داغ ترین ها :
بهترین هندزفری های بلوتوث qcy کدامند؟

بهترین هندزفری های بلوتوث qcy کدامند؟

در طول سال‌های گذشته هدفون‌های QCY با استقبال مناسب کاربران مواجه شدند. دلیل این موضوع کیفیت مناسب این محصولات، امکانات خوب و رضایت مشتریان بود. شرکت QCY توانست هدفون‌های بی‌سیمی را راهی بازار کند که قیمت خیلی بالایی ندارند، اما امکانات قابل قبولی را در کنار کیفیت مناسب ارائه می‌دهند. خوشبختانه تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا است و همه می‌خواهند بدانند که بهترین هندزفری های بلوتوث qcy کدامند؟ در این مطلب قصد داریم بهترین هندزفری‌های بلوتوثی این شرکت را که می‌توانید خریداری کنید به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین هندزفری بلوتوث کیو سی وای را خریداری کنید.

 

لیست قیمت هندزفری های QCY را در سایت تکنولایف ببنید: هندزفری کیو سی وای

 

بهترین هندزفری های بلوتوث کیو سی وای

هندزفری QCY T13

هندزفری کیو سی وای تی 13

هندزفری بلوتوثی QCY T13 این توانایی را دارد که بتواند صدای استریوی بسیار باکیفیتی تولید کند. این محصول از درایورهای 7.2 میلی‌متری استفاده می‌کند که از کدک‌های ACC و SBC پشتیبانی می‌کند. این استانداردهای باعث شده‌اند که هندزفری QCY T13 نزدیک به ۳۰ درصد صدای باس بیشتری در مقایسه با دیگر محصولات بازار تولید کند. استفاده از درایورهای باکیفیت باعث شده که صدایی بسیار طبیعی را این محصول شاهد باشید که قدرت و کیفیت شگفت‌انگیزی دارد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که تجربه استفاده از هندزفری QCY T13 در مکالمه هم عالی خواهد بود. این محصول کیفیت تماس بالایی دارد. برای هر کدام از هندزفری‌ها دو میکروفن در نظر گرفته شده که می‌توانند به راحتی صدای شما را به مخاطب مورد نظرتان منتقل کنند. تماس‌ها هم کاملا بی سیم انجام می‌شود و شما نیاز نخواهید داشت که گوشی به دست بیاید. با یک لمس ساده می‌توانید تماس را پاسخ دهید و صحبت کنید و در همین حال کارهای دیگری هم انجام دهید. این هدفون ساخته شده تا بتوانید در زمان تماس دست‌های آزادی داشته باشید.

هندزفری QCY T13 از بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کند و به همین دلیل ارتباط بسیار باکیفیتی را با گوشی یا محصولات دیگر برقرار خواهد کرد. خوبی بلوتوث ۵.۱ این است که QCY T13 انرژی کمتری مصرف می‌کند و ارتباط باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهد. از طرف دیگر باید بگوییم که برد ارتباط بی سیم این هندزفری تا گوشی به ۱۰ متر می‌رسد و حتی اگر مانعی سر راه باشد، باز هم کیفیت مناسبی را دریافت می‌کنید. به همین دلیل خیلی راحت در محیط‌های داخل خانه و خارج از خانه می‌توانید از QCY T13 استفاده کنید.

