارد تنظیمات (Settings) شوید و از بخش مدیریت حساب (Account Management) روی گزینه ورود به شبکه پلی استیشن (Sign In to Play Station Network) ضربه بزنید. در ادامه باید از بخش موردنظر وارد مراحل ایجاد PSN شوید.

طریقه ساخت اکانت پلاس پلی استیشن 4

در صورتی که قصد دارید یک پروفایل کاربری دیگر در پلی استیشن 4 خود ایجاد کنید تا بتوانید به حساب PSN جدید متصل شوید، کلید PS را روی کنترل نگه دارید تا بتوانید وارد منوی سریع (Quick Menu) شوید. در ادامه باید پاور (Power) را انتخاب کرده و روی گزینه خارج شدن از پلی استیشن 4 (Log Out PS4) ضربه بزنید تا بتوانید از پروفایل فعلی خود خارج شوید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

کلید PS را فشار دهید تا کنترل خود را دوباره متصل کنید، سپس در صفحه نتایج باید کاربر جدید (New User) را انتخاب کنید. برای ایجاد یک پروفایل دائمی جدید در پلی استیشن 4 خود باید گزینه Create a User را انتخاب کنید.

ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

شرایط استفاده را مورد پذیرش قرار دهید، سپس هنگامی که درخواست شبکه پلی استیشن را مشاهده کردید، گزینه بعدی (Next) را انتخاب کنید.

هم اکنون گزینه New to PlayStation Network را انتخاب کردید؟ یک حساب کاربری در پایین ایجاد کرده و سپس گزینه هم اکنون ثبت نام کنید (Sign Up Now) را انتخاب کرده و آن را به نمایه کاربری PS4 متصل کنید.

طریقه ساخت اکانت پلاس پلی استیشن 4

در صفحه اول باید منطقه، زبان و تاریخ تولد خود را وارد کنید. در ادامه کار ممکن است لازم باشد اطلاعات منطقه‌ای همانند کد پستی و ایالت را هم مشخص کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 14

هم اکنون باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور را ایجاد کنید. کادرهای مربوط به نوتیفیکیشن‌ها و اهداف بازاریابی را در این بخش مشاهده خواهید کرد.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 15

در گام بعد PS4 از شما درخواست می‌کند یک آواتار برای حساب کاربری خود اضافه کنید. گزینه‌های زیادی برای انتخاب در دسترس قرار دارند، بنابراین گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. شما همیشه می‌توانید این موارد را در آینده تغییر دهید.

طریقه ساخت اکانت پلاس پلی استیشن 4

در ادامه کار باید شناسه آنلاین خود را تنظیم کرده و نام خود را وارد کنید. به خاطر داشته باشید که یک نام کاربری جذاب را انتخاب و تعیین کنید؛ در صورتی که تصمیم به تغییر نام کاربری گرفته باشید، باید هزینه پرداخت کنید. اگر نام کاربری موردنظرتان در دسترس قرار نداشته باشد، یک هشدار نمایش داده خواهد شد.

طریقه ساخت اکانت پلاس پلی استیشن 4

در چندین صفحه بعد، گزینه‌ای برای تغییر تنظیمات حریم خصوصی حساب خود مشاهده خواهید کرد. شما در این بخش می‌توانید اطلاعات مختلف همانند بازی‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید یا ارتباط با دوستان خود را مشاهده کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 18

هم اکنون شرایط استفاده را مورد پذیرش قرار دهید و در ادامه پیام ایجاد موفقیت‌آمیز حساب کاربری را مشاهده خواهید کرد. در آخرین مرحله باید ایمیل خود را تایید کنید. شما باید روی پیوند موجود در ایمیل پلی استیشن کلیک کنید، سپس گزینه Already Verified در سیستم را انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 19

در ادامه کار اطلاعاتی درباره افزودن یک تصویر شاخص به پروفایل پلی استیشن خود مشاهده خواهید کرد و در بخش دیگر هم باید به دنبال گزینه‌هایی برای تنظیم و احراز هویت دو مرحله‌ای باشید. در ادامه کار پلی استیشن از شما می‌خواهد شماره تلفن همراه خود را اضافه کنید که همین قابلیت به شما کمک می‌کند در صورت فراموشی رمز عبور وارد حساب خود شوید. شما باید این اقدام را انجام دهید تا بتوانید از قفل شدن حساب کاربری جلوگیری کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 20

پس از انجام این کار، یک تبلیغ برای پلی استیشن مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با کلید دایره از آن عبور کنید. در ادامه با اعلان‌هایی برای تنظیم کنترل‌های والدین مواجه خواهید شد که باید از آن‌ها عبور کنید.

