داغ ترین ها :
لیست بهترین انیمیشن های دنیا

لیست بهترین انیمیشن های دنیا

طرفداران دنیای انیمیشن، فارغ از این‌که کودک هستند یا بزرگسال، همیشه نیاز به یک لیست از بهترین انیمیشن های دنیا دارند. این لیست، باید مجموعه‌ای از بهترین انیمیشن های جهان باشد که در سال‌های مختلف تولید شده و توانسته توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جلب کند. برای این‌که کار طرفداران دنیای انیمیشن را راحت کنیم، تصمیم گرفتیم تعدادی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها را معرفی کنیم. به کمک این لیست، اگر فیلمی از دست هواداران انیمیشن در رفته، یا اگر به‌تازگی می‌خواهید به دنیای انیمیشن‌ها سفر کنید، گزینه‌های مناسب زیادی را پیش رو خواهید داشت.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع تلویزیون وارد فروشگاه آنلاین تکنولایف شوید.

 

بهترین انیمیشن های کمپانی والت دیزنی

والت ديزني لیست بهترین انیمیشن های دنیا

کمپانی دیزنی (Walt Disney Animation Studios)، یک کمپانی فیلم و انیمیشن‌سازی آمریکایی است که در سال ۱۹۲۳ به دست والت دیزنی تاسیس شد. کمپانی دیزنی در ابتدا به‌منظور ساخت انیمیشن‌ ساخته شد و از اولین کارهای آن، باید به میکی موس معروف اشاره کرد.

بعد از میکی‌موس، دیزنی را به‌خاطر انیمیشن‌های پرنسسی چون سیندرلا، سفید برفی و دیو و دلبر می‌شناسند. همچنین، قصر جذابی که در ابتدای فیلم‌های والت دیزنی نشان داده می‌شود، نوید یک انیمیشن جذاب از این کمپانی را می‌دهد. قدیمی‌ترین فیلم انیمیشنی که کمپانی دیزنی ساخته، فیلم سفیدبرفی و هفت کوتوله است که در سال ۱۹۳۷ ساخته شد و پربیننده‌ترین و معروفترین انیمیشن این کمپانی نیز، انیمیشن جذاب شیرشاه است که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. در ادامه نگاهی به تعدادی از بهترین انیمیشن‌های دنیا که در والت دیزنی ساخته شده را به شما معرفی خواهیم کرد.

Luca

انیمیشن لوکا

انیمیشن لوکا ژانری کمدی ماجراجویی دارد و حول محور زندگی دو پسر می‌گذرد. داستان این فیلم در ایتالیا اتفاق می‌افتد. این دو پسر با بچه‌های عادی تفاوت بزرگی دارند و همین موضوع باعث شروع ماجراجویی و دردسرهای زیادی برای آن‌ها می‌شود.

داستان فیلم

لوکا پسر بچه هیولایی است که در اعماق دریا زندگی می‌کند و پدر و مادرش همواره نگران شکار و کشته شدن لوکا توسط انسان‌ها هستند؛ بنابراین او را از رفتن به سطح آب منع می‌کنند و همواره در حال هشدار دادن به لوکا درباره نزدیک نشدن به انسان‌ها هستند. دیدار لوکا با یک پسر هیولا دیگر داخل اعماق دریا باعث می‌شود که سفری به روی زمین داشته باشند. با وارد شدن ب خشکی لوکا متوجه می‌شود که تبدیل به انسان می‌شود…..

 

اگر فیلم‌های کریسمسی دوست دارید این مطلب را از دست ندهید:
فیلم کریسمس

 

Snow white and seven dwarfs

بهترین انیمیشن های دیزنی

فیلم سفید برفی و ۷ کوتوله، قدیمی‌ترین اثر سینمایی کمپانی والت دیزنی است. این فیلم که ماجرایش برای همه آشنا است، براساس یک افسانه‌ی آلمانی است که در سال ۱۸۱۲، به قلم برادران گریم نوشته شد. البته، انیمیشنی که از این داستان ساخته شد تا حد زیادی با داستان اصلی فرق دارد؛ چرا که داستان بسیار ترسناک‌تر از چیزی بود که دیزنی ساخت و این کمپانی، ترجیح داد اثری بسازد که مناسب تماشای کودکان هم باشد. بنابراین اگر دوست دارید داستان اصلی آن را هم بدانید، بد نیست سراغ کتاب بروید.

داستان فیلم

ملکه‌ی جادوگر، همسر پادشاه، زنی خودشیفته و ترسناک است که هر روز مقابل آینه‌ای می‌ایستد و از او تنها یک سوال را می‌پرسد. «چه کسی از همه زیباتر است؟» و آینه‌ی جادویی، همیشه یک پاسخ به این سوال می‌دهد. «شما از همه زیباتر هستید.» و ملکه از این پاسخ خرسند می‌شود. اما زمانی که سفیدبرفی زیبا و شاداب بزرگ می‌شود، آینه پاسخ دیگری می‌دهد. آن زمان، آینه سفیدبرفی را به‌عنوان زیباترین زن انتخاب می‌کند. ملکه که طاقت این وضع را ندارد، از یک شکارچی ماهر درخواست می‌کند تا سفیدبرفی را به جنگل برده و سرنگون کند. اما شکارچی که طاقت این کار را ندارد، سفیدبرفی را در جنگل فراری می‌دهد. سفیدبرفی، در دل جنگل، کلبه‌ای با هفت تخت کوچک، هفت صندلی، و هفت کاسه‌ی آش پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد در همان کلبه زندگی کند…

One hundred and one Dalmatians

One Hundred and One Dalmatians

انیمیشن ۱۰۱ سگ خالدار، یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین انیمیشن‌های والت دیزنی است که در سال ۱۹۶۱ با بودجه‌ی ۳.۶ میلیون دلاری ساخته شد. این فیلم، ۱۷مین فیلم این کمپانی است.

داستان فیلم

راجر رادکلیف، همراه سگ خالدار خود در لندن زندگی می‌کند. روزی که با سگ خود به پیاده‌روی رفته است، با خانمی به نام آنیتا آشنا می‌شود که او هم یک سگ خالدار ماده دارد. نه تنها راجر و آنیتا در طی این آشنایی به هم علاقه‌مند می‌شوند، پونگو، سگ راجر هم به پردیتا، سگ آنیتا دل می‌بندد. زندگی مشترک این دو زوج آغاز می‌شود و پردیتا و پونگو ۱۵ توله به‌دنیا می‌آورند. این زندگی زمانی روی ناخوشی به‌خود می‌گیرد که کروئلا دِ ویل، همکلاسی قدیمی آنیتا، به خانه‌ی آن‌ها می‌آید و از آن‌جا که عاشق خز حیوانات است، بعد از دیدن سگ‌ها، هوس پالتوی خال‌خالی با پوست سگ‌های خالدار می‌کند…

 

انیمیشن کوتاه چی ببینیم؟
بهترین انیمیشن های کوتاه

 

The lion king

بهترین انیمیشن های دیزنی و پیکسار

شیرشاه را می‌توان موفق‌ترین انیمیشن تمام دوران دانست. این انیمیشن جذاب، در سال ۱۹۹۴ ساخته شد و داستان جذاب، موسیقی شگفت‌آور و ساخت باکیفیت آن، مخاطبان را حسابی تحت‌تاثیر قرار داد و حتی خیلی از مخاطبین با این فیلم اشک ریختند. با این‌که تمامی شخصیت‌های این انیمیشن حیوانات جنگل هستند، اما نمی‌توان تاثیرپذیری از این شخصیت‌ها را انکار کرد و آن‌ها را دوست نداشت. شیرشاه ۳۲مین فیلم انیمیشنی این کمپانی است که از داستان هملت شکسپیر الهام گرفته است. پس از ساخت فیلم موفق شیرشاه ۱، چند داستان سینمایی دیگر در ادامه ساخته شد. همچنین، چند اثر سریالی و یک لایو اکشن نیز تولید شد که هیچ‌کدام به پای شیرشاه ۱ نرسیدند.

داستان فیلم

وقتی که سیمبا، شیر جوان به دنیا می‌آید، کل حیوانات احضار می‌شوند تا شاه آینده را ببینند و به او ادای احترام کنند. موفاسا، پدر سیمبا او را به صراحت جایگزین خود اعلام کرده است. با این حال، اسکار، برادر موفاسا که از قلمرو طرد شده، به دنبال جانشینی است. زمانی که سیمبا توله شیر بازیگوشی بیش نیست، خیلی اتفاقی با اسکار آشنا می‌شود و پس از اتفاقی تلخ، مسیر زندگی‌اش به کل تغییر می‌کند. سیمبا، شیری که قرار بود یک روز شاه جنگل بشود، حال فرار کرده و در بخش دیگری از جنگل و دور از خانواده‌اش زندگی می‌کند…

 

جهت خرید گوشی و مشاهده قیمت روز، به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید.

Tarzan

کارتون تارزان

تارزان شخصیتی خیالی است که نویسنده‌ای آمریکایی آن را خلق کرده است. داستان زندگی تارزان درباره پسر بچه‌ای کوچک است که در دل جنگل گمشده و توسط یک بوزینه و ببر بزرگ می‌شود. تارزان در بین حیوانات زندگی می‌کند و همانند آن‌ها غذا می‌خورد و رفتار می‌کند.

