داغ ترین ها :

بررسی هندزفری qcy t13x؛ جدیدترین نسخه t13

هدفون QCY T13X TWS با داشتن طراحی شیک، ویژگی‌های چشمگیر و قیمت مناسب توانسته نظر مخاطبان را به خودش جذب کند. در نقد و بررسی qcy t13x این محصول را از نظر طراحی، عملکرد و قابلیت‌ها بررسی کرده‌ایم.

نقد و بررسی کیو سی وای t13x

هندزفری qcy t13x

خرید هندزفری qcy t13x

امتیاز

7
طراحی :
باتری :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد :

نقاط قوت

  • مقاوم در برابر آب با گواهی IPX5
  • میکروفون چهارگانه جهت حذف صدای مزاحم محیط اطراف هنگام مکالمه

نقاط ضعف

  • در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم نیست

QCY یکی از برندهایی است که به تازگی به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با قیمتی اقتصادی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. کیو سی وای t13X از محصولات جدید و اخیر این برند محسوب می‌شود که مجهز به بلوتوث 5.3 شده و با تمامی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. این محصول با داشتن قابلیت حذف نویز محیط چهارگانه می‌تواند انتخاب مناسبی برای خریدارانی که هندزفری بی‌سیم با کیفیتی برای مکالمه می‌خواهند باشد. در ادامه به نقد و بررسی هندزفری qcy t13x خواهیم پرداخت.

 

مشاهده موجودی و لیست قیمت انواع هندزفری بلوتوث: خرید هندزفری بلوتوث

 

جعبه گشایی هندزفری کیو سی وای t13x

مدلی که در دست ما برای بررسی قرار گرفته مشکی رنگ است. جعبه آن مستطیلی طراحی شده و رنگی مشکی سبز دارد. هنگامی که جعبه را باز می‌کنید داخل جعبه کیس، ایرپادها، شارژر USB Type-C، دو سری سیلیکونی در اندازه‌های متفاوت و دفترچه راهنما قرار گرفته است.

طراحی

ابتدای مقاله نقد و بررسی t13x qcy را با طراحی آن آغاز می‌کنیم. هندزفری بی‌سیم QCY T13x طراحی مینیمالیستی و شیکی دارد که توانسته سادگی و ظرافت را بدون لطمه زدن به زیبایی حفظ کند. بدنه کیس از جنس پلاستیک مات است و تنها در کیس مشکی براق در نظر گرفته شده و نام برند QCY نیز روی آن حک شده است. روی سمت بدنه نیز درگاه USB Type-C قرار گرفته که وظیفه شارژ مجدد کیس را بر عهده دارد. در پایین بدنه نیز چراغ LED قرار دارد که وضعیت شارژ کیس را مشخص می‌کند. با باز کردن در کیس دو عدد بادز داخل آن قرار دارد که از جنس پلاستیک مات هستند و طراحی زیبایی دارند. طراحی بادزها به گونه‌ای است که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرند و هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی مشکلی با افتادن آن‌ها نخواهید داشت. این محصول با داشتن ابعادی برابر با 54.8 در 53.4 در 29.8 میلی‌متر ابعادی ظریف و جمع و جور دارد؛ همچنین وزن آن بسیار سبک در نظر گرفته شده است. استاندارد IPX5 در نظر گرفته شده برای این هندزفری بی‌سیم به این معنی است که بادزها می‌توانند در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت جزئی مقاومت نسبی داشته باشند.

علاوه بر چراغ LED قرار گرفته روی بدنه هنگامی که در کیس را باز می‌کنید روی بدنه آن در قسمت پایینی که بادزها قرار گرفته‌اند دکمه‌ای طراحی شده تا در صورت نیاز به ریست اتصالات بادزها از آن استفاده کنید؛ همچنین بادزها نیز چراغ LED دارند که هنگام اتصال روشن می‌شود و در صورت نداشتن شارژ کافی رنگ آن از سفید به قرمز تغییر پیدا می‌کند.

 

بررسی سوگلی تازه نفس برند کیو سی وای: بررسی qcy t13 anc

 

اتصالات و کنترلرهای هندزفری بلوتوثی QCY T13x

در این بخش از نقد و بررسی هندزفری t13x نوبت به اتصالات و کارکرد آن رسیده است. بلوتوث نسخه 5.3 قرار گرفته روی محصول این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل شوید و تا برد 10 متر از این اتصال استفاده کنید.

برای راحت‌تر شدن کار با این محصول روی بدنه بادزها کنترلرهای لمسی قرار گرفته که امکان مدیریت ویژگی‌هایی مانند پخش موزیک بعدی، زیاد و کم کردن موزیک، پاسخ یا قطع تماس را در اختیارتان قرار می‌دهد. با دوبار زدن روی بخش بالایی ساقه ایرباد می‌توانید تماسی را پاسخ داده یا قطع کنید؛ همچنین در صورتی که نه قصد جواب دادن به تماس را دارید و نه می‌خواهید آن را رد کنید بالای بدنه بادز را 1.5 ثانیه نگهدارید تا هندزفری آزاد شود و بتوانید بدون قطع تماس از آن استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید به موزیک قبلی بروید کافی است 1.5 ثانیه قسمت بالایی ساقه سمت چپ را نگهدارید و در صورتی که می‌خواهید به موزیک بعدی بروید باید قسمت بالایی ساقه سمت راست را 1.5 ثانیه نگهدارید. با سه بار زدن روی بادز سمت چپی دستیار صوتی فعال می‌شود. در صورتی که گیمر هستید و می‌خواهید از این هندزفری برای بازی استفاده کنید کافی است با سه بار زدن روی بادز سمت راست قابلیت Low Latency را فعال کنید و کمترین میزان تاخیر در تصویر و صدا را تجربه کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب توجه درباره این محصول امکان مدیریت میزان صدای موزیک در حال پخش از روی ایرپاد است. برای زیاد کردن صدا هنگام پخش موزیک بالای بادز سمت راست را لمس کنید و برای کم کردن موزیک در حال پخش نیز بادز سمت چپ را لمس کنید. ناگفته نماند این قابلیت را باید از طریق برنامه اختصاصی QCY فعال کنید.

 

بررسی پرفروش ترین و قدیمی ترین هندزفری کیو سی وای: بررسی qcy t13

 

کیفیت صدا و تماس هندزفری qcy t13x

درایورهای استفاده شده در این هندزفری 7.3 میلی‌متری هستند و از اندازه‌ای معمولی برخوردارند. هنگام پخش موزیک صدای آن وضوح بالایی ندارد و انتظار کیفیت بیشتری از این محصول می‌رفت. بیس آن نیز معمولی است و در برخی موزیک‌ها مانع شنیدن درست صدای موزیک و خواننده می‌شود.

برای داشتن کیفیت مکالمه خوب این هندزفری مجهز به 4 میکروفون شده که قابلیت حذف صدای اطراف (ENC) را دارند. هنگام برقراری مکالمه صدای شما به خوبی به فرد پشت تلفن می‌رسد و بادزها نسبتا توانایی خوبی در حذف صدای محیط دارند؛ اما بر خلاف ادعای این برند که گفته بادزها می‌توانند صدای باد را حذف کنند این اتفاق نیفتاد و مخاطب به طور واضح صدای باد اطراف را می‌شنید و در برخی موقعیت‌ها این موضوع آزاردهنده است.

باتری و میزان نگهداری شارژ هندزفری بلوتوثی qcy t13x

باتری قرار گرفته در دل محصول 350 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و هر کدام از بادزها نیز باتری با ظرفیت 40 میلی‌آمپر ساعت دارند. همانطور که ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم می‌توانید این محصول را به راحتی از طریق کابل شارژر USB Type-C مجدد شارژ کنید. میزان نگهداری شارژ t13x در حالت مکالمه 4 ساعت و در حالت پخش موسیقی به 8 ساعت می‌رسد.

 

جدیدترین بررسی ها: بررسی هایلو x1 2023

 

سایر قابلیت‌های هندزفری t13x

کیو سی وای برای محصولاتش و کنترل بهتر امکانات آن‌ها برنامه اختصاصی طراحی کرده است. برنامه QCY را می‌توانید از طریق اپ استور و گوگل پلی دانلود و نصب کنید. با ورود به این برنامه و جفت سازی ایرپادها می‌توانید کنترلرهای روی ساقه‌ها را شخصی‌سازی کنید؛ همچنین می‌توانید به قابلیت پیدا کردن هدست از راه دور نیز دسترسی پیدا کنید. یکی از قابلیت‌های جالب توجهی که داخل برنامه وجود دارد حالت Sleep Mode است که با فعال کردن این ویژگی تمامی کنترلرها غیر فعال می‌شوند و هنگام خواب موزیک در حال پخش قطع نمی‌شود. از دیگر قابلیت‌هایی که با این برنامه می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید حالت بازی، آپدیت نرم افزاری، تغییر اسم دستگاه، برگرداندن به تنظیمات کارخانه، تنظیم صدای پخش اختصاصی و دیدن شارژ بادزها است.

 

بررسی هندزفری اپل: بررسی ایرپاد پرو ۲

 

آیا هندزفری بی‌سیم QCY T13x ارزش خرید دارد؟

نقد و بررسی کیو سی وای t13x این محصول را از نظر طراحی، کیفیت صدا، کیفیت مکالمه و باتری بررسی کردیم. در مجموع کیفیت این هندزفری معمولی است و خیلی از ویژگی‌ها فدای قیمت کم آن شده‌اند؛ اما همچنان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در این رنج قیمتی باشد. در صورتی که قصد خرید هندزفری بی‌سیم با قابلیت‌های متوسط و کیفیت مکالمه نسبتا خوب دارید می‌توانید اقدام به خرید t13x کنید.

 

بررسی جدیدترین هندزفری qcy را در تکنولایف بخوانید: بررسی هندزفری بلوتوثی qcy crossky gtr

 

سوالات متداول

کیفیت مکالمه هندزفری بی‌سیم  کیو سی وای t13x چطور است؟

کیفیت مکالمه را می‌توان یکی از نقاط قوت این محصول نام برد و به خوبی می‌توانید از این هندزفری بی‌سیم برای برقراری مکالمه استفاده کنید.

هندزفری بی سیم T13x ضد آب است؟

در نقد و بررسی ایرپاد t13x گفتیم که این محصول استاندارد IPX5 دارد و می‌تواند در برابر رطوبت جزئی مقاومت داشته باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
17 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

17 نظر

  1. ملیکا.

    سلام وقت بخیر
    چرا وقتی هندزفریو اپدیت کردم هرکدوم جدا ب بلوتوث وصل میشن؟
    حتی ۲تا اسم ازشون هست و همزمان کار نمیکنن باید یکیشونو قطع کنم تا اون یکی وصل بشه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ملیکا.

      سلام ریست کنید
  2. علی

    سلام
    ایرپاد qcy t13x زمانیکه بادزهارو تا 100 درصد شارژ کرد عملیات شارژدهی رو متوقف میکنه؟

  3. محمد حسین

    سلام خسته نباشید وقتی جدا جدا اریفون ها رو در میارم فقط به یکیش وصل میشه ولی موقع مکالمه گفتش کار می‌کنه ریست هم کردم ولی کار نمیکنه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد حسین

      سلام ریست کنید بعد همزمان از کیس خارج کنید بادزها رو
  4. مهدی

    سلام وقت بخیر
    هر کدام از هندزفری ها را میشه جداگانه روشن کرد یا حتما باید گذاشت داخل کیس؟
    یعنی اگر شارژ کیس تموم شده باشه شارژ هندزفری ها هم تموم میشه یا جدان؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام باتریشون جدا
  5. احمد

    سلام وقت بخیر
    جعبه هندزفری رو چن ساعت باید بزنیم شارژ تا فول بشه ؟؟؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به احمد

      سلام. برای این بادز یک ساعت و نیم باید شارژ کنید تا از ۰ به ۱۰۰ برسه
  6. رضا

    تا چه حد به اب مقاوم
    برای حمام مناسب مثلا؟

    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به رضا

      سلام وقت بخیر اصلا نمیتونید از این هندزفری در حمام استفاده کنید. هندزفری qcy t13x استاندارد ipx5 دارد که یعنی بادزها می‌توانند در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت جزئی مقاومت نسبی داشته باشند. داخل مقاله هم ذکر شده این موضوع
      1. حمیدرضا

        پاسخ به نیلوفر حجابی

        سلام من تی سیزده معمولی داشتم واسه مکالمه اصلا خوب نیست یه نفر دیگه هم داشت که اونم راضی نبود مخصوصا از بادز سمت چپ میخواستم ببینم این مشکل تو این محصول مرتفع شده عایا
        1. نیلوفر حجابی

          پاسخ به حمیدرضا

          سلام کیفیت صدا بهتر شده؛ اما باز هم صدای باد و صدای زیاد به مخاطب منتقل میشه
  7. امیرحسام

    سلام آیا برای گیم خوبه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیرحسام

      سلام وقت خوش به نسبت قیمت اره
  8. امین

    سلام خیلی خوبه میخواستم بخرم فقط چرا رنگ بفنشش نیست؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به امین

      سلام امین عزیز در حال حاضر رنگ مورد نظرتون توی سایت موجود نیست و تمام شده. بهتره گهگاه سایت رو چک کنید تا وقتی رنگ مورد نظرتون شارژ شد خریدتون رو انجام بدید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/qcy-t13x-review/
ads
ads