داغ ترین ها :
بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون

تنوعی که در ساعت‌های هوشمند وجود دارد، به‌گونه‌ای است که تمامی کاربران بتوانند ساعت مناسبی با توجه به سلیقه، بودجه و نیاز خود پیدا کنند. چنانچه قصد خرید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت دارید که در کنار قیمت مناسب، کارآیی خوبی هم داشته باشد، همراه این مقاله تا انتها باشید. ما در این مقاله قصد داریم که به شما لیستی از بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تومان را به همراه ویژگی های مختلف آن‌ها معرفی کنیم.

 

خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت در تکنولایف: ساعت هوشمند ارزان

ساعت هوشمند ایمیکی مدل TG1

ساعت هوشمند ایمیکی مدل TG1 بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان در ایران

در میان انواع ساعت هوشمند زیر ۲ میلیون، یکی از ساعت هوشمندهایی که قیمت آن در حال حاضر در همین رنج قیمت قرار دارد؛ اما با وجود قیمت پایین به قابلیت‌های مهم و کاربردی مثل امکان مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی مجهز شده است، ساعت هوشمند ایمیکی مدل TG1 است. این اسمارت واچ از برند ایمیکی می‌تواند به تمامی گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی به راحتی وصل شود و با استفاده از حسگرهای سلامت سنجی که به آن مجهز شده، علائمی مانند تعداد ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و فشار خون را به شما اطلاع دهد؛ حتی می‌تواند کیفیت خواب شما را هم محک بزند و اطلاعات خوبی را از این بابت به شما بدهد.

این ساعت هوشمند خوش قیمت به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون ایمیکی است که مجهز شدن آن به گواهینامه مقاومت در برابر آب IP68 یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های طراحی آن است؛ چرا که در صورت افتادن درون آب، اگر زمان آن زیر 30 دقیقه باشد؛ می‌توانید امید به عدم نفوذ آب به درون بدنه ساعت داشته باشید. صفحه نمایشی که برند ایمیکی برای این ساعت طراحی کرده از نوع گرد است و پنل به کار رفته در آن هم از نوع امولد است و رزولوشن و نور مناسبی دارد، برای همین کار کردن با ساعت و تماشا اعلان‌های آن در هر ساعت از شبانه روز کار آسانی است.

قیمت ساعت هوشمند ایمیکی مدل TG1

ساعت هوشمند میبرو مدل watch x1

ساعت هوشمند میبرو مدل X1 یکی از بهترین ساعت‌های قرار گرفته در این مقاله است که از ویژگی‌های متنوعی نیز در این بازه قیمتی برخوردار شده است. این محصول صفحه‌نمایشی 1.3 اینچی از نوع امولد دارد و وضوح تصویر 390 پیکسل در هر اینچ را نمایش می‌دهد. ساعت هوشمند میبرو از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که این قابلیت برای کاربران ایرانی یک مزیت به شمار می‌رود. باتری قرار گرفته در دل watch x1 ظرفیتی برابر با 350 میلی‌آمپر ساعت دارد که در استفاده معمولی می‌تواند 14 روز شارژدهی داشته باشد. با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به کار برده شده درون این ساعت می‌توانید به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل شوید و از امکانات متنوع آن استفاده کنید. مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، پشتیبانی از سنسورهای ضربان قلب، سنسور سنجش سطح اکسیژن خون و پشتیبانی از 38 حالت ورزشی از دیگر قابلیت‌های به کار برده شده در این محصول هستند

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل watch x1

 

ساعت هوشمند کیسلکت Kr

ارزان ترین و بهترین ساعت های هوشند

 

برند کیسلکت نسبت به ارزان بودن، امکانات خوبی را برای ساعت‌های خود در نظر گرفته است. از این امکانات به قابلیت مکالمه، پشتیبانی از زبان فارسی، و سازگاری آن با انواع سیستم‌عامل‌ها اشاره کنیم.

