داغ ترین ها :

بررسی گوشی گلکسی A14 سامسونگ به همراه تست کیفیت دوربین

گوشی A14 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ در طول سال‌های اخیر به شمار می‌رود. محصولی که کیفیت ساخت بالایی دارد و از عملکرد خوبی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

گوشی A14

خرید گوشی A14

امتیاز

6.5
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت قابل قبول
  • صفحه نمایش بزرگ
  • برخورداری از حسگر تشخیص اثر انگشت
  • برخورداری از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا
  • عملکرد خوب دوربین در روز

نقاط ضعف

  • برای بازی کردن مناسب نیست
  • بدون شارژر راهی بازار شده
  • عملکرد دوربین در شب خوب نیست

با توجه به شرایط بازار، گوشی‌های ارزان قیمت بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند. درست است که گوشی‌های ارزان قیمت آن تجربه کاربری گوشی‌های میان‌رده و رده بالا را به همراه ندارند، اما به راحتی می‌توانند نیاز روزانه شما را پاسخ دهند. یکی از گوشی‌های ارزان قیمت جدیدی که راهی بازار شده گوشی A14 سامسونگ است. محصولی که در مقایسه با مدل‌های قبلی بهبود‌های زیادی پیدا کرده و یک سروگردن از دیگر گوشی‌های ارزان قیمت بازار بهتر به نظر می‌رسد. برای اینکه بتوانید با خیال راحت‌تری این گوشی ارزان قیمت سامسونگ را خریداری کنید، به بررسی این گوشی هوشمند پرداختیم. در بررسی a14  سعی می‌کنیم شما را به خوبی با ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند آشنا کنیم.

 

جدیدترین موبایل های برند سامسونگ را در فروشگاه تکنولایف ببنید: خرید موبایل سامسونگ

 

طراحی، گوشی ارزان قیمت با ظاهر گوشی‌های پرچم‌دار

در ابتدای بررسی a14 سامسونگ  می‌خواهیم شما را با ظاهر این محصول آشنا کنیم. اما بد نیست در ابتدا شما را با آیتم‌های داخل بسته بندی این محصول اشنا کنیم. گوشی A14 همانند دیگر گوشی‌‌های جدید سامسونگ جعبه‌ای جمع جور دارد. خبری از شارژر داخل این جعبه نیست و تنها یک کابل USB-C به USB-C داخل جعبه دیده می‌شود. تنها خوب گوشی، کابل و دفترچه‌ راهنما را مشاهده می‌کنید.

همان‌طور که گفتیم گوشی A14 ظاهری شبیه به گوشی های پرچم‌دار و میان‌رده جدید سامسونگ دارد. این موضوع باعث شده که اصلاحس نکنید که با یک گوشی معمولی سروکار دارید. سامسونگ واقعا سعی کرده این گوشی را به صورتی طراحی کند که بتواند نظر افرادی که نمی‌خواهند گوشی پرچم‌دار یا میان‌رده خریداری کنند را جلب کند. موضوعی که خیلی سریع نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند این است که گوشی A14 نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد. محصولی که صفحه نمایشی بسیار بزرگ دارد و حتی ضخامت بیشتری هم در مقایسه با سایر گوشی‌های موجود در بازار دارد. برای اینکه بهتر این موضوع را درک کنید باید گوییم که این گوشی در اندازه ۱۶۷٫۷ در ۷۸ در ۹٫۱ میلی‌متر ساخته و وزن آن ۲۰۲ گرم است. انتظار داشتیم که با گوشی سنگین‌تری سروکار داشته باشیم، اما اصلا این چنین نبود. گوشی شاید برای دست‌های کوچک کمی سخت باشد، اما در حال کلی خیلی خوب می‌توانید با گوشی کار کنید. صفحه نمایش بزرگی که دارد که محتوای زیادی را پیش روی شما قرار می‌هد. البته لبه‌های صفحه نمایش کمی تیز طراحی شده و اگر این لبه‌ها کمی گرد‌تر بودند قطعا حس خوش دستی بهتری به شما منتقل می‌شد.

عکس گوشی A14 سامسونگ

موضوع دیگری که در طراحی این گوشی هوشمند باید به آن اشاره کنیم این است که سعی شده گوشی کاملا مسطح ساخته شود. حتی دوربین‌های پشت این گوشی هم برآمدگی خاصی در پشت گوشی ایجاد نکرده‌اند. گوشی بدون اینکه لق بخورد روی هر سطحی قرار می‌گیرد.

اتفاق دیگری که در طراحی A14 سامسونگ رخ داده این است که این گوشی از فریم پلاستیکی استفاده می‌کند، اما کیفیت بالایی دارد و باعث شده گوشی دوام بالایی داشته باشد.

پشت گلکسی A14

پنل پشتی گوشی خیلی شبیه به گوشی‌های پرچم‌درا سامسونگ است و دوربین‌ها را به صورت دایره‌ای روی این گوشی مشاهده می‌کنید. البته که جنس قاب پشتی پلاستیکی است، اما پلاستیک با کیفیتی را مشاده می‌کنید که حس خوبی به شما منتقل می‌کند. البته قاب پلاستیکی اثر انگشت را به خودش جذب می‌کند.

روی لبه سمت چپ این گوشی هوشمند محل قرار گرفتن سیم‌کارت و کارت حافظه دیده می‌شود. روی لبه پایین گوشی هم جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، پورت USB-C، میکروفن و اسپیکر دیده می‌شود. روی لبه سمت راست هم دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور را مشاهده می‌کنید که با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب  شده است. روی لبه بالای گوشی هم دیگر میکروفن گوشی را مشاهده می‌کنید.

درگاه سیم کارت گوشی A14

در حالی که سعی کرده این گوشی صفحه نمایشی بزرگ داشته باشد، صفحه نمایش حاشیه‌های نسبتا زیادی دارد. در واقع حاشیه‌های صفحه نمایش از حاشیه‌های صفحه نمایش دیگر گوشی ها کمی بیشتر است. البته که گوشی همچنان فضای زیادی برای تماشای محتوا پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی که تنها یک ناچ قطره‌ای روی آن دیده می‌شود.

 

نقد و بررسی محبوب‌ترین و جدیدترین Poco:
بررسی پوکو x5 pro

 

صفحه نمایش؛ بزرگ و باکیفیت

در ادامه نقد و بررسی a14  می‌‌خواهیم به صفحه نمایش این گوشی اشاره کنیم. این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی LCD مجهز شده است. در حالی که دوست داشتیم صفحه نمایش AMOLED را روی این گوشی مشاهده کنیم، صفحه نمایش LCD این گوشی هوشمند عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد. با صفحه نمایشی سروکار دارید که وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل است و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

میزان روشنایی صفحه نمایش در حالت معمولی قابل قبول است و به راحتی می‌توانید محتوای مورد نظر خودتان را تماشا کنید. با این حال در محیط‌های خارج از خانه و محل کار و در زیر نور خورشید ممکن است کمی با چالش مواجه شوید. این صفحه نمایش می‌تواند 480 نیت روشنایی تولید کند که رکورد مناسبی به شمار می‌آید و می‌توانید در اکثر مواقع محتوای خودتان را با کیفیت مناسب مشاهده کنید.

صفحه نمایش گوشی A14 ویژگی‌های خیلی رده بالایی ندارد. به طور مثال از تنظیمات رنگی خاصی استفاده نمی‌کند و تنها می‌توانیم بگوییم که استاندارد رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. البته که دقت رنگی این صفحه نمایش خیلی دقیق نیست، اما برای یک گوشی ارزان قیمت مناسب خواهد بود.

 

باتری؛ مناسب برای استفاده‌های روزانه

در این قسمت از بررسی تخصصی a14 می‌خواهیم به عملکرد باتری این گوشی اشاره کنیم. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند به نیاز روزانه کاربران پاسخ دهد. حتی اگر استفاده شما از گوشی زیاد هم نباشد، می‌توانید بیش از یک روز از باتری استفاده کنید. عملکرد باتری این گوشی در تست‌هایی که انجام دادیم به عملکرد باتری A22 نزدیک است. باتری این گوشی تقریبا برای ۳۱ ساعت تماس تلفنی مناسب است و تا ۱۹ ساعت هم می‌توانید وب گردی کنید و حتی تا ۱۶ ساعت هم ویدیو تماشا کنید.

درگاه شارژ گوشی A14

همان طور که گفتیم این گوشی بدون شارژر راهی بازار شده، اما می‌توانید از شارژ ۲۵ وات سامسونگ روی این گوش استفاده کنید. این گوشی سرعت شارژ خیلی زیادی ندارد. در مدت زمان ۳۰ دقیقه می‌توانید ۳۰ درصد ظرفیت باتری آن را شارژ کنید. برای شارژ کامل باتری هم به چیزی نزدیک به ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

سرعت شارژ این گوشی هوشمند از گوشی‌هایی مانند A23 کمتر است و از گوشی A04s کمی بیشتر خواهد بود.

اسپیکر

بد نیست که در نقد بررسی گوشی a14 به بررسی اسپیکرهای این گوشی بپردازیم. این گوشی هوشمند تنها یک اسپیکر دارد که روی لبه پایینی قرار گرفته است. تنها اسپیکر این گوشی هوشمند حجم صدای خیلی بالایی تولید نمی‌کند، اما نسبت به عملکرد کلی گوشی می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند. در تست‌هایی که روی اسپیکر این گوشی هوشمند انجام دادیم متوجه شدیم که کیفیت صدای خوبی تولید می‌کند. شاید حجم صدای خیلی زیادی نداشته باشد و حتی صدای باس خاصی هم تولید نکند، اما صدای با جزییاتی را پخش می‌کند که شفاف است.

 

قاتل پرچمدار شیائومی زیر بررسی تخصصی تکنولایف:
بررسی گوشی شیائومی 12t pro

 

رابط کاربری دوست داشتنی سامسونگ

از دیگر بخش‌هایی که باید در بررسی گلکسی a14 باید به آن اشاره کنیم، رابط کاربری این گوشی است. این گوشی ارزان قیمت سامسونگ با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5 راهی بازار شده است. این رابط کاربری سامسونگ حداقل‌هایی که باید از جدیدترین رابط کاربری سامسونگ انتظار داشته باشید را پیش روی شما قرار می‌دهد. One UI Core برای گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ عرضه می‌شود که سخت افزار خیلی قدرتمندی ندارند. این رابط کاربری به صورتی طراحی شده که سرعت بالایی روی گوشی‌‌های ضعیف داشته باشد. البته که از نظر ظاهری تفاوتی میان این رابط کاربری با نسخه اصلی One UI 5 وجود ندارد.

about phone galaxy a14

از جمله تفاوت‌هایی که می‌توان میان One UI Core 5 و one UI 5 پیدا کرد، نبود برخی اپلیکیشن‌ها روی One UI Core 5 است. به طور مثال اپلیکیشن Samsung Pay یا Easy Mode یا BixBy، Secure Folder، Windows Link روی این گوشی دیده نمی‌شوند.

تجربه اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI Core 5 روی A14 اتفاق جالبی خواهد بود. از ویژگی‌های جذاب این رابط کاربری این است که با توجه به رنگ والپیپری که برای گوشی انتخاب کرده‌اید، رنگ منوها و آیکون‌ها هم  نزدیک به رنگ تصویر پس زمینه در می‌آیند.

یکی از قابلیت‌هایی که روی این گوشی دیده نمی‌شود ، صفحه نمایش همیشه روشن است. البته عملکرد درست صفحه نمایش همیشه روشن روی صفحه‌های نمایش AMOLED دیده می‌شود و به همین دلیل روی این گوشی این ویژگی را نمی‌بینیم. در این رابط کاربری تنظیمات متعددی را مشاهده می‌کنید. تنظیمات مخصوص صدا، صفحه نمایش، باتری و نمایش اعلان‌ها را مشاهده می‌کنید.

از ویژگی‌‌های امنیتی این گوشی هم نمی‌توانیم بگذریم. این گوشی از حسگر تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد که دقت و سرعت خوبی دارد. البته که امکان باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره را هم دارید. اما حسگر تشخیص اثر انگشت عملکرد بهتری دارد.

عملکرد سخت‌افزاری؛ قوی‌تر از گوشی‌‌های هم رده

موضوع دیگری که باید در samsung a14 بررسی به آن اشاره کنیم، عملکرد سخت افزار است. این گوشی به تراشه Helio G80 مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این پردازنده از ۲ هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز  تشکیل شده است. در کنار پردازنده، پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 را هم روی این تراشه مشاهده می‌کنیم.

تراشه قرار گرفته روی این گوشی هوشمند برای انجام فعالیت‌‌های روزانه مانند وب گردی، تماشای ویدیو و کار با اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و اپلیکیشن‌های روزمره مناسب خواهد بود. در استفاده ما از این گوشی با کندی سرعت خیلی محسوسی مواجه نشدیم. همه چیز تا اندازه خوبی سریع و روان اجرا می‌شود. البته که باز هم نباید انتظار سرعت یک گوشی رده بالا را این محصول داشته باشید.

با این حال برای اینکه بتوانیم بهتر به قدرت این گوشی اشاره کنیم، از بنچمارک‌های مختلف استفاده کردیم. در ادامه می‌توانید نتیجه بنچمارک‌های GeekBench، GFX Bench، 3D Mark و PC Mark را مشاهده کنید.

3D Mark
PC Mark 1385
GFX Bench Manhattan: 1,329 – T-Rex: 2,961.0
GeekBnech تک هسته: 1,590 چند هسته: 4,247

همان‌طور که از نتایج به دست آمده مشخص است، این گوشی برای فعالیت‌های سنگین مناسب نیست. در فعالیت‌های سنگین قطعا کم می‌آورد و با کندی مواجه می‌شوید. البته باز هم تصمیم گرفتیم که این گوشی را در بازی‌های مختلف تست کنیم.

تست گیمینگ روی گوشی A14 سامسونگ

برای تست گیمینگ A14 سامسونگ از بازی Call of Duty Mobile استفاده کردیم. از آنجایی که این بازی محبوبیت زیادی دارد، استاندارد خوبی برای اجرای روی گوشی‌های مختلف به حساب می‌آید. بازی Call of Duty mobile با کیفیت خیلی بالایی روی این گوشی اجرا نمی‌شود. تنظیمات گرافیکی بازی روی Low قرار دارد و با این حال باز هم مشاهده می‌کنیم بازی در برخی صحنه‌ها دچار افت فریم می‌شود. البته که گوشی در زمان اجرای بازی‌ها گرم می‌شود. گرمایی که از یک گوشی رده پایین انتظار می‌رفت.

درست است که این گوشی هوشمند برای اجرای بازی‌ها گزینه مناسبی نیست، اما می‌توانید بازی‌های سبک را به خوبی روی این گوشی اجرا کنید.

دوربین

در ادامه بررسی a14 به دوربین‌های این گوشی اشاره می‌کنیم. این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده و در کنار آن دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند از حسگر JN1 که اندازه‌های هر پیکسل ان به 0.64µm می‌رسد. این دوربین با استفاده از تکنولوژی بینینگ ۴ به ۱ عکس‌هایی با کیفیت ۱۲٫۵ مگاپیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.  در کنار دوربین اصلی دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عکاسی پرتره هم قرار گرفته است.  دوربین سلفی این گوشی هوشمند از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از فوکوس ثابت هم بهره می‌برد.

رابط کاربری دوربین A14 تفاوت زیادی با دیگر گوشی‌های سامسونگ ندارد. به راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف دوربین دسترسی داشته باشید. اتفاق جالب اینجاست که دوربین این گوشی به حالت عکاسی پرو هم پشتیبانی می‌کند. در حالت پرو می‌توانید میزان ISO و وایت بالانس و اکسپوژر را هم تغییر دهید.

عکاسی با گلکسی a14

عکاسی در روز با دوربین اصلی

با توجه به این موضوع که با یک گوشی ارزان قیمت سرو کار داریم، دوربین اصلی A14 در روز می‌تواند عکس‌های نسبتا خوبی برای شما ثبت کند. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی جزییات خوبی ثبت می‌کند و تا جایی که شده سعی می‌کند عکس‌هایی ثبت کند که نویز نداشته باشند. عکس‌های دوربین اصلی از دامنه داینامیکی مناسبی بهره می‌برند و کنتراست خوبی هم دارند.  البته رنگ عکس‌ها می‌توانست قوی‌تر باشد، اما در حالت کلی قابل قبول است.

عکاسی با دوربین اولتراواید

دوربین اولتراواید این گوشی هم می‌تواند در روز عکس‌های جذابی برای شما ثبت کند. البته که دوربین اولتراواید عکس‌هایی ثبت می‌کند که رنگ آن‌ها در مقایسه با دوربین اصلی قوی نیستند و البته جزییات کمتری هم دارند. با این حال این گوشی هوشمند به راحتی می‌تواند عکس‌های اولتراوایدی در اختیار شما قرار دهد که نویز کمی دارند و از شفافیت مناسبی برخوردارند.

عکاسی در شب با دوربین اصلی

عکاسی در شب با گوشی A14 خیلی رضایت بخش نیست. عکس‌هایی که این گوشی در شب ثبت می‌کند با نویز همراه است و جزییات خیلی زیادی ندارند. رنگ عکس‌ها در شب هم خراب می‌شود و اصلا رنگ‌های دقیقی را مشاهده نخواهید کرد.

 

قوی‌ترین باتری را کدام گوشی ها دارند؟
بهترین گوشی از نظر باتری

 

عکاسی با دوربین ماکرو

دوربین ماکرو این گوشی که حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد عملکرد متوسطی از خودش ارائه می‌کند. البته که این دوربین از آنجایی که کیفیت بالایی ندارد، عکس‌های خیلی با جزییات هم ثبت نمی‌کند. عکس‌های کیفیت متوسطی دارند که برای یک گوشی ارزان قیمت مناسب خواهد بود.

عکاسی با دوربین پرتره

با این گوشی می‌توانید عکس‌های پرتره مناسبی برای خودتان ثبت کنید. سوژه اصلی به خوبی در عکس‌های پرتره شناسایی می‌شود و محیط پس زمینه به صورت قابل قبولی تار می‌شود. عکس‌ها هم رنگ مناسبی دارند و طبیعی به نظر می‌رسند.

عکاسی با دوربین سلفی

دوربین سلفی گلکسی A14 هم عملکرد مناسبی از خود ارائه می‌کند. عکس‌های سلفی نویز کمی دارند و جزییات مناسبی ثبت می‌کنند. نتیجه‌ عکس‌‌های دوربین سلفی هم قبال قبول خواهد بود.

فیلم‌برداری با گوشی A14

با این گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌توانید ویدیوهای Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه ثبت کنید. ویدیوهایی که همانند عکاسی با دوربین اصلی کیفیت مناسبی دارند. فیلم‌ها رنگ‌های مناسبی دارند و از داینامیک رنج قابل قبولی بهره می‌برند. البته لرزشگیر دوربین عملکرد خیلی خوبی ندارد و ویدیوها با لرزش همراه خواهند بود.

