داغ ترین ها :

نقد و بررسی ساعت هوشمند کیسلکت kr

در بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr به این موضوع اشاره کردیم که کیفیت تماس این محصول چقدر است و آیا از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می‌کند یا خیر.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

خرید ساعت هوشمند کیسلکت مدل Kr

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • برقراری تماس تلفنی به واسطه بلوتوث
  • پشیبانی از زبان فارسی
  • باتری خوب
  • طراحی شیک
  • پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی زیاد
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • پشتیبانی از زبان فارسی می‌توانست بهتر باشد

برند Kieslect یا کیسلکت از آن برند‌هایی است که کم‌کم نام آن را در بازار بیشتر خواهیم شنید. برندی که به شکل خاص در حوزه گجت‌های پوشیندی از جمله ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند. یکی از جذاب‌ترین محصولات این شرکت که به تازگی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr است. ساعت هوشمندی که قابلیت مکالمه دارد و از ویژگی‌های سلامتی مختلفی هم بهره می‌برد. همه این قابلیت‌ها باعث شده‌اند که ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr گزینه‌ای فوق‌العاده برای خرید باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم. محصولی که در همین ابتدا می‌توانیم بگوییم که ارزش خرید بالایی دارد.

طراحی شیک و جذاب

اولین موضوعی که در بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr باید به آن اشاره کنیم، طراحی آن است. ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr مانند اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار طراحی شده است. صفحه نمایشی گرد برای آن در نظر گرفته شده و بندی سیلیکونی دارد.

صفحه نمایشی از نوع Semi-AMOLED برای این محصول استفاده دشه که وضوح تصویر آن به ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایش ۱٫۳۲ اینچی این محصول برای استفاده‌های روزانه به کاربران کمک می‌کند.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند که روی آن دو دکمه در نظر گرفته شده است. دکمه‌هایی که برای کنترل این محصول به کار می‌روند. روی لبه سمت چپ این ساعت هوشمند شکاف اسپیکر این محصول را مشاهده می‌کنید که برای تماس صوتی و پخش کردن صداها به کار می‌رود.

بند سیلیکونی در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند بسیار نرم و راحت است و زمانی که آن را طولانی مدت به دست دارید، احساس خستگی نمی‌کنید یا دست شما عرق نخواهد کرد.

بندهای این ساعت هوشمند به شکلی طراحی شده‌اند که به راحتی قابل تعویض باشند. دکمه‌ای کوچک روی بندها در نظر گرفته شده که می‌توانید با فشار دادن آن‌ها بندها را از بدنه ساعت جدا کنید و بند جدیدی را روی ساعت قرار دهید.

 

سری هشتم ساعت هوشمند اپل را بررسی کردیم:
بررسی اپل واچ سری ۸

 

عملکرد قابل قبول

در ادامه بررسی ساعت کیسلکت krباید بگوییم که این ساعت هوشمند عملکرد مناسبی دارد. کم پیش می‌آید که کند شود یا گیر کند و با سرعت خوبی هم به فرمان‌های لمسی کاربران پاسخ می‌دهد. در تست‌هایی که روی این ساعت هوشمند انجام دادیم، متوجه شدیم که کار کردن با گوشی هم راحت است و هم سریع.

صفحه نمایش لمسی این محصول به خوبی به فرمان‌های کاربران پاسخ می‌دهد و لگ یا کندی در آن دیده نمی‌شود.

 

خرید انواع ساعت مکالمه دار در تکنولایف: قیمت ساعت هوشمند مکالمه دار

ویژگی‌ها کیسلکت kr

این ساعت هوشمند تقریبا هر ویژگی‌ای که می‌خواهید را به شما ارائه می‌کند. از حسگرهای سلامتی متعددی بهره می‌برد که شامل سنجش میزان اکسیژن خون، حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر پایش خواب اشاره کنیم.

در بررسی ساعت کیسلکت kr باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این محصول برای فعالیت‌های ورزشی هم فوق‌العاده است. از جمله فعالیت‌های ورزشی که این محصول پشتیبانی می‌کند می‌توانیم به دویدن، تردمیل، پیاده‌روی، اسکی، طناب‌زدن، تنیس، پینگ‌ پنگ، بد مینتون، بسکتبال، فوتبال، بیسبال، کریکت، والیبال، هاکی، راگبی، رقص، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، قایق‌سواری، پریدن،  وزنه‌برداری، اسب‌سواری، کاراته و بسیاری از فعالیت‌های ورزشی اشاره کنیم.

اما مهم‌ترین ویژگی‌ای که باید در بررسی ساعت کیسلکت kr به آن اشاره کنیم، امکان تماس این محصول است. البته این محصول به صورت مستقل قادر به برقراری تماس تلفنی نیست و این کار را به واسطه ارتباط بلوتوثی با گوشی انجام می‌دهد. زمانی که ساعت با بلوتوث به گوشی متثل شده می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و بدون نیاز به گوشی صحبت کنید.

صدای شما با کیفیت قابل ملاحظه‌ای منتقل می‌شود و صدای مخاطب شما هم با کیفیت خوبی پخش می‌شود. فقط باید بگوییم که حجم صدایی که بلندگوی این ساعت هوشمند خیلی زیاد نیست و اگر در محیط شلوغی باشید شاید صدا را به خوبی متوجه نشوید. اما مطمئن باشید که صدای شما حتی در محیط‌های باز به خوبی به مخاطب شما منتقل می‌شود.

این امکان را هم خواهید داشت که به واسطه این ساعت هوشمند تماس صوتی برقرار کنید. می‌توانید به لیست مخاطب‌های خودتان دسترسی داشته باشید و یا می‌توانید شما مورد نظر خودتان را بگیرید و زنگ بزنید.

تماس صوتی با استفاده از بلوتوث ۵ صورت می‌گیرد و به همین دلیل کیفیت مناسبی را می‌شنوید.

ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، پشتیبانی از زبان فارسی در نشان دادن اعلان‌های مختلف است. اگر در پیام‌رسان‌های مختلف پیام فارسی دریافت کنید می‌توانید در این ساعت پیام‌ها را مشاهده کنید. البته نمایش فارسی کمی با مشکل همراه است، اما قطعا کار شما راه خواهد افتاد.

کیسلکت kr از گواهی IP68 برخوردار است و به همین دلیل در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت خوبی دارد.

باتری عملکرد خوبی از خودش نشان می‌دهد

از دیگر ویژگی‌های مهمی که در بررسی ساعت کیسلکت kr باید به آن اشاره کنیم، باتری آن است. این محصول از باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته باید بگوییم که این محصول سرعت شارژ بالایی ندارد و برای شارژ‌ کردن کامل باتری نزدیک به ۲ ساعت زمان می‌خواهید.

در صورتی که باتری کیسلکت kr کاملا شارژ باشد، تا ۵ روز با آن کار کنید و اگر در حالت آماده به‌کار باشد هم این مدت تا ۲۵ روز طول می‌کشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی تخصصی می بند 7 پرو

 

آیا کیسلکت kr ارزش خرید دارد؟

با توجه به قیمتی که برای کیسلکت kr در نظر گرفته شده و با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که در بررسی ساعت کیسلکت kr به آن‌ها اشاره کردیم، این محصول از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این ساعت هوشمند امکان تماس تلفنی دارد و حتی از فارسی هم پشتیبانی می‌کند. عملکرد باتری آن هم قابل قبول است. شک نکنید که این ساعت هوشمند به خوبی به نیاز‌های شما پاسخ می‌دهد.

سوالات متداول

آیا کیسلکت kr تماس تلفنی برقرار می‌کند؟ این محصول به واسطه ارتباط بلوتوثی با گوشی می‌تواند تماس تلفنی برقرار کند. می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و یا تماس بگیرید.

آیا کیسلکت kr از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله. این محصول اعلان‌هایی که فارسی ارسال شده‌اند را نسبتا خوب نشان می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
6 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

13 نظر

  1. علیرضا

    سلام امکانش هست بدون اتصال به گوشی در ساعت اهنگ و برنامه دانلود کرد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا

      سلام خیر
  2. درسا

    سلام
    برای تنظیمات این ساعت باید چه کار انجام دهم؟

  3. رضا

    سلام
    حالت صفحه همیشه روشن داره؟
    قابلیت پخش آهنگ های گوشی باذارتباط بلوتوثی داره؟
    حدوداذچند تا واچ فیس برای حالت صفحه روشن داره؟
    مخاطبین گوشی رو نشون میده یا باید مخاطبین تو خود ساعت ذخیره بشه؟
    چند تا مخاطب میشه روش ذخیره کرده؟

  4. محمد سام

    کیفیت باطری ضعیف تازه درحالت استند بای فقط ۴ روز

  5. مجتبی

    با سلام. اگه برنامه glory fit رو نصب کنیم میتونیم واچ فیس دلخواد از عکس های گالری گوشی رو روی صفحه ساعت داشته باشیم یا خیر؟

    1. علی

      پاسخ به مجتبی

      سلام چجوری مخاطبین رو اضافه کنم چون فقط شماره هارو نشون میده
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مجتبی

      سلام وقت بخیر بله امکان پذیر هست
  6. Arash

    سلام
    برای این ساعت در گوشی برنامه خاصی هست که بشه واتچ فیس عوض کرد

    یا کارهای دیگر برای کنترل ساعت

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Arash

      سلام وقت بخیر GloryFit رو دانلود کنید
  7. حامد

    سلام ببخشید
    من بین دو ساعت. میبرو t1 و کیسلکت kr موندم به نظر شما کدوم یکی ارزش خرید بیشتری داره؟

    1. حسنا

      پاسخ به حامد

      سلام ميشه توضيح بديد امكان برقراري تماس از طريق ساعت چ طور هست؟و اينكه چه طور مخاطبان ميتونن به ليست مخاطبان اضافه بشن
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حامد

      سلام وقت خوش کیسلکت kr
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/kieslect-kr-review/
ads
ads