داغ ترین ها :
بهترین هندزفری های سیمی بازار ایران (بهار 1403 🌱)

بهترین هندزفری های سیمی بازار ایران (بهار 1403 🌱)

با وجود فراگیری هندزفری‌های بی‌سیم و TWS هنوز هم مدل‌های سیمی به دلیل نداشتن تأخیر و عدم نیاز به شارژ مورد توجه کاربران هستند. البته که محبوبیت این مدل‌ها نسبت به چند سال قبل بسیار کمتر شده و حالا شرکت‌های بزرگ دیگر تمرکزشان روی تولید هندزفری سیمی نیست و همین سبب شده تا انتخاب این محصول به کاری دشوار تبدیل شود. در ادامه همراه تکنولایف باشید تا به بهترین هندزفری های سیمی موجود در بازار کشور بپردازیم.

 

برای اطلاع از موجودی و قیمت هندزفری سیمی می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بهترین هندزفری سیمی

بهترین هندزفری کدام است؟ مدل‌های متعددی وجود دارد اما آیا بسته به کیفیت یکی را باید انتخاب کنیم؟ بعد از حذف جک 3.5 میلی‌متری از ایفون 7، شرکت‌های دیگر هم راه اپل را پیش گرفتند و این باعث شد که در حال حاضر کمتر گوشی از این درگاه استفاده کند. یکی از دلایل اصلی کاهش محبوبیت هندزفری سیمی هم همین نبود جک 3.5 میلی‌متری به روی گوشی‌های جدید است. با این وجود هنوز هم مدل‌های جذابی برای خرید وجود دارد و در ادامه به این مدل‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف خواهیم پرداخت.

هندزفری سیمی یوگرین مدل EP101-60700

هندزفری سیمی یوگرین مدل EP101-60700

هندزفری‌های بلوتوثی و بادزها دنیا را در اختیار گرفته‌اند اما در این میان هنوز هم می‌توان مدل‌های سیمی با کیفیت خوب را یافت کرد. این هندزفری سیمی یوگرین مدل EP101-60700 طراحی مشابه با ایرپاد 2 اپل دارد. در این محصول خبری از سری‌های سیلیکونی نیست و خود سری‌های هندزفری درون گوش قرار می‌گیرند. البته به لطف زاویه‌ای که این هندزفری دارد به خوبی درون گوش ثابت می‌شود. جنس سیم این محصول TPE است و هم انعظاف پذیری خوبی دارد و هم در برابر گره خوردن تا حد زیادی مقاوم است.

برای این هندزفری سه دکمه مرسوم ولوم کم و زیاد و البته پخش/توقف موسیقی در نظر گرفته شده و وجود میکروفون نیز امکان مکالمه را فراهم می‌کند. خروجی این محصول Type-C است و شما بدون مشکل می‌توانید آن را به گوشی خود متصل کنید و دیگر نیازی به رابط جک 3.5 میلی‌متری به Type-C وجود نخواهد داشت. هندزفری سیمی یوگرین مدل EP101-60700 دارای اسپیکر 13.6 میلی‌متری داینامیک است که باعث می‌شود شما صدایی عمیق، دقیق و البته با بیس خوب را دریافت کنید.

قیمت هندزفری سیمی یوگرین مدل EP101-60700

 

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه کدام است؟
بهترین مارک هندزفری گردنی

 

هندزفری داخل کارتن سامسونگ مدل ANC Type-C Earphone AKG

هندزفری داخل کارتن سامسونگ مدل ANC Type-C Earphone AKG

 

هندزفری سامسونگ مدل ANC Type-C Earphone AKG یکی از خوش قیمت‌ترین محصولات قرار گرفته در مقاله بهترین هندزفری سیمی است. این هدفون با تمامی دستگاه‌های دارای خروجی Type-C سازگاری دارد و به راحتی به آن‌ها وصل می‌شود. نحوه قرار گیری آن در گوش به صورت تو گوشی است و روی سیم آن میکروفون قرار دارد. میکروفون قرار گرفته روی بدنه به فناوری ANC نیز مجهز است و صدای محیط را برای داشتن مکالمه‌ای با کیفیت حذف می‌کند. از دیگر دکمه‌های قرار گرفته روی محصول دکمه‌های کلید مدیریت میزان صدا، کلید مدیریت پخش موسیقی و کلید مدیریت ANC است. سیم‌ این هندزفری کیفیت بالایی دارد و در برابر گره خوردن و پیچ خوردن مقاوم است. از دیگر مشخصات قابل توجه این هندزفری حساسیت 109 دسی بل و آمپدانس 32 اهم است.

 

قیمت هندزفری داخل کارتن سامسونگ مدل ANC Type-C Earphone AKG

 

با بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار  آشنا شوید.

بهترین هدفون

 

هندزفری سیمی گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAC-06

هندزفری سیمی گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAC-06

برند فاکس ایکس ری در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ فعالیت دارد و این محصولات را با قیمتی رقابتی و بسیار مناسب راهی بازار می‌کند. این هندزفری سیمی جزو دسته‌بندی گیمینگ قرار می‌گیرد و از طریق جک 3.5 میلی‌متری می‌توان آن را به گوشی یا هر دسنگاه دیگری متصل کرد. ظاهر این هندزفری به گونه‌ای است که حس گیمینگ بودن را به طور کامل انتقال می‌دهد و گوش‌های آن نیز از ارگونومی خوبی برخوردار هستند.

هندزفری سیمی گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAC-06 دارای قطر درایور 6 میلی‌متری است و سیمی 120 سانتی‌متری دارد. برای این دستگاه میکروفون داخلی در نظر گرفته شده و شما از طریق دکمه‌های موجود به روی هندزفری می‌توانید کنترل کاملی به روی صدا داشته باشید. اگر هندزفری سیمی و گیمینگ می‌خواهید و بودجه بسیار زیادی ندارید حتما این گزینه را مد نظر قرار دهید.

قیمت هندزفری سیمی گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAC-06

 

پیشنهاد سردبیر:
بهترین هندزفری بی سیم

 

هندزفری سیمی سامسونگ مدل EO-IA500

هندزفری سیمی سامسونگ مدل Samsung AKG EO-IG955

شرکت AKG با سامسونگ ارتباط نزدیکی دارد و چند سالی است که ساخت اسپیکر گوشی‌های این برند به AKG سپرده می‌شود. این مدل هندزفری سیمی چند سال قبل همراه با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در دسترس کاربر قرار می‌گرفت ولی حالا در صورت نیاز باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این مدل با خروجی 3.5 میلی‌متری در دسترس قرار دارد و اگر گوشی شما از این درگاه برخوردار نیست باید از تبدیل کمک بگیرید. از نظر ارگونومی این محصول را می‌توان کاملا خوب و مناسب با طراحی گوش در نظر گرفت.

 

قیمت هندزفری سیمی سامسونگ مدل EO-IA500

 

هندزفری سیمی شیائومی مدل DDQ01WM

هندزفری سیمی شیائومی مدل DDQ01WM

اولین موردی که در هندزفری سیمی شیائومی مدل DDQ01WM باید به آن توجه کرد، برخورداری این مدل از قابلیت‌های HIFI Sound است، قابلیتی که باعث می‌شود تا هم کیفیت صدای خوبی را دریافت کنید و هم بیس عمق زیاد داشته باشد و جزئیات به خوبی شنیده شود. دیدن این فناوری در چنین هندزفری در این بازه قیمتی امری بسیار جذاب به حساب می‌آید و ارزش خرید هندزفری را افزایش می‌دهد. به روی این هندزفری یک دکمه دیده می‌شود که برای قطع/وصل موزیک و رد/برقراری تماس کاربرد دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به طول سیم 1.25 متری، سری‌های سیلیکونی اضافی، برخورداری از میکروفون و امپدانس 32 اهم اشاره کرد.

قیمت هندزفری سیمی شیائومی مدل DDQ01WM

 

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727

در طراحی این هندزفری سیمی تا حد زیادی به هندزفری‌های سیمی اپل و هندزفری ایرپاد 2 توجه شده و به همین جهت در این مدل سری‌های سیلیکونی دیده نمی‌شود و خود بادزها به طور مستقیم درون گوش قرار می‌گیرند. این هندزفری 120 سانتی‌متر طول داشته و از میکروفون استفاده می‌کند تا امکان مکالمه با آن فراهم باشد.

به روی این هندزفری یک دکمه برای پاسخ دادن به تماس‌ها یا قطع تماس دیده می‌شود و برای قطع/وصل موزیک نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید. هیسکا مدل HK-727 دارای یک درایور 10 میلی‌متری است و فرکانس پاسخ‌گویی آن نیز در محدوده 20 الی 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. این محصول سازگاری کاملی با تمامی دستگاه‌های مجهز به جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد و از آن به روی لپ تاپ و گوشی و تبلت می‌توانید استفاده کنید.

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727

 

انواع هندزفری گیمینگ سیمی و بی سیم را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-729

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-729

در طراحی مدل قبلی ایرپاد 2 الگو قرار گرفته بود و در طراحی این هندزفری هیسکا از ایرپاد پرو اپل الهام گرفته است. این اتفاق را نمی‌توان بد ارزیابی کرد؛ چرا که طراحی و ارگونومی ایرپاد پرو عالی است و یک کپی موفق از آن هم می‌تواند این فرمول موفق را تکرار کند. هیسکا HK-729 به خوبی در گوش قرار گرفته و کیپ می‌شود تا صدای بیرون کمتر به گوش برسد. برعکس مدل بالا شما از طریق این هندزفری می‌توانید صدای موزیک را کم و زیاد کنید و از طریق دکمه مرکزی به تماس‌ها پاسخ دهید.

مانند هندزفری قبلی محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این مدل بین 20 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد و درایور آن نیز 10 میلی‌متری است و کیفیت صدای خروجی هیسکا HK-729 به نسبت بازه قیمتی خوب است و انتظار شما را از یک هندزفری سیمی برآورده می‌کند.

قیمت هندزفری سیمی هیسکا HK-729

هندزفری سیمی ایفورج مدل MA-106

هندزفری سیمی ایفورج مدل MA-106

این هندزفری یکی از خوش‌قیمت‌ترین مدل‌های سیمی است که می‌توانید خریداری کنید، ولی با این وجود از گواهی IPX3 پشتیبانی می‌کند و در برابر رطوبت و تعریق تا حدی مقاومت می‌کند. این هندزفری 16 گرمی از جنس ABS و PVC ساخته شده و از طریق خروجی جک 3.5 میلی‌متری می‌تواند به دستگاه‌های مختلف متصل شود. طول این محصول 1.2 متر بوده و از سری‌های سیلیکونی بهره می‌برد تا بهتر درون گوش قرار بگیرد. برای این محصول درایور 10 میلی‌متری در نظر گرفته شده و شما از طریق دکمه‌ها می‌توانید صدای موزیک و پخش/قطع شدن آن را کنترل کنید.

 

قیمت هندزفری سیمی ایفورج مدل MA-106

بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون را بشناسید.

بهترین ایرپاد تا یک میلیون

 

سوالات متداول

هندزفری سیمی باکیفیت چی بخریم؟ هندزفری سیمی یوگرین مدل EP101-60700 و هندزفری داخل کارتن سامسونگ مدل ANC Type-C Earphone AKG می‌توانند گزینه‌های جذابی برای خرید باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-wired-handsfrees/
ads
ads