داغ ترین ها :
تبلت Honor Pad V8 معرفی شد؛ اولین تبلت با تراشه Dimensity 8020

تبلت Honor Pad V8 معرفی شد؛ اولین تبلت با تراشه Dimensity 8020

آنر در واپسین روزهای مانده به سال جدید میلادی از تبلت پرچمدار جدید خود یعنی Honor Pad V8 Pro رونمایی کرد. این تبلت پرچمدار به صفحه نمایشی در ابعاد 12.1 اینچ با نرخ نوسازی 144 هرتز مجهز شده و در مدلی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این تبلت با قیمتی نزدیک به ۳۷۶ دلار راهی بازار شده بود. حالا شرکت آنر مدل دیگری از این تبلت را با نام Honor Pad V8 معرفی کرد.
تبلت Honor Pad V8 در دو مدل راهی بازار شده است. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل اول 1900 یوان و برای مدل دوم 2000 یوان به گوش رسیده است. معادل قیمت‌های بیان شده برای هر دو مدل چیزی در حدود 274 دلار برای مدل اول و 289 دلار برای مدل دوم محاسبه شده‌اند.

تبلت آنر Pad V8

از جمله تغییراتی که تبلت Honor Pad V8 نسبت به نسخه Pro خود داشته، کاهش اندازه صفحه نمایش از 12.1 اینچ به 11 اینچ و نرخ نوسازی 144 هرتز به 120 هرتز بوده است؛ البته علاوه بر صفحه نمایش میزان ظرفیت باتری نیز کاهش پیدا کرده است.

در حالی که تبلت Honor Pad V8 Pro از باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد، تبلت Honor Pad V8 باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین این تبلت از شارژر ۲۲٫۵ واتی به جای ۳۵ واتی مدل پرو استفاده می‌کند.

مشخصات صفحه نمایش تبلت Honor Pad V8

باتری 7250 میلی آمپر ساعت تبلت آنر Pad V8

نکته‌ای که باعث درخشش بیشتر خبر رونمایی تبلت Honor Pad V8 می‌شود، استفاده شرکت سازنده از تراشه مدیاتک Dimensity 8020 است. این تبلت اولین محصولی است که به این تراشه مجهز شده است. این تراشه 6 نانومتری از یک پردازنده 8 هسته‌ای تشکیل شده که 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و 4 هسته A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز دارد. روی این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 استفاده شده که توانایی خوبی در اجرای بازی‌ها دارد. جدا از ظرفیت‌های نام برده برای هر دو مدل تبلت Honor Pad V8 یک درگاه microSD هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

تراشه دایمنسیتی 8020 تبلت Honor Pad V8
از لحاظ نرم‌افزاری لازم به ذکر است که تبلت آنر پد V8 با رابط کاربری MagicUI 6.1 و اندروید 12 شروع به کار می‌کند. این تبلت از  بلوتوث 5.1 و Wi-Fi 6 استفاده می‌کند. همچنین بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از DTS X Ultra (کنترل صدای سیمی توسط پورت USB-C) روی آن وجود دارد.

طراحی تبلت Honor Pad V8
بد نیست که برای پایان با نگاهی خریدارانه در ارتباط با ظاهر و طراحی تبلت Honor Pad V8 صحبت کنیم. شرکت سازنده در اقدامی جالب از یک نوع چرم گیاهی برای پوشش پنل پشتی استفاده کرده است که در رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری در بازار دیده می‌شوند. تبلت جدید 11 اینچی آنر از وزنی معادل 485 گرم و ضخامت 7.3 میلی‌متر بهره‌مند شده است. این تبلت از قلم Magic Pencil 3 یا Magic Keyboard پشتیبانی می‌کند. البته هنوز حرفی بابت عرضه این مدل غیر پرو در بازاری غیر از چین به میان نیامده است، به همین دلیل باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

قلم تبلت Honor Pad V8

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-honor-pad-v8-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads