داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن‌های ورزش و بدنسازی ایرانی و خارجی

بهترین اپلیکیشن‌های ورزش و بدنسازی ایرانی و خارجی

زندگی در دنیای پرمشغله امروزی  با سرعت برق و باد در حال گذر است، گاهی مثل ربات صبح را به شب می‌رسانیم  اما کارها طبق برنامه پیش نمی‌رود، زیرا به وقت اضافه نیاز داریم. اغلب صبح‌ها به سمت محل کار با ترافیک شهری مواجه می‌شویم و عصر نیز در مسیر برگشت به خانه، ترافیک سنگین دست از سر ما برنمی‌دارد. در نتیجه وقتی به خانه باز می‌گردیم  انرژی کافی نداریم که به کارهای شخصی بپردازیم. همه ما می‌دانیم  ورزش کردن مهم‌ترین کاری است که باید برای سلامتی انجام دهیم اما متاسفانه زمانی برای آن اختصاص نمی‌دهیم. خوشبختانه برنامه‌های کاربردی متعددی برای ورزش در خانه ساخته شده که راهکاری برای این مساله ایجاد کرده‌اند. به‌خصوص با شیوع بیماری کرونا برنامه‌های ورزشی بیشتر شده‌اند. در ادامه قصد دارم بهترین اپلیکیشن‌ های ورزش و بدنسازی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنم تا از این طریق بتوانید در خانه ورزش کنید.

 

قیمت امروز گوشی های موبایل را در مرجع تخصصی تکنولایف دنبال کنید: قیمت گوشی

معرفی بهترین اپلیکیشن بدنسازی و ورزش

اگر فرصت رفتن به باشگاه را ندارید، اصلا نگران نباشید. ما در این بخش از مطلب می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن برنامه بدنسازی و ورزش در خانه را به شما معرفی کنیم. این برنامه ها توسط مربی‌ها نیز تایید شده‌اند و به راحتی با کمک آن‌ها می‌توانید ورزش کنید.

برنامه Centr by Chris Hemsworth

centr app

کریس همسورث بازیگر معروف هالیوود را اگر بشناسید، می‌دانید که برنامه ورزشی این شخص چقدر می‌تواند عالی و ویژه باشد! Centr برنامه‌ای است که در آن خود کریس همسورث و گروهی از مربیان برگزیده او ورزش‌های مختلفی را آموزش می‌دهند. به کمک این برنامه انگار که مربی را با خود به خانه آورده‌اید. شما می‌توانید برنامه‌های ورزشی و غذایی بگیرید و به‌خوبی ورزش کنید. سطح ورزش‌ها قابل اندازه‌گیری است و می‌توانید برنامه‌ای مناسب با نیاز خود انتخاب کنید. برای مثال، حالت تازه کار، ورزش‌های قدرتی و هر نوع تحرکی که به آن نیاز دارید. این برنامه، هم برای اندروید و هم iOS وجود دارد.

برنامه Strava

برنامه ورزشی استراوا

اگر دوچرخه‌سوارید، اهل دویدن هستید یا کوهنوردی می‌کنید، برنامه استراوا یکی از بهترین اپلیکیشن ورزشی رایگان است  که می‌توانید سراغش بروید. این برنامه وضعیت جسمانی از جمله سرعت شما را در طی فعالیت ثبت می‌کند و می‌توانید چالش‌های جدید ماهانه برای خود تعیین کنید. این برنامه رایگان است و استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود. پس اگر یوگا و دیگر ورزش‌های فیتنس مناسب شما نیستند، با استراوا بدوید یا دوچرخه سواری کنید.

برنامه JeFiT Workout Plan&Gym Log Tracker

یکی از بهترین اپلیکیشن بدنسازی در خانه شناخته شده است. برنامه JEFIT بیش از 8 میلیون نفر در سراسر دنیا کاربر دارد. با سیستم‌عامل Wear OS می‌توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید. JeFIT مجموعه‌ای از تمرینات مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. هدف از طراحی این برنامه اجرای اهداف تناسب اندام است. به‌طور منظم تمرینات را انجام دهید و تغییرات وزن‌تان را ردیابی کنید. برنامه‌های Jefit شامل بدنسازی، وزنه‌برداری، پاورلیفتینگ می‌شود. همچنین برنامه‌های سفارشی 4،3 و 5 روزه کاهش چربی برای ورزشکاران طراحی کرده تا طبق یک برنامه منظم، اهداف تناسب اندام را دنبال کنند.

 

دانلود برنامه JeFiT Workout Plan&Gym Log Tracker برای اندروید

 

 

برنامه Nike Training Club

nike club training

برنامه نایک یک فضای فوق‌العاده پرانرژی مثل باشگاه را برای شما تداعی می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید با راهنمایی مربیان و کارشناسان ورزشی تمرینات را انجام دهید. مربیان نایک نکات سلامتی را به شما آموزش می‌دهند و با حضور آن‌ها انگیزه ورزشی در شما پررنگ‌تر می‌شود. این برنامه تمرینات سبک و سنگین ورزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برنامه‌های نایک کلاب شامل تمرین‌های قدرتی HIT ، یوگا و بسیاری از حرکات ورزشی‌های هوازی می‌شود. اگر دنبال بهترین اپلیکیشن بدنسازی در باشگاه هستید، این برنامه را دانلود کنید. اگر اپلیکیشن بدنسازی برای ایفون نیاز دارید، Nike Training Club برنامه مناسبی است.

