داغ ترین ها :
بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار

بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار

با وجود این که جا به جا کردن هدفون‌ها به مراتب دشوارتر از هندزفری‌های TWS است اما کاربران همچنان به دلیل کیفیت صدای بهتر، آسیب کمتر به گوش و بیس بهتر از این محصولات استفاده می‌کنند. از طرف دیگر دنیای هدفون‌های بی‌سیم بسیار بزرگ است و به راحتی نمی‌توان به یک گزینه برای خرید رسید. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین هدفون های بی سیم بازار بپردازیم و شما را با گزینه‌های جذاب در محدوده‌های قیمتی مختلف آشنا کنیم. قبل از این که به سراغ معرفی بهترین هدست و هدفون‌های موجود در بازار برویم بد نیست به تفاوت این دو محصول اشاره کنیم تا با دید بازتری بتوانید خرید خود را انجام دهید. تفاوت عمده هدفون و هدست در برخورداری از میکروفون‌های فیزیکی است و هدست‌ها از میکروفون فیزیکی برخوردار هستند. به طور کلی این دو محصول بسیار شبیه به هم هستند و به این جهت اگر در پی بهترین هدست های بلوتوثی هستید می‌توانید از دسته‌بندی هدفون‌ها نیز خرید خود را انجام دهید.

 

برای اطلاع از موجودی و قیمت هندزفری بی سیم می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بهترین هدفون های بیسیم

به چند نکته هنگام خرید هدفون بی‌سیم باید توجه ویژه‌ داشته باشید. این موارد عبارتند از کیفیت صدا، شارژدهی باتری، قابلیت‌هایی مانند ANC، ارگونومی، برخورداری از میکروفون خوب و موارد این‌چنینی دیگر. در ادامه محصولات را معرفی می‌کنیم که در این زمینه‌ها شرایط خوبی به نسبت بازه قیمتی داشته باشند.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max

ایرپاد مکس بدون شک یکی از بهترین هدفون های بازار است اما از ابتدا به دلیل برچسب قیمتی بالا انتقادهایی به آن وارد بوده است. ارگونومی این مدل بسیار خوب است و بخش توری شکل آن روی سر قرار می‌گیرد تا فشار کمتری به سر وارد شود. این محصول مانند دیگر گجت‌های اپل کیفیت ساخت بالایی دارد و فریم آن از استیل ضد زنگ ساخته شده تا حس مرغوبیت بسیار بالایی را انتقال دهد. این هدفون دکمه‌ مشخصی برای خاموش کردن ندارد و در عوض با قرار گرفتن درون کیس به حالت استندبای می‌رود تا مصرف بسیار کمی داشته باشد.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max

ایرپاد مکس کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و صدایی با اعوجاج کم و بیس عمیق را به گوش می‌رساند. دقت صدای دریافتی از این مدل واقعا بالا است و از گوش دادن به موسیقی لذتی بی‌نهایت خواهید برد. این محصول دارای 6 میکروفون خارجی و 2 میکروفون داخلی است و به همین جهت قابلیت ANC یا همان حذف نویز فعال آن عملکردی تحسین برانگیز دارد و می‌تواند صدای محیط را تقریبا به طور کامل از بین ببرد. از طرفی در صورت نیاز به شنیدن صدای محیط می‌توانید از قابلیت Transparency mode استفاده کنید. EQ تطبیق پذیر، Spatial Audio، تراشه H1 و شارژدهی 20 ساعته از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

مشخصات هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 20 ساعت
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio ،Transparency mode و EQ تطبیق پذیر

 

ایرپاد مکس

 

بهترین هدفون تسکو کدام است؟

بهترین هدفون گیمینگ تسکو

 

هدفون Bose QuietComfort 45

این هدفون از بوز از نوع دور گوشی است و به گونه‌ای طراحی شده تا فشار بسیار کمی به سر وارد کند. از سوی دیگر ایرکاپ‌های این محصول نرم و راحت هستند و باعث ایجاد تعریق در استفاده طولانی نمی‌شوند. برای این ایرکاپ‌ها امکان خم شدن به سمت داخل در نظر گرفته شده تا حمل کردن آن ساده‌تر شود. روش اتصال اصلی این هدفون به صورت بی‌سیم است اما خوشبختانه امکان اتصال سیمی نیز برای آن منظور شده است. این مدل که یکی از بهترین هدفون های بازار است از فناوری Acoustic Noise Cancelling استفاده می‌کند. در این فناوری به لطف میکروفون‌های موجود درون ایرکاپ‌ها، صدای محیط اندازه‌گیری و سپس با ایجاد سیگنال متضاد حذف می‌شود تا شما بتوانید از موسیقی لذت بیشتری ببرید.

هدفون Bose QuietComfort 45

بوز QuietComfort 45 کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و همچنین شما می‌توانید صدای خروجی آن را شخصی‌سازی کنید و همین موارد باعث می‌شود تا این محصول را یکی از بهترین هدفون برای موسیقی به حساب بیاوریم. این مدل به دلیل میکروفون‌های بسیار قوی کیفیت مکالمه بالایی هم دارد و می‌تواند نویز محیط را از بین ببرد. شارژدهی عالی 24 ساعته یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول است. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به فناوری TriPort acoustic architecture، Volume-optimized Active EQ و امکان دریافت کامل صدای محیط اشاره کرد.

مشخصات هدفون Bose QuietComfort 45
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 24 ساعت
قابلیت‌های ویژه Volume-optimized Active EQ و TriPort acoustic architecture

 

 

هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro

اگر با دنیای هدفون‌ها آشنایی داشته باشید می‌دانید که یکی از بهترین مارک هدفون همین بیتس است، شرکتی که اپل در سال 2014 آن را خریداری کرد. هدفون سولو پرو یکی از هدفون‌های جذاب بازار است که تلاش کرده با طراحی و ارگونومی خوب و خم شدن ایرکاپ‌ها به سمت داخل مشکل جابجایی هدفون‌ها را تا حد خوبی برطرف کند. البته این محصول از نوع روی گوشی است و صدای محیط را به طور کامل مانند هدفون روی گوشی مسدود نمی‌کند. این هدفون بیتس از قابلیت ANC برخوردار است ولی عملکرد آن را نمی‌توانیم عالی و بی‌نقص بدانیم، هرچند که تا حد خوبی نویز‌ها را کاهش می‌دهد.

هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro

تنها راه اتصال به این هدفون از طریق بلوتوث است و مانند مدل بالا امکان اتصال سیمی در نظر گرفته نشده است. کیفیت صدای هدفون سولو پرو مطابق انتظار کاملا خوب و رضایت بخش‌ است و صداها با جزئیات زیاد و دقت بالا و همچنین بیس عمیق به گوش می‌رسند. شرکت بیتس مدعی شده که این مدل می‌تواند در صورت روشن بودن ANC تا 22 ساعت و در صورت خاموش بودن آن 40 ساعت شارژدهی کند.

مشخصات هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 22 ساعت
قابلیت‌های ویژه سازگاری عالی با محصولات اپل

 

قیمت هدفون بیتس solo pro

 

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه کدام است؟

بهترین هندزفری گردنی 2022

 

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

ژاپنی‌ها همیشه جزو برندهایی هستند که بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی را تولید می‌کنند و این مدل نیز طبق همین قاعده تولید شده و ایرکاپ‌های آن در مسدود کردن صدای محیط تا حد زیادی موفق عمل می‌کنند. این محصول به دو طریق سیمی و بی‌سیم از طریق جک 3.5 و بلوتوث به دیگر محصولات متصل می‌شود. سونی در تولید این هدفون تمرکز زیادی بر قابلیت حذف نویز فعال داشته و در نهایت هم بسیار موفق عمل کرده و با روشن شدن قابلیت ANC شما حس بودن در فضا را خواهید داشت. این ویژگی‌ به حدی خوب کار می‌کند که بدون گوش کردن به موزیک در محیط شلوغ می‌توانید به مطالعه بپردازید.

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی با قابلیت 360 Reality Audio در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا این مدل را یکی از بهترین هدفون بی سیم بازار بدانیم. این هدفون از سونی با یک بار شارژ می‌تواند حدود 30 ساعت دوام بیاورد و از طرف دیگر به دلیل مجهز شدن به سنسورهایی قرار گرفتن به روی گوش را تشخیص می‌دهد و به تناسب موزیک را قطع/وصل می‌کند.

مشخصات هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 30 ساعت
قابلیت‌های ویژه 360 Reality Audio

 

خرید هدفون سونی wh-1000xm4

 

هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل FLY ANC

هارمن کاردن را می‌توانیم یک برند خاص و در عین حال بسیار باکیفیت بدانیم. محصولات این برند معمولا طراحی‌های خاصی دارند و همین هدفون فلای anc به گونه‌ای طراحی شده که ایرکاپ‌های بزرگ و اصلی آن به روی گوش قرار می‌گیرند و از طرفی یک بخش دایره‌ای دیگر هم به روی این ایرکاپ‌ها قرار می‌گیرد. این هدفون از نوع دور گوشی است و ایرکاپ‌های آن کیفیت بسیار بالایی دارند و کمترین فشاری را به گوش وارد نمی‌کنند. خوشبختانه هارمن کاردن فلای anc از ارتباط سیمی هم پشتیبانی می‌کند و تنها به بلوتوث محدود نیستید.

هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل FLY ANC

برای این مدل از درایورهای 40 میلی‌متری استفاده شده تا بتواند در شرایط مختلف صدایی دقیق و تفکیک شده را تولید کند. همان طور که از نام محصول مشخص است برای آن قابلیت ANC در نظر گرفته شده و این ویژگی به قدری خوب عمل می‌کند که گویی بین شما و دنیای بیرون یک دیوار کشده شده است. هارمن کاردن فلای ANC از قابلیت اتصال همزمان به دو محصول هم برخوردار است و به لطف باتری 700 میلی آمپر ساعتی می‌تواند با روشن بودن ANC حدود 20 ساعت و بدون آن حدود 30 ساعت شارژدهی کند.

مشخصات هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل FLY ANC
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 20 ساعت با ANC
قابلیت‌های ویژه اتصال همزمان به دو دستگاه

 

اگر قصد خرید هدفون برای گوش دادن به موسیقی دارید، حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

بهترین هندزفری و هدفون برای موسیقی

 

هدفون انکر Soundcore Life Q35

در جستجوی بهترین هدفون بی سیم با قیمت مناسب هستید؟ این هدفون از انکر می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. انکر لایف Q35 یک هدفون دور گوشی است و ایرکاپ‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا برای جابجایی راحت‌تر به سمت داخل خم شوند. این محصول از قابلیت ANC برخوردار است و عملکرد رضایت بخشی هم از این نظر دارد، هرچند که نباید آن را با مدل‌های گران‌قیمت‌تر در بالا مقایسه کنید.

هدفون انکر Soundcore Life Q35

کیفیت صدای خروجی این مدل خوب است و بیس عمیقی به گوش می‌رسد. صدا تفکیک و وضوح مطلوبی دارند و دقت آن هم مطلوب ارزیابی می‌شود. از طرفی از طریق EQ شما می‌توانید پروفایل مورد نظر را شخصی سازی کنید. در نهایت باید گفت که شارژدهی انکر لایف Q35 یکی از نقاط قوت اصلی آن است و با یک بار شارژ و روشن بودن ANC این مدل می‌تواند بیشتر از 40 ساعت دوام بیاورد. این شارژدهی را می‌توانیم بسیار عالی ارزیابی کنیم. بد نیست اشاره کنیم که این مدل دارای قابلیت پخش/توقف خودکار موسیقی است که یک نکته مثبت به حساب می‌آید.

مشخصات هدفون انکر Soundcore Life Q35
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 40 ساعت
قابلیت‌های ویژه پخش/توقف خودکار موزیک

 

بهترین هندزفری بی سیم زیر ۵۰۰ تومان در بازار کدام است؟

بهترین هندزفری تا 500 تومان

 

هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH510

این هدفون از سونی از نوع روی گوشی است و به همین جهت ایرکاپ‌های کوچک‌تری دارد. این ایرکاپ‌ها به طور کامل به سمت داخل چرخیده می‌شوند و از این رو شما به راحتی می‌توانید آن را روی سطوح صاف مانند میز قرار دهید.  اندازه این هدفون را شما بسته به اندازه سر خود می‌توانید تنظیم کنید تا هم فشار کمتری وارد شود و هم هدفون در طولانی مدت جابجا نشود. هدفون سونی WH-CH510 از طریق بلوتوث 5.0 به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و همچنین از فرمت‌های صوتی SBC و AAC هم پشتیبانی می‌کند.

هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH510

ژاپنی‌ها برای این محصول درایور 30 میلی‌متری در نظر گرفته‌اند و فرکانس پاسخ‌گویی در محدوده 20 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. گذشته از این موارد کیفیت صدای این محصول خوب است و بیس در سطح مناسبی قرار می‌گیرد. در این مدل سونی تلاش کرده تا صدا بالانس خوبی داشته باشد و اعوجاج به کمترین حد خود برسد. این هدفون از میکروفون برخوردار است و کیفیت مکالمه رضایت بخشی نیز دارد. هدفون سونی WH-CH510 می‌تواند با یک بار شارژ حدود 35 ساعت موزیک پخش کند که عملکرد شایان توجهی است. زمانی که همه این موارد را در کنار قیمت این مدل قرار دهید متوجه خواهید شد که با یکی از بهترین هدفون های بلوتوثی بازار مواجه هستیم.

مشخصات هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH510
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 30 میلی‌متر
شارژدهی باتری 35 ساعت
قابلیت‌های ویژه

 

قیمت سونی wh-ch510

 

هدفون بی سیم کریتیو مدل SB JAM v2

این هدفون کریتیو از نوع روی گوشی است و وزن باورنکردنی 84 گرمی دارد. این وزن بسیار کم باعث می‌شود بعد از چندین ساعت استفاده هیچ فشاری به سر و گردن شما وارد نشود. اتصال این محصول از طریق بلوتوث 5.0 انجام می‌شود و به گفته سازنده تأخیر کمی در انتقال صدا وجود دارد. این مدل می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه مختلف متصل باشد که این ویژگی می‌تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. برای این هدفون درایور 32 میلی‌متری در نظر گرفته شده و می‌تواند صدایی شفاف و واضح را تولید کند. از سوی دیگر از طریق دکمه Bass Boost می‌توانید میزان بیس را افزایش دهید.

هدفون بی سیم کریتیو مدل SB JAM v2

خوشبختانه شما از طریق برنامه و EQ می‌توانید صدای خروجی را به طور کامل شخصی سازی کنید. این محصول از قابلیت NoiseClean استفاده می‌کند که می‌تواند تا حدی صدای محیط را کاهش دهد و از طرفی قابلیت VoiceDetect می‌تواند بلافاصله پس از صحبت کردن میکروفون را روشن کند. به لطف برخورداری از دو میکروفون کیفیت مکالمه رضایت‌بخش است. در نهایت باید گفت که این هدفون کریتیو می‌تواند با یک بار شارژ حدود 22 ساعت دوام بیاورد.

مشخصات هدفون بی سیم کریتیو مدل SB JAM v2
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 32 میلی‌متر
شارژدهی باتری 22 ساعت
قابلیت‌های ویژه VoiceDetect و NoiseClean

 

قیمت کریتیو مدل SB JAM v2

 

هدفون بی سیم زیلوت مدل B36

زیلوت B36 از دو روش بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌تواند به محصولات دیگر متصل شود. این مدل از درایور 40 میلی‌متری استفاده می‌کند و فرکانس پاسخ‌گویی در محدوده 80 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. کیفیت صدای این محصولی عالی نیست اما با توجه به قیمت می‌تواند رضایت شما را جلب کند. از طرف دیگر میکروفون این هدفون از قابلیت حذف نویز استفاده می‌کند و به این واسطه می‌توانید مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. این مدل می‌تواند 10 ساعت پخش موسیقی یا 8 ساعت مکالمه را با یک بار شارژ دوام بیاورد.

هدفون بی سیم زیلوت مدل B36

مشخصات هدفون بی سیم زیلوت مدل B36
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 10 ساعت
قابلیت‌های ویژه ـ

 

خرید هدفون بی سیم زیلوت B36

 

هدفون بی سیم JBL Tune 510BT

درست است که این مدل بهترین هدفون jbl نیست اما با توجه به قیمت پایین می‌تواند گزینه جذابی برای خرید باشد. طراحی این هدفون روی گوشی کاملا ساده است و ایرکاپ‌های آن به سمت داخل خم می‌شوند. درایور این مدل 32 میلی‌متری است و به لطف فناوری‌های JBL صدا کیفیت و بیس مناسبی دارد. تنها راه ارتباطی با این هدفون بلوتوث 5.0 است و خوشبختانه امکان اتصال همزمان به دو دستگاه و جابجایی بین آن‌ها وجود دارد. این محصول از میکروفون برخوردار است و می‌تواند 40 ساعت مداوم موسیقی پخش کند. این موارد در کنار قیمت سبب می‌شود تا این مدل از جی بی ال را بهترین هدفون بلوتوثی ارزان قیمت بدانیم.

هدفون بی سیم JBL Tune 510BT

مشخصات هدفون بی سیم JBL Tune 510BT
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 32 میلی‌متر
شارژدهی باتری 40 ساعت
قابلیت‌های ویژه اتصال همزمان به دو دستگاه

 

 

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به بهترین هدست بی سیم و همچنین هدفون‌های بی سیم موجود در بازار پرداخته شود تا شما بسته به بودجه خود بتوانید انتخابی خوب داشته باشید. در ضمن اگر به دنبال هدفون گیمینگ هستید می توانید مقاله بهترین هدفون گیمینگ مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ کدام است؟ شرکت کره‌ای سامسونگ تمرکز ویژه‌ای به روی تولید هدفون‌ها ندارد و ترجیح می‌دهد که بیشتر به روی هندزفری‌های TWS تمرکز داشته باشد. شاید در آینده نزدیک این برند به صورت جدی به بازار هدفون‌ها وارد شود.

بهترین هدفون اپل کدام است؟ ایرپاد مکس اپل را می‌توان بهترین هدفون این سازنده به حساب آورد، محصولی که علاوه بر کیفیت ساخت بسیار عالی، کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد و صدایی با اعوجاج کم و بیس عمیق را به گوش می‌رساند. دقت صدای دریافتی از این مدل واقعا بالا است و از گوش دادن به موسیقی لذتی بی‌نهایت خواهید برد.

کامل‌ترین هدفون موجود در لیست کدام است؟ هدفون بوز QuietComfort 45 را می‌توان یکی از کامل‌ترین هدفون‌های موجود در بازار دانست؛ چرا که هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم از نظر کیفیت صدا بسیار خوب است. در کنار این موارد شارژدهی خوب، ANC عالی و قیمت مناسب را هم قرار دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Koki

    سلام
    با بودجه حدود ۲ میلیون آپشن خوبی موجود هست؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Koki

      سلام jbl tune 529 bt به نسبت قیمت خوبه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-wireless-headphones/
ads
ads