داغ ترین ها :
بهترین هندزفری بلوتوث و بی سیم

بهترین هندزفری بلوتوث و بی سیم

هندزفری‌های بی‌سیم و بلوتوثی به دلیل اندازه کوچک و راحتی هنگام استفاده، به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده‌اند. از طرفی این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و شرکت‌های بی‌شماری در زمینه تولید هندزفری بی‌سیم فعالیت می‌کنند و از این جهت مهم است که شما با بهترین گزینه‌ها برای خرید آشنایی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین هندزفری های بی سیم در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم. این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و در صورت نیاز به گزینه‌های ارزان‌تر به میانه یا انتهای لیست مراجعه کنید.

 

از دیگر هندزفری های موجود در تکنولایف دیدن کنید: قیمت هندزفری

 

بهترین هندزفری های بی سیم موجود در بازار

بسته به بودجه‌ای که برای خرید هندزفری بلوتوثی در نظر گرفته‌اید چندین گزینه پیش روی شما قرار دارد که طبیعتا یکی از آن‌ها از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. ما در ادامه جذاب‌ترین گزینه‌های خرید را به شما معرفی خواهیم کرد و این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است.

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2

ایرپاد پرو 2 اپل را می‌توان بهترین هندزفری بی سیم این کمپانی به حساب آورد. این محصول با تراشه H2 اپل به بازار عرضه شده تا از نظر قابلیت ANC تا دو برابر عملکرد بهتری داشته باشد و این یعنی با یکی از بهترین عملکردها در زمینه حذف نویز فعال در هندزفری‌های TWS مواجه هستیم. طراحی ایرپاد پرو 2 مانند نسل 1 است و از نظر ظاهری خیلی نمی‌توان وجه تمایزی بین آن‌ها قائل شد. این محصول کیفیت صدای بی‌نظیری دارد و در صورتی که محدودیت بودجه ندارید و از محصولات اپل استفاده می‌کنید، بدون شک آن را جزو سبد خرید خود قرار دهید.

هندزفری AirPods Pro 2

کیس Airpod pro 2 حالا از اسپیکر برخوردار است به کمک این ویژگی شما می‌توانید مکان آن در خانه را از طریق صدا پیدا کنید. این هندزفری با تمام گوشی‌ها و لپ تاپ‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد ولی طبق انتظار بهترین حالت با دستگاه‌های خود اپل اتفاق خواهد افتاد. این محصول مانند نسل قبلی از Spatial Audio استفاده می‌کند ولی با این تفاوت که حالا این قابلیت قابلیت شخصی سازی دارد و باعث می‌شود تا تجربه‌ای منحصر به فرد را از گوش کردن به موزیک یا تماشا محتوا به دست بیاورد و به معنای واقعی در صداهای دریافتی غرق شوید.

شارژدهی ایرپاد پرو 2 را بدون شک می‌توانیم یکی از نقاط قوت اصلی آن بدانیم. بادزهای این هندزفری با یک بار شارژ و روشن بودن قابلیت ANC می‌توانند تا 6 ساعت دوام بیاورند و این عدد به کمک کیس به 30 ساعت افزایش پیدا می‌کند. اگر ANC را در حالت خاموش قرار دهید این اعداد بیشتر هم می‌شود و به واقع از شارژدهی ایرپاد پرو نسل دوم راضی هستیم. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به گواهی IPX4، بلوتوث 5.3، Adaptive transparency و قابلیت Conversation Boost اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 30 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio، Adaptive transparency و Conversation Boost

قیمت ایرپاد پرو ۲

 

بهترین هدفون های بی سیم بازار را بشناسید:

بهترین هدفون بی سیم

 

هندزفری بی سیم اپل مدل Airpods pro 2 نسخه 2023

هندزفری بی سیم اپل مدل Airpods pro 2 نسخه 2023

اپل ایفون‌های سری 15 خود را با پورت تایپ سی روانه بازار کرد و به همین جهت از همین درگاه نیز به روی ایرپاد پرو 2 استفاده کرد. این باعث شد تا ایرپاد پرو در نسخه جدیدی وارد بازار شود. این محصول خیلی تفاوتی با هندزفری که بالا معرفی کردیم ندارد و اصلی‌ترین تغییر آن پورت Type-C به حساب می‌آید. البته که گواهی IPX4 نیز به گواهی IP54 تغییر کرده است.

مشخصات هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 نسخه 2023
گواهی ضد آب IP54
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 30 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio، Adaptive transparency و Conversation Boost

قیمت ایرپاد پرو ۲ نسخه ۲۰۲۳

 

انواع هندزفری گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

اگر قیمت ایرپاد پرو نسل 2 برای شما زیاد است و یا به طور کلی ترجیح می‌دهید از هندزفری بدون سری‌های سیلیکونی استفاده کنید، بدون شک ایرپاد 3 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این محصول به نوعی بین ایرپاد 2 و ایرپاد پرو قرار می‌گیرد و ويژگی‌های مختلفی را از این دو هندزفری به ارث برده است.  طراحی این نسل به ایرپاد پرو نزدیک شده ولی با این تفاوت که سری‌های سیلیکونی دیده نمی‌شود و شما امکان نخواهید داشت تا به صورت دقیق اندازه بادزها را تنظیم کنید.

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

این تغییر در طراحی می‌تواند به نظر شما جذاب باشد یا حتی بد ارزیابی شود ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که در ایرپاد پرو 2 یا ایرپاد پرو 1 به لطف سری‌های سیلیکونی صدای محیط بهتر مسدود می‌شود و شما با مزاحمت کمتری می‌توانید به موزیک گوش دهید.  از نظر کیفیت صدا بیس ایرپاد 3 به نسبت ایرپاد 2 بهتر شده و در کل کیفیت صدای بهتری را به گوش می‌رساند. در این محصول شاهد قابلیت Spatial audio هستیم که باعث می‌شود صدایی فراگیر به گوش شما برسد و صداها را از جهات مختلف دریافت کنید.

ایرپاد 3 همچنان مانند نسل قبلی از ANC پشتیبانی نمی‌کند که این موضوع با توجه به برچسب قیمتی این هندزفری یک نکته منفی به حساب می‌آید و می‌تواند ارزش خرید آن را کاهش دهد. احتمالا یکی از دلایل اپل برای عدم استفاده از قابلیت ANC در این هندزفری همین مشکل کیپ نشدن بادزها درون گوش و مسدود نشدن صدای محیط است. این هندزفری از پدهای لمسی استفاده می‌کند و شما می‌توانید از این طریق کنترل کاملی به روی موزیک داشته باشید. اپل دعا کرده که این محصول به کمک کیس می‌تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد که عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل ایرپاد 3
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 30 ساعت به همراه کیس
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio

قیمت ایرپاد ۳

 

با بهترین ایرپاد های زیر 500 تومان آشنا شوید:

بهترین هندزفری زیر 500 تومان

 

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2

اگر ایفون، آیپد یا مک بوک دارید و از طرفی قیمت ایرپاد پرو 2 و ایرپاد 3 برای شما زیاد است، باید به سراغ ایرپاد 2 بروید، محصولی که با گذشت 3 سال همچنان کیفیت و ارزش خرید دارد. البته در نظر داشته باشید که این مدل از سری‌های سیلیکونی استفاده نمی‌کند و در آن خبری از ANC نیست و این در حالیست که تقریبا همه رقبا شرایط بهتری در این زمینه دارند. ایرپاد 2 هنوز در سایت اصلی اپل به فروش می‌رسد و این در حالیست که ایرپاد 3 هم به بازار معرفی شده است.

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2

این هندزفری به تراشه H1 اپل مجهز است و به همین دلیل به راحتی هرچه تمام به محصولات مختلف اپل متصل می‌شود. طبق انتظاری که از اپل داریم ایرپاد 2 کیفیت صدای خوبی دارد و صداها همگی با جزئیات زیاد به گوش می‌رسند، هرچند که سطح بیس و تریبل کمتر از مدل‌های جدیدتر است و به همین جهت هم شما هزینه کمتری را برای خرید این مدل می‌پردازید. ایرپاد 2 شارژدهی خوب هم دارد و خوبی بادزها با یک بار شارژ تا 5 ساعت و به کمک کیس تا 24 ساعت دوام می‌‌آورند.

در نظر داشته باشید که ارزش خرید این هندزفری به نسبت رقبای هم‌قیمت خیلی بالا نیست و تنها در صورتی خرید ایرپاد 2 را به شما پیشنهعا

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

قیمت ایرپاد ۲

خرید لپ تاپ

 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو جدیدترین و البته بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ است که مدتی قبل به بازار عرضه شد. طراحی این بادزها نسبت به نسل قبلی مقداری تغییر داشته و حالا سطح بیرونی حالت مات دارد. این هندزفری بی‌سیم از گواهی IPX7 پشتیبانی می‌کند و این یعنی در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است و با خیال راحت می‌توانید در هوای بارانی هم از آن استفاده کنید. این محصول حالا از صدای 24-bit پشتیبانی می‌کند و قابلیت ANC هوشمند باعث می‌شود صدای محیط بسته به نیاز قطع شود و یا به گوش شما برسد.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

سامسونگ قابلیت صدای 360 درجه را در این هندزفری بهبود بخشیده تا تجربه جذاب‌تری به وجود بیاید. این هندزفری می‌تواند به صورت هوشمند بین محصولات مختلف سامسونگ از جمله گوشی، تبلت و ساعت هوشمند جابجا شود. طبق ادعای شرکت سامسونگ اندازه این هندزفری تا 15 درصد کوچک‌تر از نسل قبل شده و همین باعث می‌شود تا بادزها بسیار بهتر درون گوش قرار بگیرند. در نهایت باتری این مدل می‌تواند با ANC روشن حدود 5 ساعت دوام بیاورد که این عدد به کمک کیس به 18 ساعت می‌رسد.

جالب است بدانید که به کمک این هندزفری شما می‌توانید صدای 360 درجه‌ای حین ضبط ویدئو به ثبت برسانید. این ویدئوها اگر با هندزفری‌های 360 درجه سامسونگ تماشا شوند به کاربرد دقیقا همان حسی را انتقال می‌دهند که شما در محیط تجربه کرده‌اید. به طور کلی این مدل از نظر کیفیت صدا و قابلیت‌های مختلف واقعا یک گزینه بسیار عالی و خوش‌قیمت برای خرید است. از دیگر قابلیت‌های اصلی این محصول می‌توان به بلوتوث 5.3، امکان یافتن بادزها از طریق SmartThings Find، برخورداری از سه میکروفون و پدهای لمسی اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro
گواهی ضد آب IPX7
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 18 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه‌ای، SmartThings Find، صدای 24-bit

گلکسی بادز ۲ پرو

بهترین هندزفری های سیمی موجود در بازار را بشناسید.
بهترین هندزفری سیمی

 

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدفون گیمینگ

 

هندزفری شیائومی Redmi Buds 5 Pro

یکی از بهترین هندزفری‌هایی که می‌توانید خریداری کنید همین ردمی بادز 5 پرو است، مخصوصا اگر گوشی شیائومی یا پوکو داشته باشید. این بادزها و همچنین کیس شارژ تا حد زیادی ایرپاد پرو را در ذهن یادآور می‌شود. این بادزها دارای درایور 11 میلی‌متری دوگانه با طراحی هم‌محور هستند و صدایی بسیار شفاف و دقیق را به گوش می‌رسانند. به گفته چینی‌ها این فناوری باعث می‌شود که صدای پایین، میانی و بالا با جزئیات بالا و البته وضوح زیاد تولید شود.

شیائومی ردمی بادز 5 پرو را به‌گونه‌ای طراحی کرده که بتواند صدایی فراگیر و چند جانبه را برای شما به‌وجود بیاورد. کیس مشکی رنگ این محصول از لایه‌ای از جنس چرم مصنوعی دارد و حس و حالی لاکچری را به کاربر القا می‌کند. بخش بیرونی خود بادزها نیز طرحی شبیه به مرمر دارند که زیبایی آن‌ها را دو چندان کرده است. ردمی بادز 5 پرو از قابلیت حذف نویز فعال تا 52 دسی‌بل پشتیبانی می‌کند و به‌لطف این ویژگی‌ می‌تواند حجم زیادی از صدای اضافی محیط را از بین ببرد.

هندزفری شیائومی Redmi Buds 5 Pro

جالب است بدانید که شما به سه حالت از transparency نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید مشخص کنید که دقیقا چه مقدار از صدای محیط دریافت شود. به‌روی هر بادز 3 میکروفون دیده می‌شود و در صورت استفاده از هر دو بادز، صدای شما توسط 6 میکروفون دریافت می‌شود. به این موضوع قابلیت هوش مصنوعی را نیز اضافه کنید که می‌تواند صدای اضافی را از بین ببرد. به‌این ترتیب شما کیفیت مکالمه بسیار خوبی را با ردمی بادز 5 پرو تجربه خواهید کرد.

بادزهای این هندزفری می‌توانند با یک بار شارژ تا 10 ساعت دوام بیاورند و این عدد به کمک کیس شارژ تا 38 ساعت افزایش پیدا می‌کند که عدد قابل توجهی است. از طرفی بادزها تنها با 5 دقیقه شارژ شدن می‌توانند تا 2 ساعت دوام بیاورند که عملکردی جذاب و کاربردی به‌حساب می‌آید. این بادزها قابلیت تشخیص قرارگیری در گوش را دارا هستند و گواهی IP54 نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مشخصات هندزفری شیائومی Redmi Buds 5 Pro
گواهی ضد آب IP54
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 38 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه تشخیص قرارگیری در گوش، سه حالت Transparency

قیمت ردمی بادز ۵ پرو

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC

بدون شک برند انکر یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید هندزفری و هدفون است و محصولاتی در حد و اندازه پرچمدار را با قیمت کمتر روانه بازار می‌کند. این سازنده به حدی پیشرفت کرده که در بسیاری از مدل‌ها می‌تواند با ایرپادهای اپل یا با هدفون‌های بیتس، جی بی ال، سونی و سایر برندهای بزرگ رقابت کنید. هندزفری Soundcore Liberty 4 NC یک مدل جدید از این شرکت است که به نسبت قیمت ارزش بسیار زیادی دارد.

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC

قابلیت ANC این هندزفری می‌تواند بر اساس شکل گوش شما و شرایط محیطی تنظیم شود و تا 98.5 درصد از صدای اضافی محیط را از بین ببرد. به روی این هندزفری از درایور 11 میلی‌متری استفاده شده و طبق ادعادی خود انکر تا 3 برابر بیشتر می‌توانید جزئیات صدا را دریافت کنید. این مدل از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند و بادزهای آن شکل ارگونومیکی دارند تا به راحتی درون گوش قرار بگیرند.

به روی دو بادز در کل 6 میکروفون دیده می‌شود و همچنین هوش مصنوعی هم کمک می‌کند تا صدای شما تقویت شود و صدای محیط کاهش پیدا کند تا مکالمه‌ای بسیار باکیفیت را تجربه کنید. بادزهای این محصول با یک بار شارژ تا 10 ساعت دوام می‌آورند و این عدد به کمک کیس تا 50 ساعت قابل افزایش است که عملکرد عالی به حساب می‌آید. همچنین تنها 10 دقیقه شارژ بادزها به شما امکان می‌دهد تا 4 ساعت از آن‌ها استفاده کنید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 10 ساعت بادزها و 50 ساعت با کیس (بدون ANC)
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه تشخیص قرار گرفتن در گوش، امکان اتصال همزمان به چند دستگاه، شارژ بی‌سیم

قیمت Soundcore Liberty 4 NC

 

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space A40

اگر یک هندزفری با کیفیت از انکر می‌خواهید و ترجیح می‌دهید که بادزها طراحی بدون ساقه داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این مدل از انکر بروید. این مدل قابلیت ANC قوی دارد و بسته به شدت صدای محیط می‌تواند میزان شدت ANC را تنظیم کند. به لطف این قابلیت تا 98 درصد از صدای اضافی محیط از بین خواهد رفت. بادزهای این هندزفری تنها 4.9 گرم وزن دارند و به لطف درایور دو لایه بیس عمیق‌تر و صدای میانی واضح‌تری را به گوش می‌رسانند.

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space A40

کدک صوتی LDAC در مقایسه با کدک‌های عادی بلوتوث تا 3 برابر جزئیات بیشتری را انتقال می‌دهد و شما همچنین به دلیل وجود 6 میکروفون مکالمه بدون نویزی را می‌توانید تجربه کنید. این هندزفری می‌تواند به صورت همزمان به دو گوشی یا دو دستگاه در حالت کلی متصل شود و باتری آن 10 ساعت بدون کیس و 50 ساعت با کیس دوام می‌آورد.

مشخصات هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space A40
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 10 ساعت بادزها و 50 ساعت با کیس (بدون ANC)
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، 10 دقیقه شارژ سریع برای 4 ساعت استفاده

قیمت Soundcore Space A40

 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

سامسونگ تلاش کرده تا در بازه‌های قیمتی مختلف هندزفری‌های بلوتوثی مختلفی داشته باشد تا کاربران بهتر بتوانند گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. این محصول تلاش می‌کند تا قابلیت‌های یک هندزفری پرچمدار را با قیمتی ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. گلکسی بادز 2 سبک‌ترین هندزفری بی‌سیمی است که تا به حال توسط برند سامسونگ ساخته شده و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و کیپ می‌شود. شما می‌توانید این محصول را در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش خریداری کنید که البته در تمامی رنگ‌ها کیس طراحی سفید رنگ دارد.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

گلکسی بادز 2 کیفیت صدای خوبی دارد و از این نظر بدون شک نظر شما را به خود جلب می‌کند. در کنار این صدای خوب قابلیت ANC هم قرار می‌گیرد تا شما در هر شرایطی بتوانید بدون صداهای مزاحم به موزیک یا پادکست مورد نظر خود گوش دهید. خوشبختانه سازنده کره‌ای برای این هندزفری قابلیت صدای 360 درجه‌ای را در نظر گرفته که به کمک آن می‌توانید به نوعی صدا را به صورت سه بعدی و فراگیر دریافت کنید. در واقع این قابلیت باعث می‌شود صدا از جهات مختلف به گوش شما برسد.

این هندزفری دارای سه میکروفون است و به‌گونه‌ای هم طراحی شده تا باد وارد این میکروفون‌ها نشود. این ویژگی در کنار یادگیری ماشینی باعث شده تا کیفیت مکالمه خوبی را نیز با گلکسی بادز 2 تجربه کنید و فقط صدای شما به طرف مقابل منتقل شود. این بادزها با داشتن شارژ کامل و در صورت خاموش بودن ANC حدود 7.5 ساعت و به همراه کیس حدود 29 ساعت دوام می‌آورند. این اعداد با روشن شدن ANC کاهش نسبتا زیادی را تجربه خواهند کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 20 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه

قیمت گلکسی بادز ۲

قیمت اسپیکر

 

کاربران از ما پرسیده‌اند “بهترین هندزفری بلوتوث تا یک میلیون کدام است” ما در مطلب زیر به این پرسش پاسخ داده‌ایم.

بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون

 

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds FE

شرکت سامسونگ در کنار معرفی گلکسی S23 FE از هندزفری جدید و خوش قیمت خود با نام گلکسی بادز FE نیز رونمایی کرد. این محصول تقریبا هم‌قیمت با گلکسی بادز 2 است ولی طراحی متفاوتی دارد و محصولی جدیدتر به حساب می‌آيد. بادزهای این مدل زبان طراحی متفاوتی دارند و کره‌ای‌ها تلاش کرده‌اند تا ارگونومی را بهبود ببخشند. برای بادز FE گواهی IPX2 در نظر گرفته شده که گواهی ضعیفی به حساب می‌آید و تنها می‌تواند از بادزها در برابر پاشش معمول قطرات آب محافظت کند.

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds FE

قابلیت ANC گلکسی بادز FE عملکرد خوبی دارد و تا حد زیادی از نویز اطراف را از بین می‌رود و از سوی دیگر شما می‌توانید از Transparency کمک بگیرید و صدای محیط را برای مکالمه دریافت کنید. به روی هر بادز سه میکروفون دیده می‌شود که می‌تواند صدای شما را تا حد زیادی بدون نویز دریافت کند و به کاربر دیگر در طرف دیگر مکالمه انتقال دهد. در حالت خاموش بودن ANC شما می‌توانید 8.5 ساعت شارژدهی را از بادزها و تا 30 ساعت را همراه با کیس انتظار داشته باشید. با خاموش شدن ANC این اعداد به 5 و 21 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

مشخصات هندزفری سامسونگ Galaxy Buds FE
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 21 ساعت با ANC و 30 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه

قیمت گلکسی بادز FE

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Purfree Buds OW01

یکی از خاص‌ترین هندزفری‌های بازار و البته این لیست را می‌توانیم هایلو مدل Purfree Buds OW01 بدانیم. این محصول برخلاف تمام مدل‌های دیگر به صورت مستقیم درون کانال گوش قرار نمی‌گیرد و به طور کلی ورودی گوش را مسدود نمی‌کند و تنها با قرار گرفتن در کنار گوش می‌تواند صدا را به گوش برساند. به گفته هایلو از این طریق هم صدای موزیک را می‌شنوید و هم می‌توانید از شرایط محیطی آگاه باشید.

از نظر سلامتی گوش‌ها قطعا این محصول بهتر از سایر مدل‌ها است و فشار کمتری به گوش‌ها وارد می‌کند و کمتر هم باعث خستگی شما می‌شود. همچنین سازنده چینی برای این محصول گواهی IP55 در نظر گرفته تا پاشش قطرات آب و گرد و خاک نتواند به این هندزفری آسیبی وارد کند. ارگونومی هایلو مدل Purfree Buds OW01 به گونه‌ای است که بسیار محکم و ثابت در کنار گوش قرار می‌گیرد و متریال آن نیز برای پوست حساسیتی را ایجاد نمی‌کند.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Purfree Buds OW01

هایلو ادعا کرده که این محصول به لطف درایور 16.2 میلی‌متری که دارد صدایی بلند و باکیفیت را به گوش می‌رساند. البته باید در نظر داشته باشید که مسدود نشدن کانال گوش به معنای شنیدن صدای محیط است و همچنین نبود قابلیت ANC باعث می‌شود تا این هندزفری برای محیط‌های بسیار شلوغ مناسب نباشد. شاید تصور کنید که این مدل طراحی باعث می‌شود تا صدای در حال پخش توسط دیگر افراد نیز شنیده شود ولی ظاهرا هایلو این مشکل را حل کرده و محتوای در حال پخش فقط به گوش شما می‌رسد.

هایلو مدل Purfree Buds OW01 دارای چهار میکروفون در حالت کلی است و کیفیت مکالمه مناسبی هم دارد. خود بادزها با یک بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می‌آورند و شما این عدد را به کمک کیس می‌توانید تا 32 ساعت افزایش دهید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Purfree Buds OW01
گواهی ضد آب IP55
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 8 ساعت خود بادزها و 32 ساعت با کیس
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه قرار نگرفتن در کانال گوش و طراحی خاص

قیمت هایلو Purfree Buds OW01

 

چه مدل هندزفری برای مکالمه خوب است؟ بهترین هندزفری برای مکالمه

 

هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

این مدل را به طور حتم می‌توان یکی از بهترین هندزفری بی سیم انکر و همچنین یکی از بهترین‌ها در بازه قیمتی خود به حساب آورد. عملکرد لیبرتی ایر 2 پرو به حدی خوب است که به راحتی می‌تواند با محصولاتی مانند گلکسی بادز پرو و حتی ایرپاد پرو اپل رقابت کند. این هندزفری TWS از قابلیت ANC یا حذف نویز فعال استفاده می‌کند و عملکرد این قابلیت بهتر از گلکسی بادز پرو سامسونگ و در حد ایرپاد پرو اپل است و این یعنی ANC این محصول از بسیاری از مدل‌های موجود در بازار بهتر است.

هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

کیفیت صدا و مکالمه این هندزفری بی‌سیم بسیار خوب است و می‌تواند صدایی کاملا شفاف و تفکیک شده تولید کند و صدای میانی و بالا نیز دقت بالایی دارند و بیس مناسبی هم دریافت می‌شود. این محصول در زمینه باتری و شارژدهی نیز عملکرد قابل توجهی دارد و با خاموش بودن ANC می‌تواند تا 26 به کمک کیس دوام بیاورد. این عدد با روشن بودن ANC به 21 کاهش می‌یابد. در کل اگر هندزفری TWS با ارزش خرید بسیار بالا می‌خواهید که ANC بی‌نظیری داشته باشد و کیفیت صدای عالی را در اختیار قرار دهد و به سراغ این مدل بروید.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 21 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

انکر لیبرتی ایر ۲ پرو

 

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life Dot 3i

برند انکر و ساندکور  یکی از جذاب‌ترین تولیدکنندگان هدفون‌ها و هندزفری‌ها هستند و محصولاتی بسیار باکیفیت را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کنند. برخی از محصولات انکر به خوبی می‌تواند با محصولات بیتس رقابت کند، در حالی که قیمت این مدل‌ها شاید نصف هدفون‌های بیتس باشد. Soundcore Life Dot 3i بدون ساقه طراحی شده و اندازه بسیار کوچکی دارد. این بادزها به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند و ارگونومی خوب و راحتی هنگام استفاده دارند و به خوبی صدای محیط را مسدود می‌کنند.

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Life Dot 3i

در این هندزفری قابلیت حذف نویز فعال دیده می‌شود و این ویژگی می‌تواند نویزهایی تا 35 دسی‌بل را از بین ببرد. شما از طریق برنامه مخصوص انکر به 22 اکولایزر پیش فرض دسترسی خواهید داشت و می‌توانید جنس صدای دریافتی را بسته به سلیقه شخصی خود تغییر دهید. انکر برای این هندزفری قابلیت Transparency Mode هم در نظر گرفته تا بدون خارج کردن بادزها از گوش بتوانید به خوبی با محیط اطراف ارتباط برقرار کنید و صدای محیط را بشنوید.

یکی از مشکلات بادزهایی که ساقه ندارند را می‌توانیم این بدانیم که شما به هنگام محکم کردن بادزها درون گوش پد لمسی را فشار می‌دهید و یک دستور را ارسال می‌کنند و مثلا موزیک به ترک بعدی منتقل می‌شود. انکر برای حل این مشکل از دکمه‌های فیزیکی کوچکی استفاده کرده تا هیچ لمس ناخواسته‌ای اتفاق نیفتد. در صورتی که ANC خاموش باشد شما با این بادزها می‌توانند 9 ساعت موزیک گوش دهید و این شارژدهی به کمک کیس به عدد بسیار عالی 36 ساعت می‌رسد.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life Dot 3i
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 36 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه ـ

قیمت Soundcore Life Dot 3i

 

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

درست است شرکت‌های بسیار زیادی مانند هایلو که زیرمجموعه شیائومی هستند در زمینه ساخت هندزفری بلوتوثی فعالیت دارند اما این باعث نمی‌شود که خود شیائومی در این زمینه فعالیت جدی نداشته باشد. بادز 3 پرو یک هندزفری کوچک است که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و از گواهی IPX4 هم پشتیبانی می‌کند. شیائومی برای این مدل درایور 9 میلی‌متری را در نظر گرفته و همچنین قابلیت ANC باعث می‌شود تا حجم زیادی از صدای محیط مسدود شود و به گوش نرسد. این قابلیت را می‌توانید در چند حالت مختلف تنظیم کنید تا صدای محیط کمتر یا بیشتر مسدود شود.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

به روی هر بادز این هندزفری سه میکروفون دیده می‌شود و همچنین این بادزها از الگوریتم‌های تشخیص نویز و حذف آن نیز بهره می‌برند و این یعنی شما می‌توانید مکالمه شفاف و باکیفیتی را تجربه کنید. قابلیت جالب دیگر این هندزفری را می‌توان قابلیت تنظیم خودکار میزبان حذف نویز به حساب آورد، ویژگی که بسته به سر و صدای محیط می‌تواند به صورت خودکار میزان ANC را ضعیف یا قوی‌تر کند. از دیگر قابلیت‌های کلیدی این مدل می‌توان به قابلیت transparency، امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، امکان شارژ بی‌سیم، شارژدهی 28 ساعته همراه با کیس و بدون ANC و امکان پخش/توقف موسیقی به صورت خودکار اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 28 ساعت با ANC خاموش
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه صدای فراگیر Spatial و پخش/توقف موسیقی به صورت خودکار

شیائومی بادز ۳ پرو

 

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل BLUEJAY

این روزها بازی کردن با گوشی هوشمند هم بسیار مرسوم شده و همان‌طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های گیمینگ، هدفون‌های گیمینگ، دسته‌های بازی برای گوشی و بسیاری از محصولات مرتبط دیگر تولید می‌شود. برای داشتن بهترین تجربه بازی کردن باید هندزفری داشته باشید که صدا را در سریع‌ترین حالت و با کمترین تأخیر به گوش شما برساند و دقیقا به همین جهت گیمرها باید به سراغ هندزفری‌های گیمینگ بروند. هندزفری بلوتوثی BLUEJAY یک هندزفری گیمینگ از برند هیسکا است که عملکرد و کیفیت خوبی دارد.

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل BLUEJAY

تأخیر این محصول برابر با 45 میلی‌ثانیه است و شما با تأخیر بسیار کم صداهای درون بازی را دریافت کرده و می‌توانید تصمیم‌‌های متناسبی را اتخاذ کنید. به روی کیس این هندزفری و همچنین خود بادزها چراغ‌های LED دیده می‌شود تا حس و حال گیمینگ بودن بیشتر انتقال پیدا کند. بادزهای این هندزفری با شارژ کامل حدود 8 ساعت دوام می‌آورند و جالب است بدانید که کیس از شارژ بی‌سیم پشتیبیانی می‌کند، اتفاقی که کمتر در بادزهای این قیمتی دیده می‌شود.

مشخصات هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل BLUEJAY
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 36 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه ـ

قیمت هیسکا مدل BLUEJAY

 

با بهترین هدست های گیمینگ بازار کدام‌ها هستند؟

بهترین هدفون های گیمینگ

هندزفری بی سیم هیسکا مدل Pro 2

در بازار کپی‌های زیادی از ایرپاد پرو اپل دیده می‌شود و بسیاری از فروشندگان این محصولات را به عنوان ایرپاد اصلی به فروش می‌رسانند. این محصولات معمولا ارزش خرید ندارند؛ چرا که نه گارانتی معتبری از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و نه دارای برند خاصی هستند که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد. برند هیسکا اما یک نسخه بسیار شبیه به ایرپاد پرو تولید کرده و آن را با قیمت بسیار کمتر و در عین حال کیفیت بسیار خوب به فروش می‌رساند تا شما در صورت نیاز بتوانید این محصول را با برندی معتبر و گارانتی قابل اطمینان خریداری کنید.

به طور کلی کپی کردن در دنیای فناوری اتفاق تازه و جدیدی نیست و سال‌های زیادیست که به‌خصوص برندهای چینی طراحی محصولات خود را از برندهای بزرگی مانند اپل الگوبرداری می‌کنند. هیسکا PRO 2 دقیقا یک کپی خوب از ایرپاد پرو اپل است و این یعنی به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و کیپ می‌شود و به همین جهت دیگر خیلی صدای محیط به گوش شما نمی‌رسد.

هندزفری بی سیم هیسکا مدل Pro 2

این محصول به قدری شبیه به ایرپاد پرو طراحی شده که احتمالا کنار هم اصلا متوجه تفاوت آن‌ها نمی‌شوید. این مدل از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده می‌کند و این یعنی اتصالی ثابت و بدون مشکل را می‌توانید انتظار داشته باشید. مانند ایرپاد پرو، هیسکا pro 2 نیز به روی بادزها از پد لمسی کمک گرفته و شما به غیر از کنترل موزیک می‌توانید صدا را نیز کم و زیاد کنید.

هیسکا مدل Pro 2 دارای قابلیت ANC است و به همین جهت شما در مکان‌های شلوغ هم می‌توانید بدون مشکل به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. از ویژگی‌های مهم دیگر این محصول می‌توان به قابلیت پیدا کردن دو گوش هندزفری، شارژ بی‌سیم کیس، شارژدهی 3 الی 5 ساعته و ظرفیت 300 میلی آمپر ساعتی کیس اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم هیسکا مدل Pro 2
گواهی ضد آب
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 3 الی 5 ساعت بادزها
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه کنترل موزیک با خود بادزها

قیمت هیسکا Pro 2

 

هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200

احتمالا با هدفون‌ها و البته اسپیکرهای شرکت جی بی ال آشنایی کامل دارید ولی شاید کمتر بادزهای این سازنده آمریکایی را بشناسید. بازدهای هندزفری Wave 200 ظاهر کاملا آشنایی دارید و به لطف مهندسی خوب این سازنده آمریکایی بادزها با انحنای مناسبی در گوش قرار گرفته و کیپ می‌شوند. این بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند و کیس کمتر از 40 گرم و بادزها کمتر از 9 گرم وزن دارند تا شما عملا حضور آن‌ها را همراه خود احساس نکنید.

هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200

JBL برای این مدل قابلیت حذف نویز فعال در نظر نگرفته و ترجیح داده تا از این ویژگی‌ در مدل‌های گران‌قیمت‌تری بهره ببرد. نبود ANC به نسبت برخی از رقبا یک نقطه ضعف به حساب می‌آید و اگر وجود این ویژگی برای شما اهمیت بالایی دارد شاید بهتر باشد کزینه دیگری را برای خرید مد نظر قرار دهید. Wave 200 از درایورهای 8 میلی‌متری استفاده می‌کند و می‌تواند صدایی عمیق و بیس مناسبی را به گوش شما برساند. شما می‌توانید از هر بادز به صورت کاملا جداگانه استفاده کنید و بادزهای این محصول ارتباط جداگانه‌ای با گوشی برقرار می‌کنند.

این بادزها با شارژ کامل 5 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند 15 ساعت دیگر به این زمان بیفزاید. این یعنی شارژدهی کلی Wave 200 حدود 20 ساعت خواهد بود که عملکرد عالی نیست ولی می‌تواند راضی کننده باشد. شارژ کردن خود کیس از 0 تا 100 نیز حدود 2 ساعت به طول می‌انجامد.

مشخصات هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت در کل
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه

قیمت جی بی ال Wave 200

 

هندزفری بی سیم باسئوس مدل AirNora NGW2-01

باسئوس به گونه‌ای این بادزها را طراحی کرده که فاقد سری‌های سیلیکونی باشند و به صورت مستقیم درون گوش قرار بگیرند. هر بادز 4 گرم وزن دارد و این محصول از گواهی IPX4 به معنای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب نیز پشتیبانی می‌کند. این هندزفری درایور 13 میلی‌متری دارد و از بلوتوث 5.0 برای اتصال به گوشی استفاده می‌کند. یکی از ایرادات این مدل را می‌توانیم نبود قابلیت ANC به حساب بیاوریم؛ چرا که بسیاری از رقبای این محصول در این بازه قیمتی یا حتی بازه قیمتی ارزان‌تر از این قابلیت کاربردی استفاده می‌کنند.

هندزفری بی سیم باسئوس مدل AirNora NGW2-01

این هندزفری از از از فناوری Hi-Fi پشتیبانی می‌کند و دارای GPS است تا شما بتوانید آن‌ها را ردیابی کنید. این هندزفری یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی دارد و خود بادزها نیز دارای باتری 35 میلی آمپر ساعتی هستند. بادزها با یک بار شارژ حدود 4 ساعت کامل دوام می‌آورند و به کمک کیس نیز می‌توانید چند بار بادزها را کامل شارژ کنید.

مشخصات هندزفری بی سیم باسئوس مدل AirNora NGW2-01
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 4 ساعت خود بادزها
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه فناوری Hi-Fi

قیمت باسئوس AirNora NGW2-01

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro

اگر در پی بهترین هندزفری بلوتوث زیر 1 میلیون تومان هستید که قابلیت ANC هم داشته باشد حتما به این مدل توجه ویژه داشته باشید. بادزهای این محصول دارای طراحی بسیار نزدیک به هایلو W1 هستند اما از کیس کاملا متفاوتی استفاده می‌کنند و کیس این مدل به گونه‌ای طراحی شده تا بادزها به صورت عمودی در جایگاه خود قرار بگیرند. وزن بادزها بسیار کم بوده و همچنین ارگونومی آن‌ها به گونه‌ای است که به راحتی با زاویه مناسبی درون گوش قرار بگیرند.

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro

تفاوت اصلی هایلو X1 پرو با هایلو W1 که در ادامه معرفی می‌کنیم را می‌توان برخورداری این محصول از قابلیت ANC به حساب آورد. به لطف این فناوری هندزفری می‌تواند صدای محیط را تا حد زیادی کاهش دهد تا شما تمرکز بیشتری به روی موزیک یا پادکست در حال پخش داشته باشید. در نهایت باید بگوییم که شارژدهی هایلو ایکس 1 یکی از نقاط قوت اصلی آن است و به کمک کیس این هندزفری با ANC روشن می‌تواند حدود 40 ساعت دوام بیاورد.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 22 ساعت با ANC روشن
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

 

هندزفری هایلو x1 pro

 

بهترین هدفون های تسکو کدامند؟

بهترین هدفون تسکو

 

هندزفری بی سیم نوکیا مدل TWS-521 Micro Pro

برند نوکیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه موبایل‌ها است و قطعا دوران طلایی این سازنده فنلاندی را به خاطر دارید. این سازنده در حال حاضر گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمتی تولید می‌کند و در بازار ایران هم محبوبیت نسبتا بالایی در بین مدل‌های اقتصادی دارد. شاید اطلاع نداشته باشید اما نوکیا در زمینه ساخت هندزفری‌های بی سیم نیز فعالیت دارد و هندزفری بی سیم نوکیا مدل TWS-521 Micro Pro را می‌توانیم یک مدل خوش‌قیمت و در عین حال باکیفیت ارزیابی کنیم.

هندزفری بی سیم نوکیا مدل TWS-521 Micro Pro

این بادزها بدون ساقه طراحی شده‌اند و از سری‌های سیلیکونی نیز بهره می‌برند. اندازه این بادزها و زاویه قرارگیری آن‌ها در گوش مناسب است و به همین جهت با محصول ارگونومیکی مواجه هستیم که به خوبی در گوش کیپ شده و صدای محیط را مسدود می‌کند. نوکیا برای این هندزفری درایورهای 6 میلی‌متری در نظر گرفته و خوشبختانه شاهد قابلیت ANC هستیم تا صداهای مزاحم تا حد امکان از بین بروند.

بادزهای این هندزفری دارای 55 میلی آمپر ساعت ظرفیت هستند و با ANC خاموش می‌توانند حدود 8 ساعت دوام بیاورند. به کمک کیس 16 ساعت دیگر به شارژدهی این مدل افزوده می‌شود تا عدد کلی به 24 ساعت برسد (بسته به صدای موزیک تا 28 ساعت). گواهی IPX5، امکان استفاده از بادزها به صورت جداگانه، میکروفون‌های دوتایی با قابلیت حذف نویز، کنترل‌های لمسی و بلوتوث 5.1 از دیگر ویژگی‌های کلیدی و مهم این مدل به حساب می‌آیند.

مشخصات هندزفری بی سیم نوکیا TWS-521 Micro Pro
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 24 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه

قیمت نوکیا TWS-521 Micro Pro

 

شاید نیاز داشته باشید:

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

مانند مدل بالا این محصول نیز از ساقه‌ای نسبتا طولانی استفاده می‌کند. بادزهای این محصول از نظر ارگونومی و کیفیت ساخت وضعیت خوبی دارند و این مدل از گواهی IPX4 نیز برخوردار است و به لطف این گواهی می‌تواند در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق مقاومت کند. درایورهای داینامیک 7 میلی‌متری بهره می‌برد و تراشه کوالکام 3040 وظیفه تولید صدای باکیفیت و کاهش دادن نرخ تأخیر را برعهده دارند. کیفیت صدای نهایی هایلو W1 بسیار خوب است و با توجه به قیمت می‌تواند بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد.

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

سازنده چینی در زمینه کیفیت مکالمه نیز به دلیل استفاده از چهار میکروفون قوی عمل کرده و همین باعث شده تا این مدل از نظر کیفیت مکالمه در بین رقبای هم‌قیمت بهترین عملکرد را داشته باشد. زمانی که با این هندزفری بی‌سیم تماس برقرار می‌کنید صدا به صورت شفاف به طرف مقابل انتقال پیدا می‌کند. بادزها با یک بار شارژ می‌توانند 6 ساعت موسیقی پخش کنند و این شارژدهی به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل W1
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

قیمت هایلو w1

 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل HT03 Active Noise Canceling

یکی از قابلیت‌های مهم در هندزفری‌های بی‌سیم جدید را می‌توانیم حذف نویز فعال به حساب بیاوریم. این قابلیت طبق انتظار در بسیاری از مدل‌های گران‌قیمت و پرچمدار دیده می‌شود ولی یک هندزفری دارای ANC با قیمت مناسب کمتر یافت می‌شود که قابلیت حذف نویز آن واقعا کاربرد داشته باشد. وجود ANC به شما کمک می‌کند تا فارغ از شغولی محیط اطراف بتوانید در پادکست یا موزیک در حال پخش غرق شوید و در مواقع لازم بیشتری روی کار خود تمرکز کنید.

هندزفری بی سیم QCY HT03

در کنار قابلیت ANC در این هندزفری قابلیت Transparent هم دیده می‌شود تا شما در صورت نیاز بتوانید صدای محیط را به صورت کامل دریافت کنید، بدون این که نیاز باشد هندزفری را از گوش خود خارج کنید. این محصول دارای درایورهای دینامیکی 10 میلی متری است و از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. شرکت QCY ادعا کرده که این مدل کیفیت مکالمه خوبی هم دارد و به لطف برخورداری از چهار میکروفون در حالت کلی و همچنین قابلیت حذف نویز مکالمه می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به‌وجود بیاورد.

بادزهای این هندزفری در صورت خاموش بودن ANC می‌توانند تا 6 ساعت دوام بیاورند و به کمک کیس این عدد می‌تواند تا 24 ساعت افزایش پیدا کند. اگر قابلیت ANC را روشن کنید این اعداد به 5 و 20 ساعت کاهش پیدا می‌کنند. ارتباط این هندزفری از طریق بلوتوث 5.1 برقرار می‌شود و می‌توانید به راحتی این محصول را به گوشی اندرویدی یا ایفون خود متصل کنید. در صورت خرید این هندزفری حتما پیشنهاد می‌کنیم برنامه مرتبط را نیز دانلود کنید تا قابلیت شخصی سازی صدا در اختیار شما قرار بگیرد.

مشخصات هندزفری بی سیم QCY HT03
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت بدون ANC و 20 ساعت با ANC روشن
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه ـ

قیمت QCY HT03

 

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mibro M1

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است که محصولاتی مانند ساعت هوشمند و البته هندزفری تولید می‌کند. Mibro M1 یک بادز خوش‌قیمت از همین برند چینی است که ظاهری آشنا دارد و بادزهای آن بسیار خوب در گوش قرار می‌گیرند و ارگونومی خوبی دارند. دلیل اصلی راحتی بادزها در گوش را می‌توانیم زاویه‌ای در نظر بگیریم که برای بادزها در نظر گرفته شده است و از طرفی سری‌های سیلیکونی ورود صدای اضافی به داخل گوش را مسدود می‌کند.

هندزفری بی سیم MIBRO M1

این هندزفری با بلوتوث 5.3 به گوشی اندرویدی یا ایفون شما متصل می‌شود و ارتباط بسیار قوی نیز دارد. این نسخه از باتری کمتری نیز استفاده می‌کند و از نظر پایداری عملکرد آن بهبود داده شده است. شما می‌توانید از Mibro M1 زیر باران سبک استفاده کنید و به سبب IPX4 خیال شما از بابت خرابی هندزفری آسوده باشد. در این مدل خبری از قابلیت ANC نیست ولی صدای دریافتی به دلیل استفاده از تکنولوژی 4 moving-coil خوب و شفاف است و به نسبت بازه قیمتی شما را راضی خواهد کرد.

به روی بادزها دو میکروفون و در مجموع چهار میکروفون با قابلیت ENC دیده می‌شود تا شما بتوانید مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. یکی از نقاط قوت اصلی این هندزفری را می‌توان شارژدهی بسیار خوب آن به حساب آورد. این بادزها با یک بار شارژ تا 5 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند 35 ساعت دیگر به این عدد اضافه کند تا شارژدهی کلی به عدد بسیار عالی 40 ساعت برسد.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mibro M1
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 40 ساعت
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه ـ

قیمت Mibro M1

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5

اگر ترجیح می‌دهید یک هندزفری بسیار جمع و جور با قیمت مناسب داشته باشید که طراحی بدون ساقه داشته باشد، هایلو GT5 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما به حساب بیاید. این مدل به لطف تأخیر 65 میلی‌ثانیه‌ای انتخاب مناسبی برای بازی کردن خواهد بود و درایور 7.2 میلی‌متری در کنار پشتیبانی از کدک صوتی AAC باعث می‌شود تا صدایی شفاف و باکیفیت به گوش شما برسد. هر دو بادز می‌توانند به صورت جداگانه به گوشی متصل شوند و نیازی نیست تا بادز اصلی را اول از کیس خارج کنید.

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5

جالب است که هایلو GT5 با وجود داشتن قیمت کم از قابلیت تشخیص قرار گرفتن در گوش استفاده می‌کند و به همین جهت می‌تواند بسته به قرار گرفتن بادزها در گوش موزیک را قطع/وصل کند. بادزها با یک بار شارژ تا 4 ساعت دوام می‌آورند و از طریق کیس می‌توانید این عدد را به 24 ساعت برسانید. این محصول همچنین از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و به روی بادزها نیز پدهای لمسی باکیفیتی دیده می‌شود.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت با کیس
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه شارژ بی‌سیم کیس

قیمت هایلو GT5

 

هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH

انکر همواره به ارگونومی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و همین باعث شده تا این محصول از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار باشد و بادزها به صورت کاملا محکم و کیپ درون گوش قرار بگیرند. این محصول کیفیت و بلندی صدای خوبی دارد که این مهم به لطف درایورهای 10 میلی‌متری به دست آمده است و همچنین قابلیت Bass up باعث می‌شود تا صدای بیس قوی‌تر و عمیق‌تری به گوش برسد. این مدل از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند تا در برابر پاشش آب و مقاوم باشد.

هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH

به طور کلی کیفیت صدای این هندزفری به نسبت قیمت واقعا خوب است و قابلیت Bass up تأثیر نسبتا زیادی به روی عمق صدای زیر دارد. این هندزفری در حالت کلی برای گوش کردن به موسیقی بسیار مناسب بوده و از بسیاری از رقبای هم‌قیمت خود بهتر عمل می‌کند. این بادزها شارژدهی خوبی هم دارند و در مجموع همراه با کیس تا 25 ساعت دوام می‌اورند که عملکرد مناسبی به حساب می‌آید.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه قابلیت Bass up

هندزفری انکر r100

 

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15

کیس شارژ هایلو t15 اولین موردی است که در این محصول توجه شما را به خود جلب می‌کند؛ چرا که اندازه آن نسبت به مدل‌های دیگر بزرگ‌تر است. این کیس بزرگ میزبان یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند خود بادزها را تا 15 بار شارژ کند و حتی به عنوان یک پاوربانک در مواقع ضروری برای شارژ گوشی هم کاربرد داشته باشد. به طور کلی شما می‌توانید بین 50 تا 60 ساعت به روی شارژدهی این محصول حساب باز کنید که عملکردی شایان توجه است. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد طبیعت گرد به خوبی بتوانند به روی این هندزفری برای سفرهای طولانی مدت که دسترسی به برق نیست حساب باز کنند.

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15

در Haylou T15 از درایور 6 میلی‌متری استفاده شده که در مقایسه با بسیاری از مدل‌ها سطح پایین‌تری دارد ولی همچنان می‌تواند صدایی مناسب را تولید و به گوش شما برساند. البته عملکرد این هندزفری در زمینه مکالمه خیلی جذاب نیست و به‌خصوص در مکان‌های شلوغ نمی‌توان خیلی انتظار بالایی از T15 داشت. در این هندزفری از گواهی IPX5 استفاده شده تا شما در باشگاه و به هنگام بارش باران بدون نگرانی بتوانید به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

مشخصات هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 60 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه کیس می‌تواند به جای پاوربانک استفاده شود

هندزفری هایلو t15

 

آموزشی: نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلویزیون چگونه است؟

وصل كردن هدفون به تلويزيون

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل MoriPods ANC

هایلو یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است و بنابراین به نوعی می‌توانیم این محصولات را متعلق به این سازنده چینی بدانیم. هایلو Moripods هندزفری بی‌سیم دیگری از این برند است که هر یک از گوش‌های آن تنها 3.9 گرم وزن دارد. طراحی کیس این مدل دقیقا مانند W1 بیضی شکل است و بادزها به صورت افقی درون آن قرار می‌گیرند.

هندزفری بی سیم هایلو مدل MoriPods ANC

این هندزفری از طریق بلوتوث 5.2 به گوشی اندرویدی یا آیفون شما متصل می‌شود و اتصالی پایدار و بدون مشکل را برقرار می‌کند. به لطف این نسل از بلوتوث داده‌ها سریع‌تر منتقل می‌شوند و تأخیر نیز به حداقل کاهش پیدا می‌کند. این محصول با وجود این که هندزفری بلوتوث ارزان به حساب می‌آید اما باز هم از قابلیت ANC بهره می‌برد و می‌توانید صدای ورودی از محیط را تا حد قابل قبولی کاهش دهد تا شما بتوانید بهتر صدای خود هندزفری را برای گوش دادن به موزیک یا پادکست دریافت کنید.

کیس هندزفری بی‌سیم هایلو MoriPods ANC ظرفیتی 310 میلی آمپر ساعتی دارد و ظرفیت هر گوش نیز 43 میلی آمپر ساعت است. در صورتی که هر دوی هندزفری و کیس فول شارژ باشند این مدل می‌تواند حدود 30 ساعت شارژدهی کند که عدد بسیار مناسبی است.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل MoriPods ANC
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری حدود 30 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه

قیمت هایلو MoriPods ANC

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo

هندزفری هایلو GT7 Neo یک نسخه جدیدتر GT7 است. کیس این مدل طراحی ظرفیت و کوچکی دارد و لبه‌های آن نیز خمیده طراحی شده است. بادزها طراحی بسیار آشنایی دارند و تا حد زیادی می‌توانیم آن‌ها را شبیه به هایلو W1 بدانیم. مانند W1 بادزها با زاویه مناسبی درون گوش قرار گرفته و صدای محیط را مسدود می‌کند و باعث می‌شود تا فعالیت زیاد نیز باعث خارج شدن این هدفون از گوش نشود.

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo

به نظر می‌رسد که هایلو به این نتیجه رسیده که بهتر است از سری‌های سیلیکونی بهره ببرد تا کاربران راحت‌تر بتوانید سری مناسب گوش خود را انتخاب کنند. به سراغ کیفیت صدای این هدفون برویم، جایی که قطعا در استفاده اول از بادزها متوجه بیس بسیار خوب و کیفیت صدای رضایت بخش این محصول خواهید شد. صدای میانی با کیفیت بسیار خوبی پخش شده و GT7 Neo صدای بالا را کمی تیزتر از صدای میانی پخش می‌کند و به همین جهت شاید بهتر باشد که ولوم را تا انتها افزایش ندهید. از نظر تفکیک صدا هم می‌توان هایلو GT7 Neo را هدفون خوبی در نظر گرفت؛ چرا که جزئیات زیر هم در حین گوش دادن به موسیقی به گوش می‌رسد و نظر شما را به خود جلب می‌کند.

کیفیت مکالمه هدفون GT7 شاید مانند هدفون W1 نقطه قوت آن نباشد اما به طور حتم نقطه ضعف آن هم نیست و به گونه‌ای است که می‌تواند شما را راضی کند. این هدفون تا حد خوبی صدای محیط را کاهش می‌دهد اما به خوبی W1 عمل نمی‌کند و اگر کیفیت مکالمه اولویت اصلی شماست شاید بهتر باشد هایلو W1 را گزینش کنید. شما می‌توانید از خود بادزها 5 ساعت و از کیس 20 ساعت شارژ دهی را انتظار داشته باشید و به این ترتیب مجموع شارژ دهی به 25 ساعت می‌رسد.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه

قیمت هایلو GT7 Neo

 

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T17

هندزفری QCY T17 یکی دیگر از هندزفری‌های این شرکت چینی است که حد نسبتا زیادی طراحی گلکسی بادز پرو را در ذهن یادآورد می‌شود. طراحی بادزهای این محصول جمع و جور است و این محصولات طراحی براق دارند. بادزها از هیچ‌گونه ساقه یا امتدادی استفاده نمی‌کنند و به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند. ارگونومی این هندزفری هنگام استفاده خوب است ولی احتمالا در صورت داشتن فعالیت ورزشی یا مثلا دویدن مجبور شوید آن‌ها را در گوش خود محکم کنید. خود بادزها با یک بار شارژ تا ۷.۵ ساعت و به کمک کیس تا ۲۶ ساعت دوام می‌آورند که عملکرد خوب و مناسبی است.

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T17

در این هندزفری گواهی ضد آب و ضد پاشش آب دیده نمی‌شود و به همین جهت باید بیشتر مراقب ورود قطرات باران یا تعریق زیاد به داخل هندزفری باشید. QCY برای این مدل یک حالت گیمینگ هم در نظر گرفته که در صورت روشن کردن میزان تأخیر صدا برای بازی کردن کاهش پیدا می‌کند تا در مدت زمان سریع‌تری بتوانید متوجه اتفاقات درون بازی شوید و به آن‌ها واکنش دهید. برای کیو سی وای T17 قابلیت مکالمه نیز در نظر گرفته شده ولی این قابلیت عملکردی عالی ندارد و قطعا مقداری نویز هنگام تماس به طرف مقابل انتقال پیدا می‌کند.

شرایط این محصول را از نظر کیفیت صدا هم خوب ارزیابی می‌کنیم و این هندزفری می‌تواند صدا را با جزئیات کافی و به صورت بالانس شده به گوش برساند. صدای بیس QCY T17 عالی نیست ولی به نسبت قیمت مناسب است و تفکیک قابل قبولی هم شنیده می‌شود. برای این هندزفری بلوتوث نسخه 5.1 هم در نظر گرفته شده تا شاهد ارتباطی خوب و پایدار باشیم.

مشخصات هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T17
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 26 ساعت
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه

قیمت کیو سی وای T17

 

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

هایلو X1 Neo یکی از جدیدترین هندزفری‌های شرکت چینی هایلو است که با طراحی متفاوت و البته قیمتی بسیار جذاب روانه بازار شده و سعی دارد تا در بخش پایینی بازار موفقیت قابل توجهی را کسب کند. طراحی این بادزها برعکس اکثر هندزفری‌های هایلو بدون سری‌های سیلیکونی است و بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. این هندزفری در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد که رنگ مشکی از یک ترکیب جذاب نارنجی هم استفاده می‌کند.

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

این هندزفری با وجود قیمت پایین از درایور 13 میلی‌متری استفاده می‌کند تا از نظر کیفیت صدا به نسبت قیمت عملکرد جذابی داشته باشد و همچنین حالت بازی با تأخیر 60 میلی‌ثانیه باعث می‌شود برای بازی کردن هم بتوانید روی این مدل حساب باز کنید. هایلو در این هندزفری از بلوتوث 5.3 استفاده کرده و این یعنی تأخیر کم‌تر، پایداری بیشتر و مشکلات کمتری در اتصال به‌وجود خواهد آمد. به روی هر بادز کنترل‌های لمسی دیده می‌شود که به کمک آن می‌توانید دستورات مختلف را اجرایی کنید.

بادزهای این مدل با شارژ کامل حدود 5 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند تا 15 ساعت این زمان را افزایش دهد تا شارژدهی کلی به عدد 20 ساعت برسد. این شارژدهی عالی نیست ولی بد هم نیست و رضایت‌بخش و قابل قبول ارزیابی می‌شود. در کل به نسبت قیمت اگر این نوع طراحی را می‌پسندید حتما توصیه می‌کنیم نگاهی به این مدل داشته باشید.