 

دانلود برنامه Nike Training Club برای اندروید

 

دانلود برنامه Nike Training Club برای ios

 

 

 

برنامه Fiton- Free Fintness Workouts

fiton program

برنامه Fiton- Free Fintness Workouts ، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های بدنسازی در باشگاه است. با این برنامه به‌راحتی وزن خود را کاهش دهید. برنامه Fit on انواع تمرینات ورزشی را برای شما طراحی کرده تا به وزن ایده‌آل نزدیک شوید. با استفاده از صدها ویدیوی رایگان از تناسب اندام خود لذت ببرید. همچنین با مطالعه مقالات در حوزه مراقبت و سلامتی اطلاعات‌تان را افزایش دهید. از میان انواع برنامه‌های ورزشی شامل تمرینات کاردیو، برنامه‌های قدرتی HIT، پیلاتس و یوگا را انتخاب کنید تا به تناسب اندام ایده‌آل تان برسید. در ادامه این مسیر به شما کمک می‌کند تا استرس را از خود دور کرده و آرامش بیشتری احساس کنید. هدف از آن افزایش استقامت بدنی، کاهش وزن و عضله‌سازی است.

 

دانلود برنامه Fiton- Free Fintness Workouts برای اندروید

 

دانلود برنامه Fiton- Free Fintness Workouts برای ios

 

 

برنامه Addidas Training by Runtastic

اپلیکیشن بدنسازی ادیداس

یکی دیگر از برنامه‌های فوق‌العاده برای تناسب اندام اپلیکیشن برنامه Addidas Training by Runtastic به شمار می‌رود. با مربیان و تمرین‌های منظم ورزشی همراه باشید تا نتایج آن را مشاهده کنید. برنامه آدیداس این قابلیت را دارد که برنامه‌ها را طبق اهداف شخصی سفارشی کرده تا آمار دقیق پیشرفت را مشاهده کنید. هدف‌تان از تناسب اندام را مشخص کنید تا در راستای آن گام بردارید. در این صورت  به نتیجه مد نظر خواهید رسید. به‌طور کلی برنامه آدیداس طوری طراحی شده که  مطابق با هدف شما تمرینات مناسب را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید عضلات‌تان را تقویت کنید یا به دنبال کاهش وزن هستید، به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. با این برنامه فعالیت‌ها و روند پیشرفت خود را ردیابی کنید. آدیداس شامل 180 نوع تمرین از اصول اولیه تا حرکات پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد و  با Wear OS سازگاری دارد.

 

دانلود برنامه Addidas Training by Runtastic برای ios

 

دانلود برنامه Addidas Training by Runtastic برای اندروید

 

 

برنامه Asana Rabell

آسانا یک برنامه کاربردی حرکات یوگا به‌حساب می‌آید و مناسب برای افرادی خواهد بود که می‌خواهند زندگی سالمی داشته باشند و وزن کم کنند. برنامه‌های آسانا شامل کاهش وزن، کنترل استرس، حفظ تعادل بدن، انعطاف‌پذیری و افزایش عملکرد است. این برنامه  سلامت روحی و جسمی را  تنظیم می‌کند. همچنین اگر می‌خواهید قدرت بدنی‌تان را تقویت کنید، برنامه آسانا به شما کمک می‌کند. افزایش انعطاف‌پذیری بدن از اهداف برنامه آسانا به شمار می‌رود. اگر تمرین‌ها را به‌خوبی انجام داده باشید می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر خم شوید و بدن عملکرد منعطف‌تری خواهد داشت. همچنین با کسب آرامش درونی، اعتماد به‌نفس بیشتری را تجربه می‌کنید. همه این دستاوردها را باید مدیون برنامه آسانا باشید.

 

دانلود برنامه Asana Rabell برای اندروید

 

دانلود برنامه Asana Rabell برای ios

 

تاریخچه یک برند قوی و نوظهور در بازار ایران را بررسی کردیم:
معرفی برند ریلمی، غول چینی جدید دنیای موبایل

 

برنامه ورزش در خانه

برنامه ورزش در خانه یک اپلیکیشن‌ بدنسازی ایرانی است. اگر دنبال برنامه‌ای برای تقویت عضلات هستید، برنامه ورزش در خانه را دانلود کنید. ورزش در خانه شامل برنامه‌هایی برای تقویت عضلات شکم، ران، بازو، سینه خواهد بود. خوشبختانه تمرینات برنامه ورزش در خانه به‌هیچ تجهیزات ورزشی نیاز ندارد. ویژگی‌های برنامه شامل حرکات کششی برای گرم کردن بدن، برنامه غذایی برای ساخت عضله، نمودار آماری وضعیت کاهش وزن، ویدیوهای آموزشی و تصاویر متحرک و اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی است. فقط کافیست یک برنامه روزانه تنظیم کنید تا به مرور به هدف خود برسید.

 

دانلود برنامه ورزش در خانه برای اندروید

 

اپلیکیشن بدنسازی در خانه

برنامه مانکن

فیتنس کار یک اپلیکیشن ورزشی فارسی است. این برنامه شما را به بانک تمرینات ورزشی متصل می‌کند. در این بانک شما به بیش از 1400 تمرین ورزشی دسترسی پیدا خواهید کرد. کافیست سطح ورزشی و محدوده تمرکز خود را تعیین کنید. برنامه فیتنس کار مجموعه از حرکات مبتدی، متوسط و  پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعد از انتخاب سطح، محدوده تمرکز را مشخص کنید. این برنامه بخش‌های شکم، بازو، پشت، پا، سینه و کل بدن را پوشش می دهد.

 

دانلود برنامه مانکن برای اندروید

خرید تبلت

برنامه مانکن

اپلیکیشن مانکن یک برنامه فارسی سلامتی است که شما را برای رسیدن به‌برنامه تناسب اندام ایده‌آل‌تان یاری می‌کند. برنامه مانکن نه تنها تمرینات ورزشی مناسبی برای رسیدن به اهداف تناسب اندام پیشنهاد می‌دهد بلکه شرایط را برای دستیابی به وزن ایده‌آل مهیا می‌کند. قابلیت‌های برنامه شامل کالری‌شمار، گام‌شمار، آنالیز بشقاب، محاسبه‌گر میزان آب مصرفی روزانه و تمرینات ورزشی است. هدف وزنی خود را مشخص کنید و بقیه را به عهده برنامه مانکن بسپارید، این برنامه میزان سوخت و ساز بدن شما را مدیریت می کند و  کالری مصرفی روزانه را گزارش می‌دهد تا درک صحیحی از سلامت بدن خود داشته باشید. برنامه مانکن شاخص توده بدنی، آنالیز وزن، میزان چربی بدن را ثبت می‌کند و به‌صورت نمودار هفتگی ارائه می‌دهد. شما با دستیابی به تمرینات ورزشی از مبتدی تا حرفه‌ای به وزن ایده‌آل‌تان دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

دانلود برنامه مانکن برای اندروید

 

قبل از سرمایه گذاری در بورس نگاهی به “اپلیکیشن های تریدر برای بورس” بیندازید.
بهترین اپلیکیشن ها برای فعالیت در بازار بورس

 

 

جیم شو، مربی شخصی در خانه

بهترین نرم افزار بدنسازی

جیم یکی از  بهترین اپلیکیشن بدنسازی فارسی ایده‌آل ورزش در منزل است و این قابلیت را به شما می‌دهد که با بهترین مربیان ورزشی ایران ورزش کنید؛ بدون اینکه به تجهیزات ورزشی نیاز داشته باشید. جیم هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و هروقت خواستید می‌توانید ورزش کنید. این برنامه متنوع‌ترین رشته‌های ورزشی مانند پیلاتس، یوگا تا کراس ترینینگ و فانکشنال را ارائه می دهد.

 

 

برنامه Seven -7 minute Workout

بهترین اپلیکیشن بدنسازی ios

شاید باور کردنی نباشد اما این برنامه طوری طراحی شده که با 7 ورزش، در عرض 7 دقیقه بهترین دستاورد را کسب کنید و مناسب برای افراد شاغل و پرمشغله ای است که وقت کافی برای ورزش ندارند. شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه و هدف خود را تعیین کنید و مابقی کارها را برعهده برنامه هفت بسپارید. فقط 7 دقیقه در روز را به ورزش با هفت اختصاص دهید تا با نتایج فوق‌العاده آن مواجه شوید. با برنامه هفت می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی ورزش کنید. در این مسیر به تجهیزات ورزشی نیازی ندارید. برنامه‌های تمرینی متناسب با سطح خود را انتخاب کنید تا به نتایج سریع‌تری برسید. این برنامه دارای بیش از 200 تمرین ورزشی است، شما فقط باید متناسب با سطح خود تمرینات را انتخاب کنید. همچنین اگر کاربر iOS هستید، برنامه هفت جزو بهترین اپلیکیشن بدنسازی iOS به شمار می رود.

 

دانلود برنامه Seven -7 minute Workout برای اندروید

 

دانلود برنامه Seven -7 minute Workout برای ios

 

جمع‌بندی

در این مطلب، نگاهی انداختیم به بهترین اپلیکیشن بدنسازی و ورزش تا اگر نمی‌توانید به باشگاه بروید و دوست دارید در خانه تحرک داشته باشید، با کمک این برنامه‌ها این کار راحت‌تر شود. چنانچه اپلیکیشن دیگری را سراغ دارید که جای آن در لیست ما خالی است، حتما در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. شراگیم احمدی

    😇 به جرات میتونم بگم یکی از کاملترین مطالبی بود که من در فضای آنلاین راجع به اپلیکیشنهای بدنسازی خوندم ممنونم از نویسنده خوبتون.
    بهترینها رو براتون میخام

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به شراگیم احمدی

      خوشحالم که از مطلب استفاده کردید🌱
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/
ads
ads