داغ ترین ها :
نقد و بررسی هایلو لیدی بگ

نقد و بررسی هایلو لیدی بگ

این روزها کمپانی هایلو با عرضه هندزفری لیدی بگ ذهن همه را معطوف خود کرده است به همین دلیل ما در تکنولایف تصمیم گرفتیم تا با تست صدا و حالت‌های پخش هندزفری لیدی بگ، جامع‌ترین نقد و برررسی ممکن را برای کاربران به اشتراک بگذاریم. برای خبر دار شدن از تمام آپشن‌های این هندزفری تا پایان مقاله همراه ما باشید.

هندزفری لیدی بگ هایلو

خرید هندزفری لیدی بگ هایلو

امتیاز

6.5
طراحی :
باتری :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد ANC :

نقاط قوت

  • طراحی متفاوت و زیبای کیس شارژ
  • فناوری ANC
  • جا‌ی‌گیری مناسب در گوش و عدم افتادن از گوش هنگام انجام فعالیت‌های روزمره
  • تعویض کاور کیس شارژ
  • عرضه در رنگ‌های متنوع
  • کیفیت مکالمه و موزیک قابل قبول

نقاط ضعف

  • بیس صدا قابل تنظیم و شخصی سازی نیست
  • کیس شارژ تقریبا بزرگ است و در جیب‌های کوچک جا نمی‌شود

در روزهایی که هیچ بازاری در دنیای دیجیتال به اندازه خرید و فروش انواع هدفون و هندزفری بلوتوثی داغ نیست، هایلو با عرضه یکی از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ با طراحی خاص و شکیل برای دختران و بانوان جهان توانست در رقابت با سایر هندزفری‌های جدید 2023 مانند هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Fairybuds T21 نگاه‌های بسیاری را معطوف جدیدترین هندزفری نویز کنسلینگ برند خود یعنی هایلو لیدی بگ (Haylou Lady Bag) کند. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌تواند شما را برای مطالعه نقد و بررسی هایلو لیدی بگ متقاعد کند، سازگاری ایرپاد هایلو لیدی بگ با گوشی‌های اندروید و iOS است. طراحی متفاوت بدنه ایرپادها و از آن مهم‌تر کیس شارژ باعث شده است تا این روزها افراد زیادی نسبت به جست‌وجو و مطالعه بررسی ایرپاد Lady Bag اقدام کنند. به همین دلیل ما در تکنولایف تصمیم گرفتیم با در دست گرفتن هایلو لیدی بگ و استفاده از آن در مدت زمان مناسبی یکی از بهترین نقد و بررسی‌های ممکن را برای ایرپاد هایلو لیدی بگ بنویسیم.

 

مشاهده قیمت و خرید هندزفری هایلو لیدی بگ: هندزفری Lady Bag

 

جدول مشخصات هندزفری Lady Bag

ویژگی هندزفری اطلاعات و جزئیات
وزن هر ایرپاد هایلو لیدی بگ 4.85 گرم
فناوری اتصال هندزفری به دستگاه‌ها بلوتوث نسخه 5.2
محدوده پاسخگویی بلوتوث  حدود 10 متر
زمان مورد نیاز برای شارژ کیس همراه با ایرپادها  حدود 1.5 ساعت
عمر باتری ایرپادها 5 ساعت برای پخش موزیک
نوع باتری به‌کار رفته داخل کیس شارژ باتری لیتیوم پلیمری
ظرفیت باتری هر ایرپاد 34 میلی‌آمپر ساعت
ظرفیت باتری کیس شارژ 300 میلی‌آمپر ساعت
کدک‌های صوتی SBC/AAC
کدک‌های صوتی تحت پشتیبانی A2DP/AVRCP/HFP/HSP
فناوری حذف نویز صدا (Active Noise Cancellation) پشتیبانی می‌کند
کاور کیس شارژ کاور اولیه قابل تعویض است
گواهینامه استاندارد IP54
سازگاری با سیستم عامل Android & iOS
رنگ‌های عرضه شده 5 تا 7 رنگ

جعبه گشایی Haylou Lady Bag

ما در تکنولایف برای القای حس نقد و بررسی توسط خودتان تصمیم گرفتیم از جعبه گشایی گرفته تا تست صدای هندزفری لیدی بگ هایلو را قدم به قدم بنویسیم تا شما بتوانید در پایان مقاله نقد و بررسی هایلو لیدی بگ با خیال راحت و اطمینان کامل بتوانید نسبت به خرید ایرپاد لیدی بگ اقدام کنید.