مشخصات هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه حالت بازی با تأخیر 60 میلی‌ثانیه

قیمت هایلو X1 Neo

 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

اگر بودجه کمی دارید و در عین حال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت می‌خواهید حتما نگاهی ویژه به QYC مدل تی 13 داشته باشید. این محصول دارای درایور 7.2 میلی‌متری است و می‌تواند صدایی با میزان تفکیک و دقت مناسب را به گوش شما برساند. این مدل از گواهی IPX4 استفاده می‌کند تا حین ورزش آسیب نبیند و مهم‌تر این که به لطف داشتن ارگونومی خوب و زاویه مناسب‌ از گوش خارج نشود. به روی هر بادز دو میکروفون دیده می‌شود و قابلیت ENC یا حذف نویز میکروفون سبب می‌شود تا صدای شما به صورت واضح انتقال پیدا کند.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

جالب است که شرکت QCY برای این محصول قابلیت Sleep Mode را در نظر گرفته که باعث می‌شود در هنگام خوابیدن لمس‌های ناخواسته باعث اجرای فرمان‌های مختلف نشود. هندزفری QCY T13 شارژدهی و دوام باتری بسیار خوبی هم دارد. بادزهای این مدل با یک بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می‌‌‌آورند و به کمک کیس می‌توانید این عدد را تا 30 ساعت افزایش دهید. از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به صدای Hi-Fi و همچنین امکان استفاده از هندزفری به مدت 60 دقیقه تنها با 5 دقیقه شارژ اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 30 ساعت
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه حالت Sleep Mode و حذف نویز ENC

هندزفری qcy t13

خرید هارد اکسترنال

 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T5

کیو سی وای T5 را می‌توان یکی از ارزان‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم بازار ایران به حساب آورد. این قیمت بسیار مناسب نباید باعث شود که تصور کنید حتما این محصول کیفیت پایینی دارد یا نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد، بلکه کیو سی وای مدل T5 مشخصات و کیفیت مناسبی را به نسبت قیمت ارائه می‌کند و می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه بسیار خوبی باشد. این هندزفری از گواهی IPX5 استفاده می‌کند تا بتواند در برابر پاشش قطرات آب مقاومت کند.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T5

این محصول از درایورهای 6 میلی‌متری استفاده می‌کند و می‌تواند به نسبت بازه قیمتی صدایی مناسب را به گوش شما برساند. جالب است که QCY برای این مدل قابلیت Gaming Mode هم در نظر گرفته و با روشن شدن این قابلیت تأخیر تا 65 میلی‌ثانیه کاهش پیدا می‌کند. دو بادز این هندزفری به یکدیگر وابسته نیستند و می‌توانید به صورت جداگانه از آن‌ها استفاده کنید. در کنار این موارد قابلیت‌هایی چون صدای Hi-Fi و فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا نیز دیده می‌شود که ارزش خرید این هندزفری را افزایش می‌دهد.

این بادزها با شارژ کامل 5 ساعت پخش موزیک یا 4 ساعت مکالمه را دوام می‌آورند و کیس حدود 20 ساعت به این عدد اضافه می‌کند تا شارژدهی کلی این هندزفری به حدود 25 ساعت در حالت پخش موزیک و 20 ساعت در صورت مکالمه برسد. ناگفته نماند که QCY T5 کنترل‌های لمسی دارد و از میکروفون‌های مناسبی هم استفاده می‌کند تا بتوانید کیفیت مکالمه قابل قبول و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

مشخصات هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T5
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه فناوری DSP و صدای Hi-Fi

قیمت QCY T5

 

سوالات متداول

بهترین هندزفری TWS برای ایفون‌ها کدام است؟ ایرپاد پرو 2 را می‌توان بهترین هندزفری بی سیم برای کاربران ایفون‌ها به حساب آورد. این محصول با تراشه H2 اپل به بازار عرضه شده تا از نظر قابلیت ANC تا دو برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد و این یعنی با یکی از بهترین عملکردها در زمینه حذف نویز فعال در هندزفری‌های TWS مواجه هستیم.

کدام هندزفری بی‌سیم ارزان قیمت ANC خوبی دارد؟ هندزفری هایلو X1 پرو یکی از بهترین مدل‌های بازار از نظر ارزش خرید و عملکرد ANC است که می‌تواند شارژدهی بی‌نظیری را هم در اختیار قرار دهد.

شارژدهی کدام هندزفری از همه بهتر است؟ کیس شارژ بزرگ هایلو T15 میزبان یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند خود بادزها را تا 15 بار شارژ کند و حتی به عنوان یک پاوربانک در مواقع ضروری برای شارژ گوشی هم کاربرد داشته باشد. به طور کلی شما می‌توانید بین 50 تا 60 ساعت به روی شارژدهی این محصول حساب باز کنید که عملکردی شایان توجه است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

22 نظر

  1. ابولفضل

    شما هنوز با linocell آشنا نشدید ازون بهتر نیست چهار ساله دارم استفاده میکنم فکر نکنم تو ایران پیدا بشه

  2. مهدی

    خواهشا در مورد ویژگی تکرار آخرین تماس
    که کدوم هنذفری دارا است اطلاعات بزارید کل گوگل رو زیر ورو وردم پیدا نکردم Redial namber

  3. HosseinNe

    سلام
    چرا تو لیست برند وان پلاس نیست؟

  4. صادقی

    سلام و درود
    هندزفری یو خواستم بخرم سامسونگ لول یو پرو ۲
    دوستان طبق تجربه پیشنهاد لیتو دادن بخاطر وزن و انعطاف بیشتر ،خواستم نظر شما رو بدونم در این مورد
    اگه تو این تیپ هندزفری برند بهتر سراغ دارین لطفاً راهنمایی کنید
    تشکر

    1. سعید

      پاسخ به صادقی

      هیچکدام از محصولات سونی نیست، عجیب
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به سعید

        سلام موجودیشون در بازار خیلی کمتر بقیس
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به صادقی

      سلام وقت بخیر لول یو پرو ۲ خوبه فری لیس پرو هواوی هم خوبه
      1. محمد

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام خسته نباشید. من بین comfobuts pro و piston buts pro موندم ؟ فقط برای موزیک می‌خوام از طراحی piston buts pro بیشتر خوشم میاد ولی کیفیت صدا اولویتمه
  5. Mehrad

    سلام وقت بخیر
    شما هندزفری با تفکیک صدا عالی و هم بیس خوب برای موسیقی چه چیزی پیشنهاد می دید؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Mehrad

      سلام چه قیمتی مد نظرتون هست؟ و گوشیتون چیه؟
  6. محمدرضا محمدی

    درود و روز خوش . حدود یکسال پیش هایلو T15 گرفتم . متاسفانه الان از کار افتاده !! از چند هفته قبل شروع کرد به اذیت ( افت صدا – کاهش مدت زمان شارژ موندن – نویز – افت وحشتناک کیفیت صدا و…..) . البته دوتا نکته مهم ناگفته نمونه : ۱- خیلی سریع مجاری ورودی شون ، جرم میگیره ( بسیار سریع) . ۲- امکان تعمیر بهیچ عنوان ندارند . هرجا نشون دادم ، نشد که نشد!!!!!🥺

    1. حسین کریمی

      پاسخ به محمدرضا محمدی

      عزیزدل اونا یاد ندارن وگرنه من خودم اینارو تعمیر میکنم مث روز اولش :)))
  7. N Y M < A

    سلام خسته نباشید . ما اگر بخواهیم یک هندزفری بیسیم که از نظر کیس دارای صفحه مانیتوری که رو نوشته درصد شارژ داشته باشد و یک کیس شیک و هندزفری قوی باشد و از نظر قیمت متوسط باشد نظر شما چه هندزفری است ؟ و پیشنهاد میکنید

    1. سعید

      پاسخ به N Y M < A

      ی هنذفری بلوتوث ک واقعا کیفیت صدا و بیس قوی داره کدوم را پیشنهاد میدین؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به سعید

        سلام با چه قیمتی؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به N Y M < A

      سلام وقت بخیر بازه‌ قیمتی چقدر؟
  8. سجاد

    به نظرم 1more comfobuds pro هم میتونست در جمعشون قرار بگیره

  9. احمدرضا

    سلام وقتتون بخیر من گلکسی بادز خریدم حضوری ازتون چند وقت پیش.یه سوال فراموش کردم بپرسم ازتون‌ اینکه هندزفری ها حتی در زمانی هم که کاملا شارژ شده اند در کیس بزاریم؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به احمدرضا

      سلام وقت بخیر بله مشکلی نداره
      1. بهمن

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام ،واسه ورزش و این که ضد آب باشه چه مدلی خ به
      1. احمدرضا

        پاسخ به احسان نیک پی

        سپاسگزارم
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به احمدرضا

          پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-wireless-earbuds/
ads
ads