داغ ترین ها :

بررسی بند 7 پرو شیائومی

در بررسی می بند 7 پرو به این موضوع اشاره کردیم که آیا این محصول ارزش خرید دارد یا نه؟ در نقد و بررسی mi band 7 pro سعی کردیم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Band 7 Pro

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Band 7 Pro

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش AMOLED‌ با کیفیت
  • برخورداری از صفحه نمایش همیشه روشن
  • برخورداری از GPS
  • سبک و زیبا
  • وزن کم

نقاط ضعف

  • امکان مکالمه بلوتوثی ندارد
  • بعضی وقت‌ها در نمایش اعلان‌ها مشکل دارد
  • بعضی وقت‌ها به سختی با گوشی سینک می‌شود

می‌بندهای شیائومی که به تازگی به عنوان اسمارت بند یا بند شناخته می‌شوند، از جمله مچ‌بندهای ورزشی و گجت‌های محبوب و پرفروش دنیا به شمار می‌روند که در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارند. حتما افراد مختلفی را دیده‌اید که مدل‌های مختلف می بند را خریداری کرده‌اند. شیائومی امسال دو مدل بند جدید راهی بازار کرد. مدل‌هایی که با نام اسمارت بند ۷ یا همان می بند ۷ و اسمارت بند ۷ پرو یا می بند ۷ پرو شناخته می‌شوند.

از آنجایی که مرز بین ساعت هوشمند و مچ‌بند ورزشی بسیار کم‌رنگ شده، شیائومی با می بند ۷ و بند ۷ پرو سعی کرده به ساعت‌های هوشمند نزدیک‌تر شود. اکنون می‌توان مچ‌بندهای ورزشی جذابی پیدا کرد که اپلیکیشن‌های متعددی دارند و حتی تماس می‌گیرند و به اینترنت متصل می‌شوند. شیائومی با عرضه می بند ۷ پرو تصمیم گرفت یک قدم دیگر در کمرنگ کردن مرز میان ساعت هوشمند و مچ‌بند بردارد.

اپلیکیشن های بند ۷ پرو شیائومی

بند 7 پرو شیائومی به واسطه قیمت مناسبی که دارد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. البته شاید با این قیمت بتوانید چند تا محصول بهتر هم پیدا کنید، اما اعتبار سری می بند و کیفیت این محصولات در طول سال‌های باعث شده که می بند ۷ پرو به گزینه خیلی از کاربران تبدیل شود. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید پس شاید بد نباشد که نگاهی به بررسی می بند 7 پرو داشته باشید. همان‌طور که گفتیم مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 پرو محصولی بسیار هیجان‌انگیز و با کیفیت به شمار می‌رود و قبل از خرید بد نیست که بررسی می بند 7 پرو شیائومی را حتما مطالعه کنید.

اسمارت بند 7 پرو شیائومی صفحه نمایش بزرگی دارد و از GPS داخلی بهره می‌برد. همچنین باتری آن عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان می‌دهد و روزها بدون شارژ کردن می‌توانید از این محصول استفاده کنید. در بررسی می بند 7 پرو سعی می‌کنیم درباره ویژگی‌های جذاب این محصول بیشتر صحبت کنیم. قبل از شروع بررسی می بند 7 پرو شیائومی بد نیست نگاهی به مشخصات این محصول داشته باشیم.

مشخصات بند 7 پرو شیائومی
صفحه نمایش ۱٫۶۴ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل
اندازه بند ۲۲ میلی‌متری

طول قابل تغییر بین ۱۳۰ تا ۲۰۵ میلی‌متر

ویژگی‌ها ضد آب، حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون، حسگر پایش خواب، حسگر سنجش میزان استرس، حسگرهای ورزشی، قدم شمار، کنترل موسیقی، کنترل دوربین، نمایش وضعیت آب و هوا،  پشتیبانی از دستیار صوتی
حالت‌های ورزشی ورزش‌های بیرون از خانه، ورزش‌های داخل خانه، پیاده‌روزشی داخل خانه، دوچرخه سواری خارج از خانه، دوچرخه سواری داخل خانه، ورزش‌های استقامتی، فوتبال، یوگا و بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی
حسگرها حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر شنجش سطح اکسیژن خون، شتاب سنج سه جهته
راه‌های ارتباطی بلوتوث ۵٫۲، GPS، سازگار با اندروید ۶ به بالا و iOS 12 به بالا
باتری ۲۳۵ میلی‌آمپر ساعتی
ابعاد ۴۴٫۷ در ۲۸٫۸ پر ۱۱ میلی‌متر
وزن ۲۰٫۵ گرم