از جعبه لیدی بگی که به دست ما رسید، مشخص بود که رنگ کیس شارژ آبی است. اگر مایل باشید می‌توانید با ما به دور جعبه بچرخید. روی در آبی رنگ جعبه کمپانی هایلو با نوشتن Active Noise Cancellation و Control with a simple pinch خبر از پشتیبانی ایرپادها از فناوری حذف نویز و فرمان‌های کنترل‌گر لمسی (تاچ کردن همزمان کناره‌های ایرپاد با دو انگشت به صورتی که روی جعبه نشان داده است) می‌دهد. شما هم پس از باز کردن درب جعبه مکعبی شکل در اولین نگاه با کیس شارژ قرار گرفته در بالشتک ابری محافظت کننده مواجه می‌شوید که درون آن‌ها ایرپادها همراه با روکش مشمایی بسیار نازکی قرار دارند. ایرپادها با مگنت قوی و محکمی به کیس متصل شده‌اند، در حالتی که اگر کیس شارژ برعکس شود و در کیس باز باشد، هیچکدام از ایرپادها به بیرون پرتاب نخواهند شد. برای شارژ شدن ایرپادها پیش از اتصال کیس به کابل تایپ C لازم است تا روکش‌های مشمایی از روی ایرپادها کنده شوند.

اینجا پایان جعبه گشایی نیست! تصور نکنید چون کیس را برداشتید، همه چیز تمام شد. ما پس از برداشتن کیس و ابر محافظ آن در قسمت انتهایی جعبه به یک جعبه مستطیلی شکل کوچک رسیدیم که با باز کردن آن به 2 دفترچه راهنما، 3 جفت سری سیلیکونی در سایزهای بسیار کوچک (XS)، کوچک (S) و بزرگ (L) و در پایان به کابل Type C کوتاهی دست پیدا کردیم.

 

با قابلیت ها و امکانات ایرپاد پرو ۲ بیشتر آشنا شوید: بررسی ایرپاد پرو ۲

 

متفاوت ترین طراحی ممکن برای یک کیس شارژ

چشمگیرترین و اصلی‌ترین دلیل استقبال از ایرپاد لیدی بگ طراحی جدید و منحصربه‌فرد کیس شارژ آن است. اگر به کیس دقت کرده باشید یا عکس‌های این محصول را نگاه کرده باشید، متوجه مدل کیف گونه آن می‌شوید. هایلو با طراحی اختصاصی این هندزفری ANC دار 2023 موفق به معرفی ایرپادی بی‌شبیه در طیف هدفون و هندزفری‌های دخترانه شد.

کمپانی هایلو کیس شارژ را از جنس پلاستیک فشرده شده یا همان پلاستیک ABS ساخته است تا قاب ایرپاد از وزن متناسبی برخوردار باشد. روی در کیس نام برند HAYLOU خودنمایی می‌کند. برای باز کردن در کیس کافیست تا انگشت خود را در پایین‌ترین قسمت در قرار دهید (پایین نام هایلو) و در را به سمت جلو و بالا بلند کنید تا ایرپادها را مشاهده کنید. نکته‌ای که در مورد این طراحی وجود دارد، عدم باز ماندن در کیس پس از رها کردن انگشت است یعنی برای برداشتن ایرپادها باید همواره با یک دست در کیس را به سمت بالا نگه دارید زیرا در غیر این صورت مگنت در به قسمت انتهایی قاب سفید نگهدارنده ایرپادها می‌چسبد و در کیس بسته می‌شود.

اگر کیس را برعکس کنید، درگاه USB Type C را جهت شارژ کردن باتری کیس، یک چراغ کوچک و دکمه Power دایره‌ای شکل را مشاهده می‌کنید. برای شارژ کردن کیس و ایرپادها باید کیس را برعکس کرده و با استفاده از کابل تایپ C آن‌ها را شارژ کنید.

این کیف کوچک نگهدارنده جدیدترین ایرپادهای 2023 کمپانی معروف هایلو دارای زنجیر فلزی بلندی است که امکان روی دوش گذاشتن کیس را به کاربران می‌دهد تا در حالتی که مایل به حمل کیس با کیف دستی نبودند، بتوانند به صورت جداگانه مانند یک کیف دستی کوچک روی دوش قرار داده و از این طراحی خاص و متفاوت لذت ببرند.

یکی از متفاوت‌ترین و عجیب‌ترین ادعاهای هایلو در ارتباط با طراحی کیس شارژ Haylou Lady Bag اعلام قابل تعویض بودن کاور کیس این محصول است. مطابق بیانیه هایلو در صفحه رسمی خود کاربران می‌توانند مبتنی بر سلیقه خود نسبت به خرید انواع کاور کیس در رنگ‌های متنوع اقدام کنند. هایلو در سایت خود با انتشار تیتر (هایلو لیدی بگ را به سلیقه خود بیارید) خبر از این تعویض داد. در پوستر صفحه رسمی هایلو خبر از عرضه کیس کیف مانند هایلو لیدی باگ 2023 در 7 رنگ متفاوت آبی، قهوه‌ای، خاکستری، بنفش، کرم، صورتی و استخوانی داده شده است. همچنین جالب است بدانید، کیس هایلو لیدی بگ با زنجیری از جنس فلز به عنوان بند حمل کننده ارائه شده است درصورتی که مطابق تصاویر منتشر شده امکان تعویض این زنجیر فلزی با بندهای چرمی، پلاستیکی و سیلیکونی نیز وجود دارد.
رخداد دیگری که مهر تایید بر این خبر می‌زند، دیده شدن نحوه تعویض کاور کیس در دفترچه راهنما داخل جعبه هایلو لیدی بگ است. پس از جعبه گشایی با 2 دفترچه روبه‌رو می‌شوید که در دفترچه کوچکتر خبر از نحوه اتصال (جفت شدن با گوشی از طریق بلوتوث) و تعویض کاور کیس می‌دهد.

پیش از بررسی طراحی و ظاهر ایرپادهای لیدی بگ هایلو بهتر می‌دانیم تا نکته‎‌ای ظریف در ارتباط با نحوه قرار گرفتن ایرپادها در گوش بیان کنیم. در واقع تمامی ایرپادها یا همان بادزهای کوچکی که قرار است در گوش‌های ما برای مدتی جا خوش کنند، در دو مدل تو گوشی (IN EAR) و نیمه گوشی (SEMI IN EAR) به بازار عرضه می‌شوند. همانطور که از نام این مدل‌ها پیداست، سری سیلیکونی ایرپادهای IN EAR به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند، اما در مدل نیمه گوشی این اتفاق نمی‌افتد و ایرپادها فاقد طراحی سری سیلیکونی هستند.

در مدل آبی رنگی که در دست ما بود، هر کدام از ایرپادهای لیدی بگ با کمک سری سیلیکونی سفید رنگ خود به‌طور کامل درون گوش قرار می‌گرفتند که این اتفاق از جمله مزایای این هندزفری بلوتوثی ANC دار هایلو محسوب می‌شود. طراحی IN EAR به بیرون پرت نشدن گوش هنگام فعالیت‌های روزمره و حذف بهتر نویز صداهای اطراف کمک ویژه‌ای می‌کند که در ادامه با بحث Active Noise Cancellation بیشتر از الان خواهیم پرداخت.

اگر از بحث شیوه قرارگیری هر بادز لیدی بگ در گوش بگذریم، به ارگونومی بدنه خود بادزها می‌رسیم که می‌توان گفت هایلو این بار نه تنها متفاوت از سایر ایرپادهای برند قبلی خود بلکه بسیار متفاوت از سایر ایرپادهای برندهای دیگر عمل کرده است. ایرپادهای سفید دارای حالتی منحنی شکل هستند که در نگاه اول شاید اصلا زیبا به نظر نرسد و قطعا مطابق میل تمامی کاربران نمی‌تواند باشد؛ اما می‌توان این وعده را داد که اگر از طراحی ایرپاد پرو اپل خوشتان آمده است، احتمالا از طراحی بادزهای لیدی بگ هایلو هم استقبال می‌کنید. در ادامه لازم به ذکر است، یکی از بهترین بخش‌های استفاده از این محصول جای‌گیری مناسب ایرپادهای آن در گوش است. عدم جابه‌جایی و نیافتادن ایرپادها از گوش هنگام فعالیت‌های روزمره مانند دویدن، ورزش کردن و غیره یکی از بهترین و مهم‌ترین دلایل کسب رضایت کاربران می‌تواند باشد که هایلو در طراحی بادزهای لیدی بگ آن‌ها را به خوبی رعایت کرده است.