داستان فیلم

همانطور که در ابتدا نیز توضیح مختصری دادیم این فیلم درباره زندگی تارزان است. تارزان از بچگی نزد میمون کوچکی به نام کالا بزرگ شده و تصور می‌کند که خانواده‌اش هستند. طی اتفاقاتی که داخل جنگل می‌افتد تارزان متوجه می‌شود که انسان است و باید تصمیم بگیرد که علاقه دارد کجا بزرگ شود در جنگل و بین حیوانات وحشی یا در بین انسان‌ها.

Brother bear

لیست بهترین انیمیشن های دنیا

خرس برادر در سال ۲۰۰۲ ساخته شد و حسابی دل مخاطبان بچه و بزرگسال را برد. این انیمیشن یکی از بهترین کارتون های جهان است و آن قدر دیدنی است که نباید آن را از دست بدهید. پس چه تا به حال آن را ندیده‌اید و اولین بارتان است، چه می‌خواهید تجدید خاطره کنید، این فیلم احساسی، کمدی و فانتزی را از دست ندهید.

داستان فیلم

داستان در آلاسکا می‌گذرد. یک قبیله بومی، به این باور اعتقاد دارند که تمامی موجودات از روح‌های بزرگ به‌وجود آمده‌اند و در اصل توتم‌هایی دارند. داستان با سه برادر به نام‌های کنای (کوچکترین) دناهی (وسطی) و سیتکا (بزرگترین) شروع می‌شود. برادر بزرگتر توتم عقاب را برده است که نمادی از راهنمایی است. برادر دوم توتم گرگ را به دست آورده که نماد خِرَد است و برادر کوچکتر، در روزی که مراسم دریافت توتم اوست، می‌بیند که توتم خرس که نماد عشق است را به دست آورده. او از این مسئله واقعا خشمگین می‌شود چون معتقد است خرس‌ها دزد هستند و شکارهای آن ‌ها را می‌دزدند. وقتی همان روز کمی ماهی توسط یک خرس قهوه‌ای دزدیده می‌شود، سه برادر به دنبال خرس می‌روند و در این میان سیتکا جان خود را فدای برادرانش می‌کند. مدتی بعد، کنای که قصد انتقام گرفتن از آن خرس را داشته، خود تبدیل به یک خرس می‌شود…

The emperor’s new groove

انیمیشن های برتر سینمایی

اگر این انیمیشن را تا به حال ندیده اید، لازم است بدانید که یکی از خنده‌ دارترین انیمیشن‌های دنیا را از دست داده‌اید. زندگی جدید امپراطور از آن انیمیشن‌ها است که متاسفانه کمی ناشناخته مانده و خیلی از افراد آن را ندیده‌اند. پس اگر تا به حال شما هم این فیلم کمدی را ندیده‌اید، آن را از دست ندهید. مخصوصا که دوبله این اثر نیز بسیار جذاب است. این اثر سینمایی در سال ۲۰۰۰ ساخته شد و بسیار امتیاز بالایی کسب کرد. پس بهتر است این انیمیشن برتر دنیا را از دست ندهید.

داستان فیلم

امپراطور کوزکو، یک مرد جوان، از خود راضی و بسیار متکبر است. او که دشمنان زیادی دارد، از طرف یکی از اطرافیان خود مسموم می‌شود اما به جای این که بمیرد، تبدیل به یک شتر لاما می‌شود. حال، او باید تلاش کند به قصر و تاج و تخت خود برگردد و به دیگران بفهماند که بر اثر طلسم تبدیل به شتر شده است. او در این مسیر، دوستانی پیدا می‌کند که مفهوم زندگی را برای او عوض می‌کنند.

Ratatouille

معرفی کارتون راتاتویی

شاید شما هم از موش‌ها خوشتان نیاید، اما توصیه می‌کنیم که حتما فیلم موش سرآشپز را ببینید. فیلم این موش بامزه، در سال ۲۰۰۷ ساخته شد و باعث شد که هم پاریس زیباتر به‌نظر برسد و هم غذای راتاتویی خوشمزه‌تر و محبوب‌تر شود.

داستان فیلم

رمی یک موش بلندپرواز است که سودای سرآشپز شدن دارد. او می‌خواهد بزرگترین سرآشپز پاریس شود اما چنین چیزی برای یک موش به نظر محال می‌رسد. مخصوصا که هیچ یک از اطرافیان او، او و رویایش را باور ندارند. اما خیلی اتفاقی، رمی با پسری به نام آلفردو که یک پادو در رستورانی معروف است، دوست می‌شود و یواشکی سعی می‌کند که در غذاها دست برده و چاشنی‌ها را تغییر دهد. کم‌کم، در این رستوران جایی برای موش سرآشپز یا رمی باز می‌شود…

Tangled

معرفی بهترین انیمیشن های تاریخ

انیمیشن گیسوکمند یا Tangled، یکی از بهترین انیمیشن های جهان است که داستان جذاب و کمدی آن از همان ابتدا توجه‌ تمام دخترها را جلب کرد. دیزنی در این انیمیشن، برخلاف داستان‌هایی چون سیندرلا و سفیدبرفی، توجه‌ها را به دختری جنگنده و بامزه جلب کرد که خود را نجات داد.

داستان فیلم

راپونزل، دختری زیبا با موهای بلند طلایی است که در بالای یک برج، به تنهایی زندگی می‌کند. مادر او که زنی مرموز است، هر روز چند ساعتی به آن‌جا آمده و با او وقت می‌گذراند. مشکلی که وجود دارد، این است که راپونزل تا به حال هیچ زمان این برج را ترک نکرده و از این کار می‌ترسد چون به گفته‌ی مادرش، بیرون از آن‌جا آدم‌های ترسناکی وجود دارند که به او آسیب می‌زنند. مسئله‌ی دیگر، موهای بسیار بلند او است که مادرش اجازه‌ی کوتاه کردن آن را به او نمی‌دهد. پس از مدتی، سروکله‌ی یک غریبه اطراف برج پیدا می‌شود که از راپونزل می‌خواهد موهایش را پایین بیندازد و او را بالا ببرد…

Big hero 6

بهترین انیمیشن های قرن 21

big hero 6 یکی دیگر از انیمیشن‌های دیزنی است که اشک مخاطب را درآورد. این انیمیشن در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و در دسته‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی قرار می‌گیرد اما قهرمان این داستان کمی متفاوت از دیگر قهرمانان است.

داستان فیلم

هیرو، نوجوان ۱۴ ساله‌ای است که به رشته رباتیک، دنیای ربات‌ها و ساخت‌ آن‌ها علاقه‌مند است. او که با افسردگی و دیگر مشکلات پس از مرگ والدینش دست‌وپنجه نرم می‌کند، زندگی تنها و ناراحت‌کننده‌ای را پیش گرفته. بنابراین، برادر بزرگتر هیرو یعنی تاداشی که نگران او است، او را با دوستان خود، همینطور Baymax که یک ربات سلامتی بادکنکی و بامزه است آشنا می‌کند. وقتی که براساس یک اتفاق و انفجار ناگهانی تاداشی جان خود را از دست می‌دهد، هیرو می‌ماند و Baymax که یادگار تاداشی است و سعی می‌کند به او کمک کند تا با این فقدان کنار بیاید.

Frozen

بهترین انیمیشن های قرن 21

انیمیشن یخ زده یا Frozen، یکی از متفاوت‌ترین انیمیشن‌های دیزنی است که سال ۲۰۱۳ اکران شد. این انیمیشن، به‌خوبی مخاطب امروزی را شناخت و برخلاف انیمیشن‌هایی چون سیندرلا، سفید برفی و زیبای خفته که در آن‌ها دختران منتظر کسی بودند که نجاتشان دهد، در این انیمیشن با زنانی روبرو می‌شویم که خودشان خود را نجات می‌دهند و به جنگ مشکلات می‌روند. این انیمیشن، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و دختران کم‌سن‌وسال، عاشق دو دختر داستان یعنی آنا و السا شدند. سازندگان، این فیلم را با الهام از داستان ملکه برفی نوشته‌ی برادران گریم ساختند.

داستان فیلم

السا و آنا، دو شاهدخت هستند که رابطه‌ی بسیار خوبی با هم دارند. اما السا، نیرویی جادویی دارد که با دستان خود می‌تواند یخ درست کند و هرچه که بخواهد را منجمد سازد. وقتی که حین بازی با جادوی السا، آنا آسیب می‌بیند، السا وحشت می‌کند و خود را در اتاقی حبس می‌کند. والدین آن‌ها آنا را نزد موجوداتی جادویی می‌برند تا حافظه‌ی آنا را از آن اتفاق پاک کنند اما السا دیگر حاضر نیست با آنا در ارتباط باشد؛ چرا که می‌ترسد باز هم به او آسیب بزند. با این حال، زمانی که السا ۲۱ ساله می‌شود، باید تاج‌گذاری کند اما او می‌ترسد که دیگران متوجه جادوی او شوند…

Zootopia

انیمیشن زوتوپیا

زوتوپیا یک دنیای آرمانی را نمایش می‌دهد. دنیایی که همه‌ی حیوانات، چه اهلی و چه وحشی، در کنار هم زندگی می‌کنند و زندگی خوب و خوشی دارند. این فیلم در سال ۲۰۱۶ تولید شد و ۵۵مین فیلم دیزنی، و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های این کمپانی به‌شمار می‌رود. زوتوپیا یک داستان پلیسی و تعقیب و گریز خنده‌دار است که این‌بار، شخصیت‌های آن به‌جای آدم‌ها، حیوانات هستند.

داستان فیلم

جودی هاپز، یک خرگوش ریز و بامزه است که از کودکی  آرزوی پلیس شدن داشته است. پس از پذیرفته شدن در آکادمی افسری و آغاز به کار، در کمال تعجب می‌بیند که مامور ترافیک شده و کسی او را جدی نمی‌گیرد. جودی که تمام رویاهایش نابود شده، خیلی اتفاقی روباهی مکار را می‌بیند که مشغول کارهای غیرقانونی است. جودی در تلاش است که نیک، روبای مکار را گیر بیندازد ولی ماجراهایی پیش می‌آید که این دو نفر را با هم همراه می‌کند و پای آن‌ها به ماجراها و پرونده‌های سیاسی باز می‌کند. پرونده‌هایی که امنیت دنیای آن‌ها را دچار مشکل می‌کند…

Encanto

encanto یکی از برترین انیمیشن های تاریخ سینما

انکانتو یکی از انیمیشن های نسبتا جدید دیزنی محسوب می‌شود. این انیمیشن نیز مانند خیلی دیگر از کارهای این کمپانی، دخترانی را به تصویر می‌کشد که خانواده‌ی خود را از چنگ مشکلات نجات می‌دهند.

داستان فیلم

خانواده مادریگال یک خانواده‌ی غیرعادی است که در کوهستان‌های کلمبیا، در یک جای سحرآمیز به نام انکانتو زندگی می‌کنند. این خانواده‌ی پرجمعیت، دارای یک جادوی عجیب است که به واسطه‌ی آن، تمامی اعضای خانواده پس از رسیدن به سن مشخصی، صاحب یک موهبت خاص می‌شوند. برای مثال یکی از این افراد قادر است درد دیگران را ازبین ببرد یا شخص دیگری قدرتمندترین آدم دنیا شده است. با این حال، میرابل جوان تنها کسی است که هیچ جادوی خاصی ندارد. اما خیلی زود، او متوجه می‌شود که آخرین امید خانواده‌ی خود است و می‌تواند آن‌ها را از خطری که انکانتو را تهدید کرده نجات دهد.

Raya and the Last Dragon

رایا و آخرین اژدها

با این که این اواخر خیلی  از افراد از افت انیمیشن‌های دیزنی شاکی بودند، باید گفت که رایا و آخرین اژدها یک اثر دیدنی و شاهکاری تمام عیار بود!

داستان فیلم

داستان این انیمیشن از دوران قدیم و باستانی شروع می‌شود. زمانی که اژدهاها در کنار مردم زندگی می‌کردند و به زندگی آن‌ها برکت می‌دادند. اما با آمدن موجودی اهریمنی به سرزمین آن‌ها، کل اژدهاها از بین رفتند و تبدیل به سنگ شدند. مردم چند سرزمین، حالا فقط یک سنگ اژدها داشتند که از آن‌ها در برابر نفرین مراقبت می‌کرد و تمامی آن‌ها می‌خواستند که این سنگ را مال خود کنند. پس از درگیری‌ها، این سنگ از بین می‌روند و چند تکه می‌شود. حال رایا که پدر خود را از دست داده باید بگردد تا سیسو، آخرین اژدهایی که وجود دارد را پیدا کند و به کمک او، از شر این نفرین خلاص شود و مردم را دوباره از حالت سنگی خارج کند…

 

 

ترسناک ترین انیمیشن های جهان:
انیمیشن ترسناک

 

بهترین انیمیشن های کمپانی پیکسار

pixar animations

Pixar Animation Studios یک کمپانی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۹ آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۰۶، کمپانی دیزنی، پیکسار را به ارزش ۷.۴ میلیارد دلار خرید.

دیزنی تا به حال ۲۶ فیلم ساخته که اولین آن‌ها، داستان اسباب بازی‌ها یا همان Toy story معروف است. با این‌که امروز پیکسار از زیرمجموعه‌های دیزنی است، اما انیمیشن‌هایی که به دست پیکسار ساخته شده‌اند، رنگ‌وبویی متفاوت از آثار دیزنی دارند.

Toy story

لیست بهترین انیمیشن ها

فیلم داستان اسباب‌بازی‌ها، در واقع یکی از آن فانتزی‌ها است که در دوران کودکی همه‌‌ی ما داشته‌ایم: این‌که اسباب‌بازی‌های ما وقتی تنها هستند با هم صحبت می‌کنند.

این فیلم در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و پس از آن چندین دنباله برای آن ساخته شد که آخرین قسمت، در سال ۲۰۱۹ تولید شد و پرونده‌ی این مجموعه‌ی جذاب را بست. داستان اسباب‌بازی‌ها آن‌قدر پربیننده بود که به‌راحتی می‌توان آن را یکی از بهترین انیمیشن های جهان دانست.

داستان فیلم

اندی، پسربچه‌ی داستان، هر وقت از اتاق خود خارج می‌شود، اسباب‌بازی‌هایش جان می‌گیرند و در اتاق حرکت می‌کنند. اسباب‌بازی‌های اندی آنقدر زیادند که می‌توان از میان آن‌ها به یک زوج سیب‌زمینی، یک خوک، یک سگ فنری، یک دایناسور و محبوب‌ترین آن‌ها یعنی وودی که یک گاوچران است و بازلایتر که یک فضانورد است اشاره کرد. اندی هر روز با تمامی این اسباب‌بازی‌ها بازی می‌کند. اما زمانی که بازوی وودی کنده می‌شود، اندی او را به سطل آشغال می‌اندازد. مادر اندی نیز، وودی را بیرون خانه می‌اندازد و از آن‌جا داستان اسباب‌بازی‌ها که می‌خواهند به وودی کمک کنند و او را برگردانند آغاز می‌شود…

 

انیمیشن های جدید 2022 که نباید از دست بدهید:
انیمیشن جدید

 

Finding Nemo

Finding nemo

انیمیشن در جستجوی نمو، انیمیشنی است که شما را به اعماق اقیانوس، و جایی که ماهی‌های گوناگون زندگی می‌کنند می‌برد. این انیمیشن، آنقدر گل کرد که هنوز هم اکثر کسانی که این فیلم را دیده‌اند، به همه‌ی دلقک ماهی‌ها نمو می‌گویند. این انیمیشن، نمایشگر عشق پدر به فرزند است و از یک ماجراجویی ناب حکایت دارد. همچنین، دیالوگ‌های بامزه و خنده‌آوری دارد که لذت تماشای این انیمیشن را دوچندان می‌کند.

داستان فیلم

زمانی که همسر مارلین و تمام نوزادان آن‌ها توسط یک ماهی شکارچی شکار می‌شوند، فقط مارلین می‌ماند و نمو؛ تنها نوزادی که شکار نشده. مارلین از آن پس تمام تلاش خود را می‌کند که نمو را در فضایی امن بزرگ کند و نگذارد هیچ گزندی به او برسد. اما نموی بازیگوش، دلش می‌خواد به ماجراجویی بپردازد و همه‌چیز را تجربه کند. این دلقک ماهی کوچولو، در اولین روز مدرسه و علی‌رغم مراقبت‌های فراوان پدرش، در تور ماهیگیری اسیر می‌شود و از پدر دور می‌افتد. حال، مارلین به کمک دوری، ماهی آبی‌رنگی که اتفاقی با او آشنا شده، قصد دارند نمو را هرطور که شده پیدا کنند…

Monsters, Inc.

لیست بهترین انیمیشن های دنیا

انیمیشن کارخانه هیولاها یک انیمیشن بسیار جذاب با داستانی کاملا متفاوت است که اگر آن‌ را ندیده‌اید، باید حتما در لیست فیلم‌هایی که قرار است ببینید قرار دهید. اولین قسمت این انیمیشن در سال ۲۰۰۱ ساخته شد و آن‌قدر از آن استقبال شد که بازار پر از عروسک‌های هیولاهای بامزه و جورواجور شد. چند سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۳، پیکسار قسمت دومی از این انیمیشن را پخش کرد که در واقع مانند اسپین آفی از قسمت اول بود و به گذشته‌ی زندگی هیولاها، به‌ویژه مایک و سالیوان می‌پرداخت. مانند خیلی از انیمیشن‌ها که در چند قسمت ساخته می‌شوند، قسمت دوم به محبوبیت قسمت اول نرسید. با این حال، توصیه می‌کنیم این دو انیمیشن را حتما ببینید.

