داغ ترین ها :
بهترین هندزفری برای مکالمه

بهترین هندزفری برای مکالمه

قابلیت ANC یکی از ویژگی‌هایی است که یک هندزفری بلوتوثی را در نظر خیلی از کاربران ارزشمند می‌کند؛ چرا که با کاهش صدای محیط اطراف باعث بهتر شدن کیفیت مکالمه‌ها می‌شود. اگر تماس‌های تلفنی زیادی در طول روز دارید و می‌خواهید بدون در دست گرفتن موبایل گفتگو داشته باشید، در این مقاله بهترین هندزفری برای مکالمه را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین هندزفری برای مکالمه

اگر شما هم قصد انتخاب و خرید بهترین هندزفری مکالمه هستید، مدل‌هایی که در این بخش معرفی می‌شوند را در نظر داشته باشید.

AirPods Pro 2

بهترین هندزفری‌های بلوتوثی برای مکالمه airpods 2 pro

مشخصات Airpods Pro 2
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۴.۵ ساعت – با استفاده از کیس تا ۲۴ ساعت

اگر قصد خرید یبهترین ایرپاد برای مکالمه را دارید، می‌توانید هندزفری بلوتوثی مناسب مکالمه ،Airpods pro 2 را انتخاب کنید. برخلاف اکثر محصولات اپل که به طور انحصاری فقط با دستگاه‌های ios کار می‌کنند، ایرپادز پرو ۲ قابلیت سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی هم دارد و می‌توانید آن را به راحتی با گوشی اندرویدی خود سازگار کنید. این ایرپاد از بلوتوث نسخه ۵.۳ برای اتصال به گوشی و تبلت استفاده می‌کند و برای کنترل آن و همینطور فعال کردن دستیار صوتی می‌توانید گوشی‌ها را لمس کنید. به علت داشتن حذف نویز فعال، این هندزفری برای مکالمه بسیار گزینه ایده‌آلی است و می‌توانید در شلوغ‌ترین محیط‌ها نیز تماس تلفنی بسیار باکیفیتی داشته باشید. ایرپادز پرو ۲ با داشتن گواهینامه IPX4 در برابر تعرق و همینطور قطرات آب مقاوم است؛ بنابراین اگر در اثر استفاده طولانی مدت گوش عرق کند یا کمی قطرات آب با آن در تماس باشد، اتفاقی برای هندزفری شما نمی‌افتد. این هندزفری به علت پایه‌دار بودن، داخل گوش به خوبی جا می‌گیرد و موقع انجام فعالیت‌های مختلف مانند ورزش کردن، از گوش خارج نمی‌شود.

 

قیمت ایرپاد پرو ۲

 

با بهترین هندزفری بی سیم موجود در بازار آشنا شوید:
بهترین هندزفری بلوتوث

 

Galaxy Buds 2 Pro

گلکسی بادز ۲ پرو با قابلیت ANC

مشخصات Galaxy Buds 2 Pro
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث‌دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۳.۵ ساعت با فعال بودن ANC – با استفاده از کیس تا ۱۴ ساعت

گلکسی بادز ۲ پرو یکی دیگر از محصولاتی است که اگر به دنبال خرید هندزفری بی‌سیم باکیفیت هستید می‌توانید در نظر داشته باشید. این هندزفری به علت قابلیت ANC کیفیت مکالمه‌ی HD و شفاف برای شما رقم می‌زند که گفتگو را لذت‌بخش‌تر می‌کند. علاوه‌بر آن، برای شنیدن انواع محتوای صوتی از جمله موسیقی و پادکست، صدای ۲۴ بیت تولید می‌کند تا بهتر بتوانید از محتوای صوتی خود لذت ببرید. همچنین، شما می‌توانید قابلیت حذف نویز را غیر فعال کنید و به لطف قابلیت Ambient Sound در برخی مواقع صدای اطراف را هم بشنوید. این ویژگی برای مواقعی که پشت موتور هستید یا در محیط خلوتی حضور دارید باعث می‌شود بدون کاهش صدایی که از هندزفری پخش می شود، سروصدایی که در اطراف جریان دارد را هم بشوید. گلکسی بادز ۲ پرو در بادزها از باتری ۶۱ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند و محفظه شارژ نیز دارای یک باتری به ظرفیت ۵۱۵ میلی آمپر ساعت است.

