داغ ترین ها :
باورنکردنی اما واقعی؛ یک حساب واتساپ اما در چند گوشی

باورنکردنی اما واقعی؛ یک حساب واتساپ اما در چند گوشی

واتساپ را همزمان در چند گوشی داشته باشید.

واتساپ در اقدامی کاملا عجیب دست به ارائه آپدیتی بسیار کاربردی زد. تا پیش از انتشار این خبر کاربران واتساپ قابلیت استفاده از هر حساب کاربری  را تنها در یک گوشی موبایل داشتند و به محض استفاده از آن حساب در موبایلی دیگر، امکان دسترسی به حساب کاربری در سیستم اول از دست می‌رفت؛ اما واتساپ با این آپدیت جذاب توانست نگاه‌های زیادی را با نوید نصب یک حساب کاربری روی ۴ گوشی به سمت جلب کند.

برای استفاده از جدیدترین آپدیت واتساپ نیاز به انجام مراحل سختی نیست؛ تنها کافیست تا پس از نصب برنامه روی گوشی دوم روی گزینه (link to existing account) ضربه بزنید سپس نیاز دارید تا کد QR را از گوشی اولی اسکن کنید.

برای اسکن این کد واتساپ شما را به قسمت (Linke a Device) هدایت می‌کند تا از با کمک آن گزینه بتوانید به اسکن کد ادامه دهید.

روش آسان‌تری که واتساپ قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به کاربران خود هدیه دهد، ارسال پیام به سیم کارت کاربران جهت استفاده از حساب جدید است. بخش جالب‌تر این آپدیت اینجاست که شما می‌توانید از طریق واتساپ تحت وب برای ارسال پیام و استفاده از حساب اقدام کنید.

بهترین بخش آپدیت جدید واتساپ اینجاست که نیازی به نزدیک بودن دو دستگاه جهت استفاده از واتساپ وجود ندارد یعنی شما می‌توانید بدون آنکه هر دو سیستم را در کنار خود داشته باشید؛ نسبت به ورود به حساب کاربری خود اقدام کنید؛ اما اگر از واتساپ یکی از سیستم‌ها به مدت 14 روز استفاده نکنید، واتساپ به صورت خودکار شما را از دستگاه غیرفعال خارج می‌کند.

در ادامه واتساپ مانند همیشه ادعا کرده است که دلیلی برای نگران بودن وجود ندارد زیرا ریز به ریز اطلاعات کاربران به‌طور قطع حفظ خواهد شد و تمامی پیام‌ها، تماس‌ها و سایر اطلاعات در سیستم، به‌صورت اختصاصی رمزگذاری شده‌اند.

طبق اخبار بدست رسیده، برای دریافت (آپدیت چند دستگاهی واتساپ) نیاز است تا کاربران چند هفته‌ای صبر کنند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که واتساپ روی این گوشی ها از کار خواهد افتاد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%af%d8%b1-%da%86%d9%86%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads