داغ ترین ها :
نقد و بررسی گلکسی A35؛ روح A54 در کالبدی جدید!

نقد و بررسی گلکسی A35؛ روح A54 در کالبدی جدید!

گلکسی A35 میان‌رده جدیدی است که به لطف مشخصات و بهبودهای خوب، می‌تواند به یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران تبدیل شود و بخش زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. در ادامه با بررسی تخصصی گلکسی A35 همراه من باشید.

گلکسی A35

گلکسی A35

خرید گلکسی A35

امتیاز

7.7
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طراحی بروز و کیفیت ساخت خوب
  • صفحه نمایش باکیفیت و روشن
  • سخت افزار مناسب
  • دوربین‌های خوب
  • فیلم‌برداری بسیار بهتر نسبت به قبل
  • دوام بالای باتری

نقاط ضعف

  • حاشیه‌های اطراف نمایشگر زیاد است
  • نبود آداپتور درون جعبه

به رسم هر سال میان‌رده‌های جدید شرکت سامسونگ در مدل‌های مختلف از راه رسیدند و گلکسی A35 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های این سری به حساب می‌آید. این کهکشانی، در بخش‌های مختلف با بهبود مواجه شده و همین باعث شده تا ارزش خرید آن حتی از نسل قبلی نیز بیشتر شود. در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید تا به بررسی تخصصی گلکسی A35 بپردازم و بیشتر در مورد نقاط قوت و ضعف آن توضیح دهم.

 

برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ از فروشگاه تکنولایف روی لینک کلیک کنید

طراحی گوشی a35 و کیفیت ساخت؛ زیبا، مدرن و باکیفیت!

سامسونگ از سال قبل تصمیم گرفت تا گوشی‌های میان‌رده خود را از نظر کیفیت ساخت بهبود ببخشد و به همین جهت گلکسی A54 به عنوان اولین گوشی میان‌رده سامسونگ همراه با قاب پشتی شیشه‌ای روانه بازار شد. امسال نیز سازنده کره‌ای این روند را ادامه داده و حالا در گوشی A35 نیز به سراغ قاب شیشه‌ای رفته است تا کیفیت ساخت آن افزایش پیدا کند.

قاب پشتی حالا پوشش براق دارد و نسبتا زیاد هم کثیف می‌شود. شرکت سامسونگ برای مراقبت از شیشه روبرویی و پشتی از محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده کرده که یک بهبود بسیار خوب نسبت به نسل قبلی به حساب می‌آید. چیدمان دوربین‌ها دقیقا مانند قبل است و لنزها به صورت جزیره‌ای به روی قاب پشتی قرار گرفته‌اند.

نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی a35

تغییر دیگر galaxy a35 نسبت به نسل قبلی را می‌توان تخت شدن فریم کناری در نظر گرفت، تفاوتی که باعث می‌شود گوشی هنگام قرار گرفتن در دست حس بهتری داشته باشد و از نظر طراحی دقیقا مانند پرچمداران این شرکت یعنی سری گوشی S24 به نظر برسد. ابعاد این میان‌رده مانند قبل است ولی وزن آن به دلیل شیشه‌ای شدن قاب پشتی از ۱۹۹ گرم به ۲۰۹ گرم افزایش یافته تا در کل گلکسی A35 را از نظر ارگونومی خیلی عالی ندانم.

فریم سمت راست این گوشی میزبان دکمه‌های ولوم و پاور است و این بخش اتفاقا برعکس قسمت‌های دیگر بیرون‌زدگی دارد تا شما راحت‌تر بتوانید به دکمه‌ها دسترسی داشته باشید. در بالای این کهکشانی خشاب سیم کارت و کارت حافظه جانبی و میکروفون دوم دیده می‌شود و اسپیکر اصلی، میکروفون اصلی و درگاه Type-C در پایین خودنمایی می‌کند.

همچنان مانند قبل در مقابل شاهد پنلی ۶٫۶ اینچی هستیم که حدود ۸۵ درصد از فضا را در اختیار گرفته است. خوشبختانه کره‌ای‌ها ناچ بالای نمایشگر که محل قرارگیری دوربین سلفی است را از ناچ قطره‌ای به ناچ حفره‌ای تغییر داده تا گوشی شکل جدیدتر و مدرن‌تری به خود بگیرید. ترجیحا بهتر بود که مقداری هم از حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاسته شود ولی با توجه به بازه قیمتی خیلی نمی‌توان به این موضوع ایراد گرفت.

نماینده جدید سامسونگ مانند قبل از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند تا بتواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد. رنگ‌بندی گوشی Samsung Galaxy A35 به صورت آبی یخی، لیمویی، یاسی و آبی تیره است و شما چهار انتخاب پیش روی خود دارید. در این بررسی ما رنگ یاسی را در اختیار داریم.

به طور کلی گلکسی A35 را به نسبت بازه قیمتی گوشی زیبا و باکیفیتی می‌دانیم که حالا کیفیت ساخت آن بهبود پیدا کرده و شیشه‌ای شدن قاب پشتی حس و حال مرغوب‌تری را انتقال می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از گوریلا گلس ویکتوس پلاس در این محدوده قیمتی یک اتفاق جذاب به حساب می‌آید و باعث می‌شود گوشی شما مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خط و خش داشته باشد.

 

با تمام گوشی های میان رده سامسونگ آشنا شوید:
بهترین گوشی میان رده

 

صفحه نمایش؛ سلام بر ناچ حفره‌ای!

در بررسی صفحه نمایش a35 باید اشاره کنیم که این کهکشانی، صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی از نوع OLED با نام تجاری Super Amoled دارد. این پنل از رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند تا در هر اینچ ۳۹۰ پیکسل قرار بگیرد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و طبق ادعای سامسونگ حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی را در اختیار قرار می‌دهد.

بررسی کامل متنی گوشی a35 در تکنولایف

این مشخصات دقیقا همان چیزی است که قبل‌تر به روی گلکسی A34 هم دیده بودیم ولی داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. صفحه نمایش کهکشانی جدید حالا از نظر دقت رنگ از نسل قبلی بهتر شده و رنگ خاکستری دقیق‌تری را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. همچنین نمایشگر گرم‌تر از قبل شده و رنگ‌ها را طبیعی‌تر به نمایش می‌گذارد.

پنل گلکسی A35 بی‌نظیر است و محتوا را بسیار جذاب و خوش آب و رنگ به نمایش درمی‌آورد. تماشای محتوا و خواندن متن‌های مختلف در این گوشی واقعا جذاب است و شما اصلا احساس نمی‌کنید که با یک میان‌رده مواجه هستید. این صفحه نمایش به دلیل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی که دارد همه چیز را بسیار روان پیش چشمانتان قرار می‌دهد.

نرخ نوسازی این گوشی حالا برعکس قبل تطبیقی شده و می‌توانید بین ۶۰ و ۱۲۰ جابجا شود تا انرژی کمتری مورد استفاده قرار بگیرد. قسمت بعدی که در بررسی گلکسی A35 قرار است به آن بپردازیم، بحث روشنایی صفحه نمایش است، جایی که دقیقا اعدادی مشابه با نسل قبلی را شاهد هستیم.

میان‌رده جدید کره‌ای‌ها در حالت دستی روشنایی ۴۵۰ نیتی را ارائه می‌کند و در صورتی که روشنایی خودکار را فعال کنید این عدد می‌تواند تا ۱۰۳۰ نیت هم افزایش یابد. این اعداد بسیار مشابه قبل هستند و این یعنی گلکسی A35 از نظر میزان روشنایی بهبودی نداشته است. البته این گفته اصلا به معنای نقطه ضعف نیست؛ چرا که حداکثر روشنایی این گوشی کاملا کافی به نظر می‌رسد و حتی در محیط‌های روشن نیز بدون مشکل می‌توانید محتوا را تماشا کنید.

اسپیکر؛ دقیقا همان قبلی!

بسیاری از گوشی‌های حال حاضر بازار از ترکیب اسپیکر اصلی با اسپیکر مکالمه برای ایجاد صدای استریو و بلندتر استفاده می‌کنند و این اتفاق جدیدی نیست. کره‌ای‌ها نیز در گلکسی A35 دقیقا همین کار را انجام داده‌اند و این کهکشانی می‌تواند صدایی با تفکیک خوب و البته شفافیت مناسب را به گوش برساند.

حجم صدا به نسبت بازه قیمتی کافی است و خوشبختانه اسپیکر اصلی و اسپیکر مکالمه بالانس خوبی دارند. در کل بخش اسپیکر تا حد بسیار زیادی شبیه به نسل قبلی است و ظاهرا گلکسی A35 در این زمینه پیشرفت خاصی نداشته که البته این به معنای بد بودن آن نیست.

 

انواع هندزفری سامسونگ را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ایرپاد سامسونگ

نرم افزار و رابط کاربری؛ بهتر از این می‌شود؟

گوشی گلکسی A35 از ابتدا با رابط کاربری One UI 6.1 بر پایه اندروید ۱۴ راهی بازار شده و قرار است تا ۴ سال آپدیت نرم افزاری و تا ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت کند. طبق این گفته سامسونگ یعنی این کهکشانی اندروید ۱۸ را نیز دریافت خواهد کرد و شما به راحتی تا ۵ سال می‌توانید به روی آن حساب باز کنید، بدون این که بخش نرم افزار گوشی قدیمی شود.

بدون هیچ شکی One UI 6 در حال حاضر یکی از کامل‌ترین و بهترین رابط کاربری‌های موجود در دنیای اندروید است. این نسخه هم از نظر ظاهری تغییرات خوبی به نسبت قبل داشته و سبب شده تا دسترسی به بخش‌های مختلف ساده‌تر شود و هم این که از نظر استفاده از سخت افزار بهینه‌تر شده و حالا منابع کمتری را برای انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌دهد.

در این نسخه شما می‌توانید تا حد زیادی ظاهر گوشی را طبق نیاز خود تغییر دهید و از قابلیت‌های کاربردی و زیادی که در نظر گرفته شده بهره ببرید. همه این موارد در کنار آپدیت نرم افزاری طولانی سبب می‌شود تا گوشی سامسونگ a35 به نسبت بازه قیمتی یکی از بهترین انتخاب‌های موجود از نظر نرم افزاری باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
تغییرات One UI 6.1

 

عملکرد سخت افزاری؛ گلکسی A54 با نامی جدید!

گلکسی A54 از تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کرد و حالا سامسونگ گوشی  A55 را با نسل جدیدتر این تراشه یعنی اگزینوس ۱۴۸۰ جایگزین کرده است. گلکسی A35 تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ را از A54 به ارث برده و حالا قدرت مشابهی با این گوشی دارد. یکسان بودن سخت افزار گلکسی A54 و گلکسی A35 باعث می‌شود تا این دو مدل را بیش از پیش شبیه به هم در نظر بگیریم.

نتایج تست Geekbench 6

چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ همان طور که اشاره کردیم با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده و پردازنده مرکزی دو کلاستری شامل ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی دارد. در کنار این پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 دیده می‌شود.

این تراشه جدید نیست و قبل‌تر عملکرد آن را به روی گلکسی A54 مشاهده کرده بودیم. توان پردازشی این چپیست به نسبت بازه قیمتی خوب است و در استفاده روزمره شما عملکردی خوب و روان را شاهد خواهید بود. حتی در اجرای بازی‌ها نیز با سخت افزار ضعیفی مواجه نیستیم و شما می‌توانید بازی‌های مختلف را با گرافیک و فریم ریت مناسب به اجرا دربیاورید.

نتایج تست 3DMark

اگر به نتایج تست‌های مختلف نگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که گلکسی A35 در مقایسه با A34 در زمینه پردازنده مرکزی بین ۱۰ الی ۱۵ درصد بهبود داشته و در زمینه پردازش‌های گرافیکی نیز رشد ۲۰ الی ۳۰ درصدی را به خود دیده است. در کنار تراشه این گوشی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و البته ۶ یا ۸ گیگابایت رم دیده می‌شود.

