داغ ترین ها :
معرفی بهترین ساعت های هوشمند میبرو

معرفی بهترین ساعت های هوشمند میبرو

میبرو برندی است که ساعت‌های هوشمندی با قیمتی ارزان و اقتصادی تولید می‌کند. این کمپانی کیفیت را فدای قیمت نکرده و محصولاتش از قابلیت‌های زیادی برخوردارند و می‌توانند همراه خوبی برای فعالیت‌های ورزشی و کنترل وضعیت سلامتیتان باشند؛ همچنین جدیدترین مدل‌های این برند قابلیت مکالمه را نیز درون خود جای داده‌اند. در این مقاله به معرفی بهترین مدل های ساعت هوشمند میبرو خواهیم پرداخت.

 

خرید انواع ساعت میبرو در تکنولایف: قیمت ساعت هوشمند میبرو

بهترین مدل ساعت میبرو

تمامی مدل‌های معرفی شده در ادامه جزو بهترین و جدیدترین ساعت‌های میبرو هستند. تمامی این ساعت‌ها امکانات هوشمند قابل توجهی را ارائه می‌دهند و از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

ساعت هوشمند میبرو مدل c2 طراحی مربعی شکل دارد و مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که این طراحی را می‌پسندند. صفحه‌نمایش این ساعت 1.69 اینچی از نوع TFT است که رزولوشن 240 در 280 را ارائه می‌دهد. این گجت هوشمند می‌تواند از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به انواع گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید 5.0 به بالا و iOS 10 به بالا وصل شود. با توجه به مقاومت آن در برابر آب تا عمق 20 متر هنگام شست و شوی دست‌ها نیازی به درآوردن ساعت نخواهید داشت. با استفاده از حسگرهای قرار گرفته در دل  این محصول می‌توانید اقدام به اندازه‌گیری اکسیژن خون، نظارت 24 ساعته ضربان قلب و کنترل کیفیت خواب را داشته باشید. این محصول از 20 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی از آن برای پیگیری فعالیت‌های ورزشیتان استفاده کنید. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول 270 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و با استفاده سنگین 7 روز و با استفاده معمولی نیز 30 روز شارژدهی خواهد داشت که برای شارژ مجدد باتری برای آن شارژر مغناطیسی در نظر گرفته شده است. از دیگر نکات قابل توجه درباره این ساعت پشتیبانی آن از اعلان‌های فارسی است.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

 

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

یکی دیگر از ساعت‌های قرار گرفته در لیست بهترین ساعت هوشمند میبرو، ساعت A1 است. این گجت از 20 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی هنگام انجام فعالیت‌های ورزش به اطلاعات به دست آمده از  آن اعتماد کنید. وزن ساعت 42 گرم است و بسیار سبک محسوب می‌شود و در استفاده طولانی مدت باعث اذیت نخواهد شد. این ساعت می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند؛ بنابراین نگرانی از بابت قرار گرفتن آن در مجاورت آب نخواهید داشت. ساعت میبرو از 17 زبان پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها زبان فارسی است؛ یعنی اعلان‌ها و پیام‌های فارسی را نمایش می‌دهد و برای دیدن آن‌ها نیازی به استفاده از گوشی ندارید. حسگرهای دقیق این ساعت می‌توانند سطح اکسیژن خون و ضربان قلبتان را اندازه‌گیری کنند. نظارت بر ضربان قلب این ساعت به صورت 24 ساعته است و در صورت وجود مشکل می‌توانید به راحتی با خبر شوید.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل A1

 

ساعت هوشمند میبرو مدل T1 New 2022

ساعت هوشمند میبرو t1 را می‌توان جزو بهترین مدل ساعت میبرو نام برد. این ساعت هوشمند صفحه‌نمایش 1.6 اینچی دارد. نوع صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای آن امولد است و رزولوشن 320 در 360 را نمایش می‌دهد. با مقاومت ساعت تا 20 متر در برابر آب می‌توانید از آن هنگام شست و شوی دست‌ها نیز استفاده کنید. روی بدنه این ساعت هوشمند مستطیل، میکروفون و اسپیکر قرار داده شده که به راحتی می‌توانید از طریق آن اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون از حسگرهای این محصول هستند که می‌توانند اطلاعات خوبی درباره وضعیت سلامتیتان در اختیارتان قرار دهند. منبع تغذیه این محصول باتری 250 میلی‌آمپر ساعتی است که در استفاده روزانه 7 روز شارژدهی و در صورت استفاده معمولی 45 روز شارژدهی دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل T1 New 2022

 

 

 

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

به جرات می‌توان گفت میبرو لایت 2 یکی از پر فروش‌ترین ساعت‌های این برند است. روی بدنه محصول اسپیکر و میکروفون قرار دارد و می‌توانید بدون نیاز به گوشی اقدام به برقراری تماس کنید یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. می‌توانید از طریق بلوتوث به هر گوشی با هر سیستم عاملی متصل شوید و از امکانات مختلف ساعت بهره ببرید. صفحه‌نمایش با کیفیت این محصول امولد است و رزولوشن 360 در 360 را ارائه می‌دهد. این ساعت با کیفیت از اعلان‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که برای کاربران ایرانی موضوع قابل توجهی محسوب می‌شود. سنسورهای این ساعت قادر به اندازه گیری اکسیژن خون، ضربان قلب، گام شمار و کیفیت خواب هستند؛ همچنین از بیش از 60 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان وضعیت آب‌ و هوا، واچ فیس‌های متنوع، کیفیت صدای HD در تماس و باتری با ظرفیت 350 میلی‌آمپر ساعت را نام برد.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

