داغ ترین ها :
نقد و بررسی ساعت هاینو تکو مدل t93 ultra max طرح اپل واچ

نقد و بررسی ساعت هاینو تکو مدل t93 ultra max طرح اپل واچ

ساعت‌های طرح اپل واچ امروزه با استقبال زیادی از خریداران رو به رو شده‌اند. این ساعت‌ها قابلیت‌های متعدد زیادی همراه با قیمتی ارزان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. T93 Ultra Max یکی از ساعت‌های طرح اپل واچ اولترا است که در این مقاله قصد بررسی دقیق آن را داریم.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T93 Ultra Max

خرید ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T93 Ultra Max

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
کیفیت مکالمه :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • نمایش اعلان‌های فارسی
  • امکان برقراری تماس و مکالمه
  • ّداشتن استاندارد IP67

نقاط ضعف

  • عملکرد ضعیف اسپیکر
  • نداشتن فناوری GPS

ساعت‌های هوشمند عضو جدا نشدنی استایل برخی افراد شده‌اند. یکی از برندهایی که در این زمینه فعالیت می‌کند و محبوبیت زیادی نیز بین کاربران دارد کمپانی اپل است. محصولات این برند به دلیل قیمت بالایی که دارند ممکن است برای برخی افراد قابل دسترس نباشند. برای حل این مشکل برخی از کمپانی‌ها دست به تولید محصولاتی مشابه با ساعت‌های اپل واچ زده‌اند. یکی از ساعت‌های طرح اپل واچ اولترا که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم ساعت هاینو تکو مدل T93 Ultra Max است. در نقد و بررسی ساعت هوشمند T93 Ultra Max این محصول را از نظر کیفیت سنسورها، دریافت اعلان، باتری و سایر ویژگی‌ها تست کردیم. در ادامه در این بخش از بررسی ساعت هوشمند با ما همراه باشید تا در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید درباره آن اطلاعات کافی بدست آورید.

طراحی و صفحه نمایش

ساعت هوشمند T93 Ultra Max صفحه نمایشی مستطیلی با ابعاد 2.0 اینچی دارد و نوع صفحه نمایش این ساعت IPS LCD است. با اولین نگاه به ساعت متوجه شباهت زیاد آن با اپل واچ اولترا می‌شویم. این ساعت مانند نمونه اصلی تنها در سایز 49 میلی‌متری تولید شده و برای مچ‌های ظریف ممکن است بزرگ باشد؛ اما این موضوع کاملا سلیقه‌ای محسوب است؛ همچنین وزن مناسب آن باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت اذیت نشوید. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای صفحه آن از میزان خوبی برخوردار است و هنگام استفاده زیر نور آفتاب نیز کمک می‌کند تا محتوای صفحه به خوبی نمایش داده شود. روی لبه سمت راست ساعت دکمه Digital Crown، ساید باتن و میکروفون قرار دارد.

در سمت چپ همانند اپل واچ اولترا دکمه اکشن باتن، اسپیکر و میکروفون دیگر قرار گرفته است. پشت ساعت نیز میزبان سنسورهای آن شده است و دو دکمه در قسمت بالایی و پایینی آن برای سهولت تعویض بند قرار دارد. همراه این محصول سه بند مختلف همانند مدل اصلی (mountain, sea, sport) را نیز دریافت می‌کنید. کیفیت بندهای آن معمولی است با بندهای اپل واچ اولترا قابل مقایسه نیست؛ اما برای محصولی با این سطح قیمتی قابل قبول محسوب می‌شود. ساعت T93 اولترا مکس موفق به دریافت گواهی IP67 شده که آن را در برابر نفوذ آب تا 1 متر برای 30 دقیقه ایمن می‌کند. در کل این ساعت شباهت بسیار زیادی به اپل واچ اولترا دارد؛ اما از نظر کیفیت ساخت نمی‌توان این دو محصول را باهم مقایسه کرد.

 

قیمت ساعت طرح اپل واچ در تکنولایف: خرید ساعت طرح اپل واچ

نرم افزار، رابط کاربری و عملکرد

در این بخش از بررسی ساعت هوشمند T93 Ultra Max طرح اپل واچ اولترا قصد داریم درباره عملکرد و قابلیت‌های آن توضیح بیشتری دهیم. مهمترین سنسورهایی را که هر ساعت هوشمندی دارد این ساعت درون خود جای داده است. از سنسورهای ساعت هاینو تکنو می‌توان حسگرهای سنجش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، سنجش میزان فشار خون، ردیابی کیفیت خواب، تشخیص سلامت زنان را نام برد؛ همچنین این محصول از فعالیت‌های ورزشی متنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. برنامه‌های ماشین حساب، ساعت هشدار، دستیار صوتی، موزیک پلیر، کنترل دوربین و نمایش، چراغ قوه، ردیابی گوشی (Find Phone) و کنترل وضعیت آب و هوا به صورت پیش فرض روی این ساعت قرار گرفته است.

با فشار دادن دکمه Digital Crown وارد منوی برنامه‌های این ساعت می‌شوید؛ همچنین این دکمه کاربردهای دیگری نیز دارد در صورتی که دکمه دیجیتالی را بچرخانید تم‌های ساعت عوض می‌شود. با کشیدن دستتان از چپ به راست منوی دسترسی سریع ساعت باز می‌شود که می‌توانید به برنامه‌های دستیار صوتی، کنترل دوربین، پیام‌ها، فعالیت‌ها و کنترل تنفس دسترسی پیدا کنید. با کشیدن انگشتتان از راست به چپ می‌توانید به کنترل کیفیت خواب، سنجش ضربان قلب و فعالیت‌های روزانه دسترسی داشته باشید؛ همچنین در آخر می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را نیز به این بخش اضافه کنید.  هنگامی که دستتان را از پایین به بالا می‌کشید اعلان‌ها نمایش داده می‌شوند و با کشیدن دست از بالای صفحه به پایین نیز دسترسی سریع به بلوتوث، صفحه تماس، تماس اضطراری SOS، تم‌ها و منوی برنامه‌ها پیدا می‌کنید.

ساعت هوشمند T93 Ultra Max با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. داخل دفترچه راهنمای ساعت هوشمند QR کدی قرار گرفته که با اسکن کردن آن می‌توانید برنامه مخصوص به ساعت را روی گوشی نصب کنید. با استفاده از این برنامه امکان مدیریت فعالیت‌های ورزشی، آپدیت ساعت، اعلان‌ها، Find watch، گرفتن عکس با ساعت و واچ فیس‌های آن برایتان فراهم شده است. دکمه اکشن باتن آن نیز به شما اجازه دسترسی سریع به فعالیت‌های ورزشی می‌دهد. به این نکته توجه داشته باشید که بدون داشتن برنامه مخصوص ساعت امکان استفاده از فعالیت‌های ورزشی وجود نخواهد داشت و باید ابتدا از طریق برنامه اتصال بین گوشی و ساعت را برقرار کنید.

از ویژگی‌های جذاب دیگری که با استفاده از برنامه به آن دسترسی پیدا خواهید کرد امکان دانلود و دریافت واچ فیس‌های متنوع و نصب بازی روی این محصول است. یکی از قابلیت‌های مشابه اپل واچ اولترا این ساعت ویژگی خروج آب و مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب است. طبق ادعای این برند با استفاده از گزینه‌ای که آیکونی شبیه به قطره آب دارد، هنگامی که ساعت در آب فرو رفت یا خیس شد می‌توانید با زدن روی آیکون قطرهای آب را خارج کرده و از آسیب احتمالی وارده به ساعت جلوگیری کنید. ما در تکنولایف این ویژگی را تست نکردیم و صرفا در این موضوع ادعای کمپانی را مطرح کرده‌ایم.

یکی دیگر از موضوعات قابل توجه در بررسی ساعت T93 Ultra Max پشتیبانی آن از اعلان‌های فارسی است. برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا به طور کلی زبان ساعت را به فارسی تغییر دهید سپس گجت پوشیدنی طرح اپل واچ اولترا تمامی اعلان‌های فارسی گوشی را نمایش می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را دریافت و مشاهده کنید.

این برند تمام تلاشش را از بابت طراحی و شباهت ظاهری انجام داده تا بتواند ساعتی شبیه به اپل واچ اولترا با قیمتی ارزان تولید کند؛ اما باید توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند هاینو تکو است و بسیاری از ویژگی‌های اولترا و کیفیت آن را نخواهد داشت.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی اپل واچ اولترا

 

برنامه‌های ردیابی سلامت

سنسورهای سنجش اکسیژن خون، کنترل ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون این محصول کیفیت نسبتا خوبی دارند؛ اما به دقت و خوبی اپل واچ اولترا نیستند و درصد خطای کمی نیز دارند. برای این محصول از فناوری GPS صرف نظر شده است و در صورت استفاده از فعالیت‌های ورزشی که نیاز به GPS دارند باید از گوشی هوشمند کمک بگیرید.

کارکرد باتری و بلوتوث

آخرین مبحثی که به آن در ادامه مقاله بررسی ساعت هوشمند T93 Ultra Max طرح اپل واچ اولترا به آن پرداخته‌ایم باتری و بلوتوث است. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم ساعت T93 Ultra Max می‌تواند از طریق بلوتوث با گوشی‌های مبتنی بر iOS 10 به بالا و گوشی‌های مبتنی بر اندروید 4.4 به بالا وصل شود. با توجه به میکروفون و اسپیکر قرار گرفته روی بدنه امکان مکالمه و دریافت تماس برای آن فراهم شده است. این ویژگی را تست کردیم و کیفیت آن معمولی است و نباید انتظار کیفیت مکالمه مشابه اپل واچ اولترا یا گوشی هوشمند را داشته باشید.

باتری قرار گرفته در دل این ساعت هوشمند 380 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که در حالت استندبای می‌تواند تا 7 روز شارژدهی داشته باشد. برای شارژ کردن مجدد آن نیز درون جعبه شارژر مغناطیسی قرار دارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت طرح اپل

 

سایر قابلیت‌های ساعت هوشمند T93 Ultra Max

ساعت هوشمند T93 Ultra Max ویژگی‌های مختلفی را درون خود جای داده است. این ساعت از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از آن‌ها کافی است ساعت را به گوشی وصل کنید. قابلیت Find phone و Find watch نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه برای ساعت طرح اپل واچ محسوب می‌شود.

آیا ساعت هوشمند هاینو تکو T93 Ultra max ارزش خرید دارد؟

ساعت هاینو تکو مدل T93 ultra max ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از اعلا‌ن‌های فارسی، اتصال به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS، برقراری تماس بلوتوثی را ارائه می‌دهد؛ همچنین این محصول از سنسورهای ردیابی اکسیژن خون، فشار خون، سلامت بانوان و ردیابی خواب برخوردار شده است. در صورتی که نیاز به ساعتی با ویژگی‌های یک ساعت هوشمند معمولی با طرح اپل واچ اولترا دارید ساعت T93 Ultra Max می‌تواند گزینه مناسبی برایتان محسوب شود.

 

قیمت ساعت T93 Ultra Max هاینو تکو

 

سوالات متداول

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T93 Ultra Max از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند؟

بله این ساعت از اعلان‌های فارسی نیز کامل پشتیبانی می‌کند.

امکان مکالمه و تماس از طریق ساعت T93 ultra وجود دارد؟

بله با استفاده از این ساعت می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید؛ همچنین امکان ذخیره 100 مخاطب نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
5 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/t93-ultra-max/
ads
ads