داغ ترین ها :
بررسی ساعت adventure گرین لاین

بررسی ساعت adventure گرین لاین

گرین لاین یکی از برندهای جدید در تولید لوازم جانبی است که از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای محصولاتش استفاده می‌کند. یکی از محصولات این برند ساعت هوشمند گرین لاین ادونچر است که مجهز به امکانات متعددی شده است.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure

خرید ساعت هوشمند گرین لاین مدل Adventure

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • استاندارد IP68
  • امکان برقراری مکالمه و تماس

نقاط ضعف

  • عدم امکان تعویض بند

برای فهمیدن کیفیت ساعت Green Lion مدل Adventure این محصول را از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار دادیم که در ادامه هریک را توضیح خواهیم داد. قبل از رفتن سراغ بررسی کامل محصول بهتر است درباره ویژگی‌های کلی این محصول اطلاعات کلی بدهیم. ساعت گرین لاین مجهز به فناوری بلوتوث، سنسور سنجش ضربان قلب، امکان برقراری تماس و مکالمه، صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always on display) و باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی شده است.

بررسی تخصصی ساعت adventure گرین لاین

در نقد و بررسی ساعت گرین لاین باتری، کیفیت مکالمه، قابلیت‌ها و برنامه‌های پیش فرض قرار گرفته روی ساعت را بررسی خواهیم کرد و درباره نقاط قوت و ضعف آن توضیح خواهیم داد.

طراحی شیک و جوان پسند

هنگام خرید ساعت هوشمند طراحی ظاهری آن اولین موضوعی است که برای اکثر خریداران اهمیت دارد؛ بنابراین اولین موردی که در نقد و بررسی ساعت green lion adventure سراغ آن رفته‌ایم طراحی ظاهری آن است. صفحه‌نمایش ساعت گرین لاین طراحی گرد دارد و ابعاد آن نیز 1.44 میلی‌متر است. اندازه صفحه نمایش این گجت هوشمند معمولی است و برای اکثر مچ‌های دست قابل استفاده خواهد بود. نوع صفحه‌نمایش استفاده شده برای این ساعت TFT است و وضوح تصویر 720 (HD) را ارائه می‌کند. کیفیت صفحه نمایش این محصول بالا است و اولین ویژگی بود که نظر ما را به خود جلب کرد؛ همچنین چند درجه متفاوت روشنایی نیز برای آن در نظر گرفته شده که از کیفیت خوبی برخوردار است و امکان مشاهده جزئیات داخل صفحه نمایش را زیر نور خورشید فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always on display) یکی از نقاط قوت استفاده شده در این ساعت به شمار می‌رود. پاسخ به لمس این صفحه‌نمایش معمولی است و به راحتی برای کارهای روزمره می‌توانید استفاده کنید.

در طرف راست ساعت دو عدد دکمه فیزیکی قرار دارد که برای دسترسی به منوی اصلی ساعت و دسترسی سریع به فعالیت‌های ورزشی طراحی شده‌اند؛ همچنین در قاب وسطی ساعت میکروفون برای برقراری مکالمه قرار گرفته است. در سمت چپ محصول دکمه‌ای دیده نمی‌شود و تنها اسپیکر قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانید صدای فردی که با شما تماس گرفته را بشنوید. در بخش پشتی آن نیز سنسورهای ساعت گرین لاین قرار دارد. جنس در نظر گرفته شده برای فریم ساعت آلومینیومی است و بندهایی از جنس سیلیکون دارد که قفل سگکی برای آن تعبیه شده است. بند ساعت ادونچر قابل تعویض نیست. در عوض می‌توانید آن را در رنگبندی‌های متنوع مشکی، آبی، سبز، نارنجی، طوسی، زرد یا بنفش خریداری کنید. ابعاد ساعت گرین لاین برابر با 46 در 46 در 11.9 میلی‌متر است؛ همچنین وزن آن نیز به 60 گرم می‌رسد. در مجموع ساعت از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه برای محصولی در این رنج قیمتی داشتن استاندارد IPX68 است که یعنی ساعت گرین لایف مدل ادونچر می‌تواند تا عمق 1.5 متر تا مدت زمان 30 دقیقه زیر آب دوام بیاورد؛ بنابراین می‌توانید از آن به راحتی در برخی ورزش‌های آبی استفاده کنید و نگرانی از بابت خراب شدن آن نداشته باشید. در کل در بخش طراحی باید بگوییم که این محصول سبکی نوجوانانه و اسپرت دارد و مناسب افرادی است که علاقه‌ای به استایل‌های اسپرت دارند.

 

خرید ساعت ضد اب در تکنولایف: قیمت ساعت ضد آب

نرم افزار و رابط کاربری

پیش از شروع صحبت درباره قابلیت‌ها و رابط کاربری این ساعت باید بگوییم که برای وصل شدن ساعت هوشمند به گوشی و استفاده از امکانات متعدد آن باید اقدام به نصب برنامه مخصوص کنید. درباره این برنامه در آخر این مطلب صحبت خواهیم کرد.

رابط کاربری قرار گرفته روی گجت هوشمند گرین لاین بسیار ساده است و راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. با زدن روی دکمه قرار گرفته در بالای سمت راست ساعت که جلوی آن نیز عبارت main نوشته شده وارد منوی اصلی خواهید شد. از برنامه‌های پیش فرض قرار گرفته در این بخش می‌توانید به چراغ قوه، گام شمار، سنجش اکسیژن خون، صفحه کلید برای تماس، پیگیری وضعیت خواب، پیدا کردن گوشی (Find phone)، فعالیت‌های ورزشی، سنجش ضربان قلب، تمرین تنفس، کرنومتر، پیام‌ها، پیگیری وضعیت آب و هوا، ماشین حساب و سایر برنامه‌ها دسترسی داشت. در صورت فشار دادن دکمه نیز دستیار صوتی برایتان فعال خواهد شد و به راحتی بدون استفاده از دست می‌توانید فرمان‌های متفاوتی به آن بدهید. در صورتی که دستتان را از چپ به راست بکشید دسترسی سریعی به سنجش ضربان قلب و سایر سنسورهای آن خواهید داشت؛ همچنین با کشیدن دست از راست به چپ نیز دسترسی سریع به کرنومتر، GPS، اعلان‌ها، NFC، تماس اضطراری، تخلیه آب داخل ساعت، میزان باتری باقیمانده و تاریخ و زمان پیدا می‌کنید.

با کشیدن انگشتان از پایین به بالا اعلان‌ها را مشاهده خواهید کرد و با کشیدن انگشت از بالای صفحه به پایین نیز شاهد دسترسی سریع به QR کد، صفحه کلید شماره‌گیری، Find phone، تنظیمات روشنایی و تنظیمات اصلی ساعت خواهید داشت. برای تعویض واچ فیس قرار گرفته روی ساعت نیز باید چند ثانیه انگشتتان را روی صفحه نمایش نگهدارید و سپس از بین سه واچ فیس از پیش قرار گرفته روی ساعت قدرت انتخاب خواهید داشت. این ساعت از فعالیت‌های ورزشی زیادی نیز پشتیبانی می‌کند که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توانیم صخره نوردی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن، موتور سواری، یوگا، بسکتبال، فوتبال و بسیاری فعالیت‌های دیگر را نام برد؛ بنابراین این ساعت می‌تواند دستیار خوبی برای پیگیری وضعیت ورزشیتان باشد و با داشتن GPS داخلی شما را از بردن گوشی هنگام ورزش بی نیاز می‌کند.

از مزایای این ساعت برای کاربران ایرانی پشتیبانی آن از منو و اعلان‌های فارسی است. به این نکته نیز توجه کنید که در صورتی می‌توانید اعلان‌های فارسی را به درستی دریافت کنید که زبان دستگاه را به فارسی تغییر دهید در غیر این صورت برخی اعلان‌ها را بهم ریخته دریافت خواهید کرد؛ همچنین گرین لاین از امکان پاسخگویی سریع به پیام‌ها در این ساعت صرف نظر کرده است.

همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم برای دسترسی به تنظیمات بیشتر و وصل شدن ساعت به گوشی هوشمند نیازمند استفاده از برنامه اختصاصی طراحی شده توسط گرین هستید. برنامه مخصوص ساعت هوشمند آن Green lion نام دارد که با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS نیز سازگاری دارد. این برنامه را می‌توانید مستقیما از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید یا می‌توانید با اسکن کردن QR کدی که داخل برنامه‌های ساعت قرار دارد به آن دسترسی پیدا کنید.

