داغ ترین ها :

بررسی هندزفری QCY مدل Fairy Buds

هندزفری Fairy Buds محصولی بسیار زیبا و با کیفیت به حساب می آید. هندزفری‌ای که با قیمت بسیار مناسبی راهی بازار شده و کیفیت صدای قابل قبولی هم دارد.

Fairybuds T21

خرید Fairybuds T21

امتیاز

6.5
طراحی :
باتری :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد ANC :

نقاط قوت

  • بسیار زیبا
  • کیفیت موسیقی مناسب
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • کیفیت کیس خیلی بالا نیست
  • اثر انگشت روی کیس باقی می‌ماند

هدیه دادن درصورتی که ندانید چه محصولی خریداری کنید، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. با این حال اگر بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر دارید را مشخص کنید و نوع کالا را هم انتخاب کنید، دست شما بازتر از قبل می‌شود. یکی از محصولاتی که می‌توانید برای هدیه دادن انتخاب کنید، هندزفری بلوتوثی است. حالا اگر می‌خواهید هندزفری بلوتوثی خوش قیمتی خریداری کنید که هم ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد و هم کیفیت صدای خوبی ارائه کند، به شما هندزفری بلوتوثی QCY مدل Fairy Buds را معرفی می‌کنیم؛ اما قبل از خرید بهتر است که بررسی هندزفری بلوتوثی QCY Fairy Buds را حتما مطالعه کنید. در بررسی این محصول به ویژگی‌های مختلف این محصول اشاره کردیم.

 

مشاهده قیمت و خرید هندزفری qcy t21 در تکنولایف: هندزفری QCY مدل Fairy Buds

 

طراحی؛ زیبا و مناسب هدیه‌ دادن

اولین چیزی که نظر شما را درباره این محصول به خودش جلب می‌کند، ظاهر است. به همین دلیل بررسی QCY Fairy Buds را با ظاهر محصول شروع کردیم. این محصول به شکل خاص می‌تواند نظر بانوان را به خودش جلب کند. به همین دلیل کیس Fairy Buds به بسته‌بندی لوازم آرایشی شباهت دارد. با کیسی دایره شکل سروکار دارید که طرح بسیار زیبایی دارد. از لبه‌های شکل دار برای این کیس استفاده شده و بدنه آن وقتی با نور برخورد می‌کند، حالتی چند رنگ پیدا می‌کند. کیس این محصول وزن بسیار کمی هم دارد و به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید آن را حمل کنید. اما باید بگوییم که کیس Fairy Buds از جنس پلاستیک است و به همین دلیل دوام خیلی بالایی ندارد. زمانی که در کیس را باز می‌کنید، احساس می‌کنید که ممکن است سریع آسیب ببیند و بشکند. لولای در هندزفری هم خیلی از خودش مقاومت نشان می‌دهد و ممکن است اگر بیش از اندازه آن را باز کنید، آسیب ببیند. با این حال کیس این محصول بسیار زیبا طراحی شده و این موضوع از جمله دلایلی است که باعث شده QCY Fairy Buds برای هدیه دادن مناسب باشد.

روی کیس عرضه شده برای این محصول هیچ چیز عجیبی دیده نمی‌شود و تنها یک پورت USB-C برای شارژ دارد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که کیس اثر انگشت را به راحتی به خودش جذب می‌کند و این موضوع می‌تواند گروهی از کاربران را ناراحت کند.

زمانی که کیس را باز می‌کنید، دو عدد بادز را مشاهده خواهید کرد. بادزها به صورتی طراحی شده‌اند که در ابتدا تنها ساقه نقره‌ای رنگی را مشاهده می‌کنید. وقتی بازدها را از داخل کیس خارج می‌کنید، متوجه سری‌ سفید بادزها می‌شوید. سری‌های پلاستیکی از نوع داخل گوش  را مشاهده می‌کنید که وقتی در حال استفاده از آن‌ها هستید، احساس راحتی خواهید داشت.

بادزها بسیار سبک هستند و از کیفیت ساخت مناسبی هم بهره می‌برند. روی ساقه بازدهای این محصول دو میکروفن دیده می‌شود که باعث شده این محصول در مجموع چهار میکروفن داشته باشد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که میکروفن‌های این محصول از فناوری ENC هم استفاده می‌کنند و به همین خاطر می‌تواند صدای وزش باد و دیگر عوامل محیطی را قطع کند.

قسمتی که داخل گوش قرار می‌گیرد که خیلی شبیه به ایرپادهای اپل مخصوصا ایرپاد نسل ۱ و ۲ طراحی شده است. با این حال وقتی ایرپادها را داخل گوش قرار می‌دهید، احساس راحتی خواهد داشت و می‌توانید در طولانی مدت از این محصول استفاده کنید.

 

هندزفری QCY T13 زیر ذره‌بین تکنولایف🔍: بررسی qcy t13

 

کیفیت صدا

موضوع مهمی که در بررسی QCY Fairy Buds باید به آن اشاره کنیم، کیفیت صدا و کیفیت میکروفن‌ها است. از ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توانیم به حالت گیمینگ اشاره کنیم. این محصول زیبا برای گیم بازی کردن هم مناسب است. برخورداری از ویژگی‌های گیمینگ، باعث شده که این محصول در زمان تجربه بازی تاخیر نداشته باشد. عملکرد بازی دقیقا با صدا هماهنگی دارد و شما می‌توانید به خوبی با فضای بازی ارتباط برقرار کنید. حداکثر تاخیر این هندزفری به ۶۰ میلی ثانیه می‌رسد.

با هندزفری فیری بادز، صدا در فرکانس‌های متوسط و بالا دقت بسیار خوبی دارد و فرکانس‌های پایین نیز به‌خوبی شنیده می‌شود. به خوبی متوجه تفکیک صدا و صدای سازها خواهید شد.

