داغ ترین ها :
بررسی ساعت میبرو C2

بررسی ساعت میبرو C2

اگر قصد انتخاب یک ساعت هوشمند ارزان‌قیمت و در عین حال بسیار با کیفیت را دارید، ساعت میبرو C2 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. ما در مطلب نقد و بررسی ساعت هوشمند mibro c2 شما را با مشخصات این ساعت آشنا می‌کنیم.

میبرو C2

خرید میبرو C2

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طراحی جذاب
  • وزن سبک
  • ضد آب بودن
  • پشتیبانی از زبان فارسی

نقاط ضعف

  • باتری ضعیف
  • لمس نسبتا کند

برند میبرو ساعت‌های هوشمند با قیمت مناسب و امکانات خوب متنوعی تولید کرده و ساعت mibro c2 نیز یکی از این ساعت‌هاست. این ساعت هوشمند مشخصات جذابی دارد که می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. نمایشگر با کیفیت، سنسورهایی که عملکرد خوبی دارند، پشتیبانی از زبان فارسی و همینطور ضدآب بودن، تعدادی از مشخصات خوب این ساعت به شمار می‌روند. در صورتی که به فکر خرید یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب افتاده‌اید و می‌خواهید عملکرد خوبی هم داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که در بررسی ساعت هوشمند میبرو c2 همراه ما باشید.

جعبه گشایی ساعت Mibro C2

در جعبه‌ی ساعت میبرو سی ۲ ساعت و کابل شارژ مگنتی قرار گرفته است. همچنین دفترچه راهنمایی که در آن اطلاعات به زبان انگلیسی نوشته شده و یک برگه راهنمای دیگر که میبرو برای آموزش سریع نحوه دانلود برنامه Mibro Fit و نحوه اتصال ان در داخل جعبه قرار داده است.

طراحی بدنه و مشخصات نمایشگر

اولین بخشی که در بررسی ساعت میبرو c2 به آن می‌پردازیم، بررسی ظاهری ساعت و همینطور کیفیت نمایشگری است که میبرو برای این ساعت در نظر گرفته است. این ساعت میبرو در دو رنگ‌بندی طوسی و کرم تولید و عرضه شده است. وزن آن با در نظر گرفتن بند تنها ۳۴ گرم است و ابعاد ساعت برابر است با ۴۳.۲ در ۳۶.۲ در ۹.۶ میلی متر. جنس بدنه‌ی ساعت میبرو c2 از پلاستیک است و بند آن سیلیکونی با عرض ۲۰ میلی متری بوده که با قفل سگکی بسته می‌شود. این بند قابل تعویض بوده و می‌توانید آن را با بند دیگری که پهنای ۲۰ میلی متری داشته باشد عوض کنید. ابعاد ساعت به گونه‌ای است که هم روی دست خانم‌ها و هم روی دست آقایان دارای اندازه‌ای مناسب باشد و وزن کم آن باعث می‌شود که اصلا اذیت نشوید و به‌راحتی بتوانید مدت‌ طولانی آن را روی دست خود داشته باشید.

ساعت دارای نمایشگر TFT بوده که معمولا برای ساعت‌هایی در این بازه قیمتی استفاده می‌شود و کیفیت مناسبی دارند. رزولوشن ساعت نیز ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل است و ابعاد نمایشگر آن برابر است با ۱.۶۹ اینچ. این اندازه نمایشگر باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید نمایشگر را لمس کنید و راحت روی آیکون‌ها ضربه بزنید. البته لازم به ذکر است که لمس ساعت کمی کند است و این شاید یکی از نقاط ضعف این اسمارت واچ باشد. به‌ غیر از آن بزرگی نمایشگر می‌تواند رضایت افرادی که از نمایشگر‌های بزرگ خوششان می‌آید را جلب می‌کند. میزان روشنایی ساعت نیز راضی‌کننده است و در محیط پرنور هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

ساعت همچنین دارای واچ فیس‌های متعددی است که از پیش روی ساعت نصب هستند و می‌توانید هر کدام که باب سلیقه‌تان است را روی ساعت استفاده کنید. اگر هم بخواهید واچ فیس دیگری انتخاب کنید، بیش از ۵۰ مدل واچ فیس به طور آنلاین برای این ساعت تعبیه شده که می‌توانید انتخاب کرده و با توجه به تمایل خود آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. حتی می‌توانید عکسی از گالری خود بردارید و به عنوان پس زمینه ساعت استفاده کنید.

در سمت راست بدنه ساعت یک دکمه دیده می‌شود که کار روشن و خاموش کردن ساعت و همینطور برگرداندن صفحه را عهده‌دار است. در پشت بدنه‌ی این ساعت هوشمند میبرو نیز سنسور مربوط به سلامت و برنامه‌های ورزشی قرار گرفته و می‌توانید دو پین مگنتی که محل اتصال شارژر است را مشاهده کنید. به‌طور کلی می‌توانیم بگوییم که این ساعت روی دست بسیار راحت است و ظاهر شیک و مینیمالی دارد. ابعاد ساعت نیز برای مچ‌های زنانه و مردانه بسیار مناسب است.

 

 

سنسورهای سلامت، نرم افزارها و برنامه‌ های ساعت میبرو C2

خیلی از برنامه‌هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید، در ساعت هوشمند میبرو c2 موجود هستند. این ساعت دارای ۲۰ حالت ورزشی است که نیاز ورزشکاران را برطرف می‌کند. برنامه‌های ورزشی ساعت c2 شامل دو در فضای آزاد، دو روی تردمیل، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، تنیس، یوگا، والیبال، اسکیت، دراز نشست، شنا، بدمینتون و طناب بازی است. حین انجام ورزش‌ها، ضربان قلب شما و وضعیت کلی فیزیکی نیز سنجیده می‌شود و می‌توانید رکورد آن‌ها را در برنامه Mibro Fit ذخیره کنید تا در درازمدت وضعیت فیزیکی خود را اندازه‌گیری کنید. برنامه میبروفیت، با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است و می‌توانید با اسکن بارکد روی ساعت آن را نصب کنید.

سنسورهای متعددی چون سنجش ضربان قلب، فشار خون، سنجش کیفیت خواب، تمرین تنفس، و اکسیژن خون در این ساعت موجود است و استفاده از آن‌ها اصلا سخت نیست. فقط کافی است ساعت را روی دست ببندید و چند لحظه بی‌حرکت بمانید تا سنسور کار خود را انجام داده و وضعیت شما را بسنجد. در این ساعت شما می‌توانید برنامه‌های دیگری نظیر آب و هوا، آلارم، و کنترل کننده موزیک را پیدا کنید. با برنامه کنترل موزیک قادر خواهید بود که موسیقی‌ای که از گوشی‌تان پخش می‌شود را کنترل کنید و به موزیک بعد یا قبلی بروید. همچنین می‌توانید موقع عکاسی با گوشی خود، از ساعت به عنوان شاتر استفاده کرده و عکس خود را ثبت کنید.

این ساعت همچنین نسبت به آب مقاومت دارد و از گواهی مقاومت 2AtM بهره می‌برد. بدین ترتیب می‌توانید موقع دوش گرفتن، شستشوی دستها یا شنا آن را بر دست داشته باشید. طبق این درجه مقاومت، ساعت هوشمند mibro c2 تا عمق ۲۰ متری آب مقاومت دارد. البته توصیه ما و همینطور میبرو این است که ساعت را در معرض آب شور یا آب داغ قرار ندهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
مقایسه ساعت Mibro C2 با TCH Z10

 

عملکرد باتری ساعت میبرو c2

باتری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که موقع انتخاب ساعت هوشمند به آن توجه می‌شود؛ به خصوص اگر از شارژ کردن مداوم آن فراری باشید. ما هم در بررسی ساعت mibro c2 توجه به این بخش را فراموش نکردیم. به ادعای میبرو، باتری این ساعت به‌گونه‌ای بوده که در صورت استفاده‌ی عادی، یک هفته برای شما شارژدهی داشته باشد. بنابراین اگر آن را کامل شارژ کنید می‌توانید به مدت یک هفته ساعت می‌تواند دائما ضربان قلب شما را چک کند و حدود ۶۰ دقیقه فعالیت های ورزشی را ثبت کند.

طبعا اگر کمی بیشتر از قابلیت‌های آن استفاده کنید و سنسورها را به طور روزانه به کار بگیرید، باتری آن مدت کمتری دوام خواهد داشت. اگر ساعت را در حالت Basic Mode یا استندبای بگذارید، حدود ۳۰ روز برای شما دوام خواهد داشت. با این حال، طبق نقد و بررسی ساعت هوشمند میبرو c2 که توسط ما صورت گرفت، باتری ساعت خیلی زود تمام می‌شود و احتمالا هر دو روز یکبار نیاز به شارژ مجدد آن داشته باشید. اما شارژ ساعت سرعت خوبی دارد و از ۰ تا ۶۰ درصد آن حدودا نیم ساعت طول کشید.

فونت فارسی و نمایش اعلان‌ها

خوشبختانه، این ساعت از فونت فارسی کاملا پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما همان ابتدا که ساعت را روشن می‌کنید، می‌توانید زبان آن را روی فارسی، انگلیسی و یا یکی از ۱۵ زبان دیگر تنظیم کنید.

نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها همگی روی ساعت به نمایش درمی‌آیند و اگر در شبکه‌های اجتماعی شما پیامی برایتان بیاید، می‌توانید روی ساعت خود مشاهده کنید. این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه ندارد؛ اما به شما نشان می‌دهد که موبایلتان دارد زنگ می‌خورد. این مشخصه برای وقت‌هایی که صدای گوشی را نمی‌شنوید به کار می‌آید و می‌توانید تماس خود را پاسخ دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت میبرو لایت

 

آیا ساعت میبرو c2 ارزش خرید دارد؟

اگر ساعت هوشمندی می‌خواهید که قیمت مناسبی داشته باشد و از نظر ظاهری و ساختاری عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد، Mibro watch C2 گزینه مناسبی است. این ساعت با توجه به قیمت مناسب خود طراحی‌ای مشابه به خیلی از ساعت‌های گران‌قیمت را دارد. سنسورهای ساعت نیز عملکرد خوبی دارند. همچنین، این ساعت ضدآب نیز هست که یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. بنابراین می‌توانیم بگوییم که این اسمارت واچ نمره قابل قبولی را می‌گیرد و در مقابل خیلی از همرده‌های خود، ساعت مناسبی قلمداد می‌شود.

 

قیمت ساعت میبرو c2

 

سوالات متداول

آیا ساعت میبرو C2 ضدآب است؟

بله این ساعت تا عمق ۲۰ متر نسبت به آب ضدآب است اما بهتر است با آب داغ یا شور در تماس نباشد.

ساعت Mibro C2 قابلیت مکالمه دارد؟

خیر این ساعت فاقد قابلیت مکالمه است اما موقعی که موبایل شما زنگ بخورد نوتیفیکشن به شما نشان خواهد داد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
3 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/mibro-c2/
ads
ads