داغ ترین ها :
معرفی بهترین ساعت های طرح اپل واچ

معرفی بهترین ساعت های طرح اپل واچ

ساعت‌های اپل واچ کیفیت و ویژگی‌های کاربردی خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما در کنار کیفیت از  قیمت بالایی برخوردار شده‌اند. اپل واچ طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد که ممکن است بخاطر قیمت بالای آن امکان خرید این محصول را نداشته باشند. برخی برندهای متفرقه اقدام به تولید و عرضه محصولاتی کردند که شباهت بسیار زیادی به محصولات این برند دارند و برخی ویژگی‌ها و سنسورهای آن را درون خود جای داده‌اند؛ البته این نکته قابل توجه است که صرفا این محصولات شباهت ظاهری با محصولات اپل دارند و نباید کیفیت بالا و ویژگی‌های پیشرفته آن‌ها را از محصولات طرح اپل واچ انتظار داشت. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل ساعت طرح اپل واچ را معرفی و درباره ویژگی‌های آن توضیح مختصری بدهیم تا درصورتی که نیاز به بهترین اپل واچ فیک داشتید بتوانید به راحتی انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

خرید ساعت هوشمند طرح اپل در تکنولایف: خرید ساعت طرح اپل واچ

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ

در ادامه برخی از بهترین مدل‌های ساعت طرح اپل واچ و اپل واچ اولترا را معرفی و درباره اطلاعات و ویژگی‌های آن صحبت خواهیم کرد.

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Ultra 49mm New Update 2023

ساعت هوشمند گرین بهترین ساعت طرح اپل واچ اولترا محسوب می‌شود. این ساعت صفحه‌نمایش 2.1 اینچی از نوع IPS LCD دارد که رزولوشن 320 در 384 پیکسل را ارائه می‌دهد؛ همچنین همانند اپل واچ اولترا فرم صفحه‌نمایش آن مستطیلی است. با استفاده از فناوری بلوتوث به کار برده شده در این محصول می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل شوید. با توجه به سنسورهای در نظر گرفته شده برای این ساعت می‌توانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کنند. روی بدنه ساعت میکروفون و اسپیکر قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به برقراری مکالمه کنید؛ همچنین این ساعت از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت حافظه داخلی 128 مگابایتی و باتری 390 میلی‌آمپر ساعتی را می‌توان نام برد. این محصول بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا محسوب می‌شود.

 

قیمت ساعت هوشمند گرین لاین مدل ultra 49 mm

 

 

خرید انواع بند اپل واچ در تکنولایف: قیمت بند اپل واچ

ساعت هوشمند هیوامی مدل Cube 760 Pro 45mm

بهترین ساعت طرح اپل را می‌توان ساعت هوشمند هیوامی مدل Cube 760 Pro نام برد. این ساعت هوشمند مستطیل سنسورهایی برای سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب، سنجش فشار خون و گام شمار دارد. با داشتن بلوتوث نسخه 5.0 به راحتی می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 5 به بالا و iOS 9 به بالا وصل شوید. با استاندارد IP68 می‌توانید مطمئن شوید که این ساعت مقاومت نسبی در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد. منوی ساعت را می‌توانید به فارسی تغییر دهید؛ همچنین این محصول از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری آن 280 میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده معمولی 2 تا 5 روز شارژدهی دارد. در صورت نیاز می‌توانید به راحتی از طریق اسپیکر و میکروفون قرار گرفته روی ساعت اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. صفحه‌نمایش این محصول اندازه 1.9 اینچی دارد و از نوع IPS LCD است. ساعت طرح اپل واچ از دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت ساعت هیوامی cube 760 pro

 

 

 

ساعت هوشمند مدل DT300 Adapter

ساعت هوشمند طرح اپل واچ مدل DT300 Adapter ویژگی‌های متنوعی را درون خود جای داده است. این محصول ابعاد 45.4 در 38.4 در 11.6 میلی‌متر و وزنی برابر با 45 گرم دارد. برای اتصال آن به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7 به بالا و iOS 10 به بالا می‌توانید از بلوتوث کمک بگیرید. صفحه‌نمایش آن 1.82 اینچی با فرم مستطیلی است که رزولوشن 320 در 385 را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام‌ها از دیگر امکانات این محصول به شمار می‌رود. جنس بدنه آن استیل ضد زنگ است که با داشتن استاندارد IP67 می‌تواند مقاومت در برابر رطوبت داشته باشد. با استفاده از این ساعت و به کمک میکروفون و اسپیکر قرار گرفته روی بدنه آن می‌توانید اقدام به برقرار تماس و مکالمه کنید. حسگرهای آن قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب، فشار خون، گام شمار، اکسیژن خون، دمای بدن و کنترل کیفیت خواب هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان داشتن 100 واچ فیس متنوع، قابلیت رمزگذاری، تقویم، آلارم هشدار و پیدا کردن ساعت از طریق گوشی را نام برد.

 

قیمت ساعت هوشمند مدل DT300 Adapter

 

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل G8 Max

یکی دیگر از بهترین اپل واچ فیک ساعت هوشمند هاینو تکو مدل G8 Max است. این محصول قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را دارد و از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری قرار گرفته در دل آن 340 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در حالت استندبای 45 روز شارژدهی را جوابگو است. صفحه‌نمایش آن فریمی مستطیلی دارد و اندازه آن 1.77 اینچ در نظر گرفته شده است. حسگرهای این ساعت می‌توانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و فشار هوا را بسنجند؛ بنابراین این محصول می‌تواند انتخاب خوبی برای کنترل وضعیت سلامت بدن باشد. سیستم عامل پیش فرض قرار گرفته روی آن اندروید Wear است که با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان هشدار عدم تحرک، کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست و محاسبه‌ مسافت طی شده را نام برد.

 

قیمت ساعت g8 max

 

 

خرید ساعت هوشمند هاینو تکو در تکنولایف: ساعت هاینو تکو

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T93 Ultra Max

یکی دیگر از ساعت‌های قرار گرفته در لیست بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا 2، ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T93 Ultra Max است. این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 4.4 به بالا و iOS 10 به بالا وصل می‌شود؛ همچنین از طریق بلوتوث و با کمک میکروفون و اسپیکر قرار گرفته روی بدنه می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. برای مقاومت این ساعت در برابر آب و گرد و غبار هاینو از استاندارد IP67 استفاده کرده و این ساعت می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1 متر در برابر آب مقاومت کند. صفحه نمایش آن 2.0 اینچی از نوع IPS است و همانند اپل واچ اولترا فرم مستطیلی دارد. باتری این ساعت 300 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در حالت استندبای می‌تواند تا 7 روز شارژدهی داشته باشد. پشتیبانی از منوی فارسی و اعلان‌های فارسی از دیگر قابلیت‌های T93 Ultra Max محسوب می‌شود. سنسورهای قرار گرفته روی این محصول می‌توانند سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و دما را محاسبه کنند.

 

قیمت ساعت t93 ultra max

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعتt93 ultra max

 

ساعت هوشمند مدل HK9 Pro

یکی دیگر از موارد در معرفی بهترین ساعت طرح اپل را می‌توان ساعت هوشمند HK9 Pro نام برد. این ساعت صفحه نمایش 2.02 اینچی از نوع امولد دارد و رزولوشن 494 در 410 پیکسل را ارائه می‌دهد. این محصول میزان روشنایی قابل قبولی دارد و دیدن صفحه نمایش آن زیر نور آفتاب نیز به راحتی ممکن است. با استفاده از بلوتوث  نسخه 5.2 می‌توانید اتصال پایدار و سریعی را با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا برقرار کنید. با داشتن استاندارد IP67 می‌توان مطمئن شد که ساعت در برابر پاشش جزئی آب و رطوبت مقاومت نسبی دارد؛ اما برای ورزش‌های آبی انتخاب خوبی نیست. ظرفیت باتری آن 380 میلی‌آمپر ساعت است و در صورت استفاده از تمامی امکانات آن تا 4 روز شارژدهی دارد. HK9 Pro از پیام‌‌ها و اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات آن می‌توان یادآوری عدم تحرک، کنترل شاتر دوربین موبایل، قابلیت رمزگذاری و کنترل موزیک را نام برد.

 

قیمت ساعت hk9 pro

 

جمع‌بندی

در صورتی که نیاز به ساعت هوشمندی دارید که شباهت زیادی به اپل واچ داشته باشد و در عین حال ساعت هوشمند ارزان قیمت نیز باشد، مقاله بهترین مدل ساعت طرح اپل واچ را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین ساعت‌های طرح اپل واچ را با ویژگی‌های کاربردی و قابلیت‌های آن معرفی کردیم. اکثر این ساعت‌های سنسور اصلی سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب را دارند و قابلیت مکالمه نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سوالات متداول

بهترین ساعت طرح اپل واچ اولترا کدام مدل محسوب می‌شود؟

ساعت هوشمند گرین لاین مدل Ultra 49mm New Update 2023 بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا محسوب می‌شود که قابلیت‌هایی مانند مکالمه، پشتیبانی از اعلان فارسی و حافظه داخلی 128 مگابایتی را ارائه می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ کدام است؟

بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ ساعت هوشمند هیوامی مدل Cube 760 Pro 45mm است که استاندارد مقاومت در برابر آب Ip68، سازگاری با اندروید و iOS و پشتیبانی از اعلان‌های فارسی را ارائه می‌دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86/
ads
ads