با نصب و ورود به برنامه می‌توانید به تنظیمات اعلان‌ها، تماس‌ها، کنترل دوربین، Find watch، تنظیمات آب و هوا، آپدیت نرم افزار ساعت، مارکت برنامه‌ها و تنوع زیادی از واچ فیس‌ها وارد شوید؛ همچنین در بخش دیگر برنامه نیز می‌توانید فعالیت‌های ورزشی انجام شده با ساعت را پیگیری کنید و نظارت دقیق و کلی روی فعالیت‌های روزانه‌تان داشته باشید. این برنامه یک بخش به نام Me دارد که با ورود به آن می‌توانید قابلیت ردیابی چرخه سلامتی بانوان را فعال کنید و از زمان تخمک گذاری و غیره باخبر شوید؛ همچنین در این بخش می‌توانید برای خود هدف ورزشی تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت hk9 pro

 

برنامه‌ها و سنسورهای ردیابی سلامت

یکی از مهمترین بخش‌ها در بررسی تخصصی ساعت adventure گرین لاین سنسورهای قرار گرفته برای این محصول است. سنسورهای مهم و اولیه‌ای که هر ساعت هوشمندی باید آن را داشته باشد برای ساعت ادونچر نیز در نظر گرفته شده است. سنسورهای آن می‌توانند نظارت کلی بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، پیگیری وضعیت خواب و گام‌های طی شده شما داشته باشند.

این ساعت می‌تواند به صورت 24 ساعته روی ضربان قلبتان نظارت داشته باشد و در صورت بروز مشکل شما را متوجه سازد. در هر صورت باید توجه داشته باشید که ساعت‌های هوشمند برای اندازه گیری کلی و حدودی ضربان قلب و اکسیژن خون هستند و نباید از آن‌ها انتظار دقیق داشته باشید و در صورت داشتن مشکلات جدی بهتر است از پزشک کمک بگیرید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد حسگرهای این ساعت هوشمند خیلی دقیق نیست. البته که با توجه به قیمتی که برای گرین لاین Adventure در نظر گرفته شده، انتظار حسگرهای دقیق‌تری را هم نداشتیم. با این حال حسگرها نسبتا می‌توانند نیاز کاربر را برطرف کنند.

کارکرد باتری و بلوتوث

باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته در این ساعت وظیفه تامین انرژی آن را دارد. این باتری قدرتمند از توانایی نگهداری شارژ بالایی برخوردار شده است. طبق ادعای این برند در حالت استند بای می‌تواند تا 10 روز شارژدهی داشته باشید و طی تست‌هایی که ما انجام دادیم با فعال بودن قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن نیز این ساعت می‌تواند بیش از یک روز شارژدهی داشته باشد. برای شارژ مجدد آن نیز می‌توانید از شارژر مغناطیسی قرار گرفته داخل جعبه کمک بگیرید.

با استفاده از بلوتوث این ساعت می‌توانید اقدام به وصل شدن به گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS کنید و از این بابت نگرانی بابت سیستم عامل گوشیتان نخواهید داشت. در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم که برای وصل شدن این گجت به ساعت باید از برنامه آن کمک بگیرید در غیر این صورت امکان وصل شدن برایتان امکان پذیر نخواهد بود. یک نکته قابل توجه برای این ساعت وجود دارد که برای برقراری تماس بلوتوثی باید از بخش بلوتوث مجدد اقدام به وصل کردن تماس بلوتوثی کنید و در غیر این صورت قادر به دریافت تماس‌ها و مکالمه برایتان فراهم نخواهد شد. این قابلیت بسیار کاربردی محسوب می‌شود؛ چون ممکن است علاقه داشته باشید ساعت را به گوشیتان وصل کنید؛ اما تماس‌هایتان را با ساعت دریافت نکنید به راحتی با این قابلیت می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. طی بررسی‌هایی که انجام دادیم کیفیت مکالمه ساعت نیز معمولی است و در مواردی که دسترسی به گوشی هوشمند سخت است کاربردی محسوب می‌شود.

 

 

آیا ساعت Green Lion ادونچر ارزش خرید دارد؟

ساعت هوشمند گرین لاین ادونچر تمامی قابلیت‌هایی را که از یک ساعت هوشمند معمولی انتظار دارید را دارد. این محصول استاندارد IP68 دارد و می‌توانید از آن برای ورزش‌های آبی استفاده کنید؛ همچنین با استفاده از بلوتوث می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید و شما را از گوشی بی نیاز می‌کند. صفحه‌نمایش همیشه روشن، GPS داخلی، باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی، نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب از دیگر ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که به این محصول ارزش خرید می‌دهد. در صورتی به دنبال خرید ساعت هوشمند ارزان با طراحی اسپرت و بندهای رنگی هستید، گرین لاین ادونچر می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

 

قیمت ساعت ادونچر گرین لاین

 

سوالات متداول

ساعت هوشمند green lion adventure  به ایفون وصل می‌شود؟

بله در این مورد محدودیتی وجود ندارد و به راحتی می‌توانید این محصول را به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل کنید.

ساعت ادونچر ضد آب است؟

برای این محصول خوش قیمت استاندارد IP68 در نظر گرفته شده و به شما اجازه می‌دهد تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه از آن در آب بدون خراب شدن استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
5 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/green-lion-adventure/
ads
ads