داغ ترین ها :

نقد و بررسی qcy t13 anc؛ سوگلی تازه نفس

هندزفری QCY T13 ANC با توجه به قیمتی که دارد، از ارزش خرید بسیار زیادی برخوردار است. این محصول امکانات متعددی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که همگی آن‌ها عملکرد خوبی دارند.

ْQCY T13 ANC

خرید ْQCY T13 ANC

امتیاز

7.5
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
عملکرد ANC :

نقاط قوت

  • کیفیت فوق العاده در زمان پخش موسیقی
  • کیفیت عالی در زمان مکالمه
  • عملکرد خوب ANC با توجه به قیمت محصول

نقاط ضعف

  • ضد آب نیست

در این موضوع که هندزفری QCY T13 محصول پرطرفدار محبوب به شمار می‌رود شکی نیست، حالا کیو سی وای محصول دیگری به نام QCY T13 ANC راهی بازار کرده که نه تنها قیمت بسیار خوبی دارد، بلکه از قابلیت ANC هم بهره می‌برد. این موضوع برای خیلی از کاربران این سوال را ایجاد کرده که QCY T13 ANC به خاطر داشتن ANC ارزش خریدی بیشتری از T13 دارد؟ در بررسی QCY T13 ANC می‌خواهیم شما را به این محصول بیشتر آشنا کنیم.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع هندزفری بلوتوث: خرید انواع هندزفری بلوتوث

 

طراحی

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که QCY T13 ANC جانشین QCY T13 به حساب می‌آید که از یکسری ویژگی‌های جدید بهره می‌برد و طراحی آن هم کمی متاوت است. زمانی که QCY T13 ANC را از جعبه خارج می‌کنید، متوجه می‌شوید که این محصول کسی کوچک و بسیار سبکی دارد. محصولی که خیلی راحت قابل حمل است و فضای زیادی را به خودش اختصاص نمی‌دهد. موضوعی که در طراحی کیس باید به آن توجه کنیم این است که کیس به شکلی ساخته شده که لبه‌های نسبتا گردی دارد و به همین دلیل وقتی کیس را به دست می‌گیرید احساس بسیار خوبی خواهید داشت. لبه‌های گرد باعث شده که این محصول ظاهری زیبا داشته باشد. همچنین باید بگوییم که کیس به صورت مات طراحی شده و به همین دلیل اثر انگشت را به سختی نشان می‌دهد. 

برای کیس از متریال بسیار با کیفتی استفااده شده که باعث شده در زمان باز و بسته کردن کیس حس نکنید که ممکن است کیس خراب شود. زمانی که کیس را باز می‌کنید با دو بادز مواجه می‌شوید که ابعاد بسیار کوچکی دارد و با وزن بسیار کمی دارند خیلی راحت داخل گوش قرار می‌گیرند. این بادزها از سری‌های سلیکونی استفاده می‌کنند و به همین دلیل می‌توانید با توجه به اندازه گوش خودتان یکی از سری‌ها را انتخاب کنید.

پس از باز کردن کیس متوجه دکمه‌ای می‌شوید که به فشار دادن آن می‌توانید دستگاه را در حالت Pair شدن قرار دهید. همچنین داخل کیس عبارت R و L را هم مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهند کدام باز باید در کدام قسمت قرار بگیرد.

داخل بسته بندی QCY T13 ANC علاوه بر خود محصول و سری‌های سلیکونی یک کابل USB-C به USB-A هم قرار گرفته تا بتوانید کیس را شارژ کنید.

پورت شارژ هم روی لبه سمت راست این کیس قرار گرفته و دور تا دور کیس هم آیتم دیگری مشاهده نمی‌شود. همان‌طور گفتیم این کیس بسیار ساده طراحی شده است.

 

بررسی نسخه های دیگر هندزفری کیو سی وای تی 13: بررسی qcy t13

 

کنترل کردن هندزفری QCY T13 ANC

این هندزفری مانند اکثر هندزفری‌های بلوتوثی این روزها، از فرمانی‌های لمسی به خوبی پشتیبانی می‌کند. کار کردن با فرمان‌های لمسی هم بسیار راحت است و بادزها به خوبی متوجه فرمان‌های شما می‌شوند. به طور مثال با دوبار تب کردن روی بادز سمت چپ یا راست می‌توانید موسیقی را پلی کنید یا پخش موسیقی را متوقف کنید.

با نگه‌داشتن انگشت خودتان روی ایربادز سمت راست می‌توانید حالت ANC را روشن یا خاموش کنید یا روی حالت Transparency قرار دهید.

اگر انگشت خودتان را روی بادز چپ نگه‌دارید حالت گیمینگ فعال می‌شود. با سه بار تب کردن روی باز سمت راست می‌توانید به موسیقی بعدی بروید و با سه بار تب کردن روی بادز سمت راست می‌توانید دستار صوتی را فعال کنید.

البته اپلیکشنی برای این هندزفری عرضه شده که به واسطه آن می‌توانید فرمان‌های لمسی را شخصی‌سازی کنید. این امکان را خواهید داشت که بتوانید حالت لمس سریع را به فرمان‌های صوتی اضافه کنید تا بتوانید حجم صدا را تغییر دهید.

 

جدیدترین بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی ایرپاد qcy ht07

 

کیفیت مکالمه

یکی از قسمت‌های مهمی که باید به آن اشاره کنیم قسمت مکالمه T13 ANC است. مکالمه یکی از مهمترین ویژگی‌های هر محصولی به شمار می‌رود و به همین دلیل به این موضوع اشاره می‌کنیم.

در ابتدا باید بگوییم که حالت ANC قرار گرفته روی QCY T13 ANC باعث می‌شود که صدای مخاطب خودتان را با کیفیت بالا و بدون آزار صدای محیط بشنوید.

موضوع جالب‌تر ۴ میکروفن در نظر گرفته شده برای این محصول به خوبی صدای مزاحم محیط را حذف می‌کنند تا صدای شما با کیفیت بسیار خوبی به مخاطب منتقل شود. کیفیت تماس تلفنی و حتی تماس ویدیویی با این محصول با توجه به قیمتی که دارد فوق العاده خواهد بود.

 

دیگر بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی انکر r50i

 

 بازی کردن و تماشای ویدیو

برخی از هندزفری‌ها با کمی تاخیر صدای ویدیوها و بازی‌ها را منتقل می‌کنند؛ اتفاقی که در بررسی QCY T13 ANC شاهد آن نبودیم. در واقع این هندزفری بدون مشکل صدای ویدیوها را روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون پخش می‌کند.

این هندزفری از ویژگی گیمینگ هم برخوردار است که می‌توانید آن را از داخل اپلیکیشن یا روی خود بادز فعال کنید. صدا خیلی زود با بازی سینک می‌شود و شما در بازی‌هایی اکشنی مانند Call of Duty اصلا متوجه تاخیر صدا نمی‌شوید و همه صداها را در لحظه حس می‌کنید. در واقع می‌توانیم بگوییم که QCY T13 ANC محصولی به شمار می‌رود که برای گیمینگ هم عالی است. به طور کلی با این هندزفری در زمان بازی کردن متوجه جهت صدای قدم‌ها و جهت صدای تیراندازی خواهید شد.

 

بررسی هندزفری رو گوشی کیو سی وای: نقد و بررسی هندزفری qcy crossky link

 

کیفیت QCY T13 ANC در پخش موسیقی

همان‌طور که گفتیم با توجه به قیمت، این محصول بسیار ارزشمند است. این محصول در زمان پخش موسیقی بسیار خوب عمل می‌کند. تولید حجم صدای بسیار خوب از ویژگی‌های اصلی و مهم این هندزفری به حساب می‌آید. حجم صدای عالی و صدایی فراگیر را از این هندزفری خواهید شنید. چه ANC فعال باید و چه خاموش باشد، این هندزفری آنقدر خوب در گوش قرار می‌گیرد و کیپ می‌شود که صدای بیرونی را اصلا نمی‌شنوید. به همین دلیل به خوبی در فضای موسیقی قرار میگیرد.

QCY T13 ANC تفکیک صدای بسیار خوبی دارد و باس مناسبی هم تولید می‌کند. البته شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند باس بیشتری را حس کنند، اما با توجه به قیمت و قابلیت‌های این محصول باید بگوییم که میزان باسی که تولید هم رضایت بخش است.

این هندزفری را در سبک‌های مختلف مانند راک و پاپ و متال تست کردیم و نتیجه در هر سبک موسیقی رضایت بخش بود. همان‌طور که گفتیم حجم صدا و باس مناسبی تولید می‌کند و جزییات صدای سازها و صدای خواننده هم به خوبی شنیده می‌شود. حتی در بالاترین میزان حجم صدا هم صداها نویز دار نمی‌شوند و کیفیت خودشان را حقط می‌کنند.

به این موضوع هم باید اشاره کنیم که در بالاترین میزان حجم صدا هم، صدایی از هندزفری خارج نمی‌شود که این موضوع یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول است.

 

قبل از خرید حتما بخوانید: بررسی ایرپاد ۳

 

عملکرد باتری

برای کیس QCY T13 ANC از باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که عملکردی رضایت بخش دارد. برای شارژ کیس به دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت. باتری در نظر گرفته شده برای بادزها در حالت موسیقی ۷ ساعت دوام می‌آورد و در حالت تماس هم ۵ ساعت دوام خواهد افرد. در حالت آماده‌به‌کار هم این کیس تا ۱۰۰ ساعت آماده به کار خواهد بود.

ایا QCY T13 ANC ارزش خرید دارد؟

همان‌طور که گفتیم هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC با توجه به قیمتی که دارد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و امکانات خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با این حال این محصول ضد آب نیست، اما برخورداری از ANC و میکروفن‌هایی که صدای مزاحم را حذف می‌کنند، باعث شده که این محصول فوق العاده باشد. کیفیت صدای خوبی تولید می‌کند و مکالمه با آن هم با کیفیت است.

سوالات متداول:

QCY T13 ANC به آیفون متصل می‌شود؟ بله. این گوشی بدون هیچ مشکلی به آیفون متصل می‌شود.

QCY T13 ANC ضد آب است؟ خیر. این محصول ضد آب نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
21 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

18 نظر

  1. مهیارکرمی

    سلام بهps4وصل میشه

  2. رضا

    سلام من qcy anc2گرفتم ولی تو برنامه qcyک رو گوشی نصب میشه حالت ancمُد نداره اصلا؟ مشکل از چیه؟؟ لطفا کمکم کنید

  3. امین

    سلام من این مدل را سفارش دادم هنوز باز نکردم میخواستم ببینم ارزش داره ارسال کنم برای شرکت مدل انکر r50i سفارش بدم یا خیلی تفاوتی ندارن باهم؟؟؟ ممنون از راهنماییتون

    1. رضا

      پاسخ به امین

      سلام وقتتون بخیر حدودا چند ماهی میشه pcy 13 anc سفارش دادم الان سمت چپی صدا و بیسش پایین اومده ریست کردم و تمیز هم کردم اما فرقی نکرده
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امین

      سلام وقت بخیر هر دو خوبن انکر R50i یکم بهتره به نظرم
  4. علیرضا

    با مقایسه با anker r50i کدومش بهتره؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا

      سلام وقت خوش انکر r50i
      1. آروین

        پاسخ به احسان نیک پی

        من یکی از هندز فری هاشو گم کردم می توانم هندز فری تکی سفارش بدم؟!
        1. علی

          پاسخ به آروین

          از چه شارژری میشه براش استفاده کرد؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به آروین

          سلام فکر نمیکنم بشه باید ببینید جایی تکی میفروشن یا نه
  5. مهرزاد

    با این ک شما گفتید ضد آب نیست ولی از من افتاد توی آب جوش به عمق ۳۰ الی ۴۰ سانت و دو سه تا قل اومد و درش اوردن خشکش کردم و مثل روز اول کار کرد
    مطمئنید ضد آب نیست؟

    1. شروین

      پاسخ به مهرزاد

      از من با کیس داخل شلوارم بود انداختم داخل ماشین لباسشویی وقتی درآوردم خشکش کردم دیدم کار میکنه 😂
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهرزاد

      سلام وقت بخیر بله ضد آب نیست
  6. امیر

    سلام
    چرا نمیتونم دالبی اتموس رو توی این هندزفری داشته باشم؟
    صدای های 3D و چپ و راست رو توی بازی ها، آهنگ ها و فیلم ها ندارم.
    گوشیم هم xiaomi 11T pro هم هست.
    چه باید بکنم؟

    1. امیرحیدری

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر من امروز صبح خرید مدل t13 anc2 الان یک ساعت که گوش سمت راستش صداش کمتره تنظیماتم چک کردم همه چی اوکی بود ولی الان درست نشده چیکار کنم ینی خراب شده ؟؟؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به امیرحیدری

        سلام یه بار ریست کنید
    1. رضا

      پاسخ به امیر

      سلام تقریبا شش ماهه خریدم ولی از ماه اول به بعد گوشی سمت چپ با تاخیر خیلی زیاد روشن میشه و اماده به کار و حتی داخل کیس که میزارم بعد از حدود یک ربع یا نیم ساعت شروع به شارژ شدن میکنه
    1. مهدی تقوی

      پاسخ به امیر

      باید برفستی تا بازدید انجام بشه و در صورت وجود مشکل به رایگان تعویض شده و هدیه ای هم جهت جبران به آدرس شما ارسال میشود...
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/qcy-t13-anc-review/
ads
ads