 

قیمت گلکسی بادز ۲ پرو

Soundcore Liberty 4 NC A3947

مشخصات Soundcore Liberty 4 NC A3947
دستگاه‌های سازگار  اندروید، iOS، ویندوز
نوع اتصال بی سیم
محدوده عملکرد 10 متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی 10 ساعت – با استفاده از کیس تا 50 ساعت

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947 می‌تواند بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه در میان هندزفری‌های ساخت کمپانی انکر باشد. این هندزفری از قابلیت ای ان سی یا همان اکتیو نویز کنسلینگ پشتیبانی می‌کند و به همین علت می‌تواند گزینه فوق‌العاده خوبی برای مکالمه حتی در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا باشد. هر گوشی این هندزفری ANC دار به حالت IN EAR داخل گوش قرار می‌گیرد و در موقعیت‌های منختلف به بیرون پرتاب نمی‌شود. اسپیکرهای هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947 به درایورهای 11 میلی‌متری مجهز شده‌اند که از این نظر برای مکالمه و پخش موزیک بسیار مناسب هستند. علاوه‌بر قابلیت حذف نویز اطراف، شارژدهی فوق‌العاده باتری هم از دیگر مزیت‌های خرید هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC A3947 محسوب می‌شود. این هندزفری می‌تواند با یک بار شارژ تا 10 ساعت شارژدهی داشته باشد که این میزان می‌تواند تا 50 ساعت شارژدهی توسط کیس هم افزایش پیدا کند.

 

هندزفری Soundcore Liberty 4 NC A3947

 

ROG Cetra True Wireless

 

هندزفری راگ مناسب گیمینگ و مکالمه

مشخصات ROG Cetra True Wireless
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث‌دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۵.۵ ساعت – با استفاده از کیس تا ۲۱.۵ ساعت

برای کسانی که علاوه بر بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه، دنبال یک هندزفری بی‌سیم خوب برای گیمینگ هم هستند، یکی از بهترین گزینه‌های موجود این هندزفری از برند ایسوس است. این هندزفری که دارای قابلیت ANC است، باعث می‌شود هنگام گفتگو و همینطور بازی کردن و مکالمه با دیگر بازیکنان آنلاین، صدا به خوبی منتقل شود و به نوعی، از محیط اطراف جدا شوید. قطر درایورهای این هندزفری ۱۰ میلی متر است و حساسیت میکروفون آن ۴۵ دسی بل است. روی هر یک از هندزفری‌ها نور RGB به چشم می‌خورد که موقع استفاده روشن شده و در مواقعی که بازی می‌کنید بسیار خوش‌نما و جذاب می‌شود. این هندزفری با گوشی‌های اندرویدی و ios سازگار است و به علت داشتن درجه گواهینامه IPX4، عرق و همینطور پاشش قطرات آب منجر به خرابی آن نمی‌شود.

 

هندزفری ایسوس rog cetra

 

هندزفری های گردنی موجود در بازار را بشناسید: بهترین هدفون گردنی

 

Comfo Buds Pro

هندزفری بلوتوثی مناسب مکالمه

مشخصات Comfo Buds Pro
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه های بلوتوث دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۶ ساعت با فعال بودن ANC – با استفاده از کیس تا ۲۸ ساعت

در میان هندزفری‌های مناسب برای مکالمه با قابلیت ANC، یکی دیگر از موارد خیلی خوب موجود در بازار، این هندزفری بی‌سیم از برند وان مور است. وزن هر کدام از بادزها در این هندزفری تنها ۵ گرم است و باکس شارژ آن نیز ۴۰ گرم وزن دارد. این هندزفری با گوشی‌های موبایل، تبلت، و دیگر گجت‌ها به‌راحتی از طریق بلوتوث متصل می‌شود و می‌توانید مکالمه‌ی با کیفیتی را به راحتی با آن تجربه کنید. این هندزفری دارای قابلیت حذف نویز تا ۴۰ دسی بل است. پس در محیط‌های شلوغ که لازم است گفتگوی مهم و با کیفیتی داشته باشید، کامفو بادز پرو به کمک شما می‌آید. همچنین قابلیت کنترل لمسی برای این هندزفری وجود دارد و می‌توانید محتوای در حال پخش یا تماس خود را با لمس قطع یا وصل کنید و حتی ANC را فعال و غیرفعال کنید. Comfo Buds Pro که ساختار واقعا خوبی دارد، از باتری ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی برای محفظه شارژ و برای بادزها از باتری ۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده است که بین ۶ تا ۸ ساعت می‌توانید یکسره از بادزها استفاده کنید. همچنین، در مواقع ضروری با تنها ۱۵ دقیقه شارژ کردن این هندزفری، به مدت ۱۲۰ دقیقه می‌توانید آن را استفاده کنید.