ساعت Kr نیز یکی از ساعت‌های خوب و پر طرفدار این برند است که قیمت پایینی هم دارد و به همین خاطر یک محصول پرفروش است. این ساعت بدنه آلومینیومی دارد، صفحه نمایش آن ۱.۳۲ اینچ و از نوع Semi amoled است و با بند سیلیکونی دور دست بسته می‌شود. برای این ساعت باتری ۲۸۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده که با شارژر مگنتی شارژ می‌شود. زمان تکمیل شارژ ساعت ۲ ساعت است و در صورت استفاده سنگین، تقریبا یک روز در میان لازم است که آن را شارژ کنید. این ساعت، قابلیت مکالمه دارد، از بیش از ۷۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و سنسورهای مختلفی مانند سلامت بانوان، سنجش میزان استرس، پایش وضعیت خواب و سنسور ضربان قلب را دارد.

قیمت ساعت هوشمند Kr

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E

برای انتخاب بهترین اسمارت واچ تا ۲ میلیون باید مشخصات آن را از پیش از خرید مطالعه کنید. ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E می‌تواند بهترین ساعت هوشمند زیر ۲ میلیون باشد زیرا این ساعت علاوه‌بر طراحی مناسب و شیک دارای قابلیت‌های متنوع و خوبی مانند مکالمه و پشتیبانی از انواع حالت‌های ورزشی است. بعد از اتصال گوشی اندرویدی یا آی او اسی خود از طریق بلوتوث به ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E می‌توانید از سنسورهای قرار گرفته مانند سنسور پایش ضربان قلب، اکسیژن خون، گام شمار، پایش وضعیت خواب و تشخیص سطح استرس استفاده کنید. این ساعت هوشمند در کنار زبان‌های مختلف از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند که این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایش محسوب می‌شود. در این میان دریافت گواهی IP68 هم خبر از میزان مقاومت ساعت هوشمند اس اف وان ایی در برابر آب و گرد و غبار می‌دهد. در این ساعت از یک باتری با ظرفیت 280 میلی‌آمپر ساعت هم استفاده شده که باتری آن در استفاده روزمره تا 7 روز باقی می‌ماند.

 

قیمت ساعت هوشمند ایمیکی مدل SF1E

 

ساعت هوشمند کیسلکت L11 Pro

بهترین ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تومان برای خانم ها

دیگر مورد در لیست ساعت هوشمند تا ۲ میلیون، کیسلکت L11 پرو است.

با این که ساعت‌های هوشمند اکثرا به نوعی هستند که هم آقایان هم خانم‌ها می‌توانند آن‌ها را استفاده کنند، این ساعت هوشمند کیسلکت برای استفاده خانم‌ها طراحی شده است. این اسمارت واچ جذاب و خوش قیمت به یک نمایشگر Semi-AMOLED مجهز شده که اندازه‌ی آن ۱.۳ اینچ است و با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، کیفیت خوبی را برای کاربر رقم می‌زند.

این ساعت با گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید ۵ به بالا و ios نسخه‌ی ۱۰ به بالا سازگار است و با داشتن استاندارد IP68، در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته و می‌توان با آن شنا نیز کرد. این ساعت، به سنسورهای مختلفی مجهز است که کاربرد ساعت را برای کاربران بیشتر می‌کند. از این امکانات می‌توانیم به قابلیت پخش موسیقی، پشتیبانی از حالات ورزشی، یادآور چرخه پریود، یادآور نوشیدن آب، ردیابی خواب، ردیابی سطح اکسیژن خون، گام شمار و کالری شمار، و همینطور اعلان تماس‌ها و پیام اشاره کرد. این ساعت فاقد قابلیت تماس گرفتن است اما خوشبختانه از اعلانام و پیام‌های فارسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید پیام‌های خود را روی ساعت دریافت کنید.

 

قیمت ساعت هوشمند کیسلکت L11 Pro

 

 

خرید انواع ساعت هوشمند 3 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 3 میلیون

ساعت هوشمند تی سی اچ Z40

بهترین ساعت های هوشمند زیر ۲ میلیون تومان

ساعت Z40 در بین ساعت‌های زیر ۲ میلیون تومان، یکی از گزینه‌های بسیار خوب است. این ساعت با فریم گرد و وزن سبک خود، با تمامی گوشی‌های اندرویدی و ios سازگار می‌شود. نمایشگر ۱.۴۳ اینچی این ساعت، AMOLED بوده و کیفیت تصویر بسیار خوبی را برای کاربر رقم می‌زند. این ساعت، دارای اسپیکر و میکروفون نیز هست. بنابراین شما می‌توانید از طریق بلوتوث، تماس‌های گوشی خود را روی ساعت دریافت کرده و به ان‌ها پاسخ دهید. حتی می‌توانید تماس هم بگیرید. تمامی پیام‌ها و اعلان‌های گوشی نیز به زبان فارسی روی ساعت ساپورت می‌شود. این ساعت با داشتن مودهای ورزشی مختلف و سنسورهای سلامتی، گزینه خوبی برای کاربری اسپرت و روزمره است.

 

قیمت ساعت تی سی اچ Z40

 

ساعت هوشمند HK9 pro

hk9-pro-smartwatch

 

اگر طرفدار اپل واچ هستید اما قیمت آن‌ها از نظرتان مقرون به صرفه نیست یا از کاربران اندروید هستید، خوب است با HK9 Pro آشنا شوید که ساعتی کاملا مشابه اپل واچ است و یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که در کمتر از ۲ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین، حالت آن به گونه‌ای است که نظر افراد کلاسیک و رسمی پسند را نیز جلب می‌کند.

این ساعت تنها ۵۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۱ در ۴۴ در ۳۹ میلی‌متر است. این اسمارت واچ، با موبایل‌هایی که اندروید ۵ به بالا و ios نسخه‌ی ۱۰ به بالا دارند سازگار است بنابراین اگر گوشی هوشمند شما خیلی هم جدید نباشد، می‌توانید این ساعت را با گوشی خود سازگار کنید. ساعت  اچ کی ۹ پرو دارای گواهی IP67 است و در برابر آب مقاومت خوبی دارد. سنسورهایی که برای ساعت در نظر گرفته شده، سنسور سنجش سطح اکسیژن خون، حسگر نور محیط، گام شمار، شمارنده ضربان قلب، و فشار سنج است. به کمک این ساعت، شما امکان مکالمه نیز دارید و می‌توانید در مواقعی که موبایل دم دستتان نبود، با ساعت خود تماس بگیرید یا تماس پاسخ دهید. همچنین، پشتیبانی این اسمارت واچ از زبان فارسی در نمایش دادن اعلانات و پیام‌ها، دیگر شاخصه‌ی مثبت ساعت است. HK9 pro، دارای یک باتری به ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر ساعت است و به طور کلی می‌توانیم بگوییم که این اسمارت واچ نسبت به قیمت خود، از قابلیت‌های بسیار قابل قبولی بهره می‌برد.

 

قیمت ساعت g9 ultra max

 

 

خرید ساعت طرح اپل واچ در تکنولایف: ساعت طرح اپل واچ

ساعت هوشمند گرین لاین Adventure

ساعت هوشمند زیر ۲ میلیون

 

باز هم برای کسانی که به دنبال یک ساعت هوشمند زیر دو میلیون تومان هستند گزینه داریم. گزینه بعدی که معرفی می‌کنیم ساعت ادونچر از برند گرین لاین Green lion است.

طراحی اسپرت ساعت و رنگ‌بندی زنده و شادی که دارد، شاید باعث شود که بیشتر نظر نوجوانان به این ساعت جلب شود. با این حال، مشخصات خوبی که دارد، آن را برای همه آقایان و خانم‌ها مناسب می‌کند.

این ساعت با گوشی‌ها با سیستم عامل‌های مختلف سازگار است. وزن آن ۶۰ گرم است و بدنه‌ای آلومینیومی دارد. این ساعت صفحه نمایش TFT دارد و اندازه نمایشگر آن ۱.۴۴ اینچ می‌باشد. ۳۲ مگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این ساعت یک باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد که در حالت استندبای ۱۰ روز، و در صورت استفاده مداوم حدودا یک روز در میان باید شارژ شود. دیگر ویژگی این گوشی قابلیت مکالمه آن و همینطور پشتیبانی از زبان فارسی در منو، اعلان‌ها و پیام‌هاست.

