داغ ترین ها :

بررسی تخصصی ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch

در بررسی تخصصی ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch به شما می‌گوییم که آیا این ساعت هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند یا خیر یا این محصول چقدر ضد آب است؟ همچنین می‌گوییم که کیفیت تماس تلفنی این محصول چطور است.

بررسی ساعت هوشمند QCY GTS

ساعت هوشمند QCY GTS

خرید ساعت هوشمند QCY GTS

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
کیفیت صدا :
عملکرد :

نقاط قوت

  • برخورداری از حسگرهای سلامتی متعدد
  • پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی
  • پشتیبانی نسبتا خوب از زبان فارسی
  • برقراری تماس تلفنی با ارتباط بلوتوثی با گوشی
  • امکان تعویض بندها

نقاط ضعف

  • کیفیت اسپیکر خوبی خوب نیست
  • عملکرد ساعت خیلی سریع نیست

نام QCY را قبلا به واسطه ساخت هندزفری شناخته بودیم، اما این نام را کم‌کم در حوزه ساعت‌های هوشمند هم می‌شنویم. این برند خوش نام که محصولات با کیفیتی تولید می‌کند به تازگی ساعت‌های هوشمند خوش قیمتی راهی بازار کرده است. یکی از جذاب‌ترین این ساعت‌های هوشمند QCY GTS نام دارد. ساعت هوشمندی که قابلیت‌های مختلفی مجهز شده است. برای اینکه بتوانید با آگاهی بیشتری این ساعت هوشمند را خریداری کنید می‌خواهیم در بخش بررسی ساعت هوشمند، شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم. پس بررسی ساعت qcy مدل gts را حتما مطالعه کنید با بتوانید به جواب سوال خودتان برسید.

طراحی؛ استاندارد ساعت‌های هوشمند

در ابتدای نقد و بررسی ساعت کیو سی وای مدل gts می‌خواهیم به طراحی این محصول اشاره کنیم. این ساعت هوشمند QCY از ظاهری کلاسیک ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کند. فریم و صفحه نمایش مربعی شکل روی این محصول قرار گرفته است. ساعت هوشمند QCY GTS از فریم فلزی استفاده می‌کند و صفحه نمایشی که وضوح تصویر خوبی دارد و از روشنایی قابل قبولی بهره می‌برد. با این حال که دوست داشتیم صفحه نمایش این ساعت هوشمند روشنایی بیشتری تولید می‌کرد. صفحه نمایش ۱٫۸۵ اینچی TFT این محصول سرعت عمل نسبتا خوبی دارد و می‌توانید با آن با سرعت قابل قبولی کار کنید. البته از آنجایی که با ساعت گران‌ قیمت و خیلی قدرتمندی سروکار ندارید، نباید انتظار داشته باشید که عملکرد آن بسیار سریع باشد. با این حال عملکرد آن را نمی‌توانیم کند بدانیم.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای QCY GTS به صورت ۲٫۵ بعدی ساخته شده که باعث شده لبه‌های کمی گردی داشته باشد. روی لبه سمت راست این ساعت هوشمند هم دکمه‌ای را مشاهده می‌کنید که به عنوان دکمه پاور هم کاربرد دارد. روی لبه سمت چت این ساعت هوشمند QCY اسپیکر و روی لبه پایینی ساعت هم میکروفن را مشاهده می‌کنید. در زیر ساعت هوشمند هم حسگرهای سلامتی مختلف قرار گرفته‌اند. این ساعت هوشمند کیو سی وای از بندهای سیلیکونی استفاده می‌کند. بندهایی که راحت‌ هستند و بدون اذیت کردن دور مچ قرار می‌گیرند. خوبی این بندها این است که می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید. به راحتی امکان تعویض بندها روی این ساعت هوشمند وجود دارد.

این ساعت هوشمند QCY وزن بسیار کمی دارد. این موضوع باعث شده که در زمان استفاده از این محصول احساس خستگی نکنید.

موضوعی مهمی که در این قسمت باید به آن اشاره کنیم این است که ساعت هوشمند QCY GTS کاملا ضد آب نیست. این ساعت هوشمند از گواهی IPX8 بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که عرق بدن و حتی بارزش باران به ساعت آسیب نزند، اما نباید از این ساعت هوشمند برای شنا کردن استفاده کنید یا آن را در جریان مستقیم آب قرار دهید.

 

خرید انواع ساعت ضد آب در تکنولایف: خرید ساعت ضد آب

ویژگی‌های سلامتی و نرم‌افزاری؛ حسگرهایی که جادو می‌کنند

در ادامه بررسی ساعت هوشمند qcy gts باید به ویژگی‌های ورزشی و حسگرهای سلامتی این محصول اشاره کنیم. این ساعت هوشمند کیو سی وای مانند اکثر ساعت‌ها و مچبندهای ورزشی بازار از حسگرهای سلامتی متعددی استفاده می‌کند. از جمله حسگرهای قرار گرفته روی این ساعت هوشمند می‌توانیم به حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر سنجش میزان سطح اکسیژن خون، حسگر پایش کیفیت خواب، حسگر تشخیص میزان استرس، حسگر تنفس و حسگرهای مخصوص بانوان اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند این است که از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنند. ورزش‌هایی مانند اسکی، کوهنوردی، ورزش‌های رزمی، تیروکمان و دویدن و سایر فعالیت‌ها اشاره کرد. این ویژگی باعث شده که QCY GTS برای ورزشکاران هم گزینه بسیار مناسبی باشد.