 

دیگر بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی هایلو w1

 

عملکرد هایلو لیدی بگ

یکی از خبرهای خوشی که در ارتباط با یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ 2023 هایلو همزمان با عرضه آن به گوش جهان رسیده است، دریافت گواهینامه IP54 برای مقاومت ایرپادها در برابر آب و گردوغبار است. دریافت این استاندارد خبر از مقاومت و تحمل لیدی بگ هایلو در برابر قطرات باران، عرق بدن، گرد و غبار، خاک و خطرات احتمالی کوچک می‌دهد که به نوبه خود یکی از بهترین دلایل خرید و طول عمر بالای ایرپادها می‌تواند باشد؛ البته لازم به ذکر است که استاندارد IP54 به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمین کننده مقاوت لیدی بگ در برابر جریان آب باشد به همین دلیل هیچوقت از آن در استخر، رودخانه و دریا استفاده نکنید.
در ادامه نقد و بررسی Haylou Lady Bag باید به نحوه اتصال آن اشاره کنیم. هندزفری لیدی بگ 2023 هایلو از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به تمام گوشی‌ها و دستگاه‌‎های هوشمند حوزه تکنولوژی متصل می‌شود. اندروید یا iOS یا ویندوز فرقی ندارد، شما پس از خرید می‌توانید با فشار دادن دکمه پایین کیس و نگه داشتن چندثانیه‌ای نام ایرپاد را در لیست بلوتوث دستگاه خود مشاهده کنید.

مهم‌ترین ویژگی چشمگیر لیدی بگ هایلو که باعث می‌شود کاربران هر لحظه برای خرید مطمئن‌تر از قبل شوند، دیده شدن فناوری Active Noise Cancellation است. فناوری حذف نویز صدا به کاربر کمک می‌کند تا پس از گذاشتن ایرپادها درون گوش دیگر به صدای اطراف دسترسی نداشته باشند. این تکنولوژی به‌روز و منحصربه‌فرد چندسالی است که در لیست برنامه‌های تولیدکنندگان معروف و نوپای انواع هدفون و هندزفری قرار گرفته است. حل مشکل پخش صدای خیابان هنگام مکالمه یا عدم گوش دادن به موزیک بدون شنیدن صدای اطراف یا عدم تمرکز در محل کارهای شلوغ و پر سروصدا تنها به دستان توانمند فناوری ANC قابل حل است به همین دلیل نمودار خرید بهترین هدفون دارای نویز کنسلینگ روزبه روز در حال بالا رفتن است.

مطابق با نظرسنجی‌های انجام شده و تست‌های گرفته شده، یکی از دوست داشتنی‌ترین قسمت‌های استفاده از هر ایرپاد، دیده شدن پشتیبانی از فرمان‌های لمسی است. از آنجایی که راحتی و افزایش سرعت انجام کار با هر دستگاه و گجتی در صدر لیست موارد مهم و قابل ارزش قرار می‌گیرد، قابلیت کنترل موزیک و مکالمه بدون نیاز به استفاده از گوشی و تنظیمات دستگاه متصل یکی از کاربردی‌ترین و با ارزش‌ترین فناوری‌های به‌کار رفته در انواع هدفون و هندزفری دیده می‌شود.

پشتیبانی از فرمان‌های لمسی ایرپادها

 

بررسی هندزفری imiki t12 را در تکنولایف بخوانید: نقد و بررسی هندزفری ایمیکی T12

 

کیفیت صدای هایلو لیدی بگ

حال که به اصلی‌ترین بخش بررسی Lady Bag رسیده‌ایم. مایل هستیم تا نظر خود را به عنوان یک کاربر برای بررسی دقیق کیفیت صدای هایلو لیدی بگ در اینجا به انتشار برسانیم. برای بررسی تخصصی‌تر و انتقال اطمینان بیشتر به شما، این قسمت از نقد و بررسی را به 3 بخش کیفیت پخش موسیقی هندزفری لیدی بگ، کیفیت مکالمه هایلو لیدی بگ، کیفیت تماس Lady Bag تقسیم کنیم. برای همین به شما پیشنهاد می‌دهیم تا پایان مهم‌ترین قسمت بررسی ایرپاد Lady Bag با ما همراه باشید. در ادامه برای تسلط شما در استفاده از این محصول قصد داریم تا راجع به پشتیبانی از فرمان‌های لمسی ایرپادهای لیدی بگ نیز صحبت کنیم.

کیفیت پخش موسیقی هندزفری لیدی بگ

پیش از پخش هر گونه موزیکی نکته‌ای که در استفاده از ایرپادهای لیدی بگ توجه شما را به خود جلب می‌کنند، قابلیت ANC ایرپادهاست. احتمالا شنیده‌اید یا تجربه استفاده از تعدادی از هندزفری‌ها را داشته‌اید که پس از اتصال به دستگاه روی صفحه پاپ آپ، پنجره کوچک یا صفحه کوچکی با نمایش محتوای اجازه روشن کردن ANC یا خاموش کردن آن مواجه شوید؛ اما اتفاقی که در مورد لیدی بگ رخ داده است، عدم دیده شدن هرگونه محتوا، صفحه جدید یا نوتیفیکیشنی در ارتباط با این موضوع است. درواقع کمپانی سازنده هندزفری را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که فناوری ANC در آن به صورت خودکار روشن باشد.

پس از قراردادن بادزها داخل هر دو گوش و پیش از پخش موزیک فناوری حذف نویز بادزها شما را غافلگیر می‌کند. صداهای اطراف تا حدود 85 الی 90 درصد حذف می‌شوند و در صورتی که در محیط بسیار شلوغی مانند خیابان یا دستگاه‌های تلفن بسیار نباشید، سکوت ایجاد شده شما را به وجد می‌آورد و باعث جلب رضایت شما می‌شود.

اگر تا پیش از لیدی بگ تجربه گوش سپردن به موزیک با هندزفری‌هایی در همین رنج قیمت را داشته‌اید، به احتمال فراوان از بیس موزیک و قدرت پخش بادزها لذت می‌برید. پخش انواع موزیک تا حد بالایی در این محصول با کیفیت دیده می‌شود و لیدی بگ توانست رضایت منتقد و نویسنده خود را به میزان قابل قبولی کسب کند. ترکیب قابلیت ANC و پخش موزیک باعث می‌شود تا حذف صدای اطراف تا 98 درصد افزایش پیدا کند به همین دلیل اگر در جست‌وجو خرید یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ 2023 هستید، Haylou Lady Bag در مقایسه با سایر رقبا مانند اپل، سامسونگ، انکر و شیائومی با این قیمت مناسب توانایی کسب رضایت شما را دارد.

 

هندزفری کیو سی وای تی 13 زیر ذره‌بین کارشناسان تکنولایف: بررسی qcy t13

 

کیفیت مکالمه هایلو لیدی بگ

خوشبختانه در تست مکالمه هایلو لیدی بگ موفق به دریافت نمره قابل قبولی در رساندن صدای ما به مخاطب و برعکس آن شد. هایلو در لیست مشخصات لیدی بگ اعلام کرده است که این هندزفری قابلیت پخش صدای HD هنگام مکالمه را دارد. این قابلیت برای کمک به حذف صدای اطراف مانند صدای باد و عبور اطرافیان و دیگر نویزهای پخش شده در هندزفری به‌کار رفته شده است.
با توجه به تجربه نویسنده اگر در محیطی تقریبا ساکت صحبت کنید، مخاطب به احتمال بالای 90 درصد هیچ صدایی از اطراف شما را نمی‌شوند؛ اما در صورتی که در خیابان یا محل‌های شلوغ از این محصول استفاده کنید، احتمال شنیدن صدای ضعیفی از اطراف شما برای مخاطب وجود دارد. البته این صدا آنقدر ضعیف است که تا حد بسیاری قابل چشم پوشی است. در صورت قدم زدن در خیابان صدای باد کمی به مخاطب انتقال داده می‌شود که در مقایسه با کیفیت صدای خود شما اصلا نویز قابل توجه یا آسیب رسانی به مکالمه محسوب نمی‌شود.