با خرید این هندزفری می‌توانید تا ۴۰ ساعت موسیقی گوش کنید. کیس عرضه شده به همراه QCY T13 از یک باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که باعث شده کاربران بتوانند تا ۴۰ ساعت موسیقی گوش کنند. سرعت شارژ کردن هندزفری‌ها هم بسیار بالا است. شرکت QCY ادعا کرده که با تنها پنج دقیقه شارژ کردن QCY T13 می‌توانید یک ساعت موسیقی گوش کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد هندزفری QCY T13 راحتی بسیار بالای این محصول است. این هندزفری بلوتوثی QCY کاملا ارگونومی ساخته شده و به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. سری‌هایی در اندازه‌های مختلف دارد که باعث می‌شوند این محصول به راحتی در گوش قرار بگیرد. وزن کم را هم نباید نادیده بگیریم. این اتفاق باعث شده که بتوانید QCY T13 را همیشه به همراه خود داشته باشید. بد نیست بگوییم که این هندزفری‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که از گوش شما خارج نمی‌شوند و به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت با آن‌ها ورزش کنید و در طول روز آن‌ها را به همراه داشته باشید. در واقع این محصولات برای این ساخته شده‌اند که در فعالیت‌های روزانه شما خللی وارد نشود و بتوانی فعالیت‌های خود را ادامه دهید و مشکلی هم از نظر گم کردن هندزفری‌ها نداشته باشید. هندزفری QCY T13 در حال حاضر یکی از بهترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که ارزش خرید بالایی دارد و کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند.

 

قیمت ایرپاد qcy t13

 

هندزفری بی سیم QCY T17

هندزفری بی سیم QCY T17

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هندزفری QCY T17 وزن به شدت کم و راحتی فوق‌العاده آن است. این هندزفری به شکلی ساخته شده که هم بسیار زیبا باشد و هم راحتی بالایی را به همراه داشته باشد. هر بادز به اندازه زیادی پولیش شده تا زیبا به نظر برسد و آن قدر وزن کمی هم دارد که راحت داخل گوش قرار می‌گیرد و شاید احساس نکنید که آن را به همراه دارید. زمانی که از وزن کم می‌کنیم باید بگوییم که این محصول تنها ۴.۲ گرم وزن دارد و به همین گوش شما در طول روز خسته نخواهد شد و شاید متوجه نشوید که هدفون داخل گوش خود دارید. از نظر طراحی این هندزفری به گونه ای ساخته شده که اصلا گوش را اذیت نمی‌کند و به همین دلیل برای ورزش کردن و رفتن به باشگاه مشکلی نخواهید داشت چرا که یکی از بهترین مدل های هندزفری بلوتوث qcy به شمار می‌آید.

داشتن بلوتوث ۵.۱ و باتری فوق‌العاده هم از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول به شمار می‌روند. هندزفری QCY T17 با استفاده از بلوتوث ۵.۱ کیفیت صدای بالا و قدرت سیگنال فوق‌العاده‌ای دارد. همین موضوع باعث شده که از گوشی شما قطع نشود و صدای تماس‌های صوتی هم با کیفیت بالایی به گوش شما برسد. باید به این موضوع اشاره کنیم که برد این محصول شرکت QCY به ۱۲ متر می‌رسد و به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید بدون به همراه داشتن گوشی در حرکت باشید، موسیقی گوش کنید و به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید و از آنجایی که دست‌های شما رها هستند و می‌توانید کارهای دیگری هم در زمان به همراه داشتن هندزفری‌ها انجام دهید.

کیس عرضه شده به همراه QCY T17 از یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هر بادز هم یک باتری ۴۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد. با هر بار شارژ کردن هندزفری می‌توانید تا ۷ ساعت و نیم موسیقی گوش کنید. اگر کیس شارژ هندزفری‌ها را به همراه داشته باشید هم می‌توانید هر کدام از هندزفری‌ها را چهار بار شارژ کنید. با این کار می‌توانید ۲۶ ساعت موسیقی گوش کنید و مطمئن باشید که در طول روز هیچ وقت شارژ هندزفری‌ها به پایان نمی‌رسد.

هندزفری بلوتوثی QCY T17 از کیفیت صدای استریوی شگفت‌انگیزی برخوردار است. برای این محصول از درایورهای شش میلی‌متری استفاده شده که صدای قدرتمند و وسیعی در رنج‌های مختلف تولید می‌کنند. درایورهای قدرتمند این هندزفری می‌توانند صدای باس قدرتمندی تولید کنند و همچنین با برخورداری از چیپ بلوتوث پیشرفته‌ای که دارند می‌توانند صدای متعادلی را به گوش شما برسانند. این صدای متعادل را در زمان ورزش کردن یا کار کردن در خانه یا در هر فعالیت دیگری احساس خواهید کرد.

کار کردن با QCY T17 هم اصلا کار دشواری نیست و همه چیز به راحتی انجام می‌شود. تنها کافی است که دو هندزفری را از داخل کیس خود خارج کنید تا مشاهده کنید که خیلی سریع و خودکار به گوشی شما متصل می‌شوند. البته که باید وارد تنظیمات بلوتوث گوشی شوید و هندزفری‌ها را شناسایی کنید. وقتی که هندزفری‌ها به گوشی متصل شدند، متوجه می‌شوید که کنترل کردن ان‌ها هم کار بسیار آسانی است. از کنترلرهای لمسی روی هندزفری‌ها استفاده شده و به همین دلیل با یک لمس ساده می‌توانید صدا را کم و زیاد کنید، به موسیقی قبلی با بعدی بروید یا پخش موسیقی را شروع کنید یا پخش را متوقف کنید یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. حتی می‌توانید با هندزفری بلوتوثی QCY T17 به دستیار صوتی گوشی خودتان هم متصل شوید.

 

خرید هندزفری کیو سی وای T17

 

QCY T1C

QCY T1C

اولین چیزی که درباره هندزفری QCY T1C می‌توان گفت این است که صدای استریوی به شدت باکیفیتی ارائه می‌کند. این محصول از درایورهای شش میلی‌متری تشکیل شده که به صورت بی سیم صدای کریستالی بسیار شفافی تولید می‌کنند. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که این محصول برای استفاده در داخل خودرو و محل کار عالی خواهد بود. برای همین QCY T1C جزو لیست بهترین مدل هندزفری بلوتوث qcy قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول دوست داشتنی می‌توانیم به طراحی فوق العاده آن اشاره کنیم. این محصول به شکلی طراحی شده که گوش‌ها را خسته نکند و خیلی راحت داخل گوش قرار بگیرد. هر کدام از هندزفری‌ها تنها ۴.۸ گرم وزن دارند و خیلی بادقت و ظرافت طراحی شده‌اند. سری‌های سیلیکونی در نظر گرفته شده برای این محصول باعث شده که صدای مزاحم اطراف به شدت کاهش پیدا کند و کیفیت صدا بالا برود. در کل سعی شده در زمان استفاده از این محصول تجربه بسیار خوبی کسب کنید.

تکنولوژی بسیار جذابی برای اتصال این هندزفری بلوتوثی به گوشی استفاده شده که باعث شده این محصول خیلی ساده و سریع به گوشی وصل شوند. تنها کافی است هندزفری‌ها را از داخل کیس خارج کنید تا به شکل خودکار به گوشی شما متصل شوند.

یک ویژگی جالب دیگری که روی QCY T1C مشاهده خواهید کرد، خالت صدای مونو یا تک کاناله است. از آنجایی که با یک هندزفری بی سیم واقعی سر و کار دارید، هر هندزفری به شکل مستقل صدا تولید می‌کند و همین موضوع باعث شده که بتوانید از آن‌ها به صورت کاملا مستقل هم استفاده کنید. می‌توانید نسبت به نیاز خود تنها از یک هندزفری برای گوش دادن به موسیقی، رانندگی، صحبت کردن و کلی کار دیگر استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید ارتباط بهتری هم با هندزفری بلوتوثی QCY T1C پیدا کنید، اپلیکیشن مخصوصی برای آن طراحی شده است. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود می‌توانید به تنظیمات متعددی دسترسی داشته باشید. این تنظیمات شامل شخصی سازی کردن شکل کنترل کردن هندزفری‌ها، پیدا کردن هندزفری‌ها، تنظیمات EQ و آپدیت‌های QTA می‌شود. البته برای استفاده از این اپلیکیشن باید یک گوشی اندرویدی با اندروید ۶ به بالا و یک گوشی آیفون با iOS 11 یا بالاتر داشته باشید.

 

مشکلی که شاید خودتان بتوانید حل کنید:
کار نکردن میکروفون هندزفری بلوتوث

 

QCY T16

هندزفری بلوتوث کیو سی وای t16

در ادامه معرفی بهترین هندزفری بلوتوث qcy به مدل QCY T16 رسیدیم. ویژگی اصلی این محصول برخورداری از صدایی شگفت انگیز و باس عمیق است. هندزفری بلوتوثی QCY T16 نه تنها از کدک‌های aptX و ACC و SBC پشتیبانی می‌کند بلکه ویژگی aptX Adaptive Audio را هم به همراه دارد. این ویژگی باعث می‌شود که هندزفری‌ها به شکل کاملا داینامیک میزان تولید باس محتوایی که در حال گوش دادن به آن هستید را تغییر دهند. همچنین این استانداردها باعث می‌شوند که صدایی شفاف و کاملا استریو در اختیار داشته باشید. مطمئن باشید که هندزفری‌ها صدای پرجزییاتی تولید می‌کنند. این هندزفری از ویژگی Ultra-Low Latency برخوردار است که برای تماشای فیلم و بازی کردن مناسب خواهد بود و هیچ تاخیری را در زمان تماشای ویدئو و بازی کردن مشاهده نمی‌کنید. البته به بخش زیادی از تنظیمات این هندزفری می‌توانید با نصب اپلیکیشن مخصوص دسترسی داشته باشید.

این محصول شرکت QCY از تراشه کوالکام QCC3040 استفاده می‌کند که باعث شده ارتباط بلوتوثی آن قدرت بسیار زیادی داشته باشد. شرکت QCY ادعا کرده که کیفیت ارتباط این محصول در مقایسه با مدل قبلی ۷۵ درصد بیشتر شده است. هندزفری QCY T16

از بلوتوث ۵.۲ و استانداردهای HSP، HFP، A2DP، AVRCP و ACC پشتیبانی می‌کند. همه این استانداردها باعث می‌شوند که سرعت اتصال این محصول بالا برود و کیفیت آن هم عالی باشد.

داشتن چهار میکروفن روی این محصول باعث شده که تجربه صوتی بی نظیری داشته باشید. این هندزفری بی سیم به شکل مناسبی صدای مزاحم را از گفت‌وگوهای شما حذف می‌کند و باعث می شود که صدایی کاملا شفاف را دریافت کنید. به گفته شرکت QCY، محصولی که مشاهده می‌کنید تا ۹۰ درصد صدای محیط را حذف می‌کند و به همین دلیل کیفیت صدا عالی خواهد بود.

وزن کم و مدت زمان طولانی برای گوش کردن به موسیقی هم از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این محصول به حساب می‌آیند. هندزفری‌ها ۴ گرم وزن دارند و خیلی سبک ساخته شده‌اند. وزن کم به همراه طراحی خاص باعث شده که بتوانید خیلی راحت از این هدفون بی سیم بلوتوثی استفاده کنید. البته باتری هم باعث شده که این محصول شارژ دهی بالایی داشته باشد. با هر بار شارژ می‌توانید نزدیک به ۵ ساعت و نیم موسیقی کنید. با به همراه داشتن کیس هم می‌توانید نزدیک به ۲۲ ساعت موسیقی گوش کنید.

هندزفری QCY T16 مانند اکثر هندزفری‌های بلوتوثی این شرکت به سرعت به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. تنها کافی است هندزفری را از کیس خارج کنید تا ببینید که با سرعت بالایی به گوشی متصل می‌شود. دکمه‌های لمسی هم روی هندزفری‌ها قرار گرفته و می‌توانید موسیقی و تماس‌ها را کنترل کنید یا حتی به دستیار صوتی هم دسترسی داشته باشید.

