داغ ترین ها :
نقد و بررسی هندزفری بی سیم soundcore r50i

نقد و بررسی هندزفری بی سیم soundcore r50i

انکر یکی از برندهای محبوبی است که هنگام شنیدن نام آن اولین موردی که به ذهن هرکسی خطور می‌کند کیفیت بالای محصولات آن است. هندزفری انکر R50i یکی از محصولات با کیفیت این برند محسوب می‌شود که در ادامه قصد نقد و بررسی دقیق آن را داریم.

انکر r50i

خرید انکر r50i

امتیاز

8
طراحی :
باتری :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد :

نقاط قوت

  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IPX5
  • درایور 10 میلی‌متری و بیس قوی

نقاط ضعف

  • نداشتن فناوری ANC

با حذف شن جک 3.5 میلی‌متری از اکثر گوشی‌های هوشمند هندزفری‌های بی‌سیم به محبوبیت بالایی دست پیدا کردند. هندزفری‌های بی‌سیم از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند و دردسر خراب شدن سیم و مشکلات این چنینی را هنگام استفاده نخواهید داشت. هندزفری بی‌سیم انکر r50i یکی از محصولات با کیفیت در این زمینه است که مشخصاتی مانند بلوتوث 5.3، سازگاری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS، درایور 10 میلی‌متری و کنترلرهای لمسی دارد. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی هندزفری انکر r50i بپردازیم. در این بررسی به طور کامل کیفیت صدا، میکروفون، باتری و تمام مواردی را که هنگام خرید هندزفری بی‌سیم باید به آن توجه کنید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع هندزفری انکر موجود در تکنولایف: ایرپاد انکر

 

طراحی و کیفیت ساخت هندزفری r50i

جنس استفاده شده برای کیس هندزفری انکر مدل R50i از پلاستیک مات است و اثر انگشتی را به خود جذب نمی‌کند. همراه کیس هندزفری یک آویز کنفی قرار گرفته که در راحت تر نگهداشتن کیس و نیفتادن آن کمک می‌کند. روی بدنه لوگوی برند انکر حک شده و در قسمت پشتی نیز توضیحات و مشخصات کلی از محصول یادداشت شده است. در قسمت بالایی کیس درگاه شارژ Type-C قرار دارد و در قسمت پایینی آن نیز چراغ LED قرار گرفته که وضعیت شارژ کیس را نمایش می‌دهد. بادزها درون کیس قرار گرفته‌اند و بدنه آن‌ها از جنسی از نوع پلاستیک براق دارد. بادزها سری سیلیکونی دارند که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد و از سر خوردن یا افتادن آن‌ها جلوگیری می‌کند؛ همچنین برای راحتی کاربران درون جعبه دو جفت سری سیلیکونی در سایزهای متفاوت قرار گرفته تا با توجه به سایز گوش بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. داشتن سری سیلیکونی می‌تواند به عنوان کمکی برای حذف صداهای مزاحم محیط عمل کند. هنگامی که برای اولین بار این محصول را در دست می‌گیرید متوجه وزن بسیار سبک و طراحی جمع و جور آن خواهید شد. کیس و خود بادزها طراحی زیبا و ارگونومیکی دارند که استفاده از آن‌ها را لذتبخش می‌کند.

داخل جعبه هندزفری کیس و بادزها، کابل شارژر Type-C و دو جفت سری سیلیکونی در سایزهای متفاوت قرار گرفته است. قطر درایورهای این محصول 10 میلی‌متر است؛ هرچقدر قطر درایورهای محصولی بزرگتر باشد میزان صدا و کیفیت خروجی آن با کیفیت تر است. استاندارد IPX5 در نظر گرفته شده برای آن خیال شما را از بابت مقاومت در برابر رطوبت و پاشش جزئی آب راحت می‌کند؛ اما در نظر داشته باشید که نمی‌توانید از آن زیر آب شدید یا باران استفاده کنید.

 

دیگر هندزفری های بررسی شده در تکنولایف: نقد و بررسی Freebuds 5i

 

اتصالات و کارکرد هندزفری بلوتوثی انکر مدل R50i

در ادامه نقد و بررسی هندزفری بی‌سیم انکر مدل soundcore r50i نوبت به اتصالات و کارکرد آن می‌رسد. بلوتوث نسخه 5.3 برای وصل کردن هندزفری به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS درون آن قرار گرفته و تا 10 متر برد دارد؛ بنابراین تا 10 متر می‌توانید به راحتی از آن بدون قطعی استفاده کنید. برای بار اول که به گوشی وصل شدید از دفعات بعدی با روشن کردن بلوتوث و خارج کردن بادزها از داخل کیس، هندزفری بی‌سیم انکر به صورت اتوماتیک به گوشی وصل می‌شود و صدایی مبنی بر اتصال بادزها با گوشی درون آن پخش می‌شود. در صورتی که برای بار اول قصد دارید بادزها را به گوشی وصل کنید و اتصالی برقرار نمی‌شود آن‌ها را از جعبه خارج کرده و بالای ساقه بادزها را به مدت 3 ثانیه نگهدارید با این کار اسم هندزفری در بین دستگاه‌های بلوتوثی گوشی نمایش داده خواهد شد. برای کنترل بهتر موسیقی و صدای در حال پخش روی بدنه بادزها کنترلرهای لمسی در نظر گرفته شده است.

با دوبار زدن روی بادز سمت راست می‌توانید موزیک در حال پخش را متوقف یا مجددا پخش کنید. هنگام تماس نیز می‌توانید با دوبار زدن روی هرکدام از بادزها به تماس پاسخ داده یا آن را قطع کنید. با دوبار زدن روی بادز سمت چپ دستیار صوتی فعال می‌شود. در صورتی که می‌خواهید به موزیک بعدی بروید بادز سمت راست را دو ثانیه نگهدارید و درصورتی که قصد دارید موزیک قبلی را پخش کنید بادز سمت چپ را دو ثانیه نگهدارید. برای رد تماس نیز کافی است دو ثانیه هرکدام از بادزها را لمس کنید. این کنترل‌ها برای مواقعی است که از هر دو بادز در حال همزمان استفاده می‌کنید. در صورتی که یکی از آن‌ها را داخل گوش قرار داده‌اید با دوبار زدن روی آن موزیک پخش یا متوقف می‌شود و با دو ثانیه نگهداشتن تماس را پاسخ داده یا قطع کنید.

انکر برای مدیریت برخی قابلیت‌ها و امکان شخصی‌سازی برای این محصول برنامه‌ای طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توانید به 22 تنظیم اکوالایزر دسترسی داشته باشید؛ همچنین می‌توانید کنترلرهای لمسی بادزها را نیز شخصی‌سازی کنید. با ورود به برنامه می‌توانید به امکانات دیگری مانند گیمینگ مود، آپدیت‌های نرم افزاری و Find Device دسترسی پیدا کنید. این نکته قابل ذکر است که ایرپاد r50i با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد و برای دسترسی به تنظیمات و میزان باتری آن باید از برنامه کمک بگیرید.

 

عملکرد ایرپاد پرو چگونه است؟ بررسی ایرپاد پرو

 

کیفیت صدا و تماس در حال پخش هندزفری Sound core R50i

یکی از مهمترین بخش‌ها در نقد و بررسی هندزفری r50i کیفیت صدا و مکالمه آن محسوب می‌شود. هنگام خرید هندزفری بی‌سیم کیفیت صدا اولویت اکثر افرادی است که علاقه زیادی به گوش دادن به موسیقی یا پادکست دارند. طی تست‌هایی که روی کیفیت صدای آن انجام دادیم باید بگوییم که کیفیت صدا و بیس این محصول شما را شگفت زده خواهد کرد. هنگام گوش دادن به موسیقی با بالاترین میزان صدا نیز ذره‌ای افت کیفیت حس نخواهید کرد؛ بنابراین اگر نیاز به هندزفری بلوتوثی با قیمتی مناسب در کنار کیفیت صدای بالا دارید هندزفری انکر مدل R50i انتخاب بسیار خوبی برایتان خواهد بود. برای این محصول از فناوری ANC استفاده نشده؛ اما هنگام گوش دادن به موسیقی در محیط شلوغ صدای محیط را متوجه نشدیم و شلوغی روی کیفیت صدای این هندزفری تاثیری نداشت.

کیفیت مکالمه این هندزفری در حد معمولی است و امکان دارد در محیط‌های شلوغ و پر صدا مخاطب صدایتان را واضح دریافت نکند. در مجموع کیفیت صدا و بیس هندزفری انکر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و این محصول را تبدیل به گزینه‌ای با ارزش خرید بالا می‌کند.

 

 

باتری و میزان نگهداری شارژ هندزفری بی‌سیم انکر مدل soundcore r50i

باتری آخرین مورد در نقد و بررسی soundcore r50i محسوب می‌شود. محصولاتی که با بلوتوث کار می‌کنند برای کار کردن نیاز به باتری دارند؛ بنابراین باتری موضوع مهمی محسوب می‌شود؛ زیرا بدون باتری هندزفری کاربردی نخواهد داشت. طبق ادعای کمپانی انکر این محصول می‌تواند با استفاده از کیس شارژ 30 ساعت شارژدهی داشته باشد و هر کدام از بادزها نیز هنگام پخش موسیقی تا 10 ساعت شارژدهی دارند. در بخش باتری این محصول میزان نگهداری شارژ قابل قبولی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده هنگام ورزش، سفر، ویدئو کنفرانس و غیره باشد. برای شارژ کردن مجدد محصول نیز می‌توانید از کابل شارژ USB Type-C استفاده کنید؛ همچنین این محصول از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

 

عملکرد airpods 2 چگونه است؟ بررسی ایرپاد 2

 

آیا هندزفری بی‌سیم انکر مدل Soundcore R50i ارزش خرید دارد؟

در بررسی کامل هندزفری انکر این محصول را از تمامی جهات بررسی کردیم. در بخش کیفیت صدا و تماس این محصول از قدرت بالایی برخوردار است و کیفیت صدا و بیسی که ارائه می‌دهد برای محصولی با این رنج قیمتی فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ همچنین با توجه به نداشتن فناوری ANC صدای محیط را به گوش انتقال نمی‌دهد. عمر باتری آن بالا است و برای محافظت از آن در برابر آب و گرد و غبار از فناوری IPX5 استفاده شده است. در مجموع این هندزفری ارزش خرید بالایی دارد و گزینه‌ای مناسب برای عاشقان موسیقی محسوب می‌شود.

 

بررسی های جدید تکنولایف: نقد و بررسی ایرپاد imiki MT1

 

سوالات متداول

آیا ایرپاد r50i به آیفون وصل می‌شود؟

بله از طریق بلوتوث 5.3 در نظر گرفته شده برای این محصول امکان اتصال به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS را دارد.

میزان نگهداری باتری r50 چقدر است؟

هنگام پخش موسیقی بادزها 10 ساعت پخش موسیقی دارند و این عدد با استفاده از کیس شارژ به 30 ساعت می‌رسد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
50 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

58 نظر

  1. احمد

    سلام ، من امروز متوجه شدم درحالیکه که هندزفری وصله اما صدا از طریق گوشی ضبط میشه نه هندزفری قبلا اینجوری نبود میشه بگید مشکل چیه؟؟؟

  2. مهدی کیانسب

    سلام بین p25i و R50i کدوم خوبه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی کیانسب

      سلام R50i تهیه کنید
      1. مهدی کیانسب

        پاسخ به احسان نیک پی

        ممنون از پاسخگویی تون ، باز میتونم نظرتون بین R50i و qcy t13 anc 2 بدونم
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به مهدی کیانسب

          سلام مجدد R50i
  3. علی

    سلام
    از کجا بفهمیم کیس هدفون ها چقدر شارژ داره
    یا وقتی زدیم توشارژ از کجا بفهمیم شارژ شده
    لطفاً راهنمایی کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی

      سلام قبلش نمیشه دقیق فهمید به شارژ که زدید وقتی پر شد سبز میشه
  4. عرفان

    سلام
    اداپتوری که باهاش شارژش کنم باید چند وات باشه؟؟؟
    اداپتور فست شارژ سامسونگ ۱۵ وات خوبه یا نه ؟؟؟

    1. مصطفی

      پاسخ به عرفان

      5 وات 1 آمپر
    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به عرفان

      سلام وقت بخیر فرقی ندارد در هر صورت دستگاه آمپر مورد نیازش رو فقط میتونه دریافت کنه
  5. پدرام رباط میلی

    این نسخه برای گیم نیز خوب هست یا نه

    1. محمد

      پاسخ به پدرام رباط میلی

      سلام موقع شارژ کردن باید چراغش چ رنگی باشه بفهمیم کامل شارژ شده
      1. پریا حسن‌زاده

        پاسخ به محمد

        سلام. سبز که شد از شارژ دربیارید. کامل شده
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پدرام رباط میلی

      سلام بله اوکی
  6. فریبرز

    سلام
    وقت بخیر
    r50i نویز کنسلینگ داره؟

    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به فریبرز

      وقت بخیر داخل نقاط ضعف و مقاله ذکر شده که محصول فناوری ANC نداره؛ اما صدای محیطو خیلی خوب میگیره و موقع گوش دادن به موسیقی اذیتی ایجاد نمیکند.
  7. قاسمی

    سلام وقت بخیر ، متاسفانه من یکی از بادزهای رو گم کردم . بادز سمت راست. آیا امکان تهیه بادز انکر تکی وجود داره ؟ ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به قاسمی

      سلام دقیق اطلاعی ندارم باید سرچ کنید در اینترنت بعیده که باشه
      1. صابر

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام وقت بخیر، هندزفری انکر R50i، همزمان سری های بادزها، دو گوشی رو پشتیبانی میکنه؟؟
        1. نیلوفر حجابی

          پاسخ به صابر

          سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم
          1. احمد تهرانی کیا

            پاسخ به نیلوفر حجابی

            سلام بنظر من نسبت به قیمتش خیلی خوبه لطفا بفرمایید امکان اتصال همزمان به دو گوشی مختلف رو داره یا نه؟
            1. پریا حسن‌زاده

              پاسخ به احمد تهرانی کیا

              سلام. خیر
  8. یعقوبی

    سلام
    وقت شما بخیر
    اول از همه پوزش از اینکه وقت شما رو میگیرم

    من یدونه انکر2 پرو دارم
    که سمت چپش رو گم کرده بودم، الان یدونه سمت چپش رو خریدم، آیا امکان ست کردنش با باکس هست، داخل باکس گذاشتم، اون دکمه رو هم گرفتم اما اتفاقی نیافتاد، آیا راهی برای ست کردنش هست ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به یعقوبی

      سلام بادزها رو داخل کیس بذارید درب کیس رو باز کنید بخش لمسی دو بادز رو برای ۱۰ ثانیه نگه دارید تا چراغ Led سه بار چشمک قرمز بزنه حالا بادز ها به احتمال زیاد سینک میشن
  9. Arshia

    سلام من بین این و qcy t13 anc2 گیر کردم میشه بگید کدوم بهتره؟

    1. nois3

      پاسخ به Arshia

      من جفتشو دارم.بی شک qcy بهتر از امکانات میده تو قیمت کم
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Arshia

      سلام به نظرم R50i
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/soundcore-r50i-review/
ads
ads