داغ ترین ها :
معرفی بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت

معرفی بهترین ساعت های هوشمند امیزفیت

ساعت‌های هوشمند برند آمازفیت (امیزفیت) در دسته‌ی پرفروش‌ها قرار دارند. این مسئله به خاطر تنوع مدل‌ها، سنسورهای خوب، کیفیت ساخت عالی و دیگر ویژگی‌های مثبتی است که در این ساعت‌ها به چشم می‌خورد. در این مطلب قصد داریم که بهتری ساعت های هوشمند امیزفیت را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

 

قیمت انواع ساعت امیزفیت در تکنولایف: خرید ساعت امیزفیت

معرفی بهترین ساعت هوشمند امیزفیت

انتخاب بهترین مدل ساعت هوشمند امیزفیت کار خیلی راحتی نیست؛ اما وقتی تعدادی از بهترین مدل‌های آن را بشناسید، راحت‌تر می‌توانید مدلی که مناسب سلیقه شما است را بشناسید و خریداری کنید. در ادامه، شما با تعدادی از ساعت‌های این برند که بسیار پرطرفدار هستند را مشاهده خواهید کرد.

ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 2

تی رکس ۲ ظاهر سرسختی دارد و ضخامت آن در کنار متریال مرغوبی که در ساخت ساعت به کار رفته، به شما نشان می‌دهد که می‌توانید برای موقعیت‌های سخت مانند کمپینگ و کوهنوردی روی آن حساب کنید.

ساعت تی رکس ۲ امازفیت

این ساعت ۶۶.۵ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۳.۶۵ میلی متر است. جنس بدنه از پلیمر است و با یک بند سیلیکونی مرغوب دور دست شما بسته می‌شود. آمازفیت در این ساعت از صفحه نمایش Amoled به اندازه ۱.۳۹ اینچ با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل استفاده کرده که نوید کیفیت تصویر بسیار بالایی را می‌دهد.

سنسورهایی مثل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، ارتفاع سنج، پایش‌گر نور محیط، جی پی اس، سنسور ضربان قلب و کنترل تنفس در این ساعت به کار رفته است که دقت خوبی دارند و نیاز روزمره شما را برطرف می‌کنند. این ساعت مرغوب دارای استاندارد مقاوت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر، مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی، مقاومت در برابر شوک و همینطور سایش است. بنابراین اگر اهل سفر و طبیعت گردی هستید و یک ساعت همه فن حریف می‌خواهید، تی رکس ۲ گزینه‌ای عالی برای شما است.

برای این ساعت از یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که حتی اگر استفاده سنگینی از آن داشته باشید نیز تا ۱۰ روز دوام داشته باشد. این ساعت قابلیت مکالمه ندارد اما از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌ها و پیام‌های فارسی را نیز به شما نشان می‌دهد.

مشخصات ساعت هوشمند T-Rex 2
نمایشگر AMOLED
ضدآب تا عمق صد متر
مقاوم در برابر ضربه، شوک و تغییرات دمایی

 

خرید ساعت T-Rex 2

 

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4

اگر یک ساعت از برند امازفیت می‌خواهید که قابلیت مکالمه هم داشته باشد و عملکرد فوق‌العاده آن شگفت‌زده‌تان کند، ساعت GTR 4 این برند گزینه مناسبی است.

ساعت جی تی ار ۴ امازفیت

این ساعت یک صفحه نمایش گرد AMOLED به اندازه ۱.۴۳ اینچ دارد و یک ساعت بزرگ جذاب است. جنس بدنه آلومینیومی، و جنس بند ساعت چرم است. با این که این ساعت یک ساعت بزرگ محسوب می‌شود، اما تنها ۳۴ گرم است و بسیار سبک تلقی می‌شود.

