داغ ترین ها :
وان پلاس اوپن ؛ اولین گوشی تاشدنی وان پلاس

وان پلاس اوپن ؛ اولین گوشی تاشدنی وان پلاس

گوشی تا شدنی وان پلاس معرفی شد. گوشی وان پلاس اوپن اولین گوشی تا شدنی شرکت وان پلاس است که شبیه به گوشی‌های سری Z Fold و پیکسل فولد ساخته شده است

مشخصات گوشی وان پلاس اوپن

گوشی وان پلاس اوپن به صفحه نمایش ۶٫۳۱ اینچی مجهز شده که وضوح تصویر آن به ۲۴۸۴ در ۱۱۱۶ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایشی از نوع SUpe Fluid LTPO 3.0 AMOLED که نرخ نوسازی آن بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز است. صفحه نمایش گوشی وان پلاس اوپن نسبت تصویر ۲۰:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که حداکثر میزان روشنایی آن به ۲۸۰۰ نیت می‌رسد.

گوشی وان پلاس اوپن در حالت باز صفحه نمایشی ۷٫۸۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۴۰ در ۲۲۶۸ پیکسل دارد. صفحه نماشی از نوع Flexi-Fluid LTPO 3.0 AMOLED که نرخ نوسازی آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. میزان روشنایی این صفحه نمایش هم به حداکثر ۲۸۰۰ نیت می‌رسد.

گوشی OnePlus Opne در رنگ‌های مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. مدل مشکی رنگ ۲۳۹ گرم وزن دارد و مدل سبز رنگ هم ۲۴۵ گرم وزن خواهد داشت. هر دوی این گوشی‌ها از Z Fold  سامسونگ سبک‌تر هستند.

شرکت وان پلاس سعی کرده گوشی اوپن از نظر دوربین متفاوت‌تر از محصولات دیگر بازار باشد. این گوشی از پنج دوربین پشت استفاده می‌کند که توسط Hasselblad توسعه پیدا کرده‌اند.

 

دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی LYTIA-T808 بهره می‌برد. حسگری که اندازه 1/1.43 اینچ خواهد بود و اندازه دیافراگم آن هم به f/1.7 می‌رسد. این دوربین از لرزشگیر هم برخوردار است. از آنجایی این دوربین از حسگر LYTIA T808 استفاده می‌کند، از تکنولوژی Dual-Layer ترنزیستور استفاده می‌کند تا بتواند در محیط‌هایی با نور کم عملکرد بهتری داشته باشد.

 

دوربین اولتراواید این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکلی برخوردار است که فوکوس خودکار هم دارد. یک دوربین ۶۴  مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳ برابر هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های دوربین وان پلاس اوپن می‌توانیم به دو دوربین سلفی اشاره کنیم. یک دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دارد که داخل گوشی قرار گرفته است . یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیگر که روی صفحه نمایش بیرونی دیده می‌شود.

گوشی One Plus Open به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. این گوشی ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X دارد و از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. برای این گوشی از باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۶۷ وات هم بهره می‌برد. با توجه به ادعای وان پلاس این گوشی را می‌توانید در مدت زمان ۴۲ دقیقه از ۱ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید.

قیمت گوشی وان پلاس اوپن

برای مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲  گیگابایت حافظه داخلی باید مبلغ ۱۷۹۹ یورو پرداخت کنید.

وان پلاس به زودی گوشی وان پلاس ۱۲ را هم معرفی می‌کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/oneplus-open-details/
ads
ads