داغ ترین ها :
نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023 محصولی جذاب و پرطرفدار از برند هایلو است که به تازگی در بازار عرضه شده است؛ با بررسی هایلو x1 2023 همراه تکنولایف باشید.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

خرید هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

امتیاز

6
طراحی :
باتری :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد :

نقاط قوت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژ دهی خوب

نقاط ضعف

  • نداشتن فناوری ANC
  • نداشتن سری سیلیکونی

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023 جدیدترین هندزفری‌ بی سیم هایلو است که مجموعه‌ای منحصر به فرد از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد و این محصول  را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. از ویژگی‌هایی که این هندزفری بی‌سیم را تبدیل به دستگاهی با کیفیت می‌کند داشتن بلوتوث نسخه 5.3، درایورهای 12 میلی‌متری و عمر باتری 24 ساعته است. در ادامه با ما همراه باشید تا نقد و بررسی haylou x1 2023 را داشته باشیم.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع هندزفری Haylou با تخفیفات ویژه در تکنولایف: ایرپاد هایلو

 

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل x1 2023

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل x1 2023 با امکانات و ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خرید باشد. در ادامه با بررسی دقیق‌تر متوجه خواهیم شد که این هندزفری ارزش خرید دارد یا خیر؟

طراحی و کیفیت ساخت

نحوه قرار گیری بادزهای این هدفون Half in ear است. یعنی به صورت نیمه داخل گوش قرار می‌گیرد و ساقه‌های آن نیز در بیرون گوش هستند. زاویه قرار گیری آن‌ها نیز 60 درجه است و به راحتی داخل گوش جای می‌گیرند؛ اما هنگامی که آن‌ها را داخل گوش قرار می‌دهید کمی حالت سر خوردن دارند و خیلی راحت نیستند.  هنگامی که برای اولین بار جعبه محصول را باز می‌کنید کیس مات این محصول را خواهید دید. کیس آن بسیار سبک است و طراحی مات و براقی دارد که اثر انگشت را نیز به خود جذب نمی‌کند. در وسط آن نیز خطی براق قرار گرفته که نام برند هایلو روی آن حک شده است. داخل کیس بادزها قرار گرفته‌اند که طراحی ارگونومیکی دارند. جنس بادزها نیز از پلاستیک براق است و اثر انگشت را به خود جذب می‌کنند. در مجموع این محصول طراحی زیبایی دارد؛ اما کیس آن کمی لیز است و برای استفاده از آن بهتر است از محافظ کمک بگیرید تا آسیبی به آن وارد نشود. برای محافظت از هندزفری بلوتوثی هایلو X1 در برابر آب استاندارد IPX4 در نظر گرفته شده که آن را در برابر پاشش آب مقاوم می‌کند.

قطر درایورهای هندزفری هایلو 12 میلی‌متر است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. هر چقدر قطر درایورهای محصولی بیشتر باشد کیفیت صدای تولید شده و بیس بهتری دارد. داخل جعبه این محصول کیس هندزفری، بادزها و کابل شارژر USB Type-C قرار گرفته است.

 

جدیدترین بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی انکر r50i

 

اتصالات و کارکرد هندزفری بلوتوثی X1 2023

در این بخش از نقد و بررسی هایلو x1 2023 قصد داریم درباره نحوه اتصال و کارکرد این محصول صحبت کنیم.  از طریق بلوتوث نسخه 5.3 می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل شوید. برد بلوتوث در نظر گرفته شده برای آن 10 متر است و تا 10 متر می‌توانید به راحتی به گوش دادن موسیقی بپردازید.

روی کیس دکمه‌ای قرار گرفته که با فشار دادن آن کنار درگاه شارژ چراغ LED روشن می‌شود که بیانگر میزان شارژ کیس است. هنگامی که بادزها را به گوشی وصل می‌کنید صدایی مبنی بر وصل شدن آن‌ها داخل بادزها پخش می‌شود. برای کنترل موزیک در حال پخش روی بدنه آن کنترلرهای لمسی قرار گرفته که می‌توانید موسیقی یا مکالمه را مدیریت کنید.

هنگامی که در حال گوش دادن به موسیقی هستید با دوبار زدن روی هرکدام از بادزها موزیک را متوقف کنید. با سه بار زدن روی بادز سمت چپ می‌توانید به موزیک قبلی رفته و با سه بار زدن روی بادز سمت راست می‌توانید به موزیک بعدی بروید؛ همچنین با نگهداشتن هریک از بادزها به مدت چند ثانیه حالت گیمینگ آن فعال می‌شود. هنگام تماس یا مکالمه با دوبار زدن روی هر یک از بادزها می‌توانید به تماس جواب داده یا آن را قطع کنید.

کیفیت صدا و تماس در حال پخش هندزفری Haylou X1 2023

در بخشی دیگر از نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل x1 2023 نوبت کیفیت صدا و تماس می‌رسد. به لطف درایورهای 12 میلی‌متری، این محصول کیفیت بیس خوبی دارد؛ اما هنگامی که صدا را زیاد می‌کنید کیفیت صدای در حال پخش کمی افت پیدا می‌کند. برای این محصول از فناوری ENC استفاده شده است که این فناوری وظیفه حذف صداهای محیط را دارد. این قابلیت را در محیط‌های شلوغ نیز تست کردیم و به خوبی می‌تواند صداهای مزاحم محیط را حذف کند؛ بنابراین هنگام گوش دادن به موسیقی کمترین صدای محیط را دریافت خواهید کرد. در تست مکالمه این هدفون بی‌سیم کیفیت آن معمولی بود و نویز کمی را نیز به مخاطب انتقال می‌داد. هندزفری بلوتوثی هایلو از کدک‌های صوتی AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.

 

عملکرد هندزفری فردی بادز 5i چگونه است؟ بررسی freebuds 5i

 

باتری و میزان نگهداری شارژ هندزفری بلوتوثی Haylou X1 2023

آخرین مبحث در مقاله نقد و بررسی هایلو x1 2023 باتری این هندزفری است. هنگام خرید هندزفری بلوتوثی باتری آن اهمیت بالایی دارد. بدون داشتن باتری مناسب با نگهداری شارژ بالا مدت زمان استفاده از آن کاهش پیدا می‌کند. هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 2023 باتری 300 میلی‌آمپرساعتی دارد؛ همچنین ظرفیت در نظر گرفته شده برای هریک از بادزها 35 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. هر کدام از بادزها می‌توانند با گوش دادن به موسیقی 5.5 ساعت شارژدهی داشته باشند. زمان شارژ مجدد آن‌ها نیز 1.5 ساعت تخمین زده شده است.

سایر قابلیت‌های هندزفری بلوتوثی Haylou X1

برای این هندزفری برنامه HAYLOU Sound طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توانید به قابلیت‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید. با این برنامه می‌توانید صدای تطبیقی EQ را شخص سازی کنید؛ همچنین از طریق آن می‌توانید اسم دستگاه را تغییر داده و شارژ ایرپادها را چک کنید.

 

نظر کارشناسان تکنولایف در رابطه با هندزفری imiki t12: بررسی هندزفری imiki t12

 

آیا هندزفری Haylou x1 2023 ارزش خرید دارد؟

تمامی مواردی که در انتخاب هندزفری اهمیت دارند را بررسی کردیم. در نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی هایلو X1 متوجه شدیم که این دستگاه کیفیت معمولی دارد و برای افرادی مناسب است که به دنبال محصولی هستند که کیفیت معمولی در کنار قیمتی مقرون به صرفه را ارائه می‌کند. این هندزفری کیفیت صدای معمولی در کنار بیس خوب دارد؛ همچنین برای محافظت از آن در برابر آب و گرد و غبار برای آن فناوری IPX4 در نظر گرفته شده است.

سوالات متداول

هندزفری Haylou X1 2023 ضد آب است؟

بله این محصول استاندارد IPX4 دارد و در برابر آب و رطوبت مقاومت جزئی دارد؛ اما مناسب فعالیت‌های ورزشی مانند شنا نیست.

هندزفری بلوتوثی هایلو x1 2023 را می‌توان به آیفون وصل کرد؟

بله امکان اتصال این محصول به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وجود دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
9 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. ایمان

    درود ، در مورد haylou 1 2023 , اون دگمه ای که فرمودین شارژ رو نشون میده و کنار درگاه شارژ هستش رو نمیتونم به درستی پیدا کنم …
    ممنونم میشم راهنمایی بفرمایین🙏

    1. رضا

      پاسخ به ایمان

      درود برای فعال کردن نویز کنسلینگ در هایلو ایکس ۱ -۲۰۲۳ چیکار باید بکنیم؟
      1. دانیال

        پاسخ به رضا

        خسته نباشید برای شارژش چ ادابتوری باید بزنیم چند وات؟ایا میشه با ادابابتورهای گوشیهای 32 ،یا24 امپری شارژش کرد؟؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟؟؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به دانیال

          سلام بله میشه بهتره آداپتور ۱۰ واتی یا مثلا ۱۵ واتی باشه
          1. عزی

            پاسخ به احسان نیک پی

            من الان ب 120 واتی زدم نمیترکه؟؟؟
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به عزی

              سلام نه
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ایمان

      سلام وقت بخیر یه دکمه بیشتر روی کیس نیست
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/haylou-x1-2023-tws-earbuds-review/
ads
ads