این ساعت هوشمند دارای سنسورهایی مثل تشخیص ارتفاع، تشخیص نور محیط، فشارسنج و شتاب سنج، گام شمار، سنجش گر سطح اکسیژن خون و دیگر سنسورهایی است که از ساعت خود انتظار دارید. این اسمارت واچ از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به کمک جی پی اس ساعت، می‌توانید مسیری که در طی برخی فعالیت‌ها می‌پیمایید، ترک کنید.

ساعت GTR 4 قابلیت مکالمه دارد و پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های موبایل را نمایش می‌دهد. همچنین یک باتری ۴۷۵ میلی آمپر ساعتی دارد که از میزان دوام متفاوتی برخوردار است.

مشخصات ساعت هوشمند GTR 4
نمایشگر AMOLED
پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی
قابلیت مکالمه و نمایش پیام‌ها و اعلان‌های گوشی

 

خرید ساعت هوشمند GTR 4

 

خرید انواع ساعت هوشمند 5 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 5 میلیون

ساعت هوشمند امازفیت GTS 4

دیگر ساعتی که در لیست بهترین ساعت هوشمند آمازفیت سراغش می‌رویم،‌ ساعت هوشمند امازفیت GTS 4 است. اگر طرفدار ساعت‌ هوشمند مستطیلی هستید و دنبال ساعتی با قابلیت مکالمه و سنسورهای خوب می‌گردید، این ساعت را نباید از دست بدهید.

gts 4 امازفیت

اسمارت واچ GTS 4 تنها ۲۷ گرم وزن دارد و بدنه‌ای آلومینیومی برای آن به کار رفته. ساعت تا عمق ۵۰ متر مقاوم به آب است و سنسورهایی مثل بیومتریک، سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ و همینطور ارتفاع سنج در آن به کار رفته است. صفحه نمایشی که امازفیت در این ساعت به سراغش رفته، AMOLED با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل است که عملکردی رضایت بخش دارد و اندازه آن ۱.۷۵ اینچ است.

این ساعت به یک باتری ۳۰۰ میلی امپر ساعتی مجهز شده که در صورت استفاده عادی تا ۸ روز دوام خواهد داشت. همچنین بعد از اتصال به گوشی اندرویدی یا آیفون شما، قابلیت‌هایی مثل مکالمه یا مشاهده پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های موبایل را دارد.

مشخصات ساعت هوشمند GTS 4
نمایشگر AMOLED
مقاومت تا عمق ۵۰ متر نسبت به آب
قابلیت مکالمه

 

خرید ساعت هوشمند GTS 4

 

ساعت هوشمند T-Rex Pro

تی رکس پرو یک ساعت هوشمند خوب دیگر از برند امیزفیت به حساب می‌آید که برای ورزشکاران و طبیعت‌گردها که در شرایطی آب و هوایی مختلف سفر می‌کنند، بسیار مناسب و جذاب است.

تی رکس پرو امازفیت

این ساعت نزدیک به ۶۰ گرم وزن دارد و با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است. بدنه ساعت از جنس پلی کربنات است و نوع صفحه نمایش ۱.۳ اینچی آن نیز AMOLED می‌باشد. این ساعت حسگر نوری ردیاب زیستی، سنسور ارتفاع سنج، حسگر نور محیط و خیلی‌های دیگر را با کیفیتی خوب ارائه می‌دهد و از بیش از ۱۰۰ برنامه ورزشی پشتیبانی کامل دارد. تی رکس پرو در برابر نفوذ آب و گرد و خاک تا عمق ۱۰۰ متر مقاومت دارد و نسبت به یخ زدگی و همینطور ضربه نیز مقاوم است.

این اسمارت واچ قابلیت مکالمه ندارد و نمی‌توانید به کمک آن موسیقی را کنترل کنید؛ اما از زبان فارسی در نمایش اعلان‌ها و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند. باتری به کار رفته در آن نیز یک باتری ۳۹۰ میلی آمپر ساعتی است که بین ۴۰ ساعت تا ۱۸ روز، با توجه به نوع استفاده، دوام دارد.

