داغ ترین ها :
بررسی شارژر دسته PS5،آیا پایه شارژ دوال سنس ارزش خرید دارد؟

بررسی شارژر دسته PS5،آیا پایه شارژ دوال سنس ارزش خرید دارد؟

در بررسی شارژر دسته PS5 به ویژگی‌های این محصول و نقاط قوت و ضعف آن اشاره می‌کنیم.

شارژر دسته PS5

خرید شارژر دسته PS5

امتیاز

7.5
طراحی :
کیفیت ساخت :
عملکرد :

نقاط قوت

  • دو کنترلر را به صورت همزمان شارژ می‌کند
  • استفاده بسیار راحت
  • در نزدیک سه ساعت دسته‌ها را کاملا شارژ می‌کند

نقاط ضعف

  • از کابل USB-C سریع‌تر شارژ نمی‌کند
  • ظاهر براق آن اثر انگشت را به خودش جذب می‌کند

اگر از کنسول نسل نهمی سونی (Sony) استفاده می‌کنید، احتمالا برای شارژ دسته‌های آن دوست دارید به سراغ یک شارژر خوب بروید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی شارژر دسته PS5 بپردازیم. پس در ادامه مطلب با تکنولایف همراه باشید.

سونی پس از عرضه پلی استیشن 5 لوازم جانبی گوناگونی را برای خریداران این محصول روانه بازار کرد. در این میان یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی ps5 که می‌توان تهیه کرد، شارژر دسته است. این محصول 30 دلاری می‌تواند حسابی برای‌تان کارایی داشته باشد و واقعا ارزش هزینه‌ای که برای‌اش صرف می‌کنید را دارد.

نکات مثبت در بررسی شارژر دسته PS5

مزایا و معایب شارژر دسته ps5

 این محصول در واقع تکنولوژی پیچیده‌ای نیست و در نتیجه چیز زیادی در بررسی شارژر دسته PS5 نمی‌توان گفت. این ابزار طراحی خاصی دارد که دنباله‌ای از الگوی ظاهری پلی استیشن 5 است. شما می‌توانید دو کنترلر را به طور هم‌زمان روی آن قرار دهید و آن‌ها پس از 3 ساعت کاملا شارژ خواهند شد.

کاربران برای شارژ دسته‌ها باید آن‌ها را به صورتی روی پایه قرار دهند که بخش جلویی رو به بالا باشد. در واقع قسمتی روی پایه قرار می‌گیرد که نزدیک جک 3.5 میلی‌متری است. وقتی کنترلر روی شارژر قرار گیرد بخش‌های کناری تاچ‌پد شروع به درخشیدن می‌کنند تا نشان دهند دسته ps5 در حالت شارژ قرار دارد. در حین شارژ شما شاهد نور چشمک‌زن نارنجی رنگ خواهید بود و پس از تکمیل شارژ نور خاموش می‌شود. د بررسی پایه شارژ دسته PS5 باید گفت که این محصول تقریبا عملکرد بی‌نقصی دارد و می‌تواند کاملا کارتان را راه بیندازد.

 

برای مشاهده قیمت و خرید شارژر دسته ps5 به تکنولایف مراجعه کنید

 

نکات منفی در بررسی پایه شارژ دسته PS5

در بررسی شارژر دسته PS5 به این نتیجه رسیدیم که مدت‌زمان شارژ آن با پایه سریع‌تر از شارژ در زمانی نیست که دسته را با کابل USB-C به کنسول وصل می‌کنید. همین موضوع یک نکته ضعف بزرگ در این محصول به حساب می‌آید. اکثر کاربران اعتقاد دارند وقتی می‌خواهند هزینه بیش‌تری برای لوازم جانبی بپدازند، باید از مزایای قابل توجهی هم بهره‌مند شوند. در غیر این صورت با خرید این پایه فقط یک درگاه USB آزاد بیش‌تر خواهید داشت و می‌توانید از آن برای جذابیت‌های ظاهری استفاده کنید. همچنین این محصول می‌تواند برای کسانی که دارای بیش از یک کنترلر DualSense هستند هم انتخاب ایده‌آلی باشد.

استفاده سونی از پلاستیک شفاف مشکی برای پوشش پایه هم انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر نمی‌رسد. این رویکرد به خاطر شباهت به پلی استیشن 5 جالب است، اما در عین حال اثر انگشت فراوانی هم جذب می‌کند.

 

انواع کنسول بازی پلی استیشن 5 را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

جمع‌بندی

با توجه به مواردی که در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم بطور کلی می توان گفت که پایه شارژ دسته ps5 از نظر عملکردی تفاوت خاصی با اتصال USB-C ندارد و هردو سرعت شارژ یکسانی را ارائه می دهند. اما اگر بیش از یک کنترلر دارید، خرید این محصول با توجه به قیمت نه چندان زیاد آن می تواند انتخابی درست و کاربردی باشد.

پیشنهاد مطالعه:
بررسی کامل دسته ps5

 

این بود بررسی شارژر دسته PS5. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره پایه شارژ دسته پلی استیشن 5 چیست؟ به نظر شما این محصول ارزش صرف هزینه را دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
14 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. saeed

    سلام
    من با کابل USB دسته به کنسول متصل میکنم و روی حالت REST MOAD میزارم ولی شارژ نمیشه آیا تنظمی خاصی داره؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/dualsense-charging-station-ps5/
ads
ads