داغ ترین ها :
تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن، عملکرد کدام برند بهتر است؟

تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن، عملکرد کدام برند بهتر است؟

تلویزیون اسنوا بهتره یا تلویزیون ایکس ویژن ؟ در کل کدام یک از این برندها کیفیت بهتری دارند؟ کدام مشخصات را باید در مورد تلویزیون بدانید و بررسی کنید؟ ما در این بررسی به شما در این باره توضیح می‌دهیم و خواهیم گفت تلویزیون اسنوا بهتر است یا ایکس ویژن ، با ما همراه باشید.

 

شما می‌توانید برای مشاهده موجودی و قیمت انواع تلویزیون به سایت تکنولایف مراجعه کنید: خرید تلویزیون

 

تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن ؟

آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای خرید یک کالای الکترونیکی پس از کلی تحقیق اقدام به خرید می‌کنید؟ مطمئنا همه تلویزیون‌ها از نظر یکسری مشخصات باهم برابرند اما برخی از فناوری‌ها را فقط برندهای محدودی دارند و همین دلیل باعث تمایز کیفیت و محبوبیت بیشتر یک برند می‌شود. حالا می‌خواهیم بطور کلی همه این مشخصات را بررسی کنیم و تفاوت‌های هرکدام را در تلویزیون‌های اسنوا و ایکس ویژن بگوییم.

هر دو برند اسنوا و ایکس ویژن از کیفیت مناسبی برخوردارند و بهتر است برای انتخاب یکی از مدل‌های این دو برند به قابلیت‌های هر کدام توجه کنید.

اسنوا یکی از محصولات گروه صنعتی انتخاب است و ایکس ویژن هم به محصولات تولیدشده توسط کمپانی مادیران مربوط می‌شود. در ادامه این مطلب کیفیت تلوزیون‌های اسنوا و ایکس ویژن را در بخش‌های مختلف بررسی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که هر کدام چه قابلیت‌های مجزایی دارند و کدام یک بیشتر برای شما مناسب‌تر است؟

 

تلویزیون دوو بهتره یا اسنوا، کدام برند ارزش خرید دارد؟

مقایسه تلویزیون اسنوا با دوو

 

طراحی؛ ایکس ویژن یا اسنوا

طراحی هرچه ظریف‌تر و باریک‌تر الگویی است که چندین سال است کمپانی‌های مختلف تولیدکننده تلویزیون در پیش گرفته‌اند، اسنوا و ایکس ویژن هم از این قاعده مستثنا نیستند. شاید مقایسه این دو برند در زمینه طراحی چندان اهمیتی نداشته باشد. از آنجایی که هیچ فناوری جدیدی در طراحی این تلویزیون‌ها نمی‌بینیم به جز سلیقه شخصی فاکتور دیگری نمی‌تواند در انتخاب از بین این دو برند دخیل باشد.

مقایسه تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا از نظر طراحی

 

تلویزیون جی پلاس بهتره یا ایکس ویژن؟ کدامیک را بخریم؟

تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا جی پلاس

 

کیفت صدا

از نظر کیفیت صدا تلویزیون اسنوا خوبه یا ایکس ویژن ؟ باید بگوییم که برنده این رقابت ایکس ویژن است؛ اسنوا در زمینه کیفیت صدا چندان موفق عمل نکرده و این ضعف یکی از دلایلی است که برند ایکس ویژن را به انتخاب بهتری تبدیل می‌کند. پشتیبانی از فرمت DTS یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلویزیون با مشخصات خوب است. قابلیت و فرمت DTS شبیه به سیستم صوتی دالبی دیجیتال است؛ این فناوری قادر است با فشرده‌سازی صدا را در ۶ کانال متفاوت پخش کند.

برخی از تلویزیون‌های 4k برند ایکس ویژن، از صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای فیلم و سریال را برای‌تان رقم می‌زنند.

مقایسه تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا از نظر کیفیت صدا

 

تلویزیون دوو یا ایکس ویژن؟ کدام گزینه برای خرید مناسب‌تر است؟

تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا دوو

 

کیفیت تصویر

هم اسنوا و هم ایکس ویژن مدل‌های متنوعی را در کیفیت‌های مختلف HD، Full HD و 4K عرضه کرده‌اند. هیچ یک از این دو برند قابلیت بهبود کیفیت تصویر را ندارند و پشتیبانی نمی‌کنند. اما اگر بخواهیم یک مقایسه کلی انجام بدهیم برند ایکس ویژن در زمینه کیفیت تصویر عملکرد بهتری نشان داده است.

مقایسه تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا از نظر کیفیت تصویر

 

 

سخت افزار

بطور کلی سخت افزار تلویزیون‌های اسنوا و ایکس ویژن آنقدر خوب نیست که بتوانیم آن را در فهرست بهترین‌ها قرار بدهیم. هرچندکه هر روز شاهد بهبود کیفیت سخت‌افزاری این برندها هستیم اما می‌شود گفت مسیر زیادی تا رسیدن به ایده‌آل باقی مانده است. مطابق با بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اید برند اسنوا یا ایکس ویژن انتخاب مناسبی است اما توقع کیفیت سخت‌افزاری بالا چندان منطقی نیست. ممکن است سخت افزار فاکتور مهمی برای‌تان باشد؛ در این صورت نا نادیده گرفتن سیستم عامل اندرویدی می‌توانید یک تلویزیون خوش‌کیفیت بخرید.

سخت افزار تلویزیون ایکس ویژن بهتر است یا اسنوا

 

 

جمع‌بندی

در نهایت می‌توان گفت که مطابق با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید این دو برند ایرانی تلویزیون‌های نسبتا خوش‌کیفیتی را ارایه کرده‌اند، اما انتظار بالایی از کیفیت سخت‌افزار، تصویر و صدای آن نمی‌توان داشت.

سوالات متداول

تلویزیون اسنوا بهتر است یا ایکس ویژن ؟ مدل‌های تلویزیون این دو برند در بخش‌های مختلف متفاوتند این تفاوت را می‌شود بین دو مدل از این دو برند بررسی کرد و در نهایت به بودجه و کیفیت موردانتظار شما بستگی دارد که کدام را انتخاب کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن ؟ هر دو برند تلویزیون‌های مختلفی با کیفیت‌های تصویر مختلف عرضه کرده‌اند اما هیچ کدام از قابلیت بهبود کیفیت تصاویر برخوردار نیستند.

کیفیت صدای تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن ؟ کدام بهتر است؟ تلویزیون‌های ایکش ویژن عملکرد بهتری در این بخش دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/snowa-tv-vs-xvision-tv/
ads
ads