کیفیت تماس Lady Bag

می‌توان گفت که در میان 3 تست گرفته شده، تست میکروفون Lady Bag توانایی دریافت بالاترین نمره را تا حدودی دارد، نویسنده نقد و بررسی هایلو لیدی بگ برای اطمینان از کیفیت میکروفون با دو مخاطب متفاوت تماس گرفت. مخاطبی که همانند نویسنده از هندزفری استفاده نمی‌کرد، اعتقاد داشت که صدا با وضوح نسبتا خوبی انتقال پیدا می‌کند و نمره 100 به دلیل به گوش رسیدن نویزهای ریزی به میکروفون تعلق نمی‌گیرد؛ در همین زمان مخاطبی که با هندزفری صحبت می‌کرد از کیفیت صدای نویسنده بسیار راضی بود. در کل وضوح بالای صدای نویسنده به مخاطب و رضایت مخاطب از شنیدن صدا و کلمات باعث شد تا ما بالاترین نمره نقد و بررسی را به این بخش از هایلو لیدی بگ اختصاص دهیم. در مجموع هایلو لیدی بگ با توجه به قیمت معقولی که دارد، هندزفری نویز کنسلینگ مناسبی محسوب می‌شود و به احتمال فراوان کاربران از استفاده آن لذت می‌برند.

باتری لیدی بگ

بررسی باتری لیدی بگ در نقد و بررسی هایلو لیدی بگ

مطابق با بیانیه منتشر شده، هایلو کیس شارژ جدیدترین هندزفری ANC دار 2023 خود را به باتری با توان 300 میلی‌آمپر ساعت مجهز کرده است تا کاربران بتوانند با یک بار شارژ به صورت مداوم تا 5 ساعت از گوش سپردن به موزیک لذت ببرند. در مجموع عمر نهایی باتری کیس شارژ تنها با یک بار اتصال به برق 20 ساعت دیده شده است که این عدد در میان سایر هندزفری‌ها زمان بسیار خوبی به‌شمار می‌آید. در پایان لازم به ذکر است مطابق با بیانیه هایلو زمان یک ساعت و نیم برای شارژ کیس همراه با ایرپادها کافی است و پس از 1.5 ساعت باتری کیس و ایرپادها در حالت فول شارژ قرار دارند.

آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

اگر به دنیال خرید یک هندزفری نویزکنسلینگ با قیمتی معقول هستید و ظاهر کیس شارژ و ایرپاد برای شما مهم است، خرید هندزفری لیدی بگ هایلو به‌طور قطع می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هایلو لیدی بگ به دلیل طراحی متفاوت و خانمانه کیس شارژ از روز اول به یکی از ترندترین هندزفری‌های روز بازار تبدیل شد به همین دلیل در صورتی که قصد خرید هندزفری با طراحی شبیه ایرپاد پرو، قابلیت حذف صدای مزاحم، بیس صدای معمولی و کیفیت مکالمه راضی کننده دارید، خرید لیدی بگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پرسش‌های متداول

کیفیت صدای لیدی بگ در مکالمه چطور است؟

هندزفری لیدی بگ از میکروفون قوی بهره برده است که به انتقال صدای با کیفیت شما به مخاطب کمک ویژه‌ای می‌کند. همچنین به‌کار رفتن قابلیت HD باعث افزایش کیفیت انتقال صدا هنگام مکالمه می‌شود.

چگونه نویز کنسلینگ هایلو لیدی بگ را روشن کنیم؟

فناوری نویزکنسلینگ هندزفری لیدی بگ به صورت خودکار روشن است و به محض روشن شدن کیس و اتصال ایرپادها می‌توانید از تاثیر حذف نویز این قابلیت استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/haylou-lady-bag-review/
ads
ads