داستان فیلم

در دنیای هیولاها، یک کمپانی وجود دارد که از طریق ترساندن کودکان، انرژی و سوخت مورد نیاز خانه‌های هیولاها را تولید می‌کند. مایک و سالیوان، دو هیولای بامزه‌ای که با هم زندگی می‌کنند، در این کمپانی مشغول به کار هستند. سالیوان، علی‌رغم قلب مهربان خود، ترسناک‌ترین هیولای این شرکت محسوب می‌شود. بااین‌حال، یک روز خیلی اتفاقی یک دختربچه‌ی دو ساله به کارخانه و دنیای هیولاها راه پیدا می‌کند. انسان‌ها حق بودن در دنیای هیولاها را ندارند و بودن آ‌ن‌ها، هیولاها را می‌ترساند. با این‌حال، سالیوان که او را پیدا کرده، سعی می‌کند مخفیانه او را به دنیای خود بفرستد اما این کار چندان‌ها هم ساده‌ نیست و مشکلات زیادی سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد. همچنین، سالیوان و دخترک که او را بو نامیده‌اند، حسابی به‌هم عادت کرده و وابسته شده‌اند.

Wall-E

Wall E انیمیشن

WALL-E یکی از احساسی‌ترین و به‌ یادماندنی‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای جهان است. و اگر هنوز این فیلم را ندیده‌اید، لازم است بدانید که این شخصیت‌های اصلی داستان دو ربات هستند؛ اختراع بشر، که همه‌ی ما معتقدیم احساسی ندارند! این فیلم بسیار بسیار جذاب و دیدنی، در سال ۲۰۰۸، به دست کمپانی پیکسار و دیزنی ساخته شد. این فیلم انیمیشنی علمی تخیلی که دیالوگ‌های بسیار کمی هم دارد، توانست در آن زمان، ۵۳۲ میلیون دلار در گیشه بفروشد و یک موفقیت بزرگ برای پیکسار و دیزنی محسوب شد!

داستان فیلم

در قرن ۲۲، زمانی که تقریبا سیاره‌ی زمین نابود شده و همه‌ی انسان‌ها به سیاره‌ای دیگر نقل مکان کرده‌اند، تنها یک ربات قدیمی و بانمک به نام WALL-E روی زمین باقی مانده. این ربات که در اصل یک ربات آشغال‌جمع‌کن است، هر روز تنهایی این‌طرف و آن‌طرف می‌رود و به جمع کردن آشغال‌ها و فشرده ساختن آن‌ها مشغول است. روزی که یک ربات مدرن و پیشرفته به نام EVE از سیاره‌ی دیگر برای پیدا کردن نشانه‌های حیات به زمین می‌آید، با WALL-E آشنا می‌شود. کمی بعد، ایو وارد Standby mode می‌شود. وال ای که یک دانه‌ی زنده گیاه پیدا کرده، آن را به ایو نشان می‌دهد. کمی بعد که سفینه برمی‌گردد تا ایو و گیاه را ببرد، وال ای که دیگر نمی‌خواهد تنها بماند هم وارد سفینه می‌شود…

Up

انیمیشن UP

انیمیشن بالا در سال ۲۰۰۹ که آمد توانست خیلی زود به یکی از بهترین کارتون های جهان در میان کودکان و بزرگسالان تبدیل شود. نمایش عشق کارل به همسرش در مراحل مختلف زندگی، خانه‌ای که با هزاران بادکنک به پرواز درآمده و سگ بامزه‌ای که در این فیلم است، همگی دست به دست هم دادند که این انیمیشن اثری جالب و تحسین انگیز تبدیل شود.

داستان فیلم

کارل فردریکسن، زمانی که پسر کوچکی بود رویای سفر به آبشار پارادایس را داشت. اما مسیر زندگی به او اجازه‌ی این کار را نداد. حال، ۶۴ سال بعد، در حالی که پیرمرد عبوسی شده، فرصت پیدا کرده تا این سفر را همراه پسر پیشاهنگی به نام راسل انجام دهد. او برای این‌ سفر می‌خواهد با خانه‌ی خود که به هزاران بادکنک مجهز شده پرواز کند. در طی مسیر، کارل و راسل دوستان جدیدی نیز پیدا می‌کنند…

Coco

بهترین انیمیشن های پیکسار

کوکو یکی از بهترین انیمیشن های قرن 21 است. این فیلم که کشور زیبای مکزیک و رسوم آن‌ها را نشان می‌دهد، همچنین پر از موسیقی و نوای لاتین است که فیلم را جذاب می‌کنند. Coco در سال ۲۰۱۷ ساخته شد. داستان این فیلم جذاب، با الهام از مراسم روز مردگان یا Day of the dead مکزیک ساخته شده است. براساس باور مردک این سرزمین، در روز مردگان راهی میان دنیای مردگان و زندگان باز می‌شود و این افراد می‌توانند با عزیزان خود ارتباط بگیرند.

داستان فیلم

در شهر کوچکی در مکزیک، زنی به نام ایملدا با نوازنده‌ای ازدواج می‌کند؛ اما یک روز، این مرد، ایملدا و دختر کوچکشان کوکو را ترک می‌کند و دیگر خبری از او نمی‌شود. ایملدا هم در سوگ و خشم از دست دادن همسر خود، شنیدن موسیقی یا ساز زدن را در خانه‌ی خود ممنوع می‌کند. چندین نسل بعد که ایملدا مرده و کوکو که حالا بسیار پیر شده، در خانه‌ی فرزندان خود ساکن است، میگل کوچولو، پسر شیطان خانواده که عاشق موسیقی و نواختن گیتار است، این سنت را زیر پا می‌گذارد. او بر اثر ماجراهایی در روز مردگان به دنیای آن‌ها راه پیدا می‌کند و با پدر کوکو، آشنا می‌شود. در آن‌جا میگل متوجه می‌شود که پدر کوکو او را به خواسته‌ی خود ترک نکرده و چه اتفاقاتی افتاده که منجر به این جدایی شده است. میگل که حالا از رازهای زیادی پرده برداشته، می‌خواهد کاری کند که کوکو پدر خود را به یاد بیاورد؛ چرا که فراموش کردن او، منجر به از بین رفتن روح او می‌شود.

 

فیلم جدید چی ببینیم؟
پیشنهاد فیلم هفته

 

Brave

بهترین انیمیشن دنیا

انیمشن «شجاع» یا Brave که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد را می‌توان انقلابی در داستان‌های پرنسسی دانست. برخلاف تمام انیمیشن‌هایی که دیزنی ساخت و در آن‌ها شاهزاده خانم‌ها منتظر کسی بودند که آن‌ها را از مشکلات نجات دهد، پیکسار انیمیشنی ساخت که در آن، یک شاهزاده خانم، خودش به تنهایی به دل مشکلات می‌زند و از خود و خانواده‌اش دفاع می‌کند. این انیمیشن، برای دختران جسور امروزی که به دنبال حق‌خواهی هستند، یک انیمیشن جذاب و آموزنده است. در انیمیشن Brave، مریدا، که یک شاهزاده اسکاتلندی است، داستانی عاشقانه ندارد. در واقع می‌توان گفت که نوع عشق در این داستان متفاوت است و ما عشق به خانواده را شاهد خواهیم بود. این انیمیشن، اولین ساخته‌ی پیکسار است که در آن نقش اصلی یک زن است. با این حال، یک شاهکار به تمام معنا از آب در آمد و برای دختران امروزی، این فیلم را می‌توان بهترین انیمیشن دنیا دانست.

داستان فیلم

در دوران قرون وسطی در اسکاتلند، شاهزاده مریدا زندگی می‌کند. او برخلاف دیگر شاهدخت‌ها، از کودکی با کمان و تیر بزرگ شده و روحیه‌ای جنگجو دارد. با این حال، ملکه تمام تلاش خود را می‌کند تا از او یک شاهدخت مبادی آداب بسازد. مریدا براساس قوانین باید با مردی از یک قبیله دیگر ازدواج کند. او شرط می‌گذارد که همسر مردی شود که بتواند او را در مسابقه‌ی تیروکمان شکست دهد اما چنین کسی پیدا نمی‌شود. پس از مشاجره‌ای که مریدا با مادر خود دارد، مریدا به جنگل می‌رود و طلسمی را از یک جادوگر برای مادرش می‌گیرد. این طلسم، عواقب ترسناکی برای مریدا خواهد داشت…

Soul

فیلم انیمیشن Soul

فیلم انیمیشنی Soul یا روح، در لیست بهترین انیمیشن های دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد. این انیمیشن سال ۲۰۲۰ اکران شد و از آن‌جا که داستانی آموزنده و پر از پند و اندرز داشت، در دل مخاطبین جا گرفت. سازنده ی فیلم، ایده‌ی این انیمیشن را سال ۲۰۱۶ در ذهن پروراند و برای ساخت آن از خصوصیات مختلف بشر و عقیده‌ی جبرگرایی استفاده کرد. ساخت این پروژه ۴ سال به طول انجامید و با بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شد.

داستان فیلم

جو مردی است که زندگی‌اش آن‌طور که می‌خواسته پیش نرفته. کاری که جو به آن علاقه دارد، نواختن موسیقی جز است و در این کار یکی از بهترین‌ها به‌شمار می‌رود؛ اما حتی زمانی که فرصت اجرا در محل مورد علاقه‌اش را پیدا می‌کند هم راضی نمی‌شود. وقتی بر اثر یک سانحه به دنیایی دیگر می‌رود، این فرصت را پیدا می‌کند که به دیگران کمک کند تا رویاهای خود را دنبال کنند و در آن‌جاست که می‌فهمد خودش هم روح دارد و معانی زندگی در بخش‌های دیگری پنهان شده‌اند.

 

سینمای کلاسیک را از دست ندهید:
بهترین فیلم های کلاسیک جهان

 

Inside out

لیست بهترین انیمیشن های دنیا

این فیلم در سال ۲۰۱۵ اسکار بهترین انیمیشن سال را مال خود کرد. سازنده‌ی این فیلم نیز همان سازنده‌ی Soul، یعنی Peter Docter است. Inside out با بودجه‌ی ۱۷۵ میلیون دلاری تولید شد و برای اولین بار در ۶۸مین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. قسمت دوم این فیلم نیز، در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. از جذابیت‌های این فیلم این است که با احساسات مختلف شخصیت اصلی داستان همراه می‌شویم و موجب می‌شود تا بیش از پیش به احساسات خود هم پی ببریم. اگر هنوز هم این انیمیشن را ندیده‌اید، باید حتما سراغش بروید چرا که در لیست بهترین انیمیشن های دنیا جای دارد.

داستان فیلم

رایلی، دخترکی است که به‌واسطه‌ی عوض شدن شغل پدرش، در سن ۱۱ سالگی به شهر جدیدی نقل مکان کرده است. زندگی رایلی هم مانند دیگران با احساسات کنترل می‌شود. احساسات گوناگونی چون خشم، شادی، غم، ترس و سرگشتگی. همچنین تضادی که میان این احساسات است و تلاش آن‌ها برای گرفتن جای یکدیگر….

بهترین انیمیشن های کمپانی دریم ورکس

dream works company

کمپانی آمریکایی DreamWorks Animation Studios یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی Universal Pictures است که کار خود را از سال ۱۹۹۸ با انیمیشن Antz آغاز کرد و تا به حال ۴۴ فیلم انیمیشنی تولید کرده است. این کمپانی، تعدادی از بهترین انیمیشن های تاریخ سینما را تولید کرده. پرفروش‌ترین فیلم این کمپانی، شرک ۲ است و خیلی از کمدی‌ترین انیمیشن‌ها از این شرکت خارج شده. در ادامه نگاهی به تعدادی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های این لیست می‌اندازیم.

Shrek

فیلم سینمایی شرک

شرک، غول سبز مهربان و بامزه، یکی از شناخته‌شده ترین انیمیشن‌ها در تمام دوران است. این انیمیشن که تا به حال ۴ سری از آن بیرون آمده، بسیار پرفروش بوده و هم مخاطبان بزرگسال و هم کودکان را به وجد آورده. این فیلم، با الهام از کتاب کودکانه‌ای به همین نام، نوشته‌ی ویلیام استیج ساخته شده است. این فیلم پر از اتفاقات و لحظه‌های کمدی است که مخاطب را حسابی می‌خنداند. دنیای ترسیم شده در این فیلم دنیایی متفاوت است و زنان و شاهزاده‌هایی که در آن هستند، با شاهزادگانی که دیزنی ساخته، بسیار فرق دارند. تمام این ویژگی‌ها، منجر شده که این فیلم در لیست بهترین انیمیشن های دنیا قرار بگیرد.

داستان فیلم

شرک یک غول سبز بزرگ است که در مرداب خود، به تنهایی و در آسایش زندگی می‌کند. با این‌که شرک کاری با کسی ندارد، تمامی مردم دهکده از او می‌ترسند و سعی می‌کنند در مسیر او قرار نگیرند. روزی که پادشاه ماموریتی برای نجات دختر مورد علاقه‌اش ترتیب می‌دهد، شرک به همراه الاغی که با او هم‌مسیر شده، به نجات شاهدخت می‌رود اما پس از نجات او، شاهدخت و شرک به هم علاقه‌مند می‌شوند و مسیر داستان تغییر می‌کند…

How to Train Your Dragon

مربی اژدها بهترین انیمیشن دریم ورکس

انیمیشن مربی اژدها، پرفروش‌ترین و محبوب ترین انیمیشن کمپانی دریم ورکس است. همچنین، می‌توانیم آن‌ را یکی از انیمیشن های برتر جهان نیز بدانیم. اولین قسمت از انیمیشن مربی اژدها در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و پس از آن‌، در سال‌های بعد قسمت‌های دیگری از این فیلم منتشر شد.

داستان فیلم

سال‌هاست که وایکینگ‌ها با اژدهاها در نبرد هستند و همدیگر را از بین می‌برند. اما پسر جوانی به نام هیکاپ، نمی‌تواند با این موجودات مبارزه کند. او خیلی زود با یک اژدها که بعدها نام او را می گذارد بی‌دندان، رابطه دوستی شکل می‌دهد. هیکاپ خیلی زود متوجه می‌شود که اژدهاها موجودات آموزش‌پذیری هستند و نیازی به این همه درگیری و نبرد نیست.

Kung fu Panda

پاندای کونگ فو کار

هیچکس از یک پاندای چاق که فقط به فکر خوردن و خوابیدن است انتظار ندارد بتواند ورزشی سخت چون کونگ‌فو را یاد بگیرد یا حتی در آن به استادی و قهرمانی برسد! اما اگر این فیلم را ببینید، نظرتان عوض می‌شود.

پاندای کونگ‌فو کار یک انیمیشن بسیار خنده‌دار است که از لحظه‌ی اول پخش شدن تا آخرش مخاطب را از خنده روده‌بر می‌کند! این فیلم کمدی و جذاب، برای مخاطبین تمامی سنین یک انیمیشن جذاب است و یک پیشنهاد فیلم خوب برای کسانی به شمار می‌رود که هنوز آن را ندیده‌اند. تا به حال سه قسمت از ماجراجویی‌های این پاندای چاق و بامزه ساخته شده و احتمالا در آینده نیز قسمت‌های بیشتری از آن ساخته شود. اولین قسمت این فیلم در سال ۲۰۰۸ از کمپانی DreamWorks منتشر شد.

داستان فیلم

پو، یک پاندای چاق و تنبل است که در دهکده‌ای با پدر خود که یک مرغابی‌ست زندگی می‌کند. پدر پو، یک نودل فروشی دارد و در این کار بهترین است. پو اما، دلش می‌خواهد کونگ‌فو یاد بگیرد. روزی، یک تورنومنت برای انتخاب جنگجوی اژدها برگزار می‌شود. همه‌ی اهالی دهکده انتظار دارند که یکی از ۵ شاگرد برتر استاد شیفو، یعنی ببری، مانتیس، میمون، افعی یا لک‌لک به‌عنوان جنگجو انتخاب شوند، اما در کمال ناباوری، انگشت استاد برتر کونگ‌فو به سمت پو می‌چرخد که کمترین مهارتی در کونگ‌فو ندارد…

 

بهترین سریال های کره ای:
سریال کره ای جدید

 

Madagascar

ماداگاسکار

ماداگاسکار یکی دیگر از انیمیشن‌های جذاب این کمپانی است که در لیست بهترین انیمیشن های دنیا نیز قرار دارد. این فیلم به ماجراجویی‌های ۴ حیوان از باغ وحش مرکزی نیویورک می‌پردازد و توجه مردم را به باغ وحش و کاری که با حیوانات وحشی می‌کند، جلب می‌کند. اولین قسمت این فیلم جذاب سال ۲۰۰۵ اکران شد و قسمت چهارم نیز سال ۲۰۱۴ پخش شد. ماداگاسکار یکی از فیلم‌های موفق و پرفروش دریم ورکس است.

داستان فیلم

الکس، مارتین، ملمن و گلوریا، ۴ حیوان باغ‌وحشی هستند که برخلاف طبیعت خود، هرگز در حیات‌ وحش نبوده‌اند. براثر یک اتفاق، این حیوانات که قرار است با کشتی به آفریقا بروند، پس از خراب شدن کشتی سر از جزیره‌ی ماداگاسکار درمی‌آورند. حال، حیواناتی که تمام عمر خود را در دنیای امن بوده‌اند و حتی نیاز به تلاش برای یافتن غذا نبوده‌اند، باید بتوانند در دنیای وحش بیرون دوام بیاورند و سالم بمانند…

Croods

croods

انیمیشن غارنشین‌ها، در سال ۲۰۱۳ تولید شد . صداپیشگان این اثر، ستارگانی چون نیکلاس کیج، اما استون و رایان رینولدز هستند. این فیلم در ۶۳مین جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد و در مراسم اسکار و گلدن گلوبز هم رقیب فیلم Frozen بود اما در هر دو مراسم به رقیب خود باخت. با این حال، نمی‌توان جذابیت آن را انکار کرد.

داستان فیلم

یک خانواده غارنشین، به دلیل سخت‌گیری‌های پدر خانواده و چسبیدن به یکدیگر، از هر مشکل و گزندی در امان بوده‌اند. همین یک‌جا بودن و سکون مانع پیشرفت خانواده شده است. دختر خانواده‌ که سودای ماجراجویی در سر دارد، جلوی پدر می‌ایستد و می‌خواهد دنیا را ببیند. شبی که یواشکی دختر خانواده از بقیه جدا می‌شود، انسان دیگری را می‌بیند که مشخص است از او خیلی پیشرفته‌تر است. او حتی یک حیوان اهلی هم دارد. از این‌جا به بعد، همه‌چیز تغییر می‌کند…

بهترین انیمه‌های ژاپنی

انیمیشن‌های ژاپنی انیمه نام دارند. این انیمیشن‌ها با انیمیشن‌های آمریکایی و سه بعدی متفاوت هستند و سبک و سیاقی دیگر را پیش گرفته‌اند. معروفترین انیمه‌ها، مناسب بزرگسالان هستند و کم پیش می‌آید کودکان از دیدن آن‌ها لذت ببرند. همچنین مضامین این فیلم‌ها نیز صرفا مناسب بزرگسال است. انیمه‌ها نه تنها در ژاپن، که در کل دنیا طرفدار دارند و خیلی از افرادی که انیمیشن‌های غربی را نمی‌بینند، از مخاطبان دائمی انیمه‌های ژاپن هستند. در ادامه نگاهی به بهترین انیمیشن های ژاپنی می‌اندازیم.

Ponyo

مشاهده انیمیشن پونیو

پونیو یک فیلم پویانمایی فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. این انیمیشن توسط Studio Ghibli برای شبکه تلویزیونی Nippon، Dentsu، Hakuhodo DY Media Partners، Buena Vista Home Entertainment، Mitsubishi ساخته و توسط Toho توزیع شده است. این هشتمین فیلم میازاکی است که برای استودیو گیبلی کارگردانی شده و دهمین فیلم او در کل محسوب می‌شود.

داستان فیلم

پسر یک ملوان، سوسوکه 5 ساله با مادرش لیزا زندگی آرامی را روی صخره‌ای در کنار اقیانوس سپری می‌کند. یک روز سرنوشت ساز او ماهی قرمز زیبایی را می‌یابد که در یک بطری در ساحل به دام افتاده و پس از نجات او، نام آن را پونیو می‌گذارد؛ اما پونیو یک ماهی قرمز معمولی نیست. پونیو دختر یک جادوگر چیره دست و الهه دریا است که با استفاده از جادو خود را تبدیل به دختری جوان می‌کند و عاشق سوسوکه می‌شود. استفاده از چنین جادوی سنگینی نظم جهان را به هم میریزد و باعث عدم تعادل خطرناکی می‌شود. در حالی که ماه به طور پیوسته به زمین نزدیک می‌شود و پدر پونیو امواج قدرتمند اقیانوس را برای یافتن دخترش می‌فرستد دو کودک برای نجات جهان و تحقق رویاهای پونیو برای تبدیل شدن به انسان دست به ماجراجویی زندگی می‌زنند.

Wolf children

Wolf children

فرزندان گرگ یک انیمه‌ی جذاب ژاپنی است که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد و در آن، از افسانه‌ی گرگینه استفاده شده. این فیلم را در ژاپن و دنیا به عنوان یکی از شاهکارهای دنیای انیمه می‌شناسند.

داستان فیلم

هانا، شخصیت اصلی داستان، به یک مرد گرگینه دل می‌بندد. زندگی این دو نفر با عشق آغاز می شود و حاصل آن، دو فرزند گرگینه است. اما همه‌چیز زمانی خراب می‌شود که همسر هانا کشته می‌شود. حال، هانا باید دو بچه‌ی گرگ‌نما را به تنهایی بزرگ کند. او که تجربه‌ای ندارد، مجبور می‌شود با فرزندان خود به یک روستای دورافتاده برود و در یک خانه‌ی بزرگ فرزندان خود را به تنهایی و دور از هیاهوی شهر بزرگ کند. دو کودک، قابلیت این را دارند که هم به صورت انسان و هم گرگ زندگی کنند. همینطور که این دو کودک بزرگ می‌شوند، تضادهای درون آن‌ها هم نمایان می‌شود. آیا آن‌ها می‌خواهند گرگ باشند، یا به عنوان انسان زندگی خود را ادامه دهند؟

The tale of the princess Kaguya

بهترین انیمه های خارجی

انیمه‌ی ژاپنی داستان پرنسس کاگویا، جز برترین انیمیشن های تاریخ است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. این انیمیشن در سبک تاریخی ساخته شده و نگاهی به داستان بامبو شکن دارد.

داستان فیلم

این انیمیشن تاریخی از جایی شروع می‌شود که یک بامبو شکن دختری داخل ساقه بامبو پیدا می‌کند. از آن‌جا که معتقد است این دختر مقدس است، آن را به خانه می‌برد و با همسرش او را بزرگ می‌کنند. دختر که کاگویا نام دارد به سرعت بزرگ می‌شود و تغییرات زیادی در زندگی والدینش ایجاد می‌کند. کاگویا خواستگاران زیادی دارد، اما از آن‌جا که نمی‌خواهد با آن‌ها ازدواج کند، آن‌ها را به ماموریت‌های محالی می‌فرستد….

 

طرفدار فیلم های اکشن هستید؟ مطلب زیر را از دست ندهید:
فیلم های اکشن برتر

 

Spirited away

بهترین انیمیشن های تاریخ

میازاکی یکی از بهترین انیمه‌سازان ژاپن است و شهر اشباح، یعنی انیمه‌ی Spirited away، معروفترین ساخته‌ی او است. پس می‌توانیم بگوییم این انیمه، بهترین انیمه‌ی دوران است.

این فیلم که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد، پربیننده‌ترین فیلم ژاپن شناخته شد. از نمادها و کاستوم‌های این فیلم، هنوز هم در روزهایی چون هالووین استفاده می‌شود و می‌توان گفت که جزء محبوب‌ترین کاستوم‌ها هستند.

داستان فیلم

چیهیرو، دختر ۱۰ ساله‌ای که در حال نقل مکان به شهری دیگر همراه پدرومادرش است، پس از این‌که از یک جاده‌ی میان‌بر می‌گذرند، به شهری متروکه و مرموز می‌رسند. والدین چیهیرو که کنجکاو شده‌اند، وارد این شهر می‌شوند و وقتی از غذاهای یکی از رستوران‌ها می‌خورند، تبدیل به خوک می‌شوند. چیهیرو که حسابی وحشت کرده، متوجه ورود موجوداتی عجیب به شهر شده و خودش ناخواسته وارد شهر اشباح می‌شود. حال، او که حسابی گیج شده، باید با موجودات عجیب‌وغریب به تنهایی روبرو شود و به ترس خود از آن‌ها غلبه کند. همچنین، مشکلات زیادی سر راه چیهیرو قرار می‌گیرند که او مجبور است به کمک دوستان جدید خود با آن‌ها مقابله کند.

The garden of words

garden of words

باغ کلمات، یک انیمه‌ی آرام و حال‌خوب‌کن است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. کیفیت انیمه بسیار جذاب است و در کل فیلم، باران می‌بارد. دیالوگ‌های فیلم کم است و داستانی ملیح دارد که حوصله‌ مخاطب را سر نمی‌برد. برای کسانی که عاشق باران هستند، این فیلم یک گزینه ایده‌آل است.

داستان فیلم

تاکائو یک پسر کفش‌دوز ۱۵ ساله است که یک روز تصمیم می‌گیرد مدرسه را رها کند و به یک باغ برای طراحی برود. او در آن‌جا، با زنی ۲۷ ساله به نام یوکینو آشنا می‌شود. هر دو نفر، مدام به آن باغ می‌روند و کم کم با هم دوست می‌شوند. همینطور که روابط آن‌ها عمیق‌تر می‌شود، احساسی میان هر دو نفر شکل می‌گیرد.

Ocean waves

لیست بهترین انیمیشن ها

امواج دریا توسط فیلم‌سازان جوان و تازه‌کار استودیو گیبلی تولید شد. این فیلم براساس رمانی به همین نام ساخته شد که در سال ۱۹۹۰ نوشته شد. این فیلم درام و عاشقانه، به یک مثلث عشقی می‌پردازد و در دسته‌ی انیمیشن‌هایی است که کودکان از دیدن آن لذت نخواهند برد.

داستان فیلم

بین دو دوست و یک دانش آموز انتقالی از توکیو، یک مثلث عشقی شکل می‌گیرد. این فیلم، در دسته‌ی فیلم‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌طور که باید دیده نشد و اصطلاحا Underrated ماند.

 

بهترین فیلم های عاشقانه جدید که باید دیده باشید:
فیلم عاشقانه

 

Belle

belle

بل، اقتباسی جدید از داستان کلاسیک دیو و دلبر است. این انیمه در جشنواره کن سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و آن‌قدر خوش‌ساخت بود که به مدت ۱۴ دقیقه توسط حضار تشویق شد. این فیلم به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی و … هم دوبله شده است و یکی از بهترین انیمه‌های حال حاضر است.

داستان فیلم

سوزو، دختر خجالتی دبیرستانی که با غم از دست دادن مادرش دست‌وپنجه نرم می‌کند، از خوانندگی که کار مورد علاقه‌اش است دست می‌کشد. مدتی بعد، در یک فضای مجازی که U نام دارد، سوزو صدای خود را پیدا می‌کند و دوباره می‌خواند. این کار موجب می‌شود که محبوبیت زیادی پیدا کند. کمی بعد که سوزو معروف شده و کنسرت برگزار می‌کند، ، یک دیو ترسناک که دارد از دست گروهی می‌گریزد، به سالن کنسرت وارد می‌شود. در آن‌جا، سوزو با او آشنا می‌شود.

سایر کمپانی‌ها

انیمیشن‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید از کمپانی‌هایی مانند سونی پیکچرز یا نتفلیکس هستند.

Wish Dragon

انیمیشن اژدهای آرزو

Wish Dragon انیمیشنی کمدی فانتزی است که در سال 2021 به نویسندگی و کارگردانی کریس آپلهانس توسط Sony pictures و Tencent Pictures تولید شده است. جیمی ونگ، جان چو، کنستانس وو، ناتاشا لیو بوردیزو، جیمی او یانگ، آرون یو، ویل یون لی و رونی چینگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. اژدهای آرزو در 15 ژانویه 2021 (26 دی 1399 ) در چین و در 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) در سطح بین المللی در پلتفرم نتفلیکس اکران شد.

داستان فیلم

دین یک دانشجوی طبقه کارگر در شانگهای است که آرزو دارد با دوست دوران کودکی خود یعنی لی نا که سال‌ها پش با یک دیگر همسایه بودند ملاقات کند. لی‌نا اکنون زندگی مجلل و مرفه‌ای دارد. طی ماجرایی یک قوری به دست دین می‌رسد که لانگ، اژدهای آرزو، از دورن آن بیرون می‌آید. لانگ می‌تواند سه آرزو اربابش را برآورده کند. در این بین دین توسط گروهی شرور تحت تعقیب است که به قصد دستیابی به قوری دنبال  دین هستند…..

 

فیلم ترسناک چی ببینیم؟
بهترین فیلم های ترسناک دنیا

 

Leo

انیمیشن لئو

لئو انیمیشن جدید کمدی موزیکال سال 2023 است که کارگردانان آن رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید واختنهایم هستند. این فیلم دومین انیمیشن از کمپانی سازنده Happy Madison Production است و صدا پیشگانی مانند بیل بور، سیسیلی استرانگ، جیسون الکساندر و غیره در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم

روایت این فیلم از دید یک حیوان خانگی کلاس دیده می‌شود. یک مارمولک 74 ساله خسته به نام لئو چندین دهه است که در کلاس درسی در فلوریدا همراه با یک لاکپشتی گیر افتاده است. این مارمولک هنگامی که متوجه می‌شود تنها یکسال از زندگیش باقی مانده تصمیم می‌گیرد از این مدرسه فرار کند و زندگی در دنیای بیرون را نیز تجربه کند. در همین حین که برنامه فرار را تنظیم می‌کند برای کلاس پنجم یک معلم جایگزین آورده می‌شود که دانش آموزان را مضطرب و برای آن‌ها نگرانی‌هایی به وجود می‌آورد….

Nimona

انیمیشن نیمونا

مورد دیگری که در لیست انیمیشن های جدید به سراغش می‌رویم نیمونا است. نیمونا یک فیلم پویانمایی علمی فانتزی ماجراجویی کمدی درام آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی نیک برونو و تروی کوان بر اساس فیلمنامه‌ای از رابرت ال بیرد و لوید تیلور است. داستان این انیمیشن از روی رمان گرافیکی به همین نام در سال 2015 توسط ND Stevenson ساخته شده است.

داستان فیلم

داستان در دوره نئو قرون وسطی می‌گذرد. حال، یک شوالیه به دلیل جرمی که عمدی نبوده و مرتکب نشده تحت تعقیب قرار می‌گیرد. تنها کسی که برای اثبات بی گناهی می‌تواند به او کمک کند نیمونا است. نیمونا نوجوانی شیطان است که عاشق هیجان و کارهای این سبکی است. این نوجوان شیطان دائما می‌تواند تغییر شکل و قیافه دهد و در شرایط ضروری خود را با محیط وفق دهد. نیمونا و شوالیه در مسیر اثبات بی گناهی با هم هم مسیر می‌شوند و ….

Migration

فیلم انیمیشن جدید

در لیست بهترین انیمیشن‌ ها، مورد بعدی که همین اواخر منتشر شد و دل همه مخاطبین بزرگ و کوچک را برد، فیلم کارتونی Migration است. این انیمیشن اواخر سال ۲۰۲۳ اکران شد و بسیار تاثیرگذار واقع شد.

داستان فیلم

این انیمیشن درباره خانواده‌ای از اردک‌ها است که در برکه‌ای آرام و به دور از خطرات طبیعی زندگی می‌کنند. برخلاف بقیه پرندگان که هر ساله با تغییرات آب و هوایی کوچ می‌کنند و به جاهای دیگر می‌روند، این خانواده هیچ جا نمی‌روند و تا به حال کوچ را تجربه نکرده‌اند. پس از روبرو شدن با دسته‌ای از مرغان مهاجر، آن‌ها هم تصمیم می‌گیرند مهاجرت را تجربه کنند. در این مسیر، با داستان‌ها و خطرات جدیدی مواجه می‌شوند و همچنین، دوستان جدیدی نیز پیدا می‌کنند…

Klaus

انیمیشن های خوب جهان

انیمیشن کلاوس، از آن قبیل انیمیشن‌ها بود که بدون هیچ ادعایی آمد و بی‌سروصدا، خودش را در دل مخاطبین جای داد. این فیلم کارتونی در سال ۲۰۱۹ آمد و لایق این است که بارها دیده شود.

داستان فیلم

داستان این انیمیشن در قرن ۱۹ در نروژ می‌گذرد. جسپر، یک مامور پست، به عنوان تنبیه برای کم‌کاری‌هایش، به منطقه‌ای دور و سرد تبعید می‌شود. او مامور است که در یک سال، ۶ هزار نامه را منتقل کند اما از بخت بد، می‌بیند که در این شهر هیچ کس به کسی نامه نمی‌نویسد و مردم رابطه خوبی با هم ندارند. او کمی بعد، با هیزم‌شکن پیری به نام کلاوس آشنا می‌شود که در خانه‌اش یک عالمه اسباب بازی وجود دارد اما مردم با او هیچ مراوده‌ای ندارند. حالا او می‌خواهد کاری کند که هم نامه‌نگاری در این شهر مرسوم شود، هم بین این پیرمرد هیزم شکن و بچه‌های شهر یک رابطه‌ای ایجاد شود…

Cloudy with a Chance of Meatballs

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی انیمیشنی علمی تخیلی ساخت آمریکا در سال 2009 است که توسط Columbia Pictures و Sony Pictures Animation تولید و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است. این فیلم که بر اساس کتابی به همین نام از جودی و ران بارت در سال 1978 برای کودکان نوشته شده بود ساخته شده و توسط فیل لرد و کریستوفر میلر کارگردانی شده است.

داستان فیلم

فلینت لاکوود شخصیت اصلی بازی فکر می‌کند که یک نابغه است؛ اما هیچ یک از وسایلی که اختراع کرده معنی دار یا مفید نیستند. با این حال مادرش از او حمایت می‌کند. پس از فوت مادرش لاکوود با پدرش زندگی می‌کند و حس می‌کند که باید زندگی مستقلی برای خودش بسازد. هنگامی که شهر کوچک آن‌ها به دلیل ورشکست شدن کارخانه کنسرو ساردین که منبع درآمد اصلی آن‌ها محسوب می‌شد وارد بحران اقتصادی می‌شود فلینت تصمیم می‌گیرد آخرین اختراع خود را امتحان کند. فلینت دستگاهی اختراع کرده تا بتواند آب را به غذا تبدیل کند. برنامه‌ریزی‌های فلینت درست پیش نمی‌رود و شهر را دچار بحران می‌کند…..

 

 

Hotel Transylvania

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

هتل ترانسیلوانیا انیمیشن آمریکایی است که توسط نویسنده کمدی تاد دورهام ساخته شده و توسط Sony Pictures Animation تولید شده است. این مجموعه شامل چهار فیلم بلند، سه فیلم کوتاه، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن فلش و چندین بازی ویدیویی است؛ همچنین بازیگران مطرحی نیز در صدا پیشگی این انیمیشن از جمله سلنا گومز، اندی سامبرگ، استیو بوشمی، دیوید اسپید، فران درشر و مولی شانون نقش دارند.

داستان فیلم

در سال 1895، دراکولا یک استراحتگاه در ترانسیلوانیا می‌سازد که از دید انسان‌ها پنهان است با این کار قصد دارد تا تنها دختر خود ماویس را در محیطی امن بزرگ کند. هتل ترانسیلوانیا به مرور تبدیل به جایی شده که هیولاها به دور از انسان‌ها خانواده خود را به تعطیلات می‌آورند. دراکولا دوستان خود را دعوت می‌کند تا در کنار یکدیگر باشند و خوشگذرانی کنند در این بین جاناتان 21 ساله در حال قدم زدن در جنگل است و به طور تصادفی به هتل برخورد می‌کند. دراکولا جاناتان را می‌بیند و او را به شکل یک هیولا در می آورد تا از مهمانان پنهان باشد و کسی متوجه حضور یک انسان در هتل نشود؛ اما ماویس نیز جاناتان را می بیندو متوجه می‌شود که یک انسان واقعی است…..

 

فیلم های مورد نظر خود را در لپ تاپ و تبلت با بهترین کیفیت تماشا کنید.

Megamind

انیمیشن مگا مایند

مگامایند درباره یک ابر شرور فضایی است که به شدت باهوش است و به همراه فردی دیگر به زمین می‌آید پس از آمدن به زمین مسیر زندگی مگا مایند تغییر می‌کند.

داستان فیلم

دو قهرمان از فضا به زمین می‌آیند و داستان این انیمیشن حول محور رقابت این دو نفر می‌گذرد. بعد از اینکه مگامایند رقیب و دشمن قدیمی خود را شکست می‌دهد برای خود قهرمان جدیدی ایجاد می‌کند تا سرش را گرم کند؛ اما این کار مگامایند تبعات زیادی به همراه دارد و به همین سادگی‌ها تمام نمی‌شود…..

Rango

بهترین انیمیشن برای کودکان

مگر می‌شود حرف بهترین انیمیشن های سینمایی شود و اسمی از رنگو، این آفتاب پرست بامزه و عجیب به میان نیاید؟ انیمیشن رنگو با صداپیشگی جانی دپ، یکی از بهترین انیمیشن‌هایی است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شد و هم بین بزرگترها هم کودکان خوش درخشید. اگر یک انیمیشن در سبک وسترن می‌خواهید ببینید، رنگو برای شماست.

داستان فیلم

رنگو یک آفتاب پرست کنجکاو است که همیشه به دنبال ماجراجویی می‌گردد. البته نه یک ماجراجویی که زحمت زیادی داشته باشد!

او خیلی اتفاقی سر از یک شهر قدیمی به نام درت درمی‌آورد که هم شدیدا با کمبود آب مواجه است، و هم نیاز به یک کلانتر جدید دارد. رنگو که حسابی هم تشنه است، مسئولیت هر دو را عهده دار می‌شود و می‌خواهد هرطور که شده برای ساکنین این منطقه آب پیدا کند…

Happy feet

معرفی انیمیشن خوش قدم

انیمیشن happy feet در ایران با نام خوش قدم ترجمه شده و یک انیمیشن حال خوب کن و بسیار جذاب است که دیدن آن حس خوبی در مخاطب ایجاد می‌کند. اگر شما هم از عاشقان پنگوئن‌ها و فضای منجمد قطب هستید، دیدن این فیلم که یکی از بهترین انیمیشن های جهان است را به شما توصیه می‌کنیم.

داستان فیلم

پنگوئن‌ها، پرندگانی هستند که با آواز جفت خود را پیدا می‌کنند. حال، در دنیای پنگوئن‌ها، یک پنگوئن خاص وجود دارد که صدای آواز خواندن ندارد؛ اما می‌تواند برقصد و در این کار خیلی خوب است. با این که این پرنده کوچک و دوست داشتنی به‌خاطر تفاوت‌هایی که دارد با چالش‌ها و مشکلاتی در میان هم‌نوعانش مواجه می‌شود، اما آیا می‌تواند زبان عشق خود را خلق کند؟

فراموش نکنید که شما می‌توانید تمامی انیمیشن‌های مورد نظر خود را در پلتفرم‌هایی مانند فیلیمو تماشا کنید. برای دیدن نحوه نصب فیلیمو روی تلویزیون، روی لینک کلیک نمایید.

جمع‌بندی

انیمیشن‌های این لیست، به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند با هر سلیقه‌ای باشید بتوانید فیلمی برای دیدن پیدا کنید. خیلی از انیمیشن‌ها نیز چنانچه قبلتر دیده باشید باز هم تماشای مجدد آن‌ها خالی از لطف نیست. همچنین، اگر برای کوچولوهای خانواده دنیال انیمیشن‌های جذاب هستید، قطعا مواردی را در این لیست پیدا می‌کنید که ندیده‌اند.

تقریبا تمامی این انیمیشن‌های انتخاب شده، در لیست بهترین انیمیشن های دنیا قرار دارند و جزء پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌ها هستند.

سوالات متداول

آیا انیمه‌ها مناسب کودکان هستند؟

اکثر انیمه‌ها مخاطب بزرگسال دارند. همچنین مضامینی را نمایش می‌دهند که توجه کودک را جلب نمی‌کند. برای کودکان بهتر است سراغ انیمیشن‌های آمریکایی بروید.

قدیمی‌ترین فیلم انیمیشن دیزنی کدام است؟

انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله، قدیمی‌ترین فیلم بلند این کمپانی است که در سال ۱۹۳۷ ساخته شد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

20 نظر

  1. ناشناس

    انیمیشن بود یه پسره بود درختا رو دوست داشت ولی شهرشون از درخت بدشون میومد بعد پسره میره بیرون از شهر و یکیو تو یه خونه پیدا میکنه باهاش دوست میشه و …
    اسمشششششششششش چی بوددددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به ناشناس

      dr.lorax احتمالا
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ناشناس

      سلام منظورتون The Lorax؟
      1. Azizam051.telegram

        پاسخ به احسان نیک پی

        عصر یخبندان 1تا6 کجاست پس موآنا چی شد و خیلی آثار دیگه ک من با 35سال سن هنوز هر شب میبینم و میخوابم
        1. پریا حسن‌زاده

          پاسخ به Azizam051.telegram

          قرار میگیره توی لیست بزرگوار. فقط در نظر داشته باشید که معیارهای خیلی زیادی برای انتخاب بهترین انیمیشن وجود داره😁
  2. محمد

    سلام دوستان یه انیمیشن بود یه پادشاه بود با یه آدم هیکلی و یه فکر کنم خر که تیک کلام شاه بود ناسلامتی ما شاه هستیم اسمشو کسی می‌دونه ممنون

  3. M

    سلام خسته نباشید یه انیمیشینی بود بچه بودم می‌دیدم میتونید کمک کنید اسمشو پیدا کنم . انیمیشنش ی کلانتری بود با زن و بچش ی تعمیرگاه جاروبرقی هم داشتن . ممنون میشم کمکم کنید

  4. سهیلا صدری

    مطلبتون در مورد کودکان انصافا عالیه. من برای سرگرم کردن فرزندم از اسباب بازی هم استفاده میکنم و همیشه اسباب بازی استاندارد میخرم.

    1. رضا کدخدای

      پاسخ به سهیلا صدری

      سیاره گنج ، بهترین بهترین بهترین انیمیشن عمرم
      1. محسن

        پاسخ به رضا کدخدای

        سلام ببخشید یه انیمیشن بود مثل Coco و اون دنیای مردگان اینا بود و یک شیطان و فرشته شرط می ببندند که کدام دختر عاشق پسری میسن که اینا انتخاب کردند و بعد شیطانه تقلب می‌کنه و زیر درخت مردی که فرشته شرط بسته بود رو می‌کشه و بعد دنیای اون ها عوض میشه بعد یه سنجاقی پیراهنی بود که نامی از بود که شیطان داده بود به پسر که اون روش شرط بسته بود و بعد سر همون یک گروه از راهزن ها بدنبال تون هستند اگه میشه می تونی بگید اسم چی هست
        1. سحر

          پاسخ به محسن

          اسمش کتاب زندگی هست
    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به سهیلا صدری

      ممنون از نظرتون دوست عزیز🙏
  5. امیر

    ممنون بابت معرفی

  6. مژگان

    با سلام من تقریبا 17سال پیش شایدم کمنر پدرم یه سی دی اورد که برنامه کودک درمورد چندین فرشته بود ویکیشون موهاش ابی کوتاه بود یکیشم موهاش طلاییبود اگهه اشتباه نکنم وبال نداشت موطلاییه اخر داستان بال میدن بهش و خیلی دوست داشتنی هس اسمش یادم نیس خیلی دلم هوایی این برنامه کودک کرده خواهش میکنم کمکم کنید پیداش کنم و مجدد ببینمش چون دوست دارم دخترمم ببینه
    تشکر میکنم ازتون کمکم کنید

    1. ...

      پاسخ به مژگان

      باربی در سرزمین پریان
    1. مریم

      پاسخ به مژگان

      اسمش سرزمین پریان‌ مو آبیه یکی از دستیارای مخصوص اینچانتراس فرشته و ملکه اصلی بود، موطلاییه هم کارکتر اصلی که اسمش الینا بود و نجات دهنده سرزمین پریان
  7. .

    خوبه

    1. مانی

      پاسخ به .

      سلام. من چند سال پیش یک انیمیشن دیدم دقیقا اسمش رو یادم نیست. فکر کنم تقریبا اینجوری بود : [ آخرین جادوگر ] الان هرچی تو گوگل میزنم نمیاره. اول یه دختر با خانوادش میرن به سینما و اونجا یه جادوگر هست که یک اژدها داره. بعد دختره با جادوگر و اژدها به یه جایی سفر میکنن و جادوگر از دختر میخواد که سرزمینشو نجات بده. داستان کارتون همینه. اگر کسی یادش اومد اسمش چیه بهم بگه. ممنونم خیلی دنبالشم
      1. ...

        پاسخ به مانی

        باربی در سرزمین پریان
      1. Amir

        پاسخ به مانی

        آخرین اژدها
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/
ads
ads