رابط کاربری این ساعت هوشمند نسبتا سر راست است و مشکلی در کار کردن با این محصول نخواهید داشت. خیلی راحت می‌توانید به بخش‌های مختل ساعت دسترسی داشته باشید. با لمس کردن صفحه نمایش می‌توانید وارد منوها و بخش‌های مختلف شوید.

از این ساعت هوشمند می‌توانید برای کنترل موسیقی در حال پخش گوشی هم استفاده کنید. می‌توانید با ارتباط بلوتوثی که با گوشی برقرار گرده‌اید موسیقی را تغییر دهید. این ویژگی در زمان فعالیت‌های ورزشی بسیار کارآمد خواهد بود.

تماس صوتی با ساعت QCY GTS

از ویژگی‌هایی که باید در بررسی ساعت qcy مدل gts به آن اشاره کنیم، پشتیبانی از تماس تلفنی است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این ساعت هوشمند که باعث شده کاربران به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، امکان مکالمه است. این ساعت هوشمند به وسیله ارتباط بلوتوثی با گوشی هوشمند می‌تواند تماس تلفنی برای شما برقرار کند. این امکان را خواهید داشت که تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید و حتی با توجه به شماره‌گیری که روی آن قرار گرفته می‌توانید تماس برقرار کنید. کیفیت تماس‌های صوتی هم قابل قبول است. اما در محیط‌های شلوغ صدا‌ی شما با کیفیت پایین‌تری منتقل می‌شود. همچنین اسپیکر قرار گرفته روی این ساعت هوشمند اینقدر حجم صدا ندارد که بتوانید در محیط‌های شلوغ به راحتی صداها را بشنوید. البته که بهتر است در محیط‌های شلوغ با صدای بلند به مکالمه خودتان ادامه ندهید.

 

انواع ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند مکالمه دار

پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت هوشمند QCY GTS از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی از زبان فارسی هم موضوعی است که در بررسی ساعت qcy مدل gts به آن می‌پردازیم. از آنجایی که کاربران اعلان‌های فارسی زیادی در گوشی خودشان دریافت می‌کنند، خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که آیا این ساعت هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند یا خیر. در تست‌هایی که روی این ساعت هوشمند انجام دادیم، متوجه شدیم که این محصول از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. در واقع زبان فارسی را به گونه‌ای نشان می‌دهد که می‌توانید متوجه اعلان‌ها شوید. البته باید بگوییم که برخی حروف فارسی به خوبی به هم نمی‌چسبند و جدا نشان داده می‌شوند. با این حال می‌توانید متوجه متن فارسی بشوید و متن فارسی را خراب یا به صورت مربعی نشان نمی‌دهد.

 

 

عملکرد باتری

برای ساعت هوشمند QCY GTS از یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. براساس ادعای شرکت QCY این باتری می‌تواند تا ۱۴ روز ساعت را روشن نگه دارد.  با این حال اگر به شکل جدی‌تری از این ساعت هوشمند استفاده کنید در حالی که اکثر حسگرهای آن همیشه فعال باشند و با صفحه نمایش آن خیلی کار کنید، مدت زمان کمتری می‌توانید از این محصول با یک‌بار شارژ کردن استفاده کنید.  این محصول با یک شارژر آهنربایی راهی بازار شده که در مدت زمان قابل قبولی می‌تواند دستگاه را شارژ کند.

 

 

آیا QCY GTS ارزش خرید دارد؟

همان طور که احتمالا در نقد و بررسی ساعت کیو سی وای مدل gts متوجه شدید، این ساعت هوشمند از ویژگی‌های متعددی برخوردار است که باعث شده ارزش خرید بالایی پیدا کند. این ساعت هوشمند اکثر ویژگی‌هایی که یک ساعت هوشمند گران قیمت‌تر پیش روی شما قرار می‌دهد را فراهم می‌کند. پشتیبانی نسبتا خوب از زبان فارسی، مقاومت مناسب در برابر نفوذ آب اشاره کنیم. البته این محصول برای شنا کردن مناسب نیست. برخورداری از ویژگی‌های سلامتی و ورزشی هم باعث شده که این محصول برای ورزشکاران جذاب باشد. در واقع شما با قیمتی مناسب می‌توانید یک محصول با کیفیت در اختیار داشته باشید.

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند QCY GTS از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله. این ساعت هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. اما برخی حروف‌ فارسی را بهم نمی‌چسباند.

آیا ساعت هوشمند QCY GTS ضد آب است؟ این ساعت هوشمند برای شنا کردن مناسب نیست. اما در برابر عرق بدن مقاوم است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
8 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. علی

    سلام من این ساعت رو خریدم اصلا به گوشی وصل نمیشه
    کسی میدونه چکار باید انجام بدم مشکلش حل بسه

    1. Lili

      پاسخ به علی

      سلام این ساعت چنتا منو داره ؟
      1. Esmaeel

        پاسخ به Lili

        با این ساعت نمیشه پیام ارسال کرد؟؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی

      سلام وقت بخیر برنامه QCY رو نصب کردید؟
      1. امین

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام و درود قابلیت always on display هم داره ؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به امین

          سلام خیر
          1. محمودی

            پاسخ به احسان نیک پی

            ببخشید به گوشی سامسونگ a51 ام وصل میشه
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به محمودی

              سلام وقت خوش بله
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/qcy-gts-watch/
ads
ads