 

بررسی یک گوشی میانرده زیبا که شیفته آن خواهید شد:
بررسی شیائومی 13 لایت

 

آیا A14 ارزش خرید دارد؟

گوشی A14 از جمله گوشی‌های ارزان قیمتی است که ارزش خرید مناسبی دارد. این گوشی از سخت افزار مناسبی بهره می‌برد که باعث شده از خیلی گوشی‌های رده پایین بازار عملکرد بهتری داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی هم نظر شما را به خودش جلب می‌کند. صفحه نمایشی بزرگ را روی این گوشی مشاهده می‌کنید که برای تماشای ویدیو و محتوای تصویری و وب گردی مناسب خواهد بود. همچنین باید بگوییم که این صفحه نمایش بزرگ باعث شده که کار کردن با اپلیکیشن‌های مختلف هم راحت‌تر باشد. از نظر سخت افزاری باید بگوییم که این گوشی برای برای فعالیت‌های روزانه مناسب خواهد بود، اما برای بازی کردن توان لازم را ندارد. دوربین‌های این گوشی هم در روز عملکرد بهتری دارند و دشب عکس‌های خوبی ثبت نمی‌کنند. با این حال این گوشی ارزان قیمت فراتر از انتظار‌ها ظاهر شده و واقعا محصولی ارزشمند به شمار می‌رود. درخواست های خود را برای بررسی گوشی در زیر همین پست کامنت کنید؛ تکنولایف همراه شما خواهد بود.

سوالات متداول

آیا گوشی A14 سامسونگ برای بازی کردن مناسب است؟ این گوشی می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت پایین اجرا کند. اما در کل گوشی هوشمندی نیست که برای بازی کردن مناسب باشد.

کیفیت دوربین A14 سامسونگ چطور است؟ کیفیت دوربین این گوشی برای عکاسی در روز مناسب است، اما برای عکاسی در شب مناسب نیست.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
25 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

35 نظر

  1. امیررضا

    میشه به من جواب بدین a14شما هم مشکل تاچ داره

  2. پریسا مهربان

    من a14 سه ماه خریدن همه چیز خوبه . فقط دوربین کیفیت بدی داره وقتی یکم زوم میکنم به شدت تار میشه گوشی قبلیم نوت ۴ قلم دار بود . کیفیت دوربین عکاسی و زومش بهتر از a14 هست . و اینکه صدا و تصویر هماهنگ و هم‌زمان نیست مثل وقتی که تو شارژ میزنم اول تصویر و صدا . لطفا راهنمایی کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پریسا مهربان

      سلام خب نوت ۴ پرچمدار بوده زمانی و A14 اقتصادی هست
  3. Ali

    از گوشی واقعا راضی بودم

    1. نازنین

      پاسخ به Ali

      من فقط برای پیام و عکس از گوشی استفاده میکنم به نظرتون برای من این گوشی مناسبه؟هیچ وقت رو گوشی بازی و اینا نصب نکردم برای همین گوشی هایی که تا الان داشتم هنگی نمیشده یا این که خراب بشه
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به نازنین

        سلام بله گوشی خوبیه دقیقا چقدر بودجه دارید؟ ردمی نوت 12 فورجی هم میتونه گزینه خیلی خوبی براتون باشه
        1. سامان

          پاسخ به احسان نیک پی

          سلام اولین رکبی که خوردیم نداشتن گزینه اسمارت ویو بود ... دومین رکب کیفیت فوق العاده پایین دوربین هنگام فیلمبرداری یه کم که زوم کنید تصویر برفکی و داغون میسه تو عکس هم مشکل داره ... این گوشی رو حضوری از تکنولایف بازار موبایل جمهوری خریدم اونموقع A15داخل ویترین با جعبه بود و از سر بی حوصلگی روی میز نمایش مشتری نیمده بود و ما گول خورده و A14 را خریدیم ...خیلی بی انصافن
          1. احسان نیک پی

            پاسخ به سامان

            سلام دوست خوبم A14 گوشی اقتصادیه و باید در حد قیمتش انتظار داشته باشید از طرفی دوربین A15 خیلی بهتر A14 نیست برتری A15 به صفحه نمایش و سخت افزار برمی‌گرده
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/samsung-a14/
ads
ads