داغ ترین ها :
نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی qcy crossky gtr

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی qcy crossky gtr

هندزفری crossky gtr با طرحی مشابه هندزفری‌های القایی، طراحی شده تا تجربه‌ی متفاوتی از هندزفری‌های بلوتوثی را برای ما رقم بزند. اما این هندزفری چه ویژگی‌هایی دارد؟ همراه ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

qcy crossky gtr

خرید qcy crossky gtr

امتیاز

7
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
عملکرد :

نقاط قوت

  • فشار نیاوردن به کانال گوش
  • داشتن حذف نویز ENC

نقاط ضعف

  • نداشتن ANC
  • خروج صدا به خاطر قرار نگرفتن در گوش

هندزفری کیو سی وای  crossky gtr یک هندزفری بی‌سیم متفاوت است که از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و با شناخت مشخصات آن، شاید به گزینه‌ی مورد نظر شما برای خرید تبدیل شود. در این مطلب نقد و بررسی qcy crossky gtr همراه ما باشید.

 

مشاهده موجودی و قیمت سایر هندزفری های کیو سی وای: لیست قیمت ایرپاد qcy

 

طراحی کیس و هندزفری

کیس هندزفری crossky gtr با اکثر کیس‌هایی که تا به حال دیده‌اید متفاوت است چون ابعاد بزرگتری دارد و سنگین‌تر است. این مسئله در اصل به خاطر بزرگتر بودن هندزفری است. وزن کیس شارژ qcy crossky gtr برابر با ۳۰۰ گرم بوده و شکل ظاهری آن مشابه یک قالب صابون است. با این که این محصول داخل کیف یا جیب‌های بزرگ به راحتی جای می‌گیرد، یک بند نیز به آن آویزان است تا اگر خواستید، آن را در دست حمل، یا به کیف خود وصل کنید.

طراحی خود هندزفری، احتمالا شما را یاد سمعک یا هندزفری‌ القایی بیندازد. این هندزفری از نوع هندزفری‌های تو گوشی نیست و پس از این که ساقه‌ی آن را دور گوش خود تنظیم کردید، گوشی‌ها روی گوش قرار می‌گیرند. حالت ساقه‌ی هندزفری ثابت است و نمی‌توانید آن را خمیده‌تر یا صاف تر کنید. اما سر بادزها اندکی می‌چرخد تا روی گوش خود تنظیم، و بهترین زاویه آن را پیدا کنید. روی بادزها نیز پنل لمسی قرار دارد که به کمک آن می‌توانید چیزی که گوش می‌دهید را کنترل کنید، تماس را قطع یا وصل کنید، و اگر خواستید دستیار صوتی را فعال کنید.

به خاطر این که اکثر هندزفری‌های بلوتوثی از نوع تو گوشی هستند، ممکن است استفاده از هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل crossky gtr به نظر کمی سخت برسد. در اصل این هندزفری مناسب کسانی است که هندزفری‌های تو گوشی اذیتشان می‌کند و ترجیح می‌دهند سراغ گزینه‌ای بروند که داخل گوششان قرار نمی‌گیرد اما ساختار مستحکمی دارد و از گوش نمی‌افتد. همچنین خوب است بدانید که طراحی هندزفری CROSSKY GTR در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه‌ی Muse Design شد و به خاطر متفاوت بودن، یکی از مدل‌های محبوب بین نوجوانان است.

 

بررسی های جدید انجام شده در تکنولایف: بررسی هندزفری qcy crossky link

 

مناسب برای استفاده روزانه

این هندزفری یک انتخاب خوب برای استفاده‌ی روزانه، حتی در موقعیت‌های اسپرت بوده و برخلاف تصور، از گوش نمی‌افتد. پس لازم نیست نگران تو گوشی نبودن آن باشید. چون این بادزها دارای طراحی با کیفیتی هستند و وقتی آن‌ها را تنظیم کنید، روی گوش خوب فیکس می‌شوند و شما می‌توانید فعالیت‌های روزمره یا فعالیت‌های ورزشی خود را همراه با آن‌ها داشته باشید. بنابراین با خیال راحت خرید کنید، پیاده روی بروید، یا به ورزش‌هایی که جنب و جوش زیادی دارند بپردازید.

این هندزفری به خاطر این‌ که داخل کانال گوش قرار نمی‌گیرد، هیچ فشاری به گوش نمی‌آورد و به همین خاطر شما می‌توانید استفاده‌ی طولانی مدتی از آن داشته باشید. همچنین، بادزهای qcy crossky gtr دارای مقاومت نسبت به آب با گواهینامه‌ی IPX5 است. به همین علت عرق کردن گوش هیچ تاثیری بر آن نمی‌گذارد. همچنین اگر کمی آب به آن پاشیده شود یا ناگهان باران بگیرد، قطرات آب به آن آسیب نمی‌زند.

کیفیت صدا

در نقد و بررسی هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل crossky gtr به سراغ تست این محصول که به ۴ درایور ۱۷ میلی متری مجهز است رفتیم تا ببینیم آیا کیفیت آن همان گونه که کیو سی وای ادعا دارد واقعا خوب است یا فرق می‌کند.

اولین کاری که با این هندزفری کردیم، تست صدای آن موقع گوش دادن به موسیقی بود. این هندزفری، فاقد ANC است. بنابراین موقعی که به یک محتوای صوتی گوش می‌دهید، صدای کسی که در نزدیکی شما صحبت کند را تا حدودی می‌شنوید و دیگر صداهای محیطی منتقل می‌شود.

کیفیت صدای فایل های صوتی خوب است و بدون هیچ مشکلی به گوش شما می‌رسد. این هندزفری با این که درایورهای بزرگی دارد، به علت قرار نگرفتن به طور کامل در داخل گوش نشت صدا دارد. همچنین ممکن است به خاطر این که داخل گوش قرار نمی‌گیرد باعث می‌شود فکر کنید که اگر چیزی پخش کنید دیگران هم می‌شنوند و حریم شخصی حفظ نمی‌شود. با این که QCY ادعا کرده که این محصول از فناوری‌هایی استفاده کرده که مانع خروج صدا به بیرون شود، اما نشت صدا تا حدودی اتفاق می‌افتد. برای همین اگر موسیقی یا چیزی که به آن گوش می‌دهید صدای بلندی داشته باشد، دیگران کمی صدا را خواهند شنید. با این حال خروج صدا به طوری نیست که برای دیگران واضح باشد و متوجه شوند شما چه گوش می‌دهید.

این هندزفری از الگوریتمی استفاده می‌کند که براساس میزان شنوایی انسان طراحی شده. به همین خاطر حتی صداهای ضعیف هم به خوبی منتقل می‌شوند. بیس هندزفری نیز نسبتا خوب است و حتی موقع پخش شدن آهنگی که بیس زیادی دارد، اگر هندزفری را در دست نگه دارید هم لرزش آن را حس می‌کنید.

کیفیت تماس این هندزفری اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. هندزفری crossky gtr، دارای حذف نویز ENC است و حتی موقع مکالمه‌ی تلفنی در محیط های شلوغ یا محیط باز، نویز محیط اطراف برای مخاطب ارسال نمی‌شود و حتی اگر تنها از یکی از بادزها استفاده کنید هم، هم صدای ورودی و هم صدای خروجی شفافیت و وضوح کافی را دارد.

 

بررسی جدیدترین هندزفری کیو سی وای مدل t13x: بررسی qcy t13x

 

ماندگاری باتری

این هندزفری کیو سی وای ثابت کرد که ماندگاری باتری خوبی هم دارد و گزینه مناسبی برای افرادی به شمار می‌رود که می‌خواهند زمان زیادی از روز خود را موسیقی گوش کنند یا تماس‌های زیاد خود را ترجیح می‌دهند با هندزفری انجام دهند.

باتری  هر یک از بادزها ۷۲ میلی آمپر ساعت بوده و به گونه ای است که با یک بار شارژ، تا ۶ ساعت ماندگاری دارد. شما می‌توانید با کمک کیس شارژ که یک باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، هندزفری خود را تا ۴ بار شارژ کنید و مجموعا ۲۴ ساعت بتوانید از آن استفاده کنید، بدون این که نیاز باشد کیس هندزفری را به شارژر خود وصل کنید.

 

بررسی هندزفری فانتزی لیدی بگ را در تکنولایف بخوانید: بررسی هدفون بی سیم هایلو مدل lady bag

 

آیا هندزفری بلوتوثی کیو سی وای Crossky GTR ارزش خرید دارد؟

اگر هندزفری‌های تو گوشی که سری سیلیکونی دارند شما را اذیت می‌کنند و نمی‌توانید با خیال راحت چندین ساعت از آن‌ها استفاده کنید، شاید بهتر باشد به هندزفری‌هایی که دور گوش قرار می‌گیرند و هیچ فشاری به کانال گوش وارد نمی‌کنند استفاده کنید. هندزفری بی‌سیم Crossky GTR محصولی است که از نظر ظاهری با خیلی مدل‌هایی که تا به حال دیده‌اید فرق داشته و می‌تواند توجه خاص پسندان را جلب کند. همچنین کیفیت صدا موقع مکالمه با آن بسیار شفاف و خوب بوده که باز هم بر ارزش خرید آن می‌افزاید. بنابراین اگر ANC برای شما اهمیت چندانی ندارد، این محصول می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

سوالات متداول

آیا هندزفری بی‌سیم Crossky GTR ضد آب است؟

این محصول در برابر آب دارای گواهینامه  IPX5 است. به همین علت در برابر پاشش قطره های آب و تعرق مقاوم است.

آیا QCY Crossky GTR حذف نویز دارد؟

هندزفری QCY Crossky GTR فاقد ANC است بنابراین موقع گوش دادن به فایل صوتی صدای محیط قطع نمی‌شود. اما قابلیت ENC برای حذف نویز مکالمات تلفنی در آن وجود دارد و موقع صحبت کردن با هندزفری، صدای محیط برای شنونده حذف می شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/qcy-crossky-gtr/
ads
ads