 

قیمت هندزفری کیو سی وای T16

 

هندزفری باکیفیت صدای عالی می‌خواهید؟

مطلب زیر را بخوانید:بهترین هدفون برای موسیقی

 

QCY T17S

QCY T17S

این محصول شرکت QCT از بلوتوث ۵.۲ استفاده می‌کند و از چیپ کوالکام QCC3070 بهره می‌برد. این دو ویژگی باعث می‌شوند که قدرت ارتباط این هندزفری بلوتوثی با گوشی بسیار قدرتمند و پر ثبات باشد. برد این محصول تا ۱۰ متر می‌رسد و می‌توانید به راحتی در محیط‌های داخل خانه و شرکت یا خارج از خانه و شرکت به دون به همراه داشتن گوشی از این محصول استفاده کنید.

اگر به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث qcy برای تماس‌های صوتی می‌گردید، هندزفری QCY T17S گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول از تکنولوژی Adopt Qualcomm CVc 8.0 برای حذف صدای مزاحم استفاده می‌کند. این هندزفری توانایی انتقال صدای بسیار شفاف را دارد و به همین دلیل کیفیت فوق‌العاده‌ای در تماس‌های صوتی ارائه می‌دهد. مهم نیست که در محیط شلوغی کار می‌کنید یا در خیابان هستید، این محصول صداهای مزاحم را به راحتی حذف می‌کند.

مانند دیگر هندزفری‌های QCY که در این مطلب آن‌ها را معرفی کردیم، QCY T17S هم ظاهر زیبایی دارد و خیلی کوچک ساخته شده است. اندازه این محصول ۱۰ درصد کوچک‌تر از دیگر ساخته‌های QCY است و وزن مناسبی هم دارد. وزن هر کدام از هندزفری‌ها به ۴.۲ گرم می‌رسد. ابعاد و وزن مناسب باعث شده‌اند که بتوانید این محصول را خیلی راحت به همراه خود داشته باشید و خیلی راحت بتوانید آن را حمل کنید.

اگر به موسیقی علاقه زیادی دارید و ساعت‌های زیادی از روز به موسیقی گوش می‌دهید، قطعا این محصول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. استفاده از باتری مناسب باعث شده که بتوانید با QCY T17S تا ۲۶ ساعت موسیقی گوش کنید. اگر این محصول را خریداری کردید، دیگر نگران تمام شدن شارژ هندزفری‌ها نباشید. اگر کیس را هر شب شارژ کنید، در طول روز از شارژ مجدد هندزفری‌ها بی نیاز می‌شوید و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و موسیقی گوش دهید.

برای کنترل کردن QCY T17S هم با مشکلی مواجه نخواهید شد. کنترلرهای لمسی برای این محصول در نظر گرفته شده که تنها با یک لمس ساده عمل می‌کنند. با لمس می‌توانید به موسیقی بعد یا قبل بروید و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید. برای این کار نیازی برای به همراه داشتن گوشی نخواهید داشت.

 

قیمت هندزفری QCY T17S

 

QCY G1

اگر به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث qcy برای بازی کردن و تماشای فیلم می‌گردید، هندزفری بلوتوثی QCY G1 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هندزفری از تکنولوژی تاخیر بسیار کم یا Ultra-Low Latancy بهره می‌برد که باعث شده صدا و تصویر در زمان بازی کردن و گوش دادن به موسیقی تقریباً بدون تاخیر با هماهنگی عالی پخش شوند. با فعال کردن حالت بازی هندزفری QCY G1 عملکرد بی‌سیم این هندزفری بهبود پیدا می‌کند. این ویژگی به صورت کامل صدا و تصویر را با هم هماهنگ خواهد کرد که این ویژگی بیش از پیش در زمان بازی کردن به کمک شما می‌آید. شرکت QCY اعلام کرد که تاخیر این هندزفری سه برابر کمتر از هندزفری‌های بلوتوثی معمولی است و به شکل خاص برای گیمرها طراحی شده است.

از کیفیت صدای این محصول هم نمی‌توانیم به راحتی عبور کنیم. این هندزفری بی‌سیم از درایورهای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند که در نوع خود بی نظیر خواهند بود. این درایورها در زمان پخش موسیقی و بازی کردن عملکرد بسیار خوبی دارند و صدای دقیق و کاملا شفافی ارائه می‌کنند. به طور مثال می‌توانیم بگوییم که در زمان بازی کردن سریع متوجه صدای پای دشمنان و حتی جهت صدای آن‌ها خواهید شد. فعال کردن حالت بازی این هندزفری واقعا این محصول را برای گیمرها جذاب می‌کند. پس می‌توانیم بگوییم که این QCY G1 برای گیمرها یک انتخاب عالی است.

هندزفری QCY G1 بری گوش دادن به موسیقی در طول روز انتخاب مناسبی خواهد بود. تنها با یکبار شارژ این محصول می‌توانید تا ۸ ساعت موسیقی گوش کنید. اگر کیس هندزفری را هم به همراه داشته باشید، می‌توانید تا ۳۲ ساعت به موسیقی گوش کنید. از خوبی‌ها این محصول می‌توانیم به شارژ سیمی USB-C کیس و شارژ بی‌سیم کیس اشاره کنیم. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که دستتان برای شارژ کردن کیس کاملا باز باشد و محدودیتی نداشته باشید.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته بلوتوث ۵.۲ باعث شده که هیچ تاخیر و خللی در اتصال این محصول با گوشی وجود نداشته باشد. حتی اگر در اتاق شلوغی قرار داشته باشید هم باز هم ارتباط قدرتمندی را شاهد خواهید بود. این محصول به شکل خودکار به گوشی کاربران متصل می‌شود و اصلا نباید نگران اتصال آن به دستگاه‌های دیگر باشید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که QCY G1 تنها ۳.۸ گرم وزن دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از سبک‌ترین هندزفری‌های QCY شناخته می‌شود. از حسگرهای لمسی بسیار حساسی هم برای این محصول استفاده شده به واسطه آن‌ها می‌توانید به تماس‌های پاسخ دهید و یا موسیقی را تغییر دهید. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص QCY هم می‌توانید به سایر تنظیمات QCY G1 دسترسی پیدا کنید.

 

خرید هندزفری کیو سی وای g1

 

QCY T11

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این محصول را به شما معرفی کنیم، صدای بسیار شفاف در زمان مکالمه است. هندزفری QCY T11 از ۴ میکروفن استفاده می‌کند که به شدت صدای مزاحم را در زمان برقرار تماس‌های صوتی کاهش می‌دهند. همچنین صداها همچنان کیفیت خود را حفظ می‌کنند کاملا شفاف و پر جزئیات شنیده می‌شوند.

از کیفیت صدای این محصول نباید عبور کنیم. این محصول از درایورهای داینامیک استفاده می‌کند و به همین دلیل صدای باس باکیفیتی ارائه می‌کنند و صدای شفاف و قابل قبولی را به گوش مخاطب می‌رسانند. با این هدفون‌ها می‌توانید به سبک‌های مختلف موسیقی گوش کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

با محصولی رو به رو هستید که وزن آن به ۳.۷ گرم می‌رسد. محصولی که طراحی بسیار زیبایی دارد و خیلی راحت داخل گوش قرار می‌گیرد. این محصول از داخل گوش لیز نمی‌خورد و برای همین می‌توانید از آن در زمان ورزش کردن و سایر فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنید. امکان شخصی سازی تنظیمات QCY T11 را هم خواهید داشت. باید اپلیکیشن QCY را روی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید به تنظیم EQ و فرمان‌های کنترلری هندزفری و حتی آپدیت‌های جدید دسترسی داشته باشید. حتی با این اپلیکیشن می‌توانید هندزفری را به حالت کارخانه برگردانید.

هندزفری QCY T11 برای استفاده روزنه انتخاب مناسبی خواهد بود. یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای کیس آن در نظر گرفته شده که می‌تواند هندزفری‌ها را بارها شارژ کند. با هر بار شارژ هندزفری‌ها هم می‌توانید تا ۳ ساعت نیم موسیقی گوش کنید. اگر کیس را به همراه داشته باشید، می‌توانید تا ۲۱ ساعت موسیقی گوش کنید. شرکت QCY از تکنولوژی شارژ سریع برای این محصول استفاده کرده است. با ۱۰ دقیقه شارژ هندزفری‌ها می‌توانید یک ساعت با آن‌ها کار کنید.

QCY T1C

این هندزفری بی‌سیم شرکت QCY برای موسیقی انتخاب مناسبی خواهد بود. برای هندزفری QCY T1C از درایورهای ۶ نانومتری استفاده شده که صدایی شفاف ارائه می‌کنند و به همین دلیل برای استفاده در محیط کار یا خودرو مناسب خواهند بود.

با محصولی سروکار خواهید داشت که وزن آن به ۴.۸ گرم می‌رسد و خیلی زیبا و ساده طراحی شده است. وزن کم به همراه طراحی خاصی که باعث شده این هدفون‌ها خیلی راحت در گوش قرار بگیرند، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. چرا که این دو ویژگی باعث شده‌اند که QCY T1C برای استفاده‌های روزانه انتخاب بسیار مناسبی باشد.

پس از اینکه برای بار اولین این محصول را به گوشی خود متصل کردید، مشاهده می‌کنید که برای استفاده‌های بعدی تنها کافی است که هندزفری را از کیس خارج کنید تا به شکل اتوماتیک به گوشی متصل شوند. امکان استفاده در حالت مونو را هم خواهید داشت. این هندزفری‌ها به شکل کامل مستقل از یکدیگر کار می‌کنند و به همین دلیل می‌توانید تنها از یکی از آن‌ها استفاده کنید. با یک هندزفری می‌توانید موسیقی گوش کنید، رانندگی کنید و حتی به تماس‌ها پاسخ دهید.

با استفاده از اپلیکیشن QCY هم می‌توانید به تنظیمات مختلف این هندزفری دسترسی داشته باشید. البته برای نصب آن باید یک گوشی اندرویدی با اندروی ۶ به بالا و یک گوشی آیفون با iOS 11 به بالا داشته باشید.

 

زمان ورزش چه هندزفری باید داشته باشیم؟
هندزفری ورزشی

 

سوالات متداول:

کدام هندزفری بلوتوی QCY برای گوش دادن به موسیقی و صحبت کردن مناسب خواهد بود؟ اکثر هندزفری‌های بلوتوثی QCY برای گوش دادن به موسیقی مناسب هستند، اما ما به شما QCY T13 را پیشنهاد می‌کینم.

کدام هندزفری بلوتوثی QCY برای بازی کردن مناسب است؟ هندزفری بلوتوثی QCY G1 به شکل خاص برای گیمرها ساخته و حالت مخصوص بازی دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. anna

    بهترینشون کدومه?

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به anna

      سلام بستگی به بودجه و نیازتون داره
  2. ارزو

    عیب qcy t20 چی هست؟

    1. Setayesh

      پاسخ به ارزو

      QCY t_13 برای ورزش و دویدن خوبه؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به Setayesh

        سلام خوبه ولی خب باید هی محکمش کنید داخل گوش اکثر بادزهای این مدلی همینطورن
    1. ابوالفضل

      پاسخ به ارزو

      تنها عیبش انتقال صدای اطراف موقع گوش دادن به موسیقی به خاطر نداشتن سر سیلیکونی وگرنه هندزفری خیلی عالی ای هست.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab-qcy-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads