داغ ترین ها :
فضای بازی Resident Evil 9 مشخص شده!

فضای بازی Resident Evil 9 مشخص شده!

طبق آخرین شایعه‌های منتشر شده در ارتباط با بازی Resident Evil 9 انگار این بازی از لحاظ تصویر پردازی و گرافیکی با اقتباس از فضایی مشابه طبیعت و جزیره سنگاپور طراحی شده است. بازی رزیدنت اویل یکی از آن دسته بازی‌های پر طرفداری است که همواره ذهن طرفداران آن تا زمانی که قسمت بعدی منتشر شود، از سوال‌های متفاوت فوران می‌کند. اینطور که به گوش می‌رسد، قرار است بازی Resident Evil 9 از لحاظ سطح جنجال و ماجراجویی فراتر از نسخه‌های قبلی باشد.

پس از معرفی و عرضه بازی Resident Evil Village در سال 2021 طرفداران این بازی کمپانی کپ کام را با سوال‌هایی از این دست که «فرنچایز بعدی آن‌ها را کجا خواهد برد» راحت نگذاشتند. موفقیت باورنکردنی بازسازی Resident Evil 4 در سال 2023 اثبات می‌کند که حتی پس از 28 سال، باز هم تقاضا برای بازی‌های ترسناک هرگز قوی‌تر از بازی رزیدنت اویل نبوده است.

کمپانی ژاپنی کپ کام (Capcom) که بازی رزیدنت اویل را به جهان معرفی کرده است، اخیرا در یک توییت اعلام کرده که کاراکترهای بازی رزیدنت اویل 9  قرار است بازی را در یک روستای کاملا خیالی از سنگاپور برای شما جلو ببرند؛ اما همچنان گیم پلی آن به طور دقیق مشخص نیست! در ارتباط با قهرمان‌های بازی هم همچنان خبر خاصی منتشر نشده و تنها کپ کام اعلام کرده که بازی‌ای که در تابستان 2025 از من تحویل خواهید گرفت، حاصل 7 سال تلاش و طراحی است، پس منتظر بمانید!

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/resident-evil-9-setting-leaked/
ads
ads