تست Pcmark و پایداری cpu

جالب است بدانید که این کهکشانی همچنان از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از این طریق بر میزان حافظه آن بیفزایید، البته که باید در نظر داشته باشید که جایگاه SD Card با سیم کارت دوم یکسان است و باید بین این دو، یکی را انتخاب کنید.

در نهایت پس از بررسی سخت افزاری و نرم افزاری A35 سامسونگ می‌توانیم بگوییم که این کهکشانی به نسبت بازه قیمتی گوشی خوبی است و نه می‌توانیم آن را بی‌نظیر بدانیم و نه می‌توانیم به آن ایراد بگیریم.

عمر باتری و سرعت شارژ

بررسی گلکسی A35 ما را به بخش باتری می‌رساند، جایی که اتفاق جدیدی را شاهد نیستیم و با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مواجه می‌شویم. این کهکشانی جذاب با شارژ کامل می‌تواند تا حدود ۲۷ ساعت مکالمه یا ۱۰٫۵ وبگردی یا ۱۳٫۷ ساعت پخش مداوم ویدئو و یا بالای ۹ ساعت اجرای بازی‌ها را دوام بیاورد.

این اعداد نشان می‌دهند که galaxy a35 حتی در صورت داشتن استفاده زیاد هم می‌تواند یک روز کامل را دوام بیاورد. اگر استفاده متوسط و معمولی داشته باشید شاید بتوانید ۱٫۵ روز یا حتی بیشتر نیز از این میان‌رده انتظار شارژدهی داشته باشید.

شبیه به نسل قبلی این محصول از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی درون جعبه خبری از آداپتور نیست. به کمک یک شارژر ۲۵ واتی شما می‌توانید A35 را در مدت ۱۵ دقیقه از ۰ تا ۲۶ درصد شارژ کنید و در ۳۰ دقیقه عدد شارژ به ۵۲ می‌رسد. شارژ کامل کهکشانی سامسونگ حدود ۱٫۵ ساعت زمان نیاز دارد که به نسبت رقبای شیائومی عملکرد چندان خوبی نیست.

امنیت

در بخش امنیت، اصلی‌ترین روش برای باز کردن گلکسی A35 حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر است. این حسگر سرعت و دقت خوبی دارد و ایراد خاصی نمی‌توان به آن وارد کرد. درست است که سرعت آن به خوبی حسگر اولتراسونیک پرچمداران شرکت کره‌ای نیست ولی با این وجود عملکرد خوبی برای یک میان‌رده دارد و بعید است که با آن به مشکل بربخورید.

شما می‌توانید از تشخیص چهره دو بعدی به کمک دوربین سلفی نیز کمک بگیرید که این روش نیز سرعت مناسبی دارد ولی از نظر امنیت مانند حسگر اثر انگشت قابل اعتماد نیست و پیشنهاد می‌کنیم از روش اول استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین گوشی سامسونگ

 

دوربین؛ خیز بلند سامسونگ!

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی a35

گلکسی A33 و گلکسی A34 دوربین اصلی دقیقا یکسانی داشتند و بالاخره کره‌ای‌ها در نسل جدید یعنی A35 تصمیم گرفتند تا بهبودهایی را ایجاد کنند و به همین جهت شاهد دوربین اصلی متفاوتی هستیم که باید ببینیم تا چه حد بهتر از قبل عمل می‌کند. در ادامه به بررسی دوربین گلکسی a35 سامسونگ خواهیم پرداخت.

دوربین اصلی

دوربین اصلی سامسونگ a35 حالا سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱٫۱.۹۵ اینچی و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرون‌متری دارد و در پس لنزی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.8 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض به دلیل ترکیب پیکسل‌ها عکس‌هایی ۱۲٫۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

عکس گوشی a35 در روز

 

کیفیت عکس‌های ثبت شده با این کهکشانی واقعا خوب است و جزئيات بالایی را شاهد هستیم و شارپنس نیز کاملا طبیعی به نظر می‌رسد و به صورت مصنوعی توسط پردازش‌های تصویر دست کاری نمی‌شود. به لطف همین پردازش طبیعی، تصاویر دقت رنگ خوبی هم دارند و سوژه‌ها نزدیک به واقعیت ثبت می‌شوند که نکته بسیار مثبتی برای یک میان‌رده به حساب می‌آيد.

