داغ ترین ها :
بهترین هندزفری های انکر

بهترین هندزفری های انکر

در روزهایی به سر می‌بریم که برای خرید هدفون و هندزفری به اندازه گوشی، لپ تاپ و سایر محصولات حوزه تکنولوژی به اطلاعات و بررسی مدل‌ها نیاز داریم تا بتوانیم بهترین خرید را در میان انواع هندزفری‌های راهی بازار شده، برای خودمان رقم بزنیم. اگر در فکر خرید هندزفری از برندی معروف و با کیفیت هستید،می‌توانید به فکر تهیه بهترین هندزفری انکر باشید، چرا که انکر برندی قدیمی و نام آشنا است و در زمینه تولید هندزفری تا به امروز بهتر از بسیاری از برندهای دیگر عمل کرده است. برای آشنایی با انواع هندزفری انکر معرفی شده در دنیا به عنوان بهترین هندزفری های انکر تا پایان این مقاله از وبلاگ تکنولایف همراه ما باشید.

 

انواع هندزفری انکر را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید.

انواع هندزفری انکر

انواع هندزفری انکر

در دنیا مدل‌های مختلفی از هندزفری وجود دارد و کمپانی انکر هم تنها در یک مدل و یک قیمت، هندزفری تولید نکرده و متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه کاربرانش در سراسر دنیا، هندزفری‌های متفاوت و متنوعی را راهی بازار کرده است. هندزفری‌های انکر در مدل‌های بی سیم و با سیم، با سیم به صورت گردنی و بلوتوثی به صورت Open-Ear تولید شده و به شما اجازه می‌‎دهد تا هر مدلی را که می‌خواهید با دست باز انتخاب کنید.

  • هندزفری بلوتوثی In Ear

هندزفری‌های بولوتوثی In Ear در زبان فارسی به هندزفری‌های «تو گوشی» معروف هستند. هر بادز یا همان ایرپاد در این مدل هندزفری‌ها دارای سری‌های سیلیکونی هستند؛ به طوریکه این سری سیلیکونی در داخل قسمت حلزونی گوش قرار می‌گیرد.

  • هندزفری بی سیم Semi In Ear

اگر تا به حال به مدل هندزفری‌های موجود در بازار دقت کرده باشید، به طور قطع متوجه گروهی از هندزفری‌ها شده‌اید که سری سیلیکونی نداشته و قسمت سری هر ایرپاد به صورت پلاستیکی و شیب‌دار در گوش جای می‌گیرد. به این دسته از هندفری‌های بی سیم، هندزفری Semi In Ear می‌گویند.

  • هندزفری گردنی

گروهی از هندزفری‌های بلوتوثی هم هستند که برای اتصال به گوشی یا دستگاه نیازی به سیم ندارند و با پشتیبانی از بلوتوث متصل می‌شوند؛ اما گوشی‌های سمت چپ و راست آن از طریق سیم نازکی به یک دیگر متصل شده‌اند. ارگونومی هندزفری‌های گردنی به این صورت است که سیم آن‌ها در پشت گردن قرار می‌گیرد.

  • هندزفری Open-Ear

اگر شما به هر دلیلی تمایلی به استفاده از هندزفری‌هایی ندارید که سری آن‌ها داخل قسمت حلزونی گوش قرار می‌گیرد؛ اما نمی‌توانید منکر فایده هندزفری شوید و برای ادامه فعالیت‌های خود به آن نیاز دارید، بهتر است از هندزفری Open-Ear استفاده کنید. نام Open-Ear به این دلیل روی این مدل هندزفری‌ها قرار گرفته که قسمت سری هندزفری روی استخوان گونه چسبیده به گوش قرار می‌گیرد و صدای داخل هندزفری از طریق لرزش استخوان‌های کنار گوش «فناوری القای استخوانی» به گوش می‌رسد.

بهترین هندزفری های انکر

بهترین هندزفری های انکر

اگر در فکر خرید بهترین ایرپاد انکر هستید و نمی‌دانید که بهترین مدل کدام است، در این مقاله می‌توانید با انواع بهترین هندزفری گردنی انکر و مدل‌های بلوتوثی و غیر گردنی آشنا شوید و در نهایت مناسب‌ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

 

مطلب کاربردی و مورد نیاز:
مشکلات رایج هندزفری و هدفون

 

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro A3952

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro A3952

مشخصات شاخص هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro A3952
مجهز به گواهینامه IPX4 جهت مقاومت در برابر پاشش قطرات اب (قطرات عرق صورت و باران)
مجهز به قابلیت حذف نویز (ANC)
دارای 6 عدد میکروفون و امکان مکالمه با فناوری کاهش نویز
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

اگر علاقه دارید تا بادزهای هندزفری در ابعادی کوچک به حالت In Ear طراحی شده باشند و در قسمت حلزونی گوش به طور کامل جای بگیرند و پایه آن‌ها در پایین لاله گوش دیده نشوند، به طور قطع از طراحی هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro A3952 استقبال خواهید کرد.

روی هر کدام از بادزهای لوبیایی شکل هندزفری بلوتوثی لیبرتی 3 پرو 3 عدد میکروفون قرار دارد که به طرز فوق‌العاده‌ای صدای شما را هنگام به مخاطب منتقل می‌کند. همچنین به اسپیکر با درایوری به قطر 10.6 میلی‌متر هم مجهز شده که باعث می‌شود تا صدای مخاطب هنگام مکالمه و موزیک به خوبی داخل گوش شما با بیس مناسب پخش شوند.

هندزفری Liberty 3 Pro انکر در میان انواع هندزفری‌های این برند به عنوان یکی از بهترین هندزفری‌های anc دار معرفی شده و قدرت نویز کنسلینگ آن می‌تواند یکی از دلایل محکم برای خرید باشد. علاوه‌بر باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی این محصول که بادزها را در عرض 15 دقیقه برای 3 ساعت استفاده مداوم آماده می‌کند، می‌توانید از قابلیت اتصال همزمان آن به چند دستگاه هم به خوبی استفاده کنید. در مجموع برای خرید بهترین هندزفری انکر می‌توانید روی خرید هندزفری انکر مدل لیبرتی 3 پرو حساب باز کنید.

 

قیمت هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro A3952

 

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

مشخصات شاخص هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953
مجهز به فناوری HearID جهت آنالیز فرکانس گوش جهت دریافت بهترین صدا
مجهز به قابلیت حذف نویز (ANC)
مجهز به قابلیت شارژ وایرلس
شارژدهی تا 28 ساعت

یکی دیگر از بهترین هندزفری های انکر که می‌تواند با استفاده از قابلیت نویز کنسلینگ یا همان anc، سکوت و آرامشی به جا را به شما هدیه دهد، هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953 است که بادزهای آن دارای سری سیلیکونی هستند و به حالت In Ear داخل گوش قرار می‌گیرند.

هندزفری لیبرتی 4 انکر از فناوری HearID جهت آنالیز فرکانس گوش جهت دریافت بهترین صدا استفاده می‌کند و بادزهای آن در کنار طراحی مناسبی که دارند، از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و هنگام استفاده از آن‌ها از دستیار صوتی گوشی هم می‌توانید استفاده کنید. بازدهی بالای باتری هندزفری انکر مدل Soundcore Liberty 4 به حدی رضایت بخش است که می‌تواند به شما کمک کند تا یک روز کامل کاری را به موزیک گوش دادن بگذرانید و از تمرکز ایجاد شده توسط قابلیت Active Noise Cancellation هم لذت ببرید.

قیمت هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

 

بررسی این هندزفری از انکر را از دست ندهید!
نقد و بررسی هندزفری بی سیم soundcore r50i

 

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore AeroFit Pro A3871

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore AeroFit Pro A3871

مشخصات شاخص هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore AeroFit Pro A3871
مجهز به گواهینامه IPX5 جهت مقاومت در برابر پاشش قطرات اب (قطرات عرق صورت و باران)
مجهز به 4 میکروفون جهت انتقال صدای واضح
مجهز به اسپیکر با درایور به قطر 16.2 میلی‌متر
بالای 40 ساعت شارژدهی با کیس شارژ

اگر به دنبال هندزفری بلوتوثی هستید که برای اتصال به گوشی نیاز به سیم نداشته باشد، اما استرسی هم بابت بیرون افتادن بادزها نداشته باشید، بهتر است تا به فکر خرید هندزفری‌های بلوتوثی‌ باشید که بادزها به حالت حلزونی طراحی شده و دور گوش قرار گیرند و از طریق یک سیم با یک دیگر متصل باشند. به این صورت دیگر ایرپادها به بیرون نمی‌افتند و برای انجام فعالیت‌های پر جنب‌وجوشی مانند ورزش دومیدانی، ژیمناستیک، دوچرخه سواری و پیاده‌وری می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore AeroFit Pro A3871 با توجه به ابعاد کوچک و جمع‌وجوری که دارد، می‌تواند جایگزین خوبی برای خرید هدفون بزرگ محسوب شود، چرا که حمل و نقل این هندزفری بسیار آسان‌تر است و قیمت پایین‌تری هم نسبت به بسیاری از مدل‌های هدفون دارد.

هندزفری بلوتوثی انکر Soundcore AeroFit Pro به گواهینامه IPX5 مجهز شده، بنابراین بدنه آن در برابر پاشش آب باران و قطرات عرق مقاوم است. این هندزفری به 4 میکروفون مجهز شده و از این جهت گزینه بسیار مناسبی برای مکالمه به حساب می‌آید، همچنین قرار داشتن اسپیکرهایی به درایور 16.2 میلی‌متر هم می‌تواند انواع صوت و موزیک را با بالاترین میزان کیفیت برای شما پخش کند. باتری قرار گرفته درون کیس هم با یک بار شارژ شدن می‌تواند در مجموع 46 ساعت شارژدهی برای گوشی‌های هندزفری را تامین کند.

قیمت هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore AeroFit Pro A3871

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P3

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P3

مشخصات شاخص هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P3
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مجهز به میکروفون با قابلیت حذف نویز
مجهز به اسپیکر با درایور به قطر 11 میلی‌متر
حدود 35 ساعت شارژدهی با کیس شارژ

یکی از خوش قیمت‌ترین و بهترین هندزفری های انکر موجود در بازار که در رنگ بندی متنوعی در بازار به فروش می‌رسد و حتی شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود برای آن همانند سایر هندزفری‌ها، قاب هندزفری خریداری کنید، هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P3 است که بسیار ارگونومی مناسبی دارد و در کنار طراحی زیبا به قابلیت‌های کاربردی و ویژگی‌های مثبتی هم مجهز شده است.

هندزفری Soundcore لایف P3 به قابلیت حذف نویز چند حالته مجهز شده است، یعنی شما می‌توانید درون اپلیکیشن تنظیم کنید که در چه مکانی با چه میزان صدا قرار دارید تا صدای اطراف را برای بالابردن تمرکز شما قطع کند. این هندزفری دارای اسپیکرهای با کیفیتی است و 6 میکروفون قرار گرفته روی بادزهای آن هم مکالمه فوق‌العاده خوبی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

هر کدام از ایربادزهای هندزفری Soundcore Life P3 انکر که به صورت Semi In Ear داخل گوش قرار می‌گیرند، با یک بار شارژ با کیس تا 7 ساعت متوالی شارژدهی دارند و با شارژهای بعدی در مجموع تا 35 ساعت می‌توانند روشن باقی بمانند.

قیمت هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P3

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P2 Mini

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P2 Mini

مشخصات شاخص هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P2 Mini
پشتیبانی از فرمان‌های لمسی
پشتیبانی از دستیار صوتی
مجهز به اسپیکر با درایور به قطر 10 میلی‌متر
 4 تا 6 ساعت زمان برای استفاده با هر بار شارژ

بهترین ایرپاد انکر که از قیمت بالایی بهره نبرده، اما با تمام دستگاه‌ها سازگار است و از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به آن دستگاه‌ها متصل می‌شود، هندزفری مدل Soundcore Life P2 Mini است که بادزهای آن از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند و با سری سیلیکونی که دارند، به طور کامل در گوش قرار می‌گیرند و با تکان خوردن سر و گردن به بیرون پرتاب نمی‌شوند. این هندزفری دارای اسپیکرهایی به درایور 10 میلی‌متر است و می‌تواند تا حد خوبی صدا را با بیس مناسب برای شما پخش کند. هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P2 Mini در رنگ‌های متنوعی تولید شده و تا 6 ساعت هم می‌تواند بازدهی مثبت داشته باشد. این هندزفری به معنای واقعی گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای خرید به حساب می‌آید.

قیمت هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life P2 Mini

هدفون بی سیم انکر Soundcore R100 مدل A3981

هدفون بی سیم انکر Soundcore R100 مدل A3981

مشخصات شاخص هدفون بی سیم انکر Soundcore R100 مدل A3981
مجهز به گواهینامه IPX5 جهت مقاومت در برابر پاشش قطرات اب (قطرات عرق صورت و باران)
مجهز به میکروفون با قابلیت حذف نویز
مجهز به اسپیکر با درایور به قطر 10 میلی‌متر
 پشتیبانی از شارژ سریع و امکان استفاده 60 دقیقه‌ای تنها با 10 دقیقه شارژ

یکی از اقتصادی‌ترین هندزفری‌های سبک و با کیفیتی که از برند انکر در بازار وجود دارد، هدفون بی سیم انکر Soundcore R100 مدل A3981 است که در کنار قیمت پایین به قابلیت‌های ارزشمندی مانند دریافت گواهینامه IPX5 مجهز شده است. بدنه این هندزفری در روزهای بارانی و در روزهایی که تعریق زیاد دارید، در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و در کنار آب به مقاومت نسبی خوبی در برابر گرد و خاک هم مجهز شده است.

این هندزفری از فناوری BassUp برای افزایش کیفیت صدای بم استفاده می‌کند و اکولایزری که در اپلیکیشن آن طراحی شده به شما کمک می‌کند تا صدا را هنگام گوش دادن به موزیک و سایر فعالیت‌ها همانطور که می‌خواهید با بیس و کیفیت مد نظر برای شما تنظیم کند. هنگام استفاده می‌توانید یکی از دو حالت افزایش بیس و مود نرمال را انتخاب کنید.

کیس شارژ و بادزهای هدفون لیبرتی R100 مدل A3981 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، به طوریکه بادزها با 10 دقیقه شارژ تا 1 ساعت شارژدهی دارند و در مجموع می‌توانند تا 6 ساعت شارژدهی داشته باشند. البته اگر بادزها را باز هم بخواهید با کیس شارژ کنید، این عدد تا 25 ساعت هم افزایش پیدا خواهد کرد.

هنگام مکالمه هم به دلیل این که میکروفون بادزها به قابلیت حذف نویز میکروفون Noise Cancelling Microphone مجهز شده‌اند، می‌تواند صدا را کاملا شفاف و با حداقل نویز ممکن به مخاطب برساند.

قیمت هدفون بی سیم انکر Soundcore R100 مدل A3981

هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i

هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i

مشخصات شاخص هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i
پشتیبانی از فرمان‌های لمسی
مقاوم در برابر پاشش قطرات اب (عرق و باران)
مجهز به اسپیکر با درایور به قطر 10 میلی‌متر
 22 ساعت شارژدهی

بهترین هندزفری گردنی انکر ارزان قیمت موجود در بازار، هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i است که علاوه‌بر قیمت پایین و مناسبی که دارد، از وزنی بسیار پایین برخوردار است و قرار گرفتن آن روی گردن به هیچ عنوان اذیت کننده نیست و می‌تواند با توجه به ارگونومی مناسبی که دارد، اتفاقا یکی از بهترین هندزفری های انکری باشد که هم بادزهای آن به هم مرتبط هستند و هنگام انجام فعالیت‌های مختلف یا در شلوغی‌ها به بیرون پرتاب نمی‌شوند و هم از کیفیت پخش صدای بالایی برخوردار هستند.

وزن این محصول اصلا بالا نیست و در نهایت 22 گرم است و انعطاف پذیری مناسبی هم دارد. پشتیبانی از فناوری Crystal Clear Sound باعث می‌شود تا هندزفری گردنی مدل soundcore life u2i بتواند هنگام مکالمه صدا را با کیفیت بالاتری انتقال دهد و باعث افزایش رضایت کاربر شود. در مجموع با توجه به اسپیکرهایی که هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i به آن مجهز شده است، شما می‌توانید صدا را با کیفیت و بیس مناسبی دریافت کنید و مکالمه شفافی را هم تجربه کنید.

قیمت هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i

 

برای خرید هندزفری گردنی در هر مدل و برند، به وبسایت تکنولایف مراجعه کنید.

سخن آخر

انکر برندی معتبر است که همواره خرید کردن آن باعث می‌شود تا احساس رضایت داشته باشید. این برند هندزفری‌های متنوعی در طرح‌ها و قیمت‌های متفاوتی تولید می‌کند که هر کدام از آن‌ها به تعدادی از فناوری‌های روز دنیا مجهز شده‌اند. در این مقاله که به معرفی بهترین هندزفری های انکر پرداختیم، مانند مطالب جامع و کاربردی راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ویژگی‌های مثبت و ارزشمند تعدادی از بهترین ایرپادهای انکر را توضیح دادیم تا شما بتوانید بهترین خرید هندزفری از انکر را تجربه کنید.

اگر هم تجربه‌ای در خرید انواع هندزفری انکر دارید و با اپلیکیشن آن صدا را برای خود تنظیم کرده‌اید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هندزفری گردنی انکر که ارزان باشد، کدام است؟

هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i بهترین هندزفری گردنی انکر در رنج قیمتی پایین به حساب می‌آید.

بهترین ایرپاد انکر با قابلیت anc کدام است؟

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty 3 Pro A3952 و هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953 از جمله بهترین هندزفری‌های بلوتوثی نویزکنسلینگ دار برند انکر هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-anker-earphones/
ads
ads