داغ ترین ها :
بررسی ساعت هوشمند کیسلکت Ks Pro

بررسی ساعت هوشمند کیسلکت Ks Pro

کیسلکت یکی از برندهایی است که ساعت‌های هوشمند با کیفیت با قیمتی اقتصادی تولید می‌کند. یکی از ساعت‌های این برند KS Pro است که در این مقاله قصد بررسی تخصصی آن را داریم.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks Pro

خرید ساعت هوشمند کیسلکت مدل Ks Pro

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • داشتن استاندارد Ip68
  • قابلیت تماس و مکالمه

نقاط ضعف

  • عملکرد با دقت کم سنسورها

در بررسی ساعت هوشمند کیسلکت ks pro قصد داریم درباره تمام ویژگی‌هایی که این محصول ارائه می‌دهد صحبت کنیم و قابلیت‌های آن را کامل بررسی کنیم. این ساعت هوشمند ویژگی‌هایی مانند قابلیت مکالمه، سنسور سنجش ضربان قلب، پشتیبانی از حالت‌های متنوع ورزشی و غیره را درون خود جای داده است.

بررسی ساعت kieslect ks pro

در ادامهاین بخش از بررسی ساعت هوشمند در بخش‌های جداگانه ویژگی‌های صفحه نمایش، نرم افزار، سخت افزار و باتری ساعت هوشمند کیسلکت Ks Pro را به طور کامل بررسی کردیم.

طراحی و صفحه‌نمایش

در نگاه اول به ساعت، صفحه‌نمایش 2.01 اینچی مستطیلی آن جلب توجه می‌کند. صفحه‌نمایش آن نسبتا بزرگ محسوب می‌شود؛ بنابراین به خوبی جزئیات را نمایش می‌دهد. میزان نور صفحه آن در سه حالت قابل تنظیم است و زیر نور نیز به راحتی امکان مشاهده محتوا را برایتان فراهم می‌کند. از کاربردی‌ترین قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای صفحه‌نمایش این محصول می‌توان به قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always On display) اشاره کرد. این ویژگی را بیشتر در ساعت‌های گران‌تر می‌توان دریافت کرد؛ بنابراین مزیت بزرگی برای ساعتی در این رده قیمتی به شمار می‌رود؛ همچنین صفحه‌نمایش امولد این محصول رزولوشن 410 در 502 پیکسل را نمایش می‌دهد.

ساعت کیسلکت پرو ابعادی برابر با 46.7 در 38 در 10.2 میلی‌متر دارد. وزن این محصول با بند 59.8 گرم و بدون بند به 35.1 گرم می‌رسد. در مجموع ساعت هوشمند کیسلکت وزن سنگینی ندارد و روم مچ دست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند. تنها نکته‌‌ای که باید به آن توجه کنید این است که صفحه‌نمایش محصول کمی بزرگ است و ممکن است برای افرادی که مچ‌های کوچکی دارند کمی بزرگ به نظر برسد؛ اما این موضوع کاملا سلیقه‌ای است. بدنه آن نقره‌ای رنگ در نظر گرفته شده و یک بند سیلیکونی نارنجی آبی مگنتی و یک بند سیلیکونی مشکی سگگی برای آن در نظر گرفته شده است. بند مگنتی آن آهنربای پر قدرتی دارد و نگرانیتان از بابت افتادن ساعت را رفع می‌کند. در قسمت سمت راست Ks Pro دو عدد دکمه فیزیکی قرار گرفته است که درباره کاربرد آن در بخش دیگر توضیحات بیشتری خواهیم داد؛ همچنین بین این دو دکمه میکروفون برای برقراری مکالمه قرار گرفته است. در سمت چپ محصول نیز اسپیکر آن قرار دارد که به شنیدن صدای مکالمه حین تماس کمک می‌کند. پشت ساعت میکروفون، سنسورهای ساعت و محل اتصال شارژ مغناطیسی قرار گرفته است.

کیسلکت برای محافظت از ساعت برای آن استاندارد IP68 در نظر گرفته شده است که وجود این استاندارد برای ساعت به این معنی است که می‌تواند تا عمق 1.5 متر در مدت زمان 30 ثانیه در مقابل آب مقاومت کند؛ همچنین عایق خوبی برای نفوذ گرد و غبار است. در مجموع ساعت کیسلکت ks pro کیفیت متوسطی دارد و طراحی آن نیز معمولی است؛ اما برای ساعتی در این رنج قیمتی امکانات خوبی در بخش صفحه‌نمایش و طراحی برای آن در نظر گرفته شده است.

نرم افزار، رابط کاربری و عملکرد

سیستم عامل قرار گرفته روی ساعت کیسلکت KIE OS 2.0 است و از طریق بلوتوث 5.2 می‌تواند با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS اتصال برقرار کند. رابط کاربری سیستم عامل این ساعت بسیار ساده و است پیچیدگی خاصی در استفاده از قابلیت‌های آن وجود ندارد. با یکبار زدن روی دکمه قرار گرفته در سمت راست ساعت وارد منوی برنامه‌ها می‌شوید. در این منو برنامه‌های ورزشی، سنجش ضربان قلب، تماس اضطراری، فعالیت‌های فیزیکی روزانه، ‌تلفن، سنجش اکسیژن خون، تمرین تنفس،‌ سنجش استرس،‌ دستیار صوتی، بازی، سنجش مود، کنترل دوربین، موزیک، ردیابی خواب،‌ ساعت هشدار، آب و هوا، ‌موارد بیشتر و تنظیمات قرار گرفته است.

در صورتی که قصد دارید از این منو خارج شوید دوباره دکمه را فشار دهید؛ همچنین هنگامی که در صفحه اصلی ساعت هستید با چرخاندن دکمه می‌توانید از بین تم‌های متنوع قرار گرفته برای ساعت مدلی را که به سلیقه‌تان نزدیک‌تر است انتخاب کنید. با کشیدن انگشتتان از راست به چپ به بخش فعالیت‌های روزانه، سنجش ضربان قلب، ردیابی کیفیت خواب، سنجش اکسیژن خون، مدیریت موسیقی در حال پخش و گزینه اضافه کردن برخی موارد اضافی دسترسی پیدا می‌کنید. با کشیدن انگشتتان از چپ به راست دسترسی سریع به دستیار صوتی، فعالیت‌های روزانه، حالت‌های ورزشی، تلفن و نوتیفیکیشن‌ها خواهید داشت؛ همچنین در قسمت پایینی آن گزینه‌ای برای رفتن به منوی برنامه‌ها قرار گرفته تا در صورت کار نکردن دکمه دیجیتالی بتوانید از آن کمک بگیرید. هنگامی که انگشتتان را از بالا به پایین می‌کشید میزان تنظیم نور صفحه‌نمایش، چراغ قوه، حالت مزاحم نشوید (Do not Disturb)، قفل صفحه، حالت AOD و تنظیمات را پیدا خواهید کرد؛ همچنین در بالای این منو میزان شارژ ساعت و دمای هوا نیز نمایش داده می‌شود. با کشیدن انگشتتان از پایین به بالا نیز تمام نوتیفیکیشن‌های دریافتی را مشاهده خواهید کرد؛ اما امکان پاسخگویی به آن‌ها وجود ندارد؛ همچنین این محصول از تمامی اعلان‌ها به زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

برای دریافت اعلان‌ها و استفاده از قابلیت‌های این ساعت باید برنامه مخصوص آن را روی گوشی ابتدا نصب کنید سپس می‌توانید گوشی را به ساعت وصل کنید و به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از برنامه ابتدا باید در آن عضو شوید پس از عضویت می‌توانید به قابلیت‌های متنوعی مانند تنظیمات اعلان‌ها، آلارم، یادآوری نوشیدن آب، شست و شوی دست، مخاطبین، دوربین، پیام‌های اضطراری، تنظیمات آب و هوا، تنظیم پسورد، ردیابی خودکار استرس، ضربان قلب و اکسیژن خون دسترسی پیدا کنید؛ همچنین با نصب برنامه می‌توانید به تم‌های بیشتری از پیش فرض ساعت دسترسی پیدا کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت کیسلکت kr

 

برنامه‌های ردیابی سلامت

در بررسی ساعت هوشمند ks pro کم و بیش به سنسورها و برنامه‌های ردیابی سلامت آن اشاره کردیم. این ساعت هوشمند توانایی اندازه گیری سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، میزان استرس و فعالیت‌های ورزشی را دارد؛ همچنین ساعت کیسلکت می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته نظارت دقیقی روی ضربان قلب داشته باشد و در صورت بروز مشکل و نرمال نبودن عملکرد قلب آن را به شما گزارش بدهد. با استفاده از سنسورهای آن می‌توانید تمرین تنفس داشته باشید. با پشتیبانی آن از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی می‌توانید به راحتی از آن به عنوان دستیاری برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید. طی تست‌هایی که روی محصول انجام دادیم سنسورهای آن خطای کمی دارند و خیلی دقیق نیستند؛ اما برای محصولی در این رنج قیمتی مناسب و قابل قبول است.

کارکرد باتری و بلوتوث

Ks Pro از بلوتوث نسخه 5.2 بهره‌مند شده که به شما اطمینان اتصال سریع و پایدار را می‌دهد؛ همچنین داخل تنظیمات نیز می‌توانید آن را مدیریت کرده و در صورتی که نیازی به اتصال به گوشی نداشتید می‌توانید آن را خاموش کنید. این محصول با گوشی‌‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و به راحتی می‌توانید آن را با هر گوشی از هر سیستم عاملی که دارید وصل کنید و از امکانات متنوع آن بهره‌مند شوید.

با داشتن میکروفون و اسپیکر روی محصول می‌توانید به راحتی اقدام به تماس و مکالمه کنید. این قابلیت در موقعیت‌هایی که دسترسی به گوشی راحت نیست بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

هر محصول با کیفیتی در کنار ویژگی‌های کاربردی نیاز به باتری خوب نیز دارد. kieslect ks pro مجهز به باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت شده که می‌تواند در ۲ ساعت کامل شارژ شود؛ همچنین طبق ادعای این برند با استفاده معمولی از ساعت باتری آن می‌تواند 3.5 تا 6.5 روز شارژدهی داشته باشد. با استفاده سنگین از آن این عدد به 2.5 تا 4.5 روز کاهش می‌یابد. در صورت گذاشتن ساعت روی حالت ذخیره انرژی نیز می‌تواند تا ۱۰ روز شارژدهی داشته باشد.

 

 

سایر قابلیت‌های ساعت هوشمند Ks Pro

آخرین مورد در بررسی ساعت کیسلکت دیگر قابلیت‌های اضافی آن است. این محصول دو بازی مختلف را به صورت پیش فرض دارد که می‌توانید آن را اجرا کرده و به عنوان سرگرمی از آن لذت ببرید. در صورت وصل کردن آن به گوشی نیز می‌توانید از دستیار صوتی استفاده کنید و بدون دسترسی به گوشی برخی دستورالعمل‌ها را انجام دهید؛ همچنین می‌توانید مخاطبین ضروری و کسانی را که طی روز بیشترین تماس را با آن‌ها دارید در این ساعت ذخیره کرده و در مواقع نیاز بدون استفاده گوشی اقدام به برقراری تماس کنید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن پشتیبانی از ۱۴ زبان مختلف است.

آیا ساعت Ks Pro ‌ارزش خرید دارد؟

در بررسی ساعت کیسلکت Ks Pro توضیح دادیم که این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی مانند بلوتوث 5.2، ‌ مقاومت در برابر آب با استاندارد IP68، ‌ قابلیت مکالمه و تماس، پشتیبانی از زبان فارسی، ‌ پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی و سازگاری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS را درون خود جای داده است. این ساعت کیفیت معمولی دارد؛ بنابراین در صورتی که نیاز به ساعتی هوشمند با قابلیت‌های مناسب دارید می‌توانید Ks Pro را خریداری کنید.

 

قیمت کیسلکت ks pro

 

سوالات متداول

ساعت هوشمند Ks Pro قابلیت مکالمه دارد؟

بله با استفاده از میکروفون و اسپیکر تعبیه شده روی محصول می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید.

Ks Pro مقاومت در برابر آب دارد؟

بله این محصول موفق به دریافت استاندارد IP68 ‌ شده و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.5 متری را دوام بیاورد؛ همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
9 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

9 نظر

  1. تینا

    من خریدم این ساعتو ولی واقعا فونت پیامکها بسیار ریزه صفحه نمایش خالی و کلمات ریز غیر قابل دیدن

  2. شفیع

    سلام خدمت تکنولایف عزیز
    لطفا به من راهنمای کنید من یک گلکسی واچ ۵ پرو یک گلکسی a53 و یک گلکسی بادز ۲ دارم برای من یک پاوربانک پیشنهاد کنید که ۲۰۰۰۰ آمپیر باشد و بی سیم هم باشد برای گجت ها و توان سرعت شارژ ۲۵ واتی هم داشته باشد. و طبق راهنمای خودتون قابلیت های پاور دلیوری ، شارژ سریع ، شارژ ایمن ، شارژ هوشمند و شارژ سریع بی سیم را داشته باشد. و مشکل با پول و برند ندارم.
    و در ضمن خروجی تایپ C داشته باشد چون وسایل های من همش تایپ سی هستش

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به شفیع

      سلام وقت بخیر این مدل جذابه
      1. سهند

        پاسخ به احسان نیک پی

        چطوری میشه بهش برنامه نصب کرد ؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به سهند

          سلام نداره چنین امکانی
      1. شفیع

        پاسخ به احسان نیک پی

        یعنی چه یگان مدل پیشنهاد کنید
        1. شقایق

          پاسخ به شفیع

          سلام وقت بخیر تفاوت ks با ks pro چیه ؟
          1. مجید نوروزی

            پاسخ به شقایق

            من هم KS pro و KS رو باهم خریدم از pro خیلی راضیم حرف نداره Smart KS خوبه ولی یه کوچولو ضعیفتر ه
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به شفیع

          سلام وقت بخیر لینک یه مدل براتون گذاشتم دیگه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/kieslect-ks-pro/
ads
ads