قیمت ساعت هوشمند Adventure

خرید انواع ساعت هوشمند 5 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 5 میلیون

ساعت هوشمند جی تب GT5 Pro

مشخصات ساعت gt5 pro gtab

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند از نظر سخت افزاری و امکانات در این بازه قیمتی، جی تی ۵ پرو از برند جی تب است. این ساعت به یک نمایشگر گرد IPS با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز است و کیفیت تصویر خوبی را برای کاربر رقم می‌زند. سنسورهای سلامت ساعت مانند سنجش ضربان قلب، گام شمار و سنجش اکسیژن خون در کنار ۲۴ مود ورزشی، امکانات خوبی در حد قیمت ساعت به شمار می‌روند. این ساعت هوشمند جی تب، هم قابلیت مکالمه دارد و هم از زبان فارسی در اعلانات و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند. ذخیره سازی موسیقی تا ۳۰ قطعه نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت است. قابل ذکر است که این ساعت هوشمند از گواهی IP68 بهره برده که ساعت را در برابر آب تا حد خوبی مقاوم می‌سازد. GT 5 Pro، از یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که برای شارژ شدن به ۲ ساعت وقت احتیاج دارد و در صورت استفاده‌ی معمول، تا یک هفته دوام دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند gt5 pro

 

 

قیمت انواع ساعت ضد آب در تکنولایف: خرید ساعت ضد آب

ساعت هوشمند هایلو LS02 Global Version

haylouls02review

دیگر گزینه‌ی لیست که یک ساعت هوشمند با عملکردی رضایت‌بخش است، این ساعت از برند هایلو می‌باشد. هایلو به این اسمارت‌واچ، علیرغم قیمت پایین ویژگی‌های خیلی خوبی داده است. ساعت LS02 Global Version یک ساعت بسیار سبک است که تنها ۳۵ گرم وزن دارد. بنابراین روی دست اصلا احساس نمی‌شود و استفاده‌ی طولانی مدت از آن دست را خسته نمی‌کند. این اسمارت واچ هایلو، با سیستم‌های اندرویدی و ios سازگار می‌شود و با داشتن گواهی نامه‌ی IP68 به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱/۵ متری در آب مقاوم است.

هایلو LS02 Global Version از ۱۲ مود ورزشی پشتیبانی می‌کند که از میان آن‌ها می‌توانیم به فعالیت‌هایی نظیر دو، پیاده‌روی، و فوتبال اشاره کنیم. نمایشگر ساعت نیز از نوع TFT است که با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل، نسبت به قیمت خود روشنایی و کیفیت خوبی دارد. باتری این ساعت، یک باتری ۲۶۰ میلی آمپر ساعتی است که اگر استفاده‌ی ساده‌ای از ساعت داشته باشید، بین ۱ هفته تا ۱۰ روز ماندگاری دارد و برای شارژ شدن یز، به ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. LS02 قابلیت مکالمه ندارد اما تماس‌های ورودی را به شما اطلاع رسانی می‌کند.

 

قیمت ساعت هایلو ls02

 

 

 

جمع‌بندی نهایی

همانطور که متوجه شدید، ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت نیز قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و ویژگی‌هایی نظیر قابلیت مکالمه، ضد آب بودن، سنسورهای متنوع سلامتی و سازگاری با انواع گجت‌های هوشمند در آن‌ها وجود دارد. خوشبختانه قیمت این ساعت‌ها، موجب نشده که از کیفیت ساخت آن‌ها کاسته شود و آن‌ها را حتی به‌عنوان هدیه برای مناسبت‌های مختلف نیز تبدیل به یک گزینه‌ی ایده‌آل کرده است. ما در این مقاله، تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون را به شما معرفی کردیم.  با مراجعه به وبسایت تکنولایف، شما می‌توانید ساعت‌های هوشمند بسیار بیشتری را همراه با مشخصاتشان، در این رنج قیمتی مشاهده کنید و خریدی راحت و سریع داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون کدام است؟

ساعت میبرو لایت ۲ یکی از بهترین ساعت‌های موجود در بازار است که در کنار قیمت مناسب، از امکاناتی نظیر قابلیت مکالمه، باتری قوی و نمایشگر فوق‌العاده بهره می‌برد.

آیا ساعت L11 Pro کیسلکت قابلیت مکالمه دارد؟ 

خیر. این ساعت به ویژگی‌ها و سنسورهای بسیار خوبی مجهز شده و گزینه‌ی بسیار خوبی برای خانم ها به‌شمار می‌رود اما قابلیت مکالمه را ندارد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۲ میلیون تومان چیست؟

ساعت Mibro Lite 2 در حال حاضر بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت‌های کم‌نظیر است که کمتر از ۲ میلیون تومان قیمت دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

14 نظر

  1. ilia

    ساعت تا دو میلیون صفحه گرد و صفحه نمایش تر و تمیز باکیفیتو زیاد پر کلفت نباشه چی پیشنهاد میدید
    من خودم glorimi m1 pro رو پیدا کردم ولی متاسفانه توی سایت موجود نبود

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به ilia

      سلام . میبرو لایت ۲ و کیسلکت KR ر پیشنهاد می‌کنیم. هم قابلیت مکالمه دارن هم فونت فارسی رو کامل نشون میدن و نسبت به قیمتشون ساعتای واقعا باکیفیتی هستن
      1. اشکان

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        سلام ساعت برای ورزش چی پیشنهاد میکنید؟
        1. Alireza

          پاسخ به اشکان

          اگه واقعا میخوای ورزش کنی ساعت بدردت نمیخوره برو می بند۸ شیامی رو بگیر حالشو ببر تو بازه ی خودش و حتی بالاتر دقیق ترین سنسور ها رو داره
  2. سید حسین

    سلام یه ساعت مناسب بین 1.5 تا 2.5 میلیون با صفحه مربعی(یا مستطیلی)، قابلیت مکالمه و مناسب بانوان و با سنسورهای قابل قبول و ضد آبی میشه معرفی کنید؟
    من خودمم تو سایت گشتم این چندتارو هم پیدا کردم:
    cube 760 pro
    Amazfit pop2
    Imiki SF1E
    Imiki SE1
    ولی بازم نمیدونم!!!!!!

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به سید حسین

      ساعت کیسلکت رو ببین. مدل های خوبی داره
      1. سید حسین

        پاسخ به مجید نوردوست

        ساعتهای کیسلکت بیشترشون صفحه گردن.
        1. یه بنده خدایی

          پاسخ به سید حسین

          ساعت t900oltra
        1. پریا حسن‌زاده

          پاسخ به سید حسین

          ساعت هیوامی cube 760 pro گزینه مناسبیه براتون چون همون سنسورهایی که مدنظرتونه رو داره. هم سنسورهای مختلف از جمله سلامت بانوان داره. هم درجه مقاومت به آب تا عمق ۱.۵ متر داره. هم قابلیت مکالمه داره و فونت فارسی رو کاملا پشتیبانی می‌کنه. صفحه‌شم که مستطیلیه.
  3. علی

    سلام بین میبرو gs و لایت ۲ کدوم ساعت ارزش خرید بیشتری داره ؟

    1. احسان

      پاسخ به علی

      سلام بین kr و l11 کدوم رو پیشنهاد میکنید البته برای یک خانم 30 ساله و ورزشکار ممنونم
      1. پریا حسن‌زاده

        پاسخ به احسان

        سلام از اونجا که مدل Kr قابلیت مکالمه هم داره ساعت کارامدتری هست. از ۷۰ مود ورزشی هم پشتیبیانی می‌کنه. از نظر ظاهری هم فرق خیلی خاصی با مدل L11 نداره.
    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به علی

      سلام دوست عزیز میبرو لایت ۲ از آن‌جا که قابلیت مکالمه داره ساعت کارآمدتری هست.
      1. محمد یاسر

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        سلام hk9 پرو پلاس برات بهترین انتخابه با این مشخصاتی که گفتی
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%a7-2-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads