داغ ترین ها :
بررسی ساعت هوشمند هایلو GST

بررسی ساعت هوشمند هایلو GST

ساعت هوشمند هایلو GST یکی از محصولات اقتصادی این برند محسوب می‌شود که با قیمتی پایین ویژگی‌های کلی یک ساعت هوشمند را ارائه می‌کند. در ادامه با بررسی تخصصی ساعت هوشمند GST همراه ما باشید.

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

خرید ساعت هوشمند هایلو مدل GST

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • سازگار با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS
  • مقاومت در برابر آب با استاندارد IP68

نقاط ضعف

  • عدم نمایش اعلان‌های فارسی
  • نداشتن قابلیت مکالمه

ساعت هایلو GST محصولی اقتصادی است که سنسور سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون را درون خود جای داده است. برای مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار نیز برای این ساعت از استاندارد ipx8 استفاده شده است. در ادامه مطالب بررسی ساعت هوشمند در تکنولایف به بررسی ساعت هایلو جی اس تی از تمامی جهات خواهیم پرداخت.

طراحی و صفحه‌نمایش ساعت هایلو GST

از آنجایی که طراحی اپل واچ بسیار محبوب است سازندگان این ساعت نیز محصولی شبیه به اپل واچ طراحی کرده‌اند. این ساعت هوشمند قیمتی اقتصادی دارد؛ اما در ظاهر و طراحی آن اصلا متوجه این موضوع نخواهید شد. برای ثابت نگهداشتن هزینه هایلو برای این ساعت از قابی فلزی برای مقاومت و لوکس بودن در نظر گرفته است. در سمت راست محصول دکمه‌ای فلزی قرار دارد که با فشار دادن آن ساعت روشن می‌شود؛ همچنین در صورتی که داخل منو باشید با زدن این دکمه به صفحه اصلی برمی‌گردید. دکمه دیگری روی بدنه ساعت قرار ندارد و روی بدنه خبری از حضور میکروفون و اسپیکر نیست. پنل پشتی این ساعت نیز جنسی از پلاستیک دارد و میزبان شارژر مغناطیسی است.

با نگاه اولیه به صفحه‌نمایش متوجه تراز نبود آن می‌شویم. حاشیه‌های صفحه‌نمایش در بخش پایینی بیشتر از بالای صفحه است و بهتر بود که در طراحی آن تقارن رعایت می‌شد. این ساعت صفحه‌نمایشی 1.69 اینچی از نوع TFT دارد که رزولوشن 280 در 240 پیکسل را ارائه می‌دهد. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش قابل قبول است و به راحتی می‌توانید جزئیات آن را زیر نور خورشید نیز تماشا کنید. برای صفحه‌نمایش این محصول قابلیت Tilt-to-wake در نظر گرفته شده و با هر بار تکان دادن مچ به هر سمتی روشن می‌شود و می‌توانید به راحتی محتویات صفحه را ببینید.

ابعاد ساعت هایلو GST برابر است با 45.1 در 36.5 در 11.5 میلی‌متر و وزن آن نیز با بند به 50 گرم می‌رسد. مجموع ابعاد و وزن این محصول بیانگر سبکی و راحتی آن روی مچ دست است. بند این ساعت سیلکونی است و امکان تعویض آن نیز وجود دارد. استاندارد IP68 برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که به شما اجازه استفاده از آن را در محیط‌های خیس و زیر دوش می‌دهد؛ بنابراین نگرانی از بابت خیس شدن ساعت نخواهید داشت.

 

 

سنسورها، رابط کاربری و عملکرد

این ساعت می‌تواند با استفاده از سنسورهای قرار گرفته در پشت محصول نظارت کلی بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون داشته باشد. نظارت بر ضربان قلب آن نیز به صورت 24 ساعته است؛ همچنین می‌تواند بر کیفیت خواب افراد نیز نظارت داشته باشد. ساعت هایلو GST از 12 حرکت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از جمله آن‌ها می‌توان به دو، دوچرخه سواری، یوگا، کوهنوردی، ژیمناستیک، بسکتبال و فوتبال اشاره کرد. برای پیگیری وضعیت سلامت شما این ساعت تعداد قدم‌هایی را که طی روز برمی‌دارید را نیز ثبت می‌کند.

