داغ ترین ها :
بهترین اسپرسوساز خانگی که عاشقان اسپرسو باید بشناسند!

بهترین اسپرسوساز خانگی که عاشقان اسپرسو باید بشناسند!

اگر شما هم همیشه در حال نوشیدن قهوه هستید و جای خالی دستگاه اسپرسو ساز را احساس می‌کنید، در این مطلب از بلاگ تکنولایف قرار است با بهترین اسپرسو ساز خانگی در برندهای مختلف آشنا شوید؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

انواع اسپرسوساز را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید اسپرسو ساز

بهترین مارک اسپرسو ساز

همیشه انتخاب بهترین‌ها کمک می‌کند تا بتوانید هر نوع خروجی را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. برای خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی بهتر است تا ابتدا با بهترین مارک و برندهای فعال در ساخت بهترین قهوه ساز خانگی آشنا باشید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

گوسونیک (Gosonic)

یکی از برندهای خوب خارجی که در سال‌های اخیر انواع لوازم خانگی را با کیفیت بالایی روانه بازار کرده است، برند گوسونیک است. این برند ترکیه‌ای دارای اسپرسوسازهای معروفی است که بازار خرید و فروش آن‌ها پابه‌پای سایر برندهای معروف داغ است.

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870

بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان خارجی

اگر به دنبال بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون تومان در حال حاضر هستید، اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870 مدل مناسبی است که می‌تواند دغدغه تهیه پودر قهوه یا دانه قهوه را برای شما حذف کند، زیرا با هر دو نوع قهوه یعنی پودر و دانه سازگاری کامل دارد و در نهایت اسپرسو، کافه لاته، موکا و کاپوچینو به شما تحویل می‌دهد. اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870 توان مصرفی 1200 وات دارد و با فشار بخار 20 بار و 1.8 لیتر گنجایش مخزن آب بهترین عملکرد را به شما نشان می‌دهد؛ بنابراین اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870 را می‌توان به عنوان بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی و اداری حساب کرد.

 

قیمت اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870

 

کاخلر (Kahler)

یکی از برندهایی که این روزها نامشان را بر روی لوازم خانگی‌های مختلف می‌شنویم، کاخلر است. این برند در ساخت اسپرسوساز نیز عملکرد موفقی داشته و دستگاه‌هایی با کیفیت ساخت بالا تولید کرده است.

اسپرسوساز کاخلر مدل KH 328 B

بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی قیمت تا 10 میلیون

اگر به دنبال بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی کاخلر هستید که برای استفاده در خانه مناسب باشد، قهوه ساز خانگی کاخلر مدل KH 328 B انتخاب مناسبی است. این دستگاه دارای فشار بخاری معادل 15 بار (bar) است و علاوه‌بر اسپرسو می‌تواند در تهیه کاپوچینو هم موثر باشد. اسپرسوساز کاخلر مدل KH 328 B دارای سینی چکه گیر استیل است و در کنار وزن پایین به دلیل بدنه پلاستیکی اما کاملا محکم، قابلیت شست‌وشو آسان هم دارد به همین دلیل خرید آن بسیار پیشنهاد می‌شود.

 

قیمت اسپرسو ساز چندکاره کاخلر مدل KH-3320

 

 

مطلبی برای عاشقان قهوه:
بهترین برندهای قهوه ساز

 

برینا

برینا یک برند المانی است که قطعات لوازم خانگی خود را به نمایندگی‌هایشش در کشورهای دیگر می‌فرستد تا دستگاه در کشور مقصد روی هم جمع شود و آماده فروش شود. در ایران هم نمایندگی برند برینا وجود دارد؛ به همین دلیل قیمت اسپرسو سازهای برینا از سایر مدل‌های خارجی بهتر و مقرون به صرفه‌تر است.

اسپرسوساز برینا مدل BEM271

اسپرسوساز برینا مدل BEM271

این دستگاه اسپرسو و کاپوچینو را با کیفیت بالایی تحویل شما می‌دهد و در سال 1402 به عنوان بهترین اسپرسو ساز برینا تا ۵ میلیون شناخته شده است. اسپرسوساز برینا مدل BEM271 ابعاد مناسبی دارد، در حدی که برای استفاده در آشپرخانه‌های کوچک هم مناسب به شمار می‌رود. برای تهیه قهوه باید از پودر قهوه به جای دانه‌های قهوه استفاده کنید. حداکثر توان مصرفی 1050 وات دارد و گنجایش مخزن آب آن 1.5 لیتر است. در صورتی که فراموش کنید تا دستگاه را خاموش کنید به دلیل داشتن سیستم خاموشی خودکار، دستگاه بعد از مدتی به صورت خودکار خاموش می‌شود.