عکس‌های ثبت شده کنتراست و رنج دینامیکی جذابی هم دارند و نویز بسیار کمی در نمونه‌ها دیده می‌شود. شما می‌توانید از حالت ۵۰ مگاپیکسلی نیز کمک بگیرید که تا حد زیادی شبیه به تصاویر پیش فرض است ولی جزئیات بیشتری را ثبت می‌کند و از این نظر می‌تواند برای مواقع خاصی کاربرد داشته باشد.

طبیعتا در این کهکشانی خبری از دوربین تله فوتو و زوم اپتیکال نیست ولی دوربین اصلی می‌تواند زوم ۲ برابری دیجیتالی را در اختیار قرار دهد که تقریبا با کاهش کیفیت زیادی مواجه نیست و عملکرد آن را خوب و رضایت بخش ارزیابی می‌کنیم.

دوربین اصلی در حالت زوم

عملکرد خوب گلکسی A35 و دوربین اصلی آن در شب نیز ادامه پیدا می‌کند، جایی که این کهکشانی در مواقع نیاز به صورت خودکار از قابلیت نایت مود کمک می‌گیرد و عکس‌های مناسبی به ثبت می‌رساند. این نمونه‌ها رنج دینامیکی وسیع و البته جزئیات خوبی دارند و سایه‌ها نیز با جزئیات مناسب به ثبت می‌رسند. البته که دوربین در ثبت کردن منابع نوری کمی چالش دارد ولی خیلی با مشکل مواجه نمی‌شود.

دوربین اصلی در شب

بدون شک می‌توانم بگویم که دوربین اصلی گلکسی A35 به نسبت نسل قبلی بهبود داشته و حالا عکس‌های باکیفیت‌تری به ثبت می‌رساند. جالب است بدانید که نمره این گوشی در سایت Dxomark در زمینه عکاسی از ۹۹ به ۱۰۷ رسیده و نمره کلی آن نیز از ۹۲ به ۱۰۴ افزایش داشته که بهبود بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.

زوم دوربین اصلی در شب

فوق عریض

دوربین فوق عریض گلکسی A35 دارای سنسوری ۸ مگاپیکسلی است. عکس‌های این دوربین بی‌نقص یا عالی نیستند ولی کیفیت آن‌ها را به نسبت بازه قیمتی خوب ارزیابی می‌کنیم، به‌خصوص که رنگ‌ها تا حد زیادی شبیه به دوربین اصلی هستند و یکپارچگی خوبی را بین دو دوربین شاهد هستیم.

فوق عریض در روز

جزئیات موجود در تصاویر کافی است و از سطح رنج دینامیکی و البته کنتراست هم راضی هستم. در واقع نویز بیشتر از دوربین اصلی است ولی این باعث نمی‌شود که جزئیات از بین برود. عکس‌های فوق عریض در شب رنج دینامیکی خوبی دارند ولی پر از نویز هستند و البته جزئيات نیز پایین است.

فوق عریض در شب

سلفی

دوربین سلفی از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و توانایی خوبی نیز در ثبت عکس دارد. تصاویر با جزئیات و شارپنس خوب به ثبت می‌رسند و رنگ پوست نیز تقریبا نزدیک به واقعیت (با مقدار کمی غلظت‌ بیشتر) ثبت می‌شود. در کل از عملکرد این دوربین راضی هستیم و قطعا شما نیز می‌توانید به روی آن حساب باز کنید.

پرتره

پرتره‌های ثبت شده با این کهکشانی کیفیت خوبی دارند و سوژه با جزئیات مناسبی به ثبت می‌رسد و برش سوژه از پس‌زمینه و همچنین میزان مات شدن پس‌زمینه نیز رضایت بخش است. تنها ایراد به پرتره‌ها این است که گاهی فوکوس خودکار به خوبی عمل نمی‌کند و دوربین سوژه اصلی را تشخیص نمی‌دهد. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنم همیشه چند پرتره به ثبت برسانید.

ماکرو

دوربین ماکرو سامسونگ a35 دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی است و از فوکوس ثابت نیز بهره می‌برد، هرچند که هنگام عکاسی چندان با مشکل مواجه نمی‌شوید. عکس‌های ماکرو کیفیت خوبی دارند و جزئیات مناسبی در آن‌ها دیده می‌شود و از سطح کنتراست و شارپنس نیز راضی هستم. در واقع از این دوربین بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت و به نوعی عملکرد خود را به خوبی انجام می‌دهد.

فیلم‌برداری

دوربین اصلی این میان‌رده می‌تواند در نهایت کیفیت 4K 30fps فیلم‌برداری کند، در حالی که دوربین فوق عریض به رزولوشن FHD محدود شده است. خوشبختانه دوربین سلفی نیز توانایی ثبت فیلم‌های 4K را دارد، اتفاقی که کمتر در این بازه قیمتی دیده می‌شود و یک نکته جذاب به حساب می‌آید.

کیفیت فیلم‌های دوربین اصلی به نسبت بازه قیمتی واقعا خوب است، مخصوصا برای این بازه قیمتی! جزئیات در سطح خوبی قرار می‌گیرد و رنج دینامیکی و کنتراست بسیار خوب ارزیابی می‌شود. رنگ‌ها کمی غلیظ‌تر از واقعیت به ثبت می‌رسند که می‌تواند بسته به سلیقه شما خوب یا بد ارزیابی شود.

جالب است بدانید که نمره بخش فیلم‌برداری A34 در سایت Dxomark برابر با ۷۸ بوده و این عدد برای A35 به ۱۱۰ رسیده است که از پیشرفت عالی این کهکشانی نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد.

جمع بندی

گلکسی A35 بعد از A55 بهترین میان‌رده حال حاضر شرکت سامسونگ است و کاملا هم آن را شایسته این لقب می‌دانم؛ چرا که کهکشانی جدید کره‌ای‌ها تقریبا در هر زمینه بهتر شده و حالا می‌تواند بهترین انتخاب ممکن برای بسیاری از کاربران باشد.

این گوشی طراحی بروزی دارد و مهم‌تر این که حالا از قاب پشتی شیشه‌ای و البته گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده می‌کند و در زمینه نمایشگر نیز عملکردی عالی دارد. سخت افزار این گوشی به نسبت قیمت گوشی a35 کاملا مناسب ارزیابی می‌شود و شارژدهی باتری آن را نیز بسیار خوب می‌دانم. به این موارد باید دوربین‌ اصلی بهبود یافته و باکیفیت و فیلم‌برداری جذاب را نیز اضافه کنیم.

همه این موارد در کنار هم باعث می‌شوند گلکسی A35 در کهکشان سامسونگ مانند یک ستاره بدرخشد و به شخصه ارزش خرید آن را بالا ارزیابی کنم. مانند همیشه تصمیم نهایی با خود شما خواهد بود. چنانچه قصد خرید این گوشی را داشتید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

گوشی a35

سوالات متداول

گوشی سامسونگ a35 ضد آب است؟ بله این گوشی از گواهی IP67 به معنای مقاومت در برابر آب تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه بهره می‌برد.

گوشی galaxy a35 کیفیت ساخت خوبی دارد؟ کیفیت ساخت این کهکشانی واقعا خوب است؛ چرا که محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای آن استفاده شده و قاب پشتی نیز از پلاستیک به شیشه تغییر کرده است.

آیا دوربین اصلی گلکسی A35 بهتر از قبل شده؟ بله این گوشی دوربین اصلی بهبود یافته‌ای دارد و عکس‌ و فیلم‌های بهتری به ثبت می‌رساند. در کل از عملکرد دوربین‌های این گوشی بسیار راضی هستم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
2 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/galaxy-a35-review/
ads
ads