داغ ترین ها :

نقد و بررسی ساعت میبرو لایت

میبرو برندی است که ساعت‌های هوشمند با کیفیتی همراه با قیمتی اقتصادی تولید می‌کند. یکی از محصولات پر طرفدار این برند ساعت هوشمند میبرو لایت است که کیفیت ساخت بالایی دارد و قابلیت‌های کاربردی زیادی را درون خود جای داده است. در نقد و بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت همراه ما باشید.

ساعت هوشمند Mibro Lite

خرید ساعت هوشمند Mibro Lite

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش امولد
  • استاندارد ضد آب IP68

نقاط ضعف

  • نداشتن قابلیت مکالمه
  • عملکرد ضعیف در نمایش دقیق اعلان‌ها

ساعت هوشمند میبرو لایت یکی از محصولات محبوب و پر فروش این برند محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند برای استفاده روزانه و افراد ورزشکار انتخاب مناسبی است؛ چون از 15 حالت ورزشی مختلف، عمر باتری 30 روزه، نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته، پایش خواب و IP68 ضد آب پشتیبانی می‌کند. همه این قابلیت‌ها همراه با قیمتی اقتصادی عرضه می‌شوند که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در نقد و بررسی ساعت میبرو لایت قصد داریم این ساعت را از همه جهات مورد بررسی قرار دهیم و بفهمیم آیا واقعا ارزش خرید دارد یا خیر؟

طراحی و کیفیت ساخت ساعت هوشمند میبرو لایت

در بررسی ساعت هوشمند میبرو لایت ابتدا با طراحی شروع می‌‎‌کنیم. ساعت هوشمند میبرو لایت طراحی گرد دارد و رنگ مشکی در نظر گرفته شده برای آن به این ساعت ظاهری شیک و امروزی می‌دهد؛ همچنین این ساعت شیشه منحنی 2.5 بعدی صاف در یک قاب فلزی دارد که به آن ظاهر یک ساعت گران قیمت می‌دهد. به طور کلی بدنه این ساعت باریک است و از آلیاژ فلزی با کیفیت بالا ساخته شده است؛ همچنین با وزن 48 گرمی که برای آن در نظر گرفته شده روی مچ دست احساس اذیت و سنگینی حس نخواهید کرد.

روی قسمت سمت راستی ساعت هوشمند میبرو دکمه‌ای قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید صفحه را روشن کرده و از برخی قابلیت‌ها استفاده کنید که درباره این موضوع در بخش دیگری صحبت خواهیم کرد. در قسمت پشتی ساعت نیز محل قرار گیری سنسورها و محل شارژ ساعت است. روی بدنه ساعت میکروفون یا اسپیکری قرار ندارد.

بند ساعت هوشمند میبرو لایت از سیلیکون ساخته شده و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. امکان تعویض بند نیز برای این محصول در نظر گرفته شده و می‌توانید با هر بند 20 میلی‌متری آن را تعویض کنید. میبرو لایت استاندارد IP68 دارد که این به این معنی است که می‌توانید هنگام شست و شوی دست‌ها یا در روزهای بارانی از ساعت استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که این ساعت برای شنا مقاومت ندارد؛ بنابراین استفاده از آن را هنگام شنا توصیه نمی‌کنیم.

ابعاد این گجت 43 در 20 در 9.8 میلی‌متر در نظر گرفته شده است و با بند وزنی برابر با 48 گرم دارد. مجموع ابعاد این ساعت بیانگر این است که این محصول ابعاد متوسطی دارد و برای افرادی که علاقه به ساعت‌هایی با اندازه معمولی دارند مناسب است.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت هایلو gst

 

صفحه‌نمایش ساعت میبرو لایت

صفحه‌نمایش ساعت هوشمند mibro lite از نقاط قوت این محصول محسوب می‌شود و یکی از بهترین انواع صفحه‌نمایش در نوع خود است. گجت هوشمند میبرو به صفحه‌نمایش امولد 1.3 اینچی مجهز شده و سطح منحنی 2.5 بعدی دارد؛ همچنین وضوح تصویر HD را نمایش می‌دهد. میزان روشنایی صفحه‌نمایش نیز قابل قبول است و در صورت استفاده زیر نور آفتاب می‌توانید به راحتی جزئیات صفحه را تماشا کنید. در بخش تنظیمات نیز منویی برای تنظیم میزان روشنایی در چند درجه متفاوت وجود دارد.

عملکرد و اتصالات ساعت هوشمند میبرو لایت

برای عملکرد بهتر و پر سرعت، میبرو برای این ساعت از تراشه داخلی XPAW004 استفاده کرده است که باعث پردازش سریع‌تر این محصول شده است.

ساعت هوشمند میبرو لایت بلوتوث نسخه 5.0 دارد که اتصال سریع و پایداری را برایتان فراهم می‌کند. این ساعت می‌تواند از طریق بلوتوث به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا وصل شود. لازم به ذکر است که اتصال از طریق اسکن QR کدی که پس از روشن کردن ساعت انجام می‌دهید صورت می‌گیرد. پس از اسکن و نصب برنامه می‌توانید به راحتی ساعت را به گوشی وصل کنید و از امکانات مختلفی که در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.

این محصول از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و با توجه به اینکه امکان مکالمه ندارد تماس‌های دریافتی را نمایش می‌دهد. طی تست‌هایی که روی ساعت انجام دادیم این محصول برخی از اعلان‌های برنامه‌ها را نمایش نمی‌دهد و ممکن است خیلی در این بخش عملکرد خوبی نداشته باشد.

رابط کاربری و فعالیت‌های ورزشی ساعت میبرو لایت

صفحه‌نمایش لمسی این ساعت به لمس پاسخ خوب و سریعی می‌دهد و اذیتی از این بابت وجود ندارد. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم در سمت راست ساعت دکمه‌ای وجود دارد که با فشار دادن آن صفحه‌نمایش ساعت روشن می‌شود و با یکبار دیگر زدن این دکمه وارد منوی برنامه‌های mibro lite خواهید شد. داخل این منو حالت‌های ورزشی، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، پیگیری کیفیت خواب، سنجش فشار، تمرین تنفس، موزیک، تایمر، Find Phone، پیام‌ها، کرنومتر، ماشین حساب، سنجش وضعیت آب و هوا و تنظیمات کلی وجود دارد.

با یکبار زدن روی دکمه در هر بخشی که باشید یک مرحله به عقب برمی‌گردید. هنگامی که دستتان را از بالای صفحه به پایین می‌کشید دسترسی به تنظیماتی مانند روشن یا خاموش کردن ساعت، تنظیم میزان روشنایی صفحه، تنظیمات Always On Display، قفل صفحه، تنظیمات کلی ساعت خواهید داشت؛ همچنین در این بخش میزان باتری باقیمانده، روز هفته و وصل بودن ساعت به گوشی نیز نمایش داده می‌شود. هنگامی که دستتان را از پایین به بالا بکشید اعلان‌های پیام‌های دریافتی را می‌توانید مشاهده کنید. با کشیدن دست از چپ به راست نیز دسترسی سریعی به اطلاعات آب و هوا، ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و برنامه‌هایی که اخیرا باز کرده‌اید خواهید داشت. با کشیدن دست از راست به چپ نیز دسترسی به ضربان قلب و اکسیژن خون خواهید داشت و موضوع جدیدی در این بخش وجود ندارد.

میبرولایت از 15 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دویدن در فضای باز، تردمیل، پیاده روی، دوچرخه سواری، یوگا، بسکتبال، تنیس، بدمینتون، فوتبال و غیره اشاره کرد؛ بنابراین این محصول می‌تواند دستیار خوبی برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی نیز باشد. البته به این نکته نیز توجه کنید که GPS داخلی ندارد و برای استفاده از فعالیت‌های ورزشی آن باید حتما گوشی به همراه داشته باشید.

 

 

سنسورهای ساعت هوشمند میبرو لایت

در ادامه بررسی ساعت هوشمند mibro lite نوبت به سنسورهای آن رسیده است. سنسورهای استفاده شده در این دستگاه می‌توانند امکانات متنوعی مانند سنجش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون و پیگیری وضعیت خواب را در اختیارتان قرار می‌دهد. نظارت بر ضربان قلب این ساعت به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و درصورت وجود ایراد و مشکل به شما اطلاع خواهد داد.

سنسورهای ساعت دقیق هستند؛ اما توجه کنید که این یک ساعت هوشمند است و ابزار پزشکی نیست. این گجت تنها می‌تواند اطلاعات کلی از وضعیت سلامتیتان بدهد و در صورتی که بیماری خاصی دارید بهتر است با پزشک مشورت کنید.

 

 

باتری ساعت هوشمند میبرو لایت

در این بخش از بررسی ساعت میبرو لایت نوبت به باتری آن رسیده است. منبع تغذیه گجت هوشمند میبرو لایت باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی است که در استفاده روزانه 10 روز شارژدهی دارد و در حالت استند بای نیز می‌تواند تا 40 روز شارژدهی داشته باشد که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. برای شارژ مجدد ساعت نیز می‌توانید از کابل شارژ مغناطیسی قرار گرفته در درون جعبه کمک بگیرید.

سایر قابلیت‌های ساعت میبرو لایت

برای ساعت هوشمند میبرو لایت برنامه اختصاصی mibro fit در نظر گرفته شده که قابلیت‌های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در آن عضو شده و سپس وارد برنامه شوید. پس از ورود به برنامه باید در بخش Devices ساعت را پیدا کنید و جفت کنید. سپس در صفحه اصلی بدون نیاز به تجهیزات یا کار خاصی می‌توانید برخی اطلاعات مانند وضعیت خواب و ضربان قلبی که ساعت اندازه گیری کرده را مشاهده کنید؛ همچنین می‌توانید در این بخش برای خودتان اهداف ورزشی تعیین کنید.

ساعت میبرولایت ارزش خرید دارد؟

در این مقاله محصول را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار دادیم. از برجسته‌ترین ویژگی‌های ساعت میبرو صفحه‌نمایش امولد، استاندارد ضد آب IP68، سنسورهای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون و باتری با ظرفیت بالا است. در صورتی که نیاز به ساعت هوشمندی با کیفیت ساخت مطلوب دارید و از قابلیت مکالمه با ساعت صرف نظر می‌کنید میبرولایت می‌تواند همراه هوشمند خوبی برایتان باشد.

 

قیمت ساعت میبرو لایت

 

سوالات متداول

ساعت میبرولایت ضد آب است؟

بله این ساعت هوشمند استاندارد IP68 دارد و به خوبی می‌توانید از آن هنگام شست و شوی دست‌‌ها استفاده کنید.

ساعت میبرولایت از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند؟

در بررسی ساعت mibro lite نیز توضیح دادیم که این ساعت می‌تواند از اعلان‌های فارسی پشتیبانی کند و آن‌ها را نمایش دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
2 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. حمیدرضا

    سلام بین این و میبرو سی 3 کدوم بهتره؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حمیدرضا

      سلام میبرو لایت
  2. حسین

    نمیشه قابلیت محاسبه ۲۴ ساعته‌ی ضربان فلبو خاموش کرد ؟ احساس میکنم باعث میشه شارژ زودتر تموم شه..

    1. Ya

      پاسخ به حسین

      چگونه در میبرو T1 ماشین حساب فعال کنیم
    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به حسین

      سلام وقت بخیر با استفاده از برنامه میتونین تغییراتی که لازم دارین رو روی ساعت اعمال کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/mibro-lite/
ads
ads