 

قیمت اسپرسوساز برینا مدل BEM271

 

تکنو

تکنو یکی از برندهای مقرون به صرفه در ایران محسوب می‌شود که در زمینه تولید انواع دستگاه نوشیدنی ساز مانند اسپرسو ساز به رضایت خوبی از مشتری رسیده است.

اسپرسو ساز تکنو مدل TE-818

اسپرسو ساز تکنو مدل TE-818

دستگاه اسپرسو ساز تکنو مدل TE-818 به گرمکن فنجان و نشانگر سطح آب مجهز شده و از این نظر کار کردن با آن بسیار آسان است. برای دریافت قهوه باید پودر قهوه را درون محفظه بریزید و از تک نازل موجود را دریافت کنید. علاوه‌بر اسپرسو می‌توانید کاپوچینو هم با اسپرسو ساز تکنو مدل TE-818 درست کنید که مزیت خوبی برای یک خرید اقتصادی به حساب می‌آید.

 

قیمت اسپرسو ساز تکنو مدل TE-818

 

پارس خزر (Pars Khazar)

معروف‌ترین مارک لوازم خانگی ایرانی پارس خزر است که این برند توانسته در زمینه ساخت قهوه ساز هم به خوبی عمل کند و در تلاش است تا مدل‌های متنوع بیشتری را معرفی کند.

قهوه ساز پارس خزر مدل Garmnoush به همراه کتری استیل و قوری

قهوه ساز پارس خزر مدل Garmnoush به همراه کتری استیل و قوری

پارس خزر یک دستگاه قهوه ساز با دو قوری متفاوت به نام گرم نوش روانه بازار کرده است که یکی از قوری‌ها برای دم کردن چای و قوری دیگر برای دم کردن قهوه است. گنجایش مخزن آب این قهوه ساز برابر با 1.8 لیتر است و شما می‌توانید با قوری مخصوص دم آور قهوه برای خودتان در خانه قهوه درست کنید. توان مصرفی کلی دستگاه هم 800 وات است که برای دم کردن قهوه و چای در خانه توان بسیار مناسبی است.

 

مطلب آموزشی و پرکاربرد:
طرز استفاده از قهوه ساز

 

سایا (Saya)

سایا یکی از زیرشاخه‌های برند پارس خزر است که در مدت اخیر به عنوان برند مستقل مشغول فعالیت بوده است. این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در حوزه ساخت بهترین قهوه ساز خانگی توانسته است مدل ترنتو (Trento) را به عنوان بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی ایرانی به بازار معرفی کند.

اسپرسو ساز سایا مدل Trento

اسپرسو ساز سایا مدل Trento

اسپرسو ساز خانگی ارزان سایا مدل Trento دارای ابعادی جمع‌وجور و بدنه‌ای استیل است که دارای 2 جایگاه کاپ برای کاربر است تا بتواند اسپرسو آماده شده را دریافت کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید دو نوع قهوه اسپرسو و کاپوچینو را برای خودتان درست کنید و از کیفیت آن لذت ببرید؛ زیرا نازل قهوه دوتایی است و امکان تهیه همزمان دو فنجان قهوه را به شما می‌دهد. در واقع این دستگاه دارای نازل خروجی شیر هم علاوه‌بر اسپرسو است که می‌توانید با خیال راحت برای اضافه کردن کف شیر استفاده کنید. اسپرسو ساز سایا مدل Trento دارای مخزن آبی باریک است که امکان جداسازی از بدنه را دارد. توان موتور اسپرسوساز سایا برابر با 1050 وات است که در کنار قدرت فشار بخار 15 بار (bar) گزینه بسیار مناسبی برای تهیه قهوه روزانه در خانه و محیط کار محسوب می‌شود.

میگل (Migel)

یکی دیگر از برندهای پرطرفداری که لوازم خانگی آن به دلیل کیفیت و دوام بالا نمودار خرید آن روزبه روز در حال افزایش است، برند میگل است. این برند در تولید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی با استفاده از استانداردهای جهانی و قرار دادن قیمت مناسب بسیار موفق بوده و در حال حاضر هم به فعالیتش ادامه می‌دهد.

 

انواع چایساز میگل را می توانید از تکنولایف با قیمتی مناسب بخرید

اسپرسوساز میگل مدل GEM 180

اسپرسوساز میگل مدل GEM 180 ؛ بهترین اسپرسوساز خانگی

این دستگاه می‌تواند به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه ساز خانگی باشد که علاوه‌بر اسپرسو، کاپوچینو هم درست کند و دارای نازل جداگانه شیر باشد. اسپرسوساز میگل مدل GEM 180 بهترین قهوه ساز خانگی است که از قیمت مطلوبی برخوردار است و طراحی جمع وجوری هم دارد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های طراحی این محصول بدنه پلاستیکی اما در عین حال مقاوم در برابر گرمای آن است که دستگاه را گزینه مناسبی برای خرید می‌کند. جنس سیستم گرم کننده (بویلر) اسپرسوساز میگل مدل GEM 180 هم نیز از استیل زد زنگ است تا به دوام محصول اضافه کند. در ساخت هم از مخزن آب 1.5 لیتری و مخزن 0.5 لیتری استفاده شده است. همچنین اگر فراموش کنید که دستگاه را خاموش کردید، دستگاه بعد از 15 دقیقه به صورت اتوماتیک روی حالت SLEEP قرار می‌گیرد.

ویداس (Vidas)

برند ویداس هم یکی دیگر از برندهای داخلی است که مراحل تولید محصولات آن از پایه در ایران انجام می‌شوند. اگر تا به حال از محصولات ویداس استفاده نکردید، می‌توانید این کار را با خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی قیمت مناسب شروع کنید. ویداس برندی است که قهوه سازهای مقرون به صرفه زیاد دارد و برای افرادی که قصد خرید برای فضاهایی کوچک در حد خانواده را دارند، انتخابی بسیار مناسب است.

قهوه ساز ویداس مدل VIR-2342

قهوه ساز ویداس مدل VIR-2342 یکی از بهترین قهوه سازهای خانگی است

اسپرسوساز مدل VIR-2342 ویداس یکی از بهترین دستگاه‌ها با توان مصرفی 800 وات است که در کنار نازل خروجی اسپرسو یک لوله بخار مخصوص برای درست کردن کف شیر هم دارد که به شما کمک می‌کند تا بهترین اسپرسو را مطابق سلیقه خودتان داشته باشید. این قهوه ساز چراغ نشانگر داشته و محفظه آب هم گنجایش مناسبی برای تهیه یک فنجان قهوه دارد و این دستگاه برای تهیه قهوه نیز به پودر قهوه هم نیاز دارد.

ناسا الکتریک (Nasa Electric)

ناسا الکتریک هم یکی دیگر از برندهای فعال در حوزه تولید لوازم خانگی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم آشپرخانه مانند اسپرسوساز، چای ساز و آبمیوه گیری مانند سایر لوازم به خوبی عمل کرده و از همه مهم‌تر اینکه توانسته است قیمت پایینی را روی محصولاتش قرار دهد.

اسپرسو ساز ناسا الکتریک مدل NS-529

خرید اسپرسو ساز ناسا الکتریک مدل NS-529 از تکنولایف

اگر در فکر خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان هستید تا همزمان علاوه‌بر اسپرسو بتوانید با یک دستگاه کاپوچینو و لاته تهیه کنید؛ می‌توانید به خرید اسپرسو ساز ناسا الکتریک مدل NS-529 فکر کنید. این دستگاه حداکثر توان مصرفی 1000 وات دارد که از این نظر فوق‌العاده است. در کنار توان مصرفی عالی، 1 لیتر گنجایش مخزن آب هم دارد؛ به همین دلیل می‌توانید با یک بار تهیه قهوه حداقل 5 لیوان قهوه بدست بیاورید. در این دستگاه باید از پودر قهوه به جای دانه استفاده کنید. بدنه دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است و در برابر گرما مقاومت خوبی دارد. در مجموع خرید اسپرسو ساز مدل NS-529 ناسا الکتریک گزینه مناسبی برای خانه و خانواده و شرکت‌های کم رفت و آمد است.

هاردستون (Hardstone)

هاردستون یکی از برندهای انگلیسی است که دیگر محصولاتش در کشورهای دارای نمایندگی هاردستون مانند ایران تولید می‌شود. اسپرسو ساز و قهوه ساز هاردستون می‌تواند محصول مقرون به صرفه‌ای محسوب شود؛ به همین دلیل شما می‌توانید از این برند با خیال راحت خرید کنید.

اسپرسوساز هاردستون مدل CMS1511

بررسی و قیمت اسپرسوساز هاردستون مدل CMS1511

با خرید اسپرسوساز هاردستون مدل CMS1511 بیش از یک مدل قهوه را می‌توانید سرو کنید. توان مصرفی این دستگاه 850 وات بوده و گنجایش مخزن آب هم 1.6 لیتر است به همین دلیل با توجه به طراحی بدنه خوبی هم که دارد؛ علاوه‌بر خانه برای شرکت و محل کار هم دستگاه کاربردی برای خرید به حساب می‌آید. اگر در فکر تهیه قهوه سازی هستید که علاوه‌بر اسپرسو بتواند به شما نوشیدنی‌های دیگری از پودر قهوه مانند لاته، موکا و کاپوچینورا هم بدهد و در کنار همه این ویژگی‌ها، قیمت مناسبی هم داشته باشد، پس بهتر است به فکر خرید اسپرسوساز CMS1511 هاردستون باشید.

دلونگی (DeLonghi)

اگر به دنبال بهترین اسپرسوساز خانگی ارزان هستید، می‌توانید از میان تولیدات برند معروف دلونگی یکی را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. برند دلونگی اسپرسوسازهای تک کاره و چندکاره زیادی را تا به امروز تولید کرده است که علاوه‌بر ایتالیا و اروپا در ایران هم طرفداران و کاربران زیادی دارد.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC155

انتخاب اسپرسوساز دلونگی مدل EC155 برای عاشقانه قهوه

اگر قهوه آسیاب شده خریداری می‌کنید، می‌توانید به راحتی از اسپرسوساز دلونگی مدل EC155 برای تهیه اسپرسو و کاپوچینو استفاده کنید. این قهوه ساز دارای دو ترموستات جداگانه برای کنترل درجه حرارت بخار و آب است و یک کف ساز گردان برای تهیه آسان لاته و کاپوچینو هم در آن وجود دارد. در کل این اسپرسوساز از برند دلونگی می‌‎تواند بهترین قهوه ساز خانگی برای افرادی باشد که قصد خرید اسپرسوساز برای خانه را دارند.

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421.S

همیشه بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی قیمت بالایی ندارد، برای مثال اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421.S با توان 1750 وات به شما کمک می‌کند تا بتوانید 5 تا 10 لیوان قهوه بردارد. این اسپرسوساز دستگاهی مناسب محل کارهاست و علاوه‌بر اسپرسو به شما اجازه دریافت لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، امریکانو، شیر گرم و قهوه فرانسه را هم می‌دهد که از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن محسوب می‌شود. اگر در فکر تهیه دستگاه قهوه ساز خانگی هستید که حداقل به امکاناتی مانند تهیه‌ همزمان قهوه‌ اسپرسو و فرانسه (دو مخزن جداگانه) مجهز باشد و برای تهیه قهوه بتوانید از فیلتر دائمی قهوه خودش استفاده کنید و در طراحی بدنه‌اش هم از سینی چکه گیر استفاده شده باشد؛ اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421.S یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود.

 

 

فیلیپس (Philips)

برند معروف هلندی فیلیپس نمایندگی‌های زیادی در کشورهای مختلفی مانند ایران دارد و در حوزه‌های مختلفی در حال تولید محصولاتی با کیفیت مانند انواع دستگاه‌های اسپرسوساز است. معمولا کاربرانی که ادعا دارند از بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی استفاده می‌کنند، از بهترین مارک اسپرسو ساز موجود در بازار 2023 یعنی فیلیپس خرید کرده‌اند؛ اما قیمت این دستگاه‌ها به ارزانی مدل‌های داخلی نیست.

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP 2220

اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP 2220

یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه ساز تمام اتوماتیک موجود در بازار، دستگاه اسپرسو ساز فول اتومات فیلیپس مدل EP 2220 است. این دستگاه دارای یک مخزن آسیاب پلاستیکی واقع شده در بالای دستگاه جهت تهیه قهوه است که می‌تواند دانه قهوه را به 12 روش آسیاب کند. صفحه نمایس لمسی روی دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا نوع قهوه را انتخاب کنید و با استفاده از کلیدهای مربوطه دستگاه را مطابق عملکردی که می‌خواهید، کنترل کنید. توان مصرفی دستگاه 1500 وات است و می‌تواند بیش از 10 فنجان قهوه در مدل‌های مختلف به شما تحویل دهد.