پلی استیشن حساب کاربری را تایید کرده و به کنسول اضافه خواهد کرد. در صورتی که دارای دوربین پلی استیشن هستید، می‌توانید چهره را برای ساده کردن ورود به سیستم اضافه کنید، اما این قابلیت به صورت کاملا اختیاری در دسترس قرار دارد. هم اکنون شما موفق شده‌اید حساب خود را تکمیل کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 21

 

 

ساخت حساب کاربری پلی استیشن در پلی استیشن 5

آیا دارای پلی استیشن 5 هستید و قصد ایجاد حساب کاربری دارید؟ در صورتی که می‌خواهید از طریق پلی استیشن 5 اقدام به ساخت حساب کاربری جدید کنید، تصویر نمایه راست را در بالای صفحه انتخاب کرده و پروفایل را انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

در صفحه نمایش باید برای شروع کار روی گزینه Sign In و سپس ایجاد حساب کاربری (Create an Account) ضربه بزنید. هم اکنون وارد عنوان PSN Account Creation Steps on PS5 شوید. در صورتی که قصد دارید یک حساب کاربری جدید در پلی استیشن 5 برای حساب جدید PSN خود ایجاد کنید، تصویر پروفایل موجود در سمت راست بالای صفحه اصلی را انتخاب کرده و روی گزینه خروج (Log Out) ضربه بزنید. هم اکنون کلید PS را فشار دهید تا کنترل خود را مجددا متصل کنید، سپس افزودن کاربر (Add User) را انتخاب کنید.

ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

از لیست بعد باید گزینه Get Started را در سمت چپ انتخاب کرده تا یک حساب دائمی ایجاد شود. با شرایط خدمات موافقت کنید، سپس تایید را بزنید. در گام بعد و برای ادامه باید گزینه ایجاد حساب (Create an Account) را در سمت چپ انتخاب کنید.

ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

برای شروع فرایند ایجاد حساب باید تاریخ تولد خود را وارد کنید، سپس کشور و زبان را تعیین کرده و وارد مرحله بعد شوید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 25

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

هم اکنون آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک پسورد ایمن برای حساب PSN خود ایجاد کنید. در صفحه بعد نام واقعی خود را وارد کرده و شرایط دریافت اعلان‌ها را برای هدف‌های مختلف تعیین و تایید کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 26

طریقه ساخت اکانت پلاس پلی استیشن 5

در گام بعد باید اطلاعات مربوط به خانه (Home Location Info) را تکمیل کنید. سپس کد پستی، شهر و ایالت را هم تعیین کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 27

در ادامه از میان گزینه‌های موجود باید یک آواتار برای نمایه خود انتخاب کنید. سپس باید شناسه آنلاین خود را انتخاب کرده و مطمئن شوید که در دسترس قرار دارد. هم اکنون باید آیدی انتخاب خود را وارد کرده یا در صورت تمایل، یکی از پیشنهادات را مورد استفاده قرار دهید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 28

در صفحه بعد باید یک نمایه حریم خصوصی از میان گزینه‌ها انتخاب کنید. هنگامی که گزینه‌های موجود را بررسی کردید، باید روی Apply ضربه زده و موارد برای تغییر تنظیمات پیش‌فرض انتخاب کنید. برای کنترل بیشتر می‌توانید گزینه سفارشی‌سازی تنظیمات (Customize Settings) را انتخاب کرده تا همه تنظیمات را به صورت دستی تنظیم کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 29

در گام بعد باید تصمیم خود مبنی بر اشتراک‌گذاری کلیه داده‌های بازی با پلی استیشن را تعیین کنید. در ادامه باید انتخاب کنید که آیا قصد دارید توصیه‌ها و تبلیغات فروشگاه شخصی‌سازی شده را داشته باشید. هم اکنون شرایط و سیاست‌های استفاده از PSN را بررسی کنید، سپس کادر مخصوص را تایید کرده و گزینه Confirm را برای ادامه انتخاب کنید. شما باید آدرس ایمیل خود را با کلیک کردن روی کلید موجود در پیامی که پلی استیشن ارسال می‌کند، تایید کنید. پس از انجام این کار گزینه Already Verified را در کنسول خود انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 30

در مرحله بعد راهنمایی‌هایی پیرامون ایمن کردن حساب پلی استیشن 5 خود به همراه درخواست فعال کردن 2FA در حساب کاربری مشاهده خواهید کرد. هنگامی که شماره تلفن خود را به حساب کاربری وارد کردید، می‌توانید از حساب کاربری PSN خود در پلی استیشن 5 استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس - 31

 

 

آشنایی با اکانت ظرفیتی ps5اکانت ظرفیتی ps5 چیست

 

ساخت اکانت پلی استیشن پلاس چگونه است؟

فراموش نکنید که پلی استیشن پلاس یک سرویس عضویت برای شبکه پلی استیشن به حساب می‌آید. شما می‌توانید محتوای انتخابی را بدون زمان یا محدودیت مورد استفاده قرار دهید یا به دوستان خود در بازی‌های چندنفره بپیوندید و از سایر ویژگی‌ها لذت ببرید. همچنین می‌توانید از داده‌های ذخیره شده بازی‌ها در فضای ذخیره‌سازی آنلاین هم پشتیبان تهیه کنید.

برای تهیه اشتراک و ایجاد حساب کاربری پلی استیشن پلاس باید از نمایشگر عملکرد، گزینه PlayStation Plus را انتخاب کرده و اشتراک را خریداری کنید. عضویت سرویس اشتراک به صورت خودکار در پایان دوره تمدید می‌شود. هنگامی که فرایند تکمیل شود، پلی استیشن پلاس در صفحه پروفایل شما ظاهر می‌شود. همچنین در کنار ویژگی‌های موجود، برخی قابلیت‌های جدید و بیشتر هم برای این اشتراک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

انواع بازی پلی استیشن در تکنولایف: قیمت بازی پلی استیشنی

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم نحوه ساخت اکانت ps5 یا ps4 را از طریق وب، موبایل یا خود کنسول بازی به شما آموزش دهیم. در صورتی که قصد دارید یک حساب کابری جدید برای پلی استیشن ایجاد کنید، باید مراحل ذکرشده را مدنظر قرار دهید و برای وارد کردن اطلاعات موردنظر آماده باشید.

سوالات متداول

آیا ساخت اکانت پلی استیشن باعث از بین رفتن بازی‌های هک شده می‌شود؟ اکانت‌های هک شده که توسط کاربران برای دریافت تعداد بیشتر بازی‌ها با پرداخت هزینه کم مورد استفاده قرار دارد، هنگام متصل شدن به اینترنت از بین می‌روند و خطر مسدود شدن دستگاه را هم به دنبال خواهند داشت.

آیا ساخت اکانت پلی استیشن می‌تواند قابلیت‌های بیشتری را برای مدیریت بازی در اختیار کاربران قرار دهد؟ بله؛ تعداد زیادی از قابلیت‌ها با ساخت اکانت پلی استیشن در اختیار کاربران قرار خواهد.

ساخت اکانت psn چگونه است؟ عبارت PSN مخفف PlayStation Network است و این فضا دقیقا حکم اینستاگرام پلی استیشن را دارد و کاربران تصاویر و ویدئوهای بازی خود را در آن به اشتراک می‌گذارند. در بالا نحوه ساخت این اکانت توضیح داده شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

12 نظر

  1. امیر

    سلام
    تو نسخه وب همه مراحل رو که میرم تو مرحله آخر وقتی Agree and create account رو می‌زنم این پیغام رو می‌ده:

    Can’t create an account. Can’t customer support for assistance.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام از فیلترشکن استفاده کنید
      1. امیر

        پاسخ به احسان نیک پی

        اتفاقا از قندشکن و حتی از سرور مجازی هم استفاده کردم ولی همش این خطا رو میده
  2. Rosha

    سلام چطوری توی سایت سونی گیفت کارت بگیریم ؟ وقتی میزنم برای خرید لود نمیشه بالا نمیاره

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Rosha

      سلام از سونی که نمیشه گیفت کارت خرید از سایت های داخلی باید بگیرید و کدش رو redeem کنید
  3. amir

    سلام من تو ps4 میتونم 2 تا اکانت داشته باشم ؟ یکی اکانت افلاین هکی یکی اکانت اورچینال ک بازیای انلاینو بازی کنم اگه این کارو کنم اکانتام بن نمیشن؟ یا کنسول و اگه تو اکانت اورجینالم انلاین بشم اون اکانت هکیم بن نمیشه؟

  4. احسان

    سلام
    برای تکمیل مراحل ساخت اکانت ps5، ایمیل
    verify the email address on your account رو دریافت میکنم
    ولی وقتی روی verify now کلیک میکنم صفحه This site can’t be reached باز میشه و نمیتونم ساخت یوزر رو تکمیل کنم
    با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکن تست کردم و تفاوتی نداشت
    چند روز پیش با همین ایمیل Google Play تلویزیون سونی x90k رو تایید و فعال کردم
    لطفا راهنمایی کنید که چکار باید کنم؟

    1. ارش

      پاسخ به احسان

      سلام یه سوال اگه ps5رو با این روش اکانت بسازیم اگه به اینترنت وصل کنیم میتونیم به اینترنت وصل کنیم که بازی های رایگان دانلود کنیم بعدش اگه وصل کنیم مثل اکانت های های بازی ها و اکانت قفل نمیشه
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احسان

      سلام وقت بخیر با فیلترشکن دیگه ای امتحان کنید
      1. امیر

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام هسته نباشید دقیقا من هم همین مشکل رو دارم با یک فیلترشکن و بدون فیلتر شکن امتحان کردم لطفاً بگید چکار کنم
        1. محمد

          پاسخ به امیر

          با یکی دو فیلترشکن متفاوت عمل کنین اوکی میشه منم همین مشکل رو داشتم فیلترشکن رو عوض کردم اوکی شد. با تشکر از آقای نیک پی
          1. احسان نیک پی

            پاسخ به محمد

            ممنون که همراه هستید🌱
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/
ads
ads