 

می بند 7 پرو شیائومی با طراحی خاص و جذاب

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم، مدلی که برای بررسی می بند 7 پرو شیائومی در اختیار داشتیم، رنگ سفید یا عاجی بود. مدلی که زیبایی خاصی دارد و شاید دوست داشته باشید این مدل را خریداری کنید. صفحه نمایش مستطیلی شکل نسبتا بزرگی برای می بند 7 پرو شیائومی در نظر گرفته شده که فریمی براق هم دارد. فریمی که در ابتدا فکر می‌کنید، فلزی است، اما جنس آن از پلاستیک ساخته شده. فریم براق نه تنها زیبایی خاصی به این محصول بخشیده، بلکه باعث شده صفحه نمایش بیشتر خودش را نشان بدهد.

برای مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 پرو از بند سیلیکونی عاجی رنگی استفاده شده که زیبایی خاصی دارد. این بند سیلیکونی بسیار راحت و نرم است و خیلی خوب دور دست قرار می گیرد. بند به صورتی طراحی شده که دور دست عرق نمی‌کند و بسیار راحت است.

بند ۷ شیائومی

در بررسی می بند 7 پرو شیائومی باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول ۲۰٫۵ گرم وزن دارد که چیزی نزدیک به ۷ گرم سنگین‌تر از بند ۷ است. با این حال بند ۷ پرو همچنان محصول بسیار سبکی به شمار می‌رود و اصلا فشاری روی دست شما وارد نمی‌کند.

صفحه نمایشی در اندازه ۱٫۶۴ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۲۸۰ در ۲۵۶ پیکسل در نظر گرفته شده است. صفحه نمایشی که میزان روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایشی ۲٫۵ بعدی برای این محصول در نظر گرفته شده که لبه‌های کمی گرد دارد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی می بند ۸ شیائومی

 
صفحه نماشی بزرگی که برای این محصول در نظر گرفته شده باعث شده که بتوانید اطلاعات مورد نظرتان را راحت‌تر مشاهده کنید. خواندن اعلان‌ها روی این ساعت هوشمند هم راحت از می‌شود.

برای ساعت هوشمند می بند 7 پرو شیائومی از ویژگی تنظیم خودکار نور صفحه نمایش در نظر گرفته شده که روی بند ۷ معمولی دیده نمی‌شود. این محصول از صفحه نمایش همیشه روشن هم استفاده می‌کند که به واسطه آن می‌توانید همیشه تاریخ و ساعت را مشاهده کنید.

صفحه نمایش شیائومی Smart Band 7

در ادامه بررسی می بند 7 پرو باید به این موضوع اشاره کنیم این محصول از گواهی 5ATM برخوردار است. این گواهی باعث شده که بند ۷ پرو تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. با خیال راحت با این مچ‌بند می‌توانید شنا کنید.

 

 

ویژگی‌های جذاب بند ۷ پرو

در ادامه بررسی می بند 7 پرو شیائومی قصد داریم به ویژگی‌های این محصول اشاره کنیم. ویژگی‌های جذابی که باعث شده این مچ‌بند ورزشی گزینه‌ای عالی برای خرید باشد. بند ۷ پرو به ویژگی‌های ورزشی و حسگرهای سلامتی متعددی مجهز شده است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توانیم به حسگر سنجش ضربان قلب اشاره کنیم که به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب را زیر نظر دارد. همچنین این محصول می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. از دیگر حسگرهای قرار گرفته روی این محصول می‌توانیم به حسگر پایش خواب و حسگر سنجش میزان استرس اشاره کنیم.

از دیگر ویژگی‌هایی این محصول می‌توانیم به برخورداری از حسگر دوباند GNSS اشاره کنیم که از GPS پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث شده که بدون نیاز به گوشی بتوانید مسیر حرکت خودتان را زیر نظر داشته باشید.

شیائومی اسمارت بند ۷

در بررسی تخصصی بند 7 pro باید بگوییم که این محصول از ۱۱۰ فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. به واسطه اپلیکیشن Mi Fitness هم می توانید اطلاعاتی که این محصول جمع‌آوری می‌کند را زیر نظر داشته باشید. حتی اطلاعات غیر ورزشی هم توسط این محصول جمع آوری می‌شود. این امکان را خواهید داشت که بتوانید اطلاعات را با اپلیکیشن‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

از قابلیت‌های خوب می بند ۷ پرو این است که به راحتی با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار می‌شود. می‌توانید اطلاعات سلامتی خودتان و ورزش‌هایی که انجام می‌دهید را زیر نظر داشته باشید.

