داغ ترین ها :
معرفی بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

معرفی بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

تصور کنید اگر هر شخص می‌توانست صدای خود را به‌دلخواه تغییر می‌داد، چه اتفاقی می‌افتاد؟! این اتفاق شاید عجیب و غیرممکن باشد، اما باید بگوییم درحال حاضر اپلیکیشن‌های موبایلی زیادی وجود دارند که به کمک آن‌ها، این کار غیرممکن، ممکن شده‌است. با استفاده از برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه، شما می‌توانید به‌راحتی حین مکالمه، صدایتان را تغییر بدهید؛ به کمک این اپلیکیشن‌های جذاب می‌توانید صدایتان را زنانه، مردانه، کودکانه، کارتونی، رباتیک و یا به هر شکل دیگری که دوست دارید در کمترین زمان تغییر دهید. با این کار، می‌توانید خلاقیتتان را به کار بگیرید، سرگرم شوید و لحظات مفرحی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

 

برای خرید لوازم صوتی تصویری از جمله اسپیکر و ساندبار، کافی است سری به لینک‌های مشخص‌شده بزنید.

معرفی بهترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه

قطعا تابه‌حال یک بار هم شده که آشنایان و دوستانتان از اپلیکیشن‌های تغییر صدا استفاده کرده‌اند و شما ناخودآگاه به این کار ترغیب شده‌‌اید؛ اما نمی‌دانسته‌اید برای این کار باید از چه اپلیکیشنی استفاده کنید. در حال حاضر اپلیکیشن‌های تغییر صدای زیادی منتشر شده‌اند که هرکدام قابلیت‌ها و امکانات مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند. ما در ادامه لیستی از بهترین و کاربردی‌ترین برنامه تغییر صدای واقعی در حین مکالمه برای شما تهیه کرده‌ و ویژگی‌های هرکدام را معرفی کرده‌ایم:

اپلیکیشن Voice Changer with Effects

اپلیکیشن Voice Changer with Effects

Voice Changer with Effects یک برنامه اندرویدی بسیار خلاقانه است که به شما امکان می‌دهد صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید و حسابی سرگرم شوید. از امکانات جذاب این اپلیکیشن تغییر صدا می‌توان به قابلیت تبدیل متن به گفتار، امکان ویرایش صدای ضبط شده و اشتراک‌گذاری وویس در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

این برنامه ی تغییر صدا هنگام مکالمه دارای رابط کاربری ساده و آسان است و به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی و با لمس یک دکمه صدای خود را تغییر دهند و از افکت‌های مختلف لذت ببرند. Voice Changer with Effects از انواع مختلف فرمت‌های صوتی پشتیبانی کرده و امکان ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری صدای تغییریافته را در قالب‌های مختلف فراهم می‌کند.

دانلود برنامه از گوگل پلی

 

قصد خرید گوشی سامسونگ دارید؟ قیمت a55، قیمت a35 و هر گوشی که از این برند بخواهید را در فروشگاه تکنولایف ببینید.

اپلیکیشن Funcall

اپلیکیشن Funcall

Funcall یکی دیگر از بهترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه است که به کمک آن کاربران می‌توانند صدای خود را در طول تماس‌های روزانه خود تغییر دهند، حتی مکالمات خود را ضبط کنند و آن را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارند. برنامه Funcall برای اندروید و آی‌ او اس در دسترس است و در بیش از 150 کشور دنیا پشتیبانی می‌شود؛ این اپلیکیشن تغییر صدا همچنین برای تغییر صدای کاربران از فناوری VoIP وابسته به اینترنت استفاده می‌کند.

از قابلیت‌های نرم افزار تغییر صدا در هنگام مکالمه Funcall، می‌توان به برخورداری از افکت‌های متنوع تغییر صدا، امکان استفاده از افکت‌های صوتی در تماس‌های بین‌المللی، امکان ضبط مکالمات و کاربری آسان اشاره کرد.

دانلود برنامه از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

اپلیکیشن Voice Changer Plus

اپلیکیشن Voice Changer Plus

اپلیکیشن Voice Changer Plus یکی دیگر ابزارهای کاربردی و جذاب برای تغییر صدا است که با برخورداری از افکت‌های صوتی متنوع، امکان تغییر صدا در حین مکالمات تلفنی را در کمترین زمان، فراهم می‌کند.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های برنامه تغییر صدا حین مکالمه Voice Changer Plus، می‌توان به تنوع بالای افکت‌های صوتی، رابط کاربری ساده، امکان ضبط و به‌اشتراک‌گذاری وویس‌ها و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی مختلف اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، کاربران می‌توانند به کمک این اپلیکیشن، قسمت‌های اضافی مکالمه را حذف کنند و وویس‌های ضبط شده را مدیریت کنند.

دانلود برنامه از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

اپلیکیشن MagicCall

اپلیکیشن MagicCall

MagicCall یکی از بهترین برنامه‌های اندرویدی تغییردهنده صدا است. به کمک MagicCall شما می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن، صدای خود را به حالت‌های مختلف تغییر دهید.