مشخصات ساعت هوشمند T-Rex Pro
نمایشگر AMOLED
پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی
مقاوم به آب و گرد و خاک تا عمق ۱۰۰ متر

 

خرید ساعت T-Rex Pro

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت trex pro

 

ساعت هوشمند امازفیت Bip 5

ساعت Bip 5 نسبت به مدل‌های پیشین قیمت مناسب‌تری دارد؛ با این حال جزء بهترین ساعت هوشمند امیزفیت است.

ساعت BIP 5 امیزفیت

این ساعت ۲۶ گرم وزن دارد و یک گجت بسیار سبک محسوب می‌شود. امیزفیت برای این ساعت یک صفحه TFT به اندازه ۱.۹۱ اینچی و با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۸۰ پیکسل در نظر گرفته است. سنسورهای ساعت، عبارتند از گام شمار، سنسور ضربان قلب، سنسورهای سلامت بانوان، سنسور پایش سطح استرس و همینطور پایش کیفیت خواب. این ساعت از ۱۲۴ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و یک جی پی اس درونی هم دارد.

امیزفیت برای این ساعت اسپرت یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که تا ۱۰ روز می‌تواند دوام داشته باشد. دیگر ویژگی ارزشمند این اسمارت واچ، قابلیت مکالمه و همینطور نمایش پیام‌های گوشی است.

مشخصات ساعت هوشمند Bip 5
نمایشگر TFT
پشتیبانی از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی
قابلیت مکالمه و نمایش پیام‌های گوشی

 

خرید ساعت Bip 5

 

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2

جی تی اس ۲ از دیگر ساعت‌های جذاب این برند به شمار می‌اید. آمازفیت این ساعت را مانند دیگر ساعت‌ها مناسب کاربری روزمره و ورزشی طراحی کرده و به گونه‌ای است که کاربران هم با موبایل اندرویدی و هم آیفون بتوانند از این ساعت استفاده کنند. وزن ساعت تنها ۲۴ گرم است و بدنه‌ای آلومینیومی دارد. نمایشگر ساعت دارای اندازه ۱.۶۵ اینچ از نوع AMOLED است و رزولوشن ۳۴۸ در ۴۴۲ پیکسلی دارد.

ساعت هوشمند امازفیت مدل gts 2

این اسمارت واچ به خاطر داشتن میکروفون و اسپیکر، قابلیت مکالمه دارد و می‌توانید تماس‌های موبایل خود را از طریق ساعت پاسخ دهید.

سنسورهای ساعت نیز همگی عملکرد خوب و قابل قبولی دارند. در میان آن‌ها می‌توانیم به کالری شمار و گام شمار، سنسور سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون،‌ شتاب سنج، حسگر فشار هوا و همینطور قطب نما اشاره کنیم. این ساعت همچنین از حدودا ۹۰ حالت ورزشی پشتیبانی کامل دارد.

مشخصات ساعت هوشمند GTS 2
نمایشگر AMOLED
پشتیبانی از بیش از ۹۰ حالت ورزشی
قابلبیت مکالمه

 

خرید ساعت هوشمند GTS 2

 

ساعت هوشمند آمیزفیت GTR 3 Pro

ساعت GTS 3 Pro بسیار ساعت شکیل، زیبا و شیکی است که نظر خاص پسندان و طرفداران استایل‌های کلاسیک را نیز به خود جلب می‌کند. این ساعت خوب و جذاب امیزفیت ۳۲ گرم وزن دارد و بدنه‌ی گرد آن از جنس آلومینیوم است.

amazfit gtr3pro

نمایشگر ساعت AMOLED بوده و اندازه آن ۱.۴۵ اینچ است. بنابراین محتوای ساعت را روی نمایشگری بزرگ و باکیفیت می‌توانید مشاهده کنید.حداکثر روشنایی‌ آن نیز ۱۰۰۰ نیت است.

