داغ ترین ها :

بررسی تخصصی ساعت TRex Pro امیزفیت

در بررسی ساعت amazfit t rex pro به قابلیت‌های این ساعت هوشمند اشاره کردیم. ساعت هوشمندی که از استانداردهای متنوعی برخودرا است و برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده است.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

خرید ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
کیفیت ساخت :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • پشتیبانی از اعلان‌های فارسی
  • عملکرد باتری مناسب
  • پشتیبانی از استاندارد نظامی
  • صفحه نمایش با کیفیت

نقاط ضعف

  • بد غیر قابل تعویض
  • استفاده زیاد از متریال‌های پلاستیکی در ساخت
  • عملکرد ساعت بعضی وقت‌ها کند می‌شود

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex Pro از جمله ساعت‌های هوشمند سرسخت و مقاومی است که می‌توانید آن را با قیمتی نسبتا مناسب خریداری کنید. ساعت هوشمند تی رکس پرو در مقایسه با مدل معمولی که تی رکس نام دارد، شامل بهبود‌های متعددی می‌شود و ویژگی‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اگر شما هم قصد خرید این ساعت هوشمند را دارید، بد نیست که بررسی ساعت amazfit t rex pro  را مطالعه کنید. در ادامه بررسی انواع ساعت هوشمند با ما باشید.

طراحی و کیفیت ساخت

اولین چیزی که می‌خواهیم در بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل t-rex pro به آن اشاره کنیم، طراحی و کیفیت ساخت است. البته که این قسمت اولین چیزی است که در زمان خرید این محصول نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. با ساعت هوشمندی سروکار داریم که بسیار مقاوم و سر سخت ساخته شده است. در نگاه اول احساس خواهید کرد که با یک ساعت محصول برند G-Shock سروکار دارید، اما در اشتباه هستید. این ساعت امیزفیت سعی کرده با الگو برداری از محصولات G-Shock نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند. این محصول برای ورزشکاران هم گزینه مناسبی خواهد بود.

در بررسی ساعت t-rex pro باید بگوییم که این محصول ظاهری بزرگ و سرسخت دارد. با این حال ظاهر بزرگ این محصول باعث شده که وزن زیادی پیدا نکند. ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro محصول سبک وزن به شمار می‌رود. وزن این محصول تنها به ۵۹٫۴ گرم می‌رسد که این وزن شامل بند هم می‌شد.

ساعت هوشمند T-Rex Pro از گواهی نظامی MIL-STD-810G استفاده می‌کند. این گواهی نظامی باعث می‌شود که این ساعت هوشمند مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی پیدا کند. چنین استاندارد نظامی‌ای باعث شده که این محصول ۱۵ گواهی مختلف داشته باشید. به طور مثال این محصول در برابر شوک الکتریکی و نفوذ آب مقاوم است. همچنین باید بگوییم که T-Rex Pro برای شنا کردن هم گزینه‌ای فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود و تا عمق ۱۰۰ متری هم دوام می‌آورد. البته که ما این ویژگی را امتحان نکردیم و پیشنهاد هم نمی‌کنیم که این ویژگی را امتحان کنید.

در ادامه نقد و بررسی امیزفیت t-rex pro باید به این موضوع اشاره کنیم که این ساعت از بدنه فلزی استفاده می‌کند و چهار دکمه‌ هم روی این ساعت هوشمند دیده می‌شود. ظاهر محصول هم به شکلی است که کاملا برای استفاده‌های روزانه مناسب خواهد بود. البته که ظاهر این ساعت هوشمند بیشتر اسپرت است و شاید برای مراسم رسمی مناسب نباشد. صفحه نمایش لمسی این محصول هم باعث شده که بتوانید به خوبی اپلیکیشن‌ها را کنترل کنید و کارهای مختلفی با این ساعت انجام دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت امیزفیت pop 2

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که بندهای این ساعت را نمی‌توانید عوض کنید. بند‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که امکان جدا کردن آن‌ها را نخواهید داشت. این ساعت بندهای سیلیکونی دارد و این متریال سیلیکونی را هم دور فریم ساعت مشاهده می‌کنید. کیفیت بند‌‌ در نظر گرفته شده برای این ساعت بسیار خوب است و زمانی که این محصول را دو مچ خودتان میبندید احساس راحتی خواهید داشت.

 

انواع ساعت امیزفیت را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند امیزفیت

صفحه نمایش

در ادامه بررسی ساعت amazfit t rex pro نوبت به صفحه نمایش می‌رسد. این ساعت هوشمند به صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی AMOLED مجهز شده که رنگ‌‌ها را با کیفیت خوبی نشان می‌دهد و از کنتراست مناسبی هم برخوردار است. باید بگوییم که این محصول وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این صفحه نمایش روشنایی خوبی تولید می‌کند و میزان روشنایی به قدری است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم به خوبی می‌توانید با این ساعت کار کنید. از ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول می‌توانیم به صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کنیم. البته می‌توانید این ویژگی را فعال یا غیر فعال کنید. روی این ساعت هوشمند می‌توانید از واچ‌ فیس‌های متعدد استفاده کنید. نزدیک به ۵ عدد واچ فیس روی این محصول قرار گرفته و برای استفاده از واچ فیس‌های بیشتر باید اپلیکیشن Zepp را روی گوشی اندرویدی یا آیفون خودتان نصب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت های امیزفیت

 

ویژگی‌های نرم‌افزاری

در بررسی ساعت هوشمند امیزفیت مدل t-rex pro باید به ویژگی‌های نرم‌افزاری این محصول اشاره کنیم. رابط کاربری در نظر گرفته برای T Rex Pro به واسطه چهار دکمه‌ای که روی این ساعت هوشمند مشاهده می‌کنید، سر راست است و به راحتی می‌توانید به قسمت‌های جدید دسترسی داشته باشید. البته که صفحه نمایش لمسی هم به دسترسی سریع‌تر به قابلیت‌های مختلف کمک می‌کند. با سوایپ کردن به سمت بالا و پایین می‌توانید به منوی تنظیمات، کنترل میزان روشنایی صفحه نمایش و ویژگی Find My Phone دسترسی داشته باشید. امکانی به نام Torch روی این ساعت در نظر گرفته شده که صفحه نمایش را سفید می‌کند. با سوایپ کردن به سمت بالا می‌توانید به ویجت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. ویجت‌هایی مانند قدم شمار و نمایش شرایط اب و هوا از این قبیل ویجت‌ها هستند.

این امکان را خواهید داشت که نمایش اعلان‌ها را روی این ساعت فعال کنید. البته فقط امکان خواندن اعلام‌ها را خواهید اشت و نمی‌توانید با ساعت به اعلان‌ها واکنش نشان دهید. از این ساعت هوشمند می‌توانید به عنوان کنترلر موسیقی در حال پخش گوشی هم استفاده کنید. حتی این ساعت نقش زنگ هشدار را هم برای شما ایفا می‌کند. البته تنها به صورت ویبره چرا که این محصول اسپیکر ندارد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ساعت هوشمند T Rex Pro از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌های فارسی را به خوبی نشان می‌دهد.

 

 

عملکرد

در بررسی ساعت t-rex pro باید به عملکرد این محصول هم اشاره کنیم. این محصول از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل به گزینه خوبی برای ورزشکارها تبدیل شده است. از جمله فعالیت‌های ورزشی که این ساعت هوشمند پشتیبانی می‌کند می‌توانیم کوهنوردی، دوچرخه سواری، شنا در آب‌های آزاد، موج‌سواری، تای‌چی و تیراندازی با کمان اشاره کرد.

ساعت T Rex Pro از حسگرهای بیشتری در مقایسه با مدل معمولی این ساعت هوشمند بهره می‌برد. از ویژگی‌های جدید این محصول می‌توانیم به مسیریابی اشاره کنیم. این محصول از GPS بهره می‌برد و حسگرهای بیولوژیکی هم دارد. روی این محصول حسگر سنجش سطح اکسیژن خون هم دیده می‌شود. برخورداری از حسگر سنجش ضربان قلب و استرس، حسگر پایش خواب هم دیده می‌شود. اطلاعاتی که این حسگرها جمع آوری می‌کنند را می‌توانید داخل اپلیکیشن Zepp مشاهده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی می بند ۸ شیائومی

 

عملکرد باتری

در ادامه نقد و بررسی امیزفیت t-rex pro نوبت به بررسی عملکرد باتری می‌رسد. برای این ساعت از باتری ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است. با توجه به حسگرهای قرار گرفته روی این ساعت هوشمند عملکرد باتری مناسبی را از این محصول مشاهده می‌کنید. معمولا در استفاده‌های زیاد از این محصول بیش از دو هفته می‌توانید از این محصول استفاده کنید. استفاده‌های سنگین به GPS فعال و استفاده از تمام حسگرهای گفته می‌شود. برای شارژ کردن این محصول هم می‌توانید از شارژ آهنربایی که داخل جعبه این محصول استفاده کنید. شارژی USB که طراحی مناسبی هم دارد. ۵۰ درصد ظرفیت باتری را می‌توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنید و برای شارژ کامل باتری هم به ۷۵ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

 

 

آیا ساعت هوشمند Amazfit T Rex Pro ارزش خرید دارد؟

در بررسی ساعت amazfit t rex pro سعی کردیم به ویژگی‌های مهم این مصول اشاره کنیم. ویژگی بسیار مهم این محصول برخوردرای از استاندارد نظامی است. این ویژگی باعث شده که برای استفاده از شرایط مختلف مناسب باشد. با این حال قیمت نسبتا بالای این محصول را نباید نادیده گرفت. اگر ظاهر سر سخت این محصول و استاندارد نظامی آن را نادیده بگیرید، می‌توانید محصولات ارزان‌تری را خریداری کنید. با این حال حسگرهای متنوع این محصول باعث شده که بتوانید روی شرایط جسمانی خودتان تمرکز داشته باشید.

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند ساعت amazfit t rex pro از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله. این ساعت‌ هوشمند می‌تواند اعلان‌های فارسی را به خوبی نشان دهد.

آیا Amazfit T Rex Pro ضد آب است؟ بله این محصول ضد آب است و برای شنا در آب‌های آزاد هم به کار می‌رود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
2 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. وحید

    دوست عزیز ، بندهای این ساعت خیلی راحت و سریع قابل تعویض هست و بندهای با رنگ مختلف قابل خرید و نصب روی ساعت هست

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/amazfit-t-rex-pro/
ads
ads