بوش (Bosch)

از آنجایی که برند آلمانی بوش در تولید هر محصولی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد، انتظار خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی قیمت بالا یا متوسط از آن، انتظار بی‌جایی نیست. بوش دستگاه‌های قهوه ساز دستی، اتومات و نیمه اتومات متنوعی را راهی بازار کرده است که خرید از آن برای اکثر مردم خریدی دلنشین محسوب می‌شود.

اسپرسو ساز بوش مدل TIS65621RW

اگر می‌خواهید از دستگاهی استفاده کنید که با دانه و پودر قهوه بتواند آنچه را که شما می‌خواهید در کمترین زمان ممکن برایتان حاضر کند، بهتر است تا به خرید بهترین اسپرسو ساز خانگی از یک برند معتبر مثل بوش فکر کنید و از میان مدل‌های موجود در بازار مدل TIS65621RW را انتخاب کنید. این دستگاه به دلیل داشتن گنجایش مخزن آب 1.7 لیتری و توان مصرفی 1500 واتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شرکت‌ها و محل‌های کار حتی در کافه‌ها محسوب می‌شود. تعداد نوشیدنی‌هایی که اسپرسو ساز بوش مدل TIS65621RW به 6 نوع اسپرسو، ماکیاتو، آمریکانو، کاپوچینو، ترک و لاته می‌رسد. شرکت بوش برای این محصول فیلتر قابل تعویض قرار داده و بدنه‌ای از جنس استیل هم برای آن قرار داده تا دستگاه بتواند هم در برابر گرما مقاومت خوبی داشته باشد و وزن بسیار بالایی نداشته باشد. در مجموع با توجه به امکاناتی که کمپانی بوش برای اسپرسو ساز بوش مدل TIS65621RW قرار داده این دستگاه انتخاب فوق‌العاده به حساب می‌آید.

 

انواع آبمیوه گیری با قیمت مناسب در تکنولایف: قیمت آبمیوه گیری

دلمونتی (Delmonti)

یکی دیگر از برندهای ایتالیایی که در حال حاضر شعبه آن در چین مسئولیت تولید بیشترین بخش از تولیدات برای آسیا را برعهده گرفته است، برند دلمونتی است. این برند معمولا قیمت‌های مناسبی روی محصولاتش قرار می‌دهد و دستگاه‌های قهوه ساز خانگی آن به شما اجازه می‌دهند تا به راحتی قهوه را در خانه درست کنید.

اسپرسو ساز چندکاره دلمونتی مدل DL 640

یکی از بهترین دستگاه‌های قهوه ساز چندکاره، دستگاه اسپرسو ساز چندکاره دلمونتی مدل DL 640 است. این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های چندکاره وزن کم و طراحی جمع‌وجوری دارد. بدنه‌ای استیل و مقاوم در برابر گرما دارد. سیستم گرم کن فنجان از جمله مزیت‌های آن محسوب می‌شود. برای تهیه قهوه باید داخل مخزن آن پودر قهوه را اضافه کنید. صفحه نمایش LCD آن نمایانگر حالت‌های مختلفی از قهوه است که می‌تواند آماده کند. با خرید اسپرسو ساز چندکاره دلمونتی مدل DL 640 می‌توانید اسپرسو، کاپوچینو و کرم کارامل را تهیه کنید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اسپرسو ساز چندکاره دلمونتی مدل DL 640 این است که این دستگاه توان مصرفی فوق‌العاده 2000 وات را دارد و با فشار بخار 20 بار قهوه را آماده و وارد فنجان می‌کند.

سخن آخر

برای خرید بهترین دستگاه اسپرسوساز بهتر است تا ابتدا با برندها آشنا باشید تا در ادامه بتوانید با توجه به مشخصات و بودجه مد نظر بهترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید. در این مطلب از تکنولایف انواع برندهای اسپرسو ساز خارجی و داخلی را همراه با مدل‌های برتر آشنا کردیم. اگر شما هم تجربه‌ای در خرید و استفاده از اسپرسو ساز دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان ایرانی کدام است؟

اسپرسوساز کاخلر مدل KH 328 B یکی از بهترین اسپرسو ساز های ایرانی است که از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

بهترین اسپرسو ساز تا ۵ میلیون ایران 1402 کدام است؟

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-870، اسپرسو تکنو مدل TE-818 و اسپرسوساز برینا مدل BEM271 بهترین اسپرسوساز های تا سقف 5 میلیون در ایران محسوب می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-espressomaker/
ads
ads