ویژگی تنظیم خودکار در این برنامه، به طور کاملا خودکار صدای کاربر را تشخیص داده و بر اساس آن، افکت‌های مختلفی را روی صدا قرار می‌دهد. از امکانات و ویژگی‌های MagicCall می‌توان به قابلیت همگام‌سازی صوتی، اعتبار نامحدود و رایگان، برقراری تماس ناشناس ایمن و غیره اشاره کرد.

ناگفته نماند که این تغییر صدا حین مکالمه، مثل سایر برنامه‌های معرفی شده در این لیست، امکان ضبط مکالمات تلفنی را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند مکالمات خنده‌دار خود را ضبط و حتی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

دانلود برنامه از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

 

برترین اپلیکیشن های موزیک اندرویدی را در این مطلب معرفی کرده ایم:
برنامه موسیقی جدید

 

اپلیکیشن Call Voice Changer – IntCall

اپلیکیشن Call Voice Changer – IntCall

اپلیکیشن Call Voice Changer – IntCall، یک برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه جالب و کاربردی است که به کاربران امکان می‌دهد صدای خود را در مکالمات تلفنی تغییر داده و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را تنها با یک کلیک تجربه‌ کند. این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده و آسان است و به شما امکان می‌دهد به‌راحتی و با چند کلیک ساده، صدای خود را تغییر دهید و از افکت‌های مختلف لذت ببرید.

با استفاده از نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه Call Voice Changer – IntCall، شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های مخفی، با دوستان و آشناهایتان تماس بگیرید و آن‌ها را حسابی غافلگیر کنید. این برنامه با دستگاه‌های آیفون و اندروید سازگار است و کاربران به‌راحتی و به‌صورت کاملا رایگان می‌توانند به امکانات آن دسترسی پیدا کنند.

دانلود برنامه از اپ استور

اپلیکیشن PrankDial

اپلیکیشن PrankDial

اپلیکیشن PrankDial یک برنامه جذاب و خنده‌دار تغییر صدا در تماس است که به کاربران امکان می‌دهد تا با تغییر صدا و تماس‌های ناشناس، دوستان و آشنایان خود را غافلگیر کنند. این برنامه دارای متنوع‌ترین اسکریپت‌های جالب و خنده‌دار است و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده به‌حساب می‌آید.

این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده و آسان است که به شما امکان می‌دهد به‌راحتی و با چند کلیک ساده، تماس‌های خنده‌داری برقرار کنید و از لحظات خنده‌دار با دوستانتان لذت ببرید. تیم توسعه‌دهنده “PrankDial” به طور منظم اسکریپت‌های جدیدی را به برنامه اضافه می‌کند تا کاربران همیشه از انتخاب‌های جذاب و جدیدی برای ارسال تماس‌های شوخی برخوردار باشند.

دانلود برنامه از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

 

با کمک این برنامه ها کسب درآمد کنید:
کسب درامد با گوشی

 

اپلیکیشن Call Voice Changer Allogag

اپلیکیشن Call Voice Changer Allogag

از تغییر صدا در حین مکالمه با اپلیکیشن Allogag لذت ببرید و با خانواده و دوستان خود در مکالمات تلفنی، حسابی شوخی کنید.Call Voice Changer Allogag به شما امکان می‌دهد مکالمات تلفنی خود را ضبط کنید و حتی مکالماتتان را در شبکه‌های اجتماعی، به اشتراک بگذارید.

با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های مخفی به تماس با دوستان و آشنایان بپردازید و به آن‌ها تجربه‌ای نوآورانه از مکالمات تلفنی ارائه دهید. همچنین شما می‌توانید صدای بک‌گراند تماس‌ها را به‌صورت رایگان تغییر داده و پیش‌نمایش صدا را قبل از برقراری تماس مشاهده کنید.

دانلود برنامه از گوگل پلی

دانلود برنامه از اپ استور

جمع‌بندی

در این مقاله، نگاهی به هیجان‌انگیزترین و بهترین اپلیکیشن‌های تغییر صدا در تماس داشتیم و هرکدام از امکانات این برنامه‌ها را به شما معرفی کردیم. این را بدانید که چه به دنبال سرگرمی باشید، چه ایجاد تنوع در مکالمات کاری و چه حفظ حریم خصوصی، برنامه‌های تغییر صدا می‌توانند برای شما بسیار کارآمد باشند. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ همچنین خوشحال می‌شویم نظرات خود را درباره این برنامه‌ها در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا امکان تغییر صدا در حین مکالمه وجود دارد؟

بله؛ تغییر صدا در حین تماس با برنامه‌هایی مانند Call Voice Changer Allogag،MagicCall ،Funcall و غیره امکان‌پذیر است.

چگونه صدا را در حین تماس از مرد به زن تغییر دهیم؟

برنامه‌های تغییر صدا معمولا گزینه‌های صوتی مختلفی را ارائه می‌دهند و به‌ کمک این گزینه‌ها شما می‌توانید در کمترین زمان صدایتان را از مرد به زن یا بالعکس تغییر دهید.

چگونه در هنگام مکالمه با آیفون صدای خود را تغییر دهیم؟

گوشی‌های آیفون، ویژگی‌های داخلی تغییر صدا را ندارند. شما می‌توانید برای این کار از اپلیکیشن‌های تغییر صدای معرفی شده استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-voice-change-apps-for-conversation/
ads
ads