 

1more comfobuds pro قیمت

 

Haylou W1

هندزفری بلوتوثی w1 هایلو

مشخصات Haylou W1
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث‌دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۶ ساعت – با استفاده از کیس تا ۲۰ ساعت

هندزفری هایلو دبیلو وان یکی از بهترین هندزفری مکالمه است که در کنار ویژگی‌های خوب از قیمت مناسبی هم برخوردار است و برای هدیه دادن نیز می‌توانید آن را انتخاب کنید. هر یک از بادزها در این هندزفری پایه‌دار تنها ۳.۹ گرم وزن دارد. بنابراین با محصولی بسیار سبک طرف هستیم که اصلا فشاری به گوش وارد نمی‌کند و به راحتی توی گوش محکم می‌شود پس موقع ورزش کردن، پیاده‌روی یا حتی سوار بودن بر موتور نیز خیالتان راحت است که هندزفری از گوش شما نمی‌افتد. این ویژگی‌، این هندزفری را به یکی از بهترین هندزفری بیسیم برای پیک‌های موتوری و کسانی که نمی‌توانند گوشی را در دست بگیرند، تبدیل کرده است. به لطف قابلیت نویز کنسلینگ در ۴ میکروفونِ موجود در این هندزفری، کیفیت صدای مکالمات HD و کاملا شفاف خواهد بود و می‌توانید با خیال راحت تمامی گفتگوهای تلفنی خود را با هندزفری هایلو دبیلو ۱ انجام دهید. Haylou W1 با تمامی گوشی‌های اندروید و ios سازگاری دارد.

 

قیمت هایلو w1

 

 

 

Anker Soundcore R100

بهترین هندزفری بیسیم برای مکالمه

مشخصات Anker Soundcore R100
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۶.۵ ساعت – با استفاده از کیس تا ۲۵ ساعت

این محصول خوش قیمت با دارا بودن قابلیت ANC، گزینه‌ی خوب دیگر این لیست برای افرادی است که به دنبال بهترین هندزفری بیسیم برای مکالمه هستند. علاوه بر نویز کنسلینگ در مکالمات، فناوری BassUp در این هندزفری نیز منجر به ارتقا کیفیت صدای بم است و موقع گوش دادن به موسیقی، لذت را دو چندان می‌کند. محدوده فرکانس پاسخگویی هندزفری بین ۲۰۰ الی ۲۰ هزار هرتز بوده و محدوده عملکرد آن ۱۰ متر است. این هندزفری از باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که زمان شارژ شدن برای آن حدود ۱.۵ ساعت است. درجه گواهینامه IPX5 نیز آن را در برابر رطوبت و تعرق مقاوم کرده است.

 

قیمت هندزفری انکر r100

 

با بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی بیشتر آشنا شوید: بهترین ایرپاد شیائومی

 

Xiaomi Redmi Buds 3

بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه redmi buds 3

مشخصات Xiaomi Redmi Buds 3
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث دار
نوع اتصال بی سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی ۵ ساعت – با استفاده از کیس تا ۲۰ ساعت

ردمی بادز ۳ یک هندرفری بسیار با کیفیت و خوش ساخت است که از قیمت مناسبی هم بهره می‌برد. قطر درایورهای این هندزفری ۱۲ میلی متر است بنابراین کیفیت و قدرت صدا، همینطور بیس صدایی که این هندزفری تولید می‌کند یک سر و گردن بالاتر از خیلی هندزفری‌های دیگر است. ردمی بادز ۳ با بلوتوث ۵.۲ می‌تواند به گوشی های اندرویدی و ios وصل شود و به لطف داشتن قابلیت نویز کنسلینگ، پس از آن به راحتی می‌توانید مکالمه با کیفیت داشته باشید یا به موسیقی و دیگر فایل‌های صوتی گوش دهید. مصرف باتری این هندزفری بسیار پایین است و حدود ۲۵ ساعت می‌توانید با اتکا به باتری بادزها و کیس، از آن استفاده کنید.

 

هندزفری شیائومی buds 3

 

QCY T13 ANC

qcy t13 anc

مشخصات QCY T13
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های بلوتوث دار
نوع اتصال بی‌سیم
محدوده عملکرد ۱۰ متر
بازدهی باتری برای مکالمه هر گوشی تا ۸ ساعت – با استفاده از کیس تا ۴۰ ساعت

هندزفری تی ۱۳ از برند کیو سی وای یکی دیگر از موارد خوش قیمت اما با کیفیت است. این هندزفری دارای قابلیت ANC است و از طریق بلوتوث ۵.۳ با تمامی گوشی‌های هوشمند سازگار است پس می‌توانیم این هندزفری را بهترین هندزفری qcy برای مکالمه بدانیم.. بدنه‌ی این هندزفری از جنس پلاستیک است و وزن بسیار سبک آن موجب می‌شود موقع استفاده از آن اذیت نشوید. همچنین، در جعبه‌ی هندزفری سه سری سیلیکونی مختلف خواهید داشت که بتوانید مورد مناسب و هم اندازه‌ی گوش را انتخاب کنید. این هندزفری دارای محدوده عملکرد ۱۰ متر است و به شما اجازه‌ می‌دهد به این میزان بتوانید از گوشی یا تبلت خود که با هندزفری جفت شده فاصله بگیرید. همچنین، امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۱۰۸ دسی بل دیگر ویژگی‌های آن هستند.

 

qcy t13 anc قیمت

 

بهترین مدل ایرپاد qcy کدام است؟ بهترین ایرپاد qcy

 

Samsung AKG Earphone

بهترین هندزفری سیمی برای مکالمه

مشخصات Samsung AKG Earphone
دستگاه‌های سازگار تمامی دستگاه‌های دارای خروجی Type C
نوع اتصال با سیم
محدوده عملکرد ندارد

اگر به‌جای هندزفری‌های بلوتوثی، ترجیح می‌دهید از هندزفری‌های سیم‌دار استفاده کنید چون راحت‌تر هستند و نیاز به شارژ ندارند، AKG با قابلیت ANC، برای شما کیفیت مکالمه‌ی فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند و تجربه‌ی کاربری خیلی خوبی ایجاد می‌کند. این هندزفری فاقد جک ۳.۵ میلی متری است و از کابل Type C استفاده می‌کند. پس می‌توانید آن‌ را به گوشی، تبلت و کامپیوترهایی که این درگاه را دارند استفاده کنید. میکروفون روی سیم هندزفری قرار گرفته است و کلید مدیریت صدا نیز روی بند دیده می‌شود. بنابراین در کار با هندزفری به مشکل نخواهید خورد. اگر همیشه نگران افتادن گوشی‌های هندزفری از گوش هستید، این هندزفری با سیم می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. سیم هندزفری نیز کیفیت خوبی داشته و از دوام بالایی برخوردار است.

 

هندزفری تایپ سی سامسونگ

 

جمع‌بندی

این روزها خیلی از ما تمامی تماس‌های خود را به کمک هندزفری انجام می‌دهیم. بنابراین هندزفری‌های دارای قابلیت حذف نویز محصولاتی بسیار پرطرفدار بوده که خیلی از افراد، موقع خرید هندزفری این معیار را در نظر می‌گیرند. ما در این مطلب بهترین هندزفری برای مکالمه را بررسی و معرفی کردیم تا بتوانید مدل مورد نظر خود را خیلی راحت و سریع انتخاب کنید. علاوه بر مدل‌های معرفی شده در این مقاله، با مراجعه به وبسایت تکنولایف می‌توانید با دیگر مدل‌های هندزفری های دارای حذف نویز آشنا شوید.

سوالات متداول

بهترین هندزفری بلوتوثی مناسب مکالمه چیست؟

هندزفری‌های T13 از برند QCY و Comfo Buds Pro از برند One More، دو مورد از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی برای مکالمه هستند.

آیا هندزفری‌های با سیم دارای قابلیت ANC هستند؟

برخی از مدل‌های هندزفری‌های سیمی هم دارای قابلیت حفظ نویز هستند. هندزفری Samsung AKG، یکی از این هندزفری‌ها است که به تمامی دستگاه‌های دارای کابل C وصل می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-handsfree-for-conversation/
ads
ads