این ساعت به سنسورهایی مثل ضربان قلب و اکسیژن خون، قطب نما، فشارسنج، دماسنج و همینطور جی پی اس مجهز شده است و از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی دارد.

قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث به لطف میکروفون و اسپیکرهای درونی وجود دارد و می‌توانید تماس‌های خود را روی ساعت پاسخ دهید، موزیک را توسط آن کنترل کنید، از آن به عنوان شاتر دوربین استفاده کنید و همینطور پیام‌ها و اعلان‌های گوشی خود را ببینید.

این ساعت به باتری ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که می‌تواند با استفاده عادی تا ۱۲ روز دوام بیاورد.

مشخصات ساعت GTR 3 Pro
نمایشگر AMOLED
پشتیبانی از ۱۵۰ حالت ورزشی
قابلیت مکالمه و نمایش کامل پیام‌ها و اعلان‌های گوشی

 

خرید ساعت GTR 3 Pro

 

ساعت هوشمند Pop 2

ساعت هوشمند pop 2 از امازفیت با ظاهر مینیمال خود، شاید برایتان اپل واچ را تداعی کند. این ساعت هوشمند در دو رنگ مشکی و صورتی ساخته شده و با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگاری دارد.

pop 2 smartwatch

وزن ساعت ۵۹ گرم است و به نمایشگری AMOLED به اندازه ۱.۷۸ اینچ مجهز شده است. آمیزفیت برای این ساعت خود سنسورهایی مثل سنجش اکسیژن خون، شتاب سنج، سنسور حرکت و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی را در نظر گرفته است.

این ساعت همچنین دارای گواهی IP68 بوده و به همین خاطر نسبت به آب به مقاومت خوبی رسیده است. البته، برخلاف خیلی از مدل‌های این برند، خبری از جی پی اس در این ساعت نیست.

این اسمارت واچ امیزفیت یک باتری لیتیومی دارد که تا ۱۰ روز شارژ را نگه می‌دارد. این ساعت از زبان فارسی در اعلان و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه نیز دارد.

مشخصات ساعت هوشمند Pop 2
نمایشگر AMOLED
پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی
پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام و قابلیت مکالمه

 

خرید ساعت هوشمند Pop 2

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت امیزفیت پاپ 2

 

جمع بندی

ساعت‌های هوشمند امیزفیت، همانطور که متوجه شده‌اید اکثرا مشخصات فوق‌العاده‌ای مثل قابلیت مکالمه، پشتیبانی از زبان فارسی، سنسورهای باکیفیت و ضدآب بودن در درجه‌های مختلف را دارند. بنابراین عملکردی بسیار رضایت‌بخش دارند. در این مطلب نیز، ما تعدادی از بهترین ساعت هوشمند آمازفیت را به شما معرفی کردیم تا راحت‌تر بتوانید ساعت خود از این برند را تهیه کنید. شما همچنین می‌توانید سری به فروشگاه تکنولایف زده و تمامی مدل‌های این برند جذاب را مشاهده کنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند امیزفیت کدام است؟

ساعت GTR 4 این برند یکی از بهترین ساعت‌های امیزفیت است که قابلیت مکالمه دارد و از نظر طراحی و مشخصات فنی یکی از بهترین ساعت‌های این برند محسوب می‌شود.

آیا ساعت های آمازفیت ضدآب هستند؟

اکثر ساعت‌های این برند، دارای گواهی مقاومت نسبت به آب هستند.

ساعت های تی رکس برای چه موقعیتی مناسب هستند؟

این ساعت‌ها دارای بدنه‌ی فوق‌العاده قوی بوده و برای کمپینگ، طبیعت‌گردی و تمامی موقعیت‌های سخت ساعت هایی بسیار مناسب به شمار می‌آیند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b2%d9%81%db%8c%d8%aa/
ads
ads