بند سیلیکونی بند ۷ پرو شیائومی

اگر این سوال برای شما پیش آمده که بند ۷ پرو قابلیت مکالمه دارد یا خیر باید بگوییم که این محصول جزو ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه نیست. با این حال از زبان فارشی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌های فارسی را با کیفیت خوبی نشان می‌دهد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که بند ۷ پرو از میکروفن داخلی برخوردار است و به این دلیل می‌توانید از آن برای کنترل دستیار صوتی استفاده کنید.

بند ۷ پرو شیائومی از واچ فیس‌های متعددی هم بهره می‌برد. واچ فیس‌هایی که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و حتی از واچ فیس‌هایی که به صورت پیش فرض روی این محصول نصب شده‌اند استفاده کنید.

 

 

عملکرد بدون مشکل می بند 7 پرو

از دیگر قسمت‌هایی که باید در نقد و بررسی mi band 7 pro به آن اشاره کنیم، عملکرد این محصول است. کار کردن با این مچ بند ورزشی بسیار راحت است. هیچ دکمه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده و همه چیز با لمس صفحه نمایش امکان پذیر است. با سوایپ کردن به سمت چپ و راست و لمس آیکون‌های مختلف می‌توانید فرمان‌های مختلفی را اجرا کنید.

این محصول در حالی اعلان‌ها را نشان می‌دهد، امکان پاسخ به اعلان‌ها به صورت مستقیم را ندارد و باید از گوشی استفاده کنید. از طرف دیگر برای هماهنگی‌های مختلف با گوشی نیاز دارید که از اپلیکیشن Mi Fitness استفاده کنید.

حسگرهای شیائومی بند ۷

عملکرد GPS قرار گرفته روی بند ۷ پرو بسیار دقیق است. GPS بند ۷ پرو دقیقا مانند جی پی اس قرار گرفته روی گوشی کار می‌کند و دقت بالایی دارد. از GPS می‌توانید در زمان پیاده‌روی،  دویدن و دوچرخه سواری استفاده کنید. این ساعت هوشمند میزان کالری سوزانده شده را هم به شما نشان می‌دهد و به شما می‌گوید که میانگین ضربان قلب شما به چه صورت است.

حسگر ضربان قلب بند ۷ پرو شیائومی

حسگر سنجش ضربان قلب هم در چند ثانیه به شما میزان ضربان قلبتان را می‌گوید و دقت مناسبی هم دارد. با استفاده از بند ۷ پرو می‌توانید کیفیت خواب خودتان را هم زیر نظر داشته باشید. میزان سطح اکسیژن خودنتان هم به صورت ۲۴ ساعته سنجیده می‌شود.

 

 

عملکرد باتری بند ۷ پرو فوق العاده است

در ادامه بررسی تخصصی بند 7 pro نوبت به باتری می‌رسد. این محصول به باتری ۲۳۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و تا ۱۲ روز می‌تواند با یکبار شارژ‌ کار کند. البته در استفاده‌های روزانه و در حالی که صفحه نمایش همیشه روشن هم فعال باشد، شاید کمتر از زمانی که شیائومی ادعا کرده بتوانید از این محصول استفاده کنید. البته اگر تمام حسگرهای سلامتی به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند فعال باشند و از GPS زیاد استفاده کنید، مدت زمان استفاده از این محصول به شدت کاهش پیدا می‌کند.

شارژر بند ۷ پرو شیائومی

در استفاده‌های سبک و معمولی از این محصول می‌توانید به رکورد ۱۲ روز استفاده هم دست پیدا کنید. البته در این حالت نمی‌توانید از بسیاری از ویژگی‌های این محصول استفاده کنید.

موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که برای شارژ‌ کردن بند ۷ پرو به کمتر از یک ساعت زمان نیاز خواهید داشت. با کمی شارژ کردن این محصول هم به راحتی می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید.

 

 

آیا می بند ۷ پرو ارزش خرید دارد؟

در نقد و بررسی mi band 7 pro سعی کردیم به ویژگی‌های جذاب این محصول اشاره کنیم. بند ۷ پرو از جمله مچ‌بندهای ورزشی جذاب بازار است. این محصول از GPS داخلی دقیقی برخوردار است و از حسگرهای سلامتی متعددی بهره می‌برد که به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند. پشتیبانی از بیش از ۱۱۰ فعالیت ورزشی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. این محصول سرعت قابل قبولی دارد و در مدت زمان کمی اطلاعات سلامتی مورد نظر شما را نشان می‌دهد. برخورداری از صفحه نمایش AMOLED بزرگ هم باعث شده که کار کردن با این محصول جذاب باشد. صفحه نمایشی که همه چیز را عالی نشان می‌دهد و سریع می‌توانید اعلان‌ها را مطالعه کنید.

واچ فیس ساعت بند ۷ پرو شیائومی

این ساعت هوشمند زمانی که دور مچ دستتان قرار می گیرد هم حس خوبی می‌دهد. وزن کم آن باعث شده که اصلا این محصول را احساس نکنید. از متریال‌های با کیفیتی برای بند ۷ پرو استفاده شده که باعث می‌شوند احساس کنید با یک محصول رده بالا سروکار دارید.

البته نقطه ضعف این محصول می‌تواند قیمت آن باشد. می‌توانید محصولات دیگری را در بازار پیدا کنید که قیمت مناسب‌تری دارند و حتی امکانات بیشتری هم ارائه می‌کنند.

سوالات متداول

آیا بند ۷ پرو امکان مکالمه دارد؟ خیر. با می بند ۷ پرو امکان مکالمه نخواهید داشت.

آیا ‌Band 7 Pro ضد آب است؟ بله این محصول تا عمق ۵۰ متری ضد آب است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
5 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

20 نظر

  1. رضا

    ورزش شنا رو داره ایا

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رضا

      سلام بله
  2. امیررضا

    سلام. ایا در برنامه mi fitness میشه با ریجن چین به ساعت وصل شد ؟‌

  3. مهدی

    سلام.
    من چند سوال در مورد ساعت هوشمند mi band 7 دارم . اگر من گوشی را در کیف بگذارم و در فاصله حدود ۳۰ متری از گوشی مشغول فعالیت ورزشی باشم .
    آیا کالری مصرفی ، تعداد قدم ها ، ضربان قلب و … رو ضبط می‌کنه ؟ چون برام مهمه .
    البته مسیر دویدن برام مهم نیست .
    آیا خرید این ساعت مناسب است یا از ساعت هوشمند دیگه ای استفاده کنم؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام وقت بخیر این اطلاعات حتی در نبود گوشی هم در دستبند ذخیره میشه و پس از وصل شدن به گوشی به انتقال داده میشه به گوشی
  4. صادق

    پس اینی که میگن از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه چیه ؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به صادق

      مدلی که ما داشتیم نوتیفیکیشن فارسی رو نشون میداد
      1. مصطفی

        پاسخ به مجید نوردوست

        خیر من از خودتون خریداری کردم پشتیبانی نمی کنه 😭😭
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به مصطفی

          سلام وقت بخیر زبان گوشیتون فارسی؟
  5. محمد حسین

    سلام با اسمارت بند 7پرو نقطه مسیر یابی کوهنوردی میتونیم ثبت کنیم؟

  6. احسان نیک پی

    سلام
    وقت خوش
    خیر

  7. Unknown user

    سلام وقت بخیر ببخشید این ساعت قابلیت گالری داره ؟ که با رم یا بلوتوث یا گوشی بتونیم عکس یا فیلمی رو که میخوایم تو ساعت ببینیم ؟

  8. عرشیا هستم

    سلام خوبید برای من اعلان با زبان فارسی اصلا نشون نمیده بنظرتون باید چیکار کنم
    اولش که میخواستم به گوشی متصل کنم باید تو برنامه لوکیشن چین میزدم بنظرتون باری همین مورده؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عرشیا هستم

      سلام وقت بخیر نه ارتباطی نداره به این موضوع باید پشتیبانی کنه زبان بند انگلیسی هست؟
  9. فرامرزی

    سلام وقتتون بخیر، من هر کاری میکنم نمی تونم رو پوکو f3 سینک کنم ، نه با زیپ اسکن میشه و نه میشه می فیتنس رو به آخرین ورژن آپدیت کرد، ولی به آیفون ۶ راحت سینک میشه، راهکاری رو می تونین راهنمایی کنید لطفا

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرامرزی

      سلام وقت خوش برنامه zepp life رو تست کردید؟
      1. فرامرزی

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام مجدد بله تست کردم و نتونست بند رو پیدا کنه بالا هم عرض کردم خدمتتون با زیپ لایف هم نشد
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به فرامرزی

          سلام وقت بخیر به عنوان یک راه حل میتونید یک بار بند رو ریست فکتوری کنید و سپس مجدد امتحان کنید
          1. محمد

            پاسخ به احسان نیک پی

            منم همين مشکلو دارم چجوری ریست فکتوری میشه
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به محمد

              سلام وقت بخیر با خود بند به روی more بزنید و بعد هم settings و در آخر هم factory reset
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/xiaomi-mi-band-7-pro/
ads
ads