با نگهداشتن طولانی مدت انگشت روی صفحه ساعت می‌توانید اقدام به تغییر واچ فیس آن کنید؛ همچنین اگر از برنامه مخصوص استفاده کنید می‌توانید به واچ‌ فیس‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. در صورتی که انگشتتان را از بالا به پایین بکشید می‌توانید میزان روشنایی صفحه، فعال/غیر فعال‌سازی حالت خواب، برنامه پیدا کردن گوشی و اطمینان از اتصال ساعت هوشمند به گوشی را مشاهده کنید. با کشیدن انگشت از چپ به راست می‌توانید به برنامه‌های نظارت کلی بر تعداد قدم‌هایی که برداشتید، ضربان قلب، اکسیژن خون، پیگیری وضعیت خواب، آب و هوا و حالت Do not disturb دسترسی پیدا کنید. با کشیدن انگشت از پایین به بالا نیز می‌توانید وارد منوی اصلی شوید و به ویژگی‌های مختلف ساعت از جمله فعالیت‌های ورزشی دسترسی داشته باشید؛ همچنین می‌توانید از برنامه مدیریت موسیقی نیز استفاده کنید.

برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر و مدیریت اعلان‌ها و ورزش برای آن برنامه اختصاصی طراحی شده که با استفاده از آن می‌توانید ورزش‌های انجام شده و کالری سوزانده شده را ذخیره کنید تا در صورتی که قصد ورزش حرفه‌ای دارید به تمام دیتا یکجا دسترسی داشته باشید. برنامه مخصوص ساعت هایلو GST را می‌توانید با نام Haylou Fun از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. از طریق آن می‌توانید به ساعت وصل شوید و پیام‌ها و تماس‌های بلوتوثی را نیز مدیریت کنید. داخل این برنامه واچ فیس‌های اختصاصی زیادی قرار دارد و می‌توانید بین آن‌ها انتخاب داشته باشید.

 

 

کارکرد باتری و بلوتوث

نحوه اتصال این ساعت هوشمند هایلو از طریق بلوتوث است و با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 6.0 به بالا و iOS 11.0 به بالا سازگاری دارد. همانطور که گفتیم روی بدنه این محصول خبری از حضور میکروفون و اسپیکر نیست و امکان برقراری مکالمه و تماس وجود ندارد و ساعت تنها قادر به اطلاع رسانی تماس است. متاسفانه ساعت هوشمند GST از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی نمی‌کند و حروف را بهم ریخته نمایش می‌دهد.

ظرفیت باتری محصول 220 میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند تا 7 روز شارژدهی داشته باشد. برای شارژ مجدد آن نیز می‌توانید از شارژر مغناطیسی کمک بگیرید.

آیا ساعت haylou gst ارزش خرید دارد؟

ساعت هوشمند هایلو جی اس تی قیمتی مقرون به صرفه دارد و بسیاری از امکانات مانند مکالمه، نمایش اعلان‌های فارسی را فدای این موضوع کرده است؛ بنابراین در صورتی که تنها نیاز به ساعتی برای ردیابی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و پیگیری وضعیت آب و هوا دارید این محصول می‌تواند گزینه در دسترسی برایتان محسوب شود.

سوالات متداول

ساعت هوشمند هایلو gst از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خیر این محصول از اعلان‌های فارسی پشتیبانی ندارد.

با استفاده از هایلو gst می‌توان مکالمه کرد؟

هایلو برای این محصول از قابلیت مکالمه نیز صرف نظر کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
0 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/haylou-gts/
ads
ads