 

ساعت هوشمند میبرو مدل A2

ساعت هوشمند میبرو مدل A2 یکی دیگر از جدیدترین ساعت‌های برند میبرو است که به تازگی عرضه جهانی شده و خریداران زیادی منتظر موجود شدن آن هستند. میبرو A2 مجهز به جدیدترین و بهترین نسخه بلوتوث یعنی بلوتوث 5.3 شده که به راحتی می‌تواند اتصال سریع و پایداری با دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS برقرار کند. این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه بلوتوثی نیز دارد. گجت هوشمند میبرو می‌تواند تا 20 متر در برابر آب مقاومت داشته باشد و از 70 حالت ورزشی پر طرفدار پشتیبانی می‌کند. برای کنترل وضعیت سلامتی نیز می‌توانید از حسگرهای سنجش اکسیژن خون و حسگر ضربان قلب استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های که برای این ساعت در نظر گرفته شده کنترل دوربین، حالت مزاحم نشوید، زمان سنج، حالت ذخیره انرژی، کنترل موسیقی، ماشین حساب، قفل صفحه و تمرین تنفس است. باتری قدرتمند آن می‌تواند در استفاده روزانه تا 10 روز و با استفاده معمولی تا 50 روز شارژدهی داشته باشد که عدد قابل توجهی برای ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل A2

 

 

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

میبرولایت یکی دیگر از پرفروش‌ترین ساعت‌های این برند است که قیمت کمتری از نسخه دوم خود دارد. میبرو برای این گجت از استاندارد ip68 استفاده کرده که مقاومت آن را در برابر گرد و غبار و آب تضمین می‌کند. این ساعت هوشمند می‌تواند 24 ساعت در شبانه روز ضربان قلبتان را اندازه‌گیری کند و در صورت بروز مشکل سریعا اطلاع‌رسانی کند؛ همچنین با حسگرهای آن می‌توانید اکسیژن خون و کیفیت خوابتان را نیز بررسی کنید. برای این محصول امکان مکالمه در نظر گرفته نشده؛ اما می‌توانید تماس‌ها را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را قطع کنید؛ همچنین ساعت هوشمند میبرو می‌تواند اعلان‌های فارسی را نیز نمایش دهد. با استفاده از برنامه‌ها و امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توانید دوربین را کنترل کنید، از ماشین حساب و کرنومتر استفاده کنید و به بسیاری قابلیت‌های کاربردی دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید بررسی ساعت میبرو لایت در بلاگ تکنولایف را مطالعه کنید.

 

قیمت ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

 

ساعت هوشمند میبرو مدل C3

یکی دیگر از جدیدترین ساعت‌های میبرو متعلق به مدل C3 است. این ساعت صفحه نمایش 1.38 اینچی دارد که وضوح تصویر HD را نمایش می‌دهد. سنسورهای این محصول می‌توانند ضربان قلب و اکسیژن خون را بسنجند؛ همچنین می‌توانید با استفاده از آن اقدام به تشخیص چرخه قاعدگی کنید. 70 حالت ورزشی به صورت پیش فرض روی محصول قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. باتری این محصول می‌تواند تا 10 روز شارژدهی داشته باشد و در صورت استفاده معمولی نیز می‌توانید تا 50 روز از آن استفاده کنید. طبق ادعای برند این ساعت می‌تواند تا 20 متر در برابر آب مقاومت داشته باشد؛ بنابراین هنگام استحمام یا شستن دست‌ها نگرانی از بابت خراب شدن آن نخواهید داشت. پشتیبانی از اعلان‌های فارسی، سازگاری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS، امکان برقراری تماس، از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند هستند.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل C3

 

جمع‌بندی

بهترین مدل های ساعت هوشمند میبرو را در این مقاله معرفی کردیم. این ساعت‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار گرفته‌اند و هر کدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند. با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین مدلی را که مناسب با نیاز و بودجه شما است را خریداری کنید. اکثر این ساعت‌های حسگرهای اصلی سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب و پیگیری وضعیت خواب را درون خود جای داده‌اند؛ همچنین اکثر مدل‌ها فناوری ضدآب دارند و اعلان‌های فارسی را نیز نمایش می‌دهند.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند میبرو کدام مدل است؟

بهترین ساعت هوشمند میبرو متعلق به عناوین ساعت هوشمند میبرو مدل A1 و ساعت هوشمند میبرو مدل میبرو لایت 2 است.

آیا ساعت هوشمند میبرو لایت ارزش خرید دارد؟

این ساعت امکانات متنوعی مانند استاندارد ip68، حسگر سنجش اکسیژن، حسگر سنجش ضربان قلب و ویژگی‌های کاربردی دیگری را ارائه می‌دهد که نسبت به قیمت ارزش خرید خوبی دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%85%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%88/
ads
ads