اگر قصد گوش دادن به موسیقی با این هدفون را داشته باشید، صدا در هر سه فرکانس مختلف با بالانس خوبی شنیده می‌شود و می‌توان گفت که نوای موسیقی صاف و لذت بخش پخش می‌شود. این هدفون می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای گوش دادن روزانه به موسیقی یا تماشای ویدیوهای مختلف باشد. همچنین باید بگوییم که این هندزفری بی‌سیم از باس با کیفیتی هم برخوردار است. البته شاید قدرت باس آن قابل مقایسه با محصولات دیگر بازار نباشد، اما به میزانی است که نظر شما را به خودش جلب می‌کند. قابلیت نویز کنسلینگ آن به خوبی عمل می‌کند و می‌توانید از سروصدای محیط اطراف، جدا شوید.

 

بررسی تخصصی جدیدترین هندزفری بازار: بررسی هندزفری imiki t12

عملکرد باتری

با بررسی وضعیت باتری این هدفون، به کیفیت آن پی بردیم. کیو سی وای ادعا کرده که در صورتی که کیس عرضه شده برای Fairy Buds کاملا شارژ باشد، با این محصول می‌توانید تا ۲۴ ساعت موسیقی گوش کنید. به گفته این شرکت این ۲۴ ساعت برای تماشای ۱۲ فیلم، ۵۷۶۰ ویدیوی کوتاه و ۳۶۰ قطعه موسیقی مناسب است. البته این شرکت اعلام کرده که هر قطعه موسیقی را ۴ دقیقه در نظر گرفته و هر ویدیوی کوتاه را هم ۱۵ ثانیه. البته که بعید به نظر می‌رسد که در شرایط خارج از آزمایشگاه بتوانیم به این رکورد برسیم، چرا که شرایط خاصی روی عملکرد باتری محصول تاثیرگذار هستند. با این حال کیس این محصول به باتری ۲۹۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با هر بار شارژ می‌توانید تا شش ساعت با هر بادز کار کنید. QCY می‌گوید که هر بادز با هر بار شارژ برای چهار پنج ساعت گوش دادن به موسیقی و ۳ ساعت تماس تلفنی مناسب خوهد بود.

 

عملکرد اپل airpods 2 چگونه است؟ بررسی ایرپاد ۲

 

جمع‌بندی

همانطور که در نقد و بررسی QCY Fairy Buds متوجه شدید، این هدفون ظاهری متمایز و جسورانه نسبت به دیگر مدل‌ها دارد که آن را به یک محصول ایده‌آل برای هدیه دادن تبدیل می‌کند. این هدفون کاملا مناسب گیمینگ و فیلم دیدن است؛ چرا که صدا و تصویر را کاملا همگام و با کیفیتی خوب پخش می‌کند. همچنین، هر ۴ میکروفونی که در آن به کار رفته دارای قابلیت نویز کنسلینگ است و به خوبی کاربر را از محیط اطراف جدا می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود در انواع شرایط آب و هوایی و در محیط های مختلف شلوغ، بتوانید تماس تلفنی باکیفیتی داشته باشید و صدا به وضوح جابه‌جا شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این هدفون، این است که دارای یک دکمه‌ی ریموت سلفی است که به کاربر اجازه می‌دهد با کمک آن عکس بگیرد یا ویدیو ضبط کند. حتی می‌توانید آن را یک ریموت کنترل بلوتوثی برای سلفی گرفتن بدانید.

به‌طور کل، این هدفون با توجه به قیمت خود، قابلیت‌های خوبی را در خود جای داده که آن را هم برای هدیه دادن، و هم استفاده‌ی شخصی محبوب و ایده‌آل می‌کند.

 

سوالات متداول

کیفیت نویز کنسلینگ هندزفری QCY FairyBuds چطور است؟

کیفیت نویز کنسلینگ این محصول را نمی‌توانیم با محصولات رده بالا مقایسه کنیم، اما در محیط‌های شلوغ می‌تواند اکثر صداهای مزاحم را حذف کند تا مکالمه‌ای شفاف داشته باشید.

آیا FairyBuds ضد آب است؟

این محصول تنها از گواهی IPX4 بهره می‌برد. این گوشی تنها باعث می‌شود که این محصول در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم باشد. پس این محصول را در جریان مستقیم آب قرار ندهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
5 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

10 نظر

  1. سارا

    با سلام می خواستم بدونم از نظر مقاومت طول عمر و کیفیت موسیقی این مدل بهتر یا مدل tc13 anc (نویز کنسلینگش زیاد اهمیت نداره برام)
    با توجه به گرون بودن t21 ارزش خرید داره؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سارا

      سلام وقت بخیر T13 anc بخرید
  2. یه بنده خدا

    ارزش خرید برای اقایان داره؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به یه بنده خدا

      ظاهرش یه مدلیه که شاید برای آقایان مناسب نباشه. وگرنه که کاربرد داره
      1. یه بنده خدا

        پاسخ به مجید نوردوست

        ممنون ولی قابل استفاده دیگه ؟‌ چون ظاهرشو پسندیدم
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به یه بنده خدا

          سلام بله اگه ظاهرش رو می‌پسندید
  3. میلاد

    سلام
    این مدل رو چجوری باید ریست کنیم؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به میلاد

      سلام وقت بخیر بادز ها رو درون کیس قرار بدید دکمه کیس رو برای ۱۰ ثانیه نگه دارید
      1. MMB bs

        پاسخ به احسان نیک پی

        من بین این مدل و انکر life p2i موندم کدوم بهتره
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به MMB bs

          به شخصه life p2i رو ترجیح میدم
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